abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148760267
Prima verhaal van haar ^O^ _O_
pi_148760326
Ben benieuwd of zij bij haar standpunt blijft als haar man slachtoffer wordt van een teruggekeerde jihadist.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_148760403
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Montagui het volgende:
Ben benieuwd of zij bij haar standpunt blijft als haar man slachtoffer wordt van een teruggekeerde jihadist.
Dat is te hopen van wel inderdaad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:34:29 #79
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_148763077
Prachtvrouw.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_148769018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Afgelopen jaar stierven 970 mensen door medische fouten. In Nederland is 1 dode gevallen door Islamitisch terrorisme. En dat is alweer 10 jaar geleden.

Op de gezondheidszorg blijft bezuinigd worden, in "veiligheid" gaan ongetwijfeld vele miljarden geïnvesteerd worden. Vreemd mechanisme wel.
Je moet natuurlijk wel prioriteiten stellen. Moslims zijn eng, artsen niet. Of zo.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 08:08:05 #81
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148769328
Sinds wanneer nemen we de psychotische christenveganist Thieme serieus?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148769951
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 08:08 schreef DeJori het volgende:
Sinds wanneer nemen we de psychotische christenveganist Thieme serieus?
Sinds ze dit irreele maar uiterst politiek correcte en moreel verheven standpunt heeft ingenomen.

Wel prettig dat er iemand is met een dergelijk weerwoord tegen de wannabe gorrilla's. Iets met balans, yin en yang en zo.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_148771713
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:18 schreef Isee het volgende:

[..]

Welke vrijheid denk jij feitelijk kwijt te gaan raken dan? Wat voor dingen doe jij nu die niet meer mogelijk zijn indien de voorgestelde maatregelen van deze partijen worden ingevoerd?

En als je zoveel waarde hecht aan privay, waarom zit je dan op internet? Dat is de grootste inbreuk op je privacy die jij je voor kunt stellen. En heb jij een smartphone met appjes (facebook/whatsapp/viber)? Zo ja, dan veroorzaak je zelf de grootste inbreuk op je privacy. Vele malen groter dan dat de overheid ooit gaat doen.
Overheden hebben meer mensen vermoord dan welke terroristische organisatie ook in de geschiedenis van de mensheid. Zie Hitler, Stalin, Mao. Daarom vormen overheden een veel grotere bedreiging. Wat als we ooit een repressieve regering krijgen? Wat als je dan heel veel privacy beperkende maatregelen hebt ingevoerd? Dan heb je al de infrastructuur gecreerd voor een extreme dictatuur. Het is pas 70 jaar geleden dat we in Nederland een verkeerde regering hebben gepakt. En denk je dat je hiermee de echte terroristen gaat pakken? Denk jij dat ze hun plannen op whatsapp gaan communiceren? De geheime diensten hadden de terroristen in Frankrijk al in het vizier. Laten we dat niet vergeten. Een overheid moet je niet teveel macht willen geven. In het verleden is dat al vaak genoeg mis gegaan.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 11:51:25 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148771818
een beetje de gekken (politiek) volgen de gekken (terroristen)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 17 januari 2015 @ 11:53:18 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148771852
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Montagui het volgende:
dat zijn altijd van die immense drogredenaties, de kans dat haar man omkomt door een ziekte, ongeval of domme pech of ouderdom is er een in de range van miljoenen-voud
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_148771877
Ik moet eigenlijk meteen terugdenken aan een quote uit The Hobbit ( :') ). Saruman (PVV, CDA en VVD) gelooft dat je het kwaad met zware middelen tegen kunt houden terwijl Gandalf (de linksen) gelooft dat het uiten van alledaagse vormen van goedheid de beste manier is om slechtheid te beteugelen. Zelf denk ik dat de waarheid ergens in het midden ligt.

quote:
Gandalf: Saruman believes it is only great power that can hold evil in check, but that is not what I have found. I found it is the small everyday deeds of ordinary folk that keep the darkness at bay. Small acts of kindness and love.
pi_148771976
Ik zou bijna PvdD gaan stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')