Kapsalon?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb Kaneelfood op. Helaas niet zo lekker. 1/3 weggegooid.
Fatty.quote:
Moet bulken.quote:
Ga eerst maar cutten.quote:
Nee, dit keer maak ik het gemakkelijk met gehakt en meer groenten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat het recept wat op je site staat?
Ik heb nu hongerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dit keer maak ik het gemakkelijk met gehakt en meer groenten.
Along the road?quote:
quote:
Niet voor een meet waar ik was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel eens gemaakt voor een meet.
Ah ok.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dit keer maak ik het gemakkelijk met gehakt en meer groenten.
Same difference.quote:
Nee, was nerdmeet.quote:
Oh supertof!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ok.
Moest nog complimenten aan je doorgeven voor je site. Vriendin van me heeft al verschillende dingen ervan gemaakt (of met haar kookkunsten iig geprobeerd..) en beviel goed.
Was goede meat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel eens gemaakt voor een meet.
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was nerdmeet.![]()
Volgende keer als ik jullie zie, wil ik het graag maken hoor
Bigmeat?quote:
quote:
You're a big guy.quote:
Jij eet alles welquote:
Is vast niet zo lekker als dat van jou, maar toch.quote:
Als het uit iemand anders mond zou komen had ik een hintje lewdness bespeurd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij eet alles wel![]()
[..]
Is vast niet zo lekker als dat van jou, maar toch.
Anders doen jij en Myra een wedstrijd wie de beste chili maakt, dan zijn ik en Twi de juryquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij eet alles wel![]()
[..]
Is vast niet zo lekker als dat van jou, maar toch.
Bigmeat4uquote:
Tip: verwerk iemand's ouders erinquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders doen jij en Myra een wedstrijd wie de beste chili maakt, dan zijn ik en Twi de jury
Let me taste your tears! Mmm so good!quote:
Wat, zijn we al in de dubbeldate-fase beland?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders doen jij en Myra een wedstrijd wie de beste chili maakt, dan zijn ik en Twi de jury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |