Ja, heerlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, zondag bij mijn eigen familie.Alles al in huis gehaald, morgen al klaar maken.
Dan kan het lang opstaan en de volgende dag is het nog lekkerder.
Ik vind dat buffet juist altijd minder.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van wokken, maar volgens mij hebben ze er ook een buffet bij, daar zal vast wel wat lekkers tussen zitten.
Wat eet jij erbij?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Ik ga morgen ook maken, daarna langs bij Morrigan en dan zondag het opsmikkelen. Nu al zo'n zin in
Bohhhhquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef Myraela het volgende:
Daar zat ik ook over te twijfelen.Maar nu heb ik nacho's, zure room en guacamole. Dat is wel een beetje slecht eigenlijk.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef Myraela het volgende:
Daar zat ik ook over te twijfelen.Maar nu heb ik nacho's, zure room en guacamole. Dat is wel een beetje slecht eigenlijk.
Niemand zal het erg vinden denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef Myraela het volgende:
Klinkt ook goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef Myraela het volgende:
Daar zijn nacho's wel voor bedoeld. Gewoon niet teveel van pakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Chips als avondeten eten voelt altijd een beetje slecht.
Kapsalon?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb Kaneelfood op. Helaas niet zo lekker. 1/3 weggegooid.
Is dat het recept wat op je site staat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef Myraela het volgende:
Kapsalon?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb Kaneelfood op. Helaas niet zo lekker. 1/3 weggegooid.
Fatty.quote:
Moet bulken.quote:
Ga eerst maar cutten.quote:
Nee, dit keer maak ik het gemakkelijk met gehakt en meer groenten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat het recept wat op je site staat?
Ik heb nu hongerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dit keer maak ik het gemakkelijk met gehakt en meer groenten.
Along the road?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |