abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148753722
quote:
RIJSWIJK (ANP) - Politici van de PVV, maar ook van CDA en VVD hebben tijdens het Kamerdebat woensdag over de aanslagen in Parijs geprobeerd de angst en de verdeeldheid toe te laten nemen. Dat zegt Tweede Kamerlid Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren in een interview vrijdag met Trouw.

Ze proberen mensen wijs te maken dat je door middel van repressie een samenleving veel veiliger kunt maken. Terwijl je die zo juist veel onveiliger maakt'', aldus Thieme. ,,Als partijen zeggen dat je alleen veiligheid kunt creëren door de privacy in te perken en mitrailleurs te leveren aan politiemensen, vind ik dat misbruik maken van de angst van mensen.'' Ze spreekt in dat opzicht van 'schijnveiligheid'.

De aanslag op de redactie van het satirische tijdschrift Charlie Hebdo in Parijs kostte 12 mensen het leven. De 2 daders werden later elders gedood. Bij een gijzeling in een joodse supermarkt in Franse hoofdstad vielen 5 doden, onder wie de dader.
Na een dagenlange angst campagne EINDELIJK gevoed door de media en de politiek EINDELIJK een relativerend, verhelderend geluid van een politicus. Opstelten en Wilders luisteren jullie even mee?

Zolang de kans in Nederland groter is om door de bliksem getroffen te worden dan betrokken te raken bij islamitische terreur moeten we banger zijn voor de anti-terreur maatregelen van de overheid dan de terreurdreiging op zich.

Wat een betoog _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door Revolution-NL op 16-01-2015 18:13:46 ]
pi_148753790
pi_148753915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Na een dagenlange angst campagne EINDELIJK gevoed door de media en de politiek EINDELIJK een relativerend, verhelderend geluid van een politicus. Opstelten en Wilders luisteren jullie even mee?

Zolang de kans in Nederland groter is om door de bliksem getroffen te worden dan betrokken te raken bij islamitische terreur moeten we banger zijn voor de anti-terreur maatregelen van de overheid dan de terreurdreiging op zich.
hear hear
pi_148753934
Ja, dat krijg je ervan als je van de Kamer een SBS-real life soap maakt.
pi_148753961
Eens met TS en Thieme. Perfect verwoord. Het watertanden van repressieve idioten van VVD, CDA en PVV is dan ook om te huilen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:05:37 #6
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148754015
Afgelopen jaar stierven 970 mensen door medische fouten. In Nederland is 1 dode gevallen door Islamitisch terrorisme. En dat is alweer 10 jaar geleden.

Op de gezondheidszorg blijft bezuinigd worden, in "veiligheid" gaan ongetwijfeld vele miljarden geïnvesteerd worden. Vreemd mechanisme wel.
Maar diep van binnen lach ik.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 januari 2015 @ 18:08:41 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148754093
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148754127
Als maatschappij accepteren we dat er jaarlijk duizenden doden vallen in het verkeer en door bijv. alcohol. Het genot en de functionaliteit staat in deze (ver) boven het aantal slachtoffers.

De vraag is nu. Wat is privacy ons waard. Wat voor prijs zijn wij bereid te betalen voor onze burgerrechten? Blijkbaar NIETS onze burgerrechten en vrijheid worden door het toilet gespoeld als het aan de genoemde partijen ligt.

De partij van de vrijheid en de Volkspartij voor vrijheid en Democratie spannen hier de kroon :').
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:12:43 #9
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_148754179
Als ik agenten met mitrailleurs zie lopen, verhoogt dat nou niet echt mijn gevoel van veiligheid......
pi_148754197
quote:
Gejat voor de tvp O-)
pi_148754231
Thieme heeft hier gewoon een heel goed punt. Het is verwerpelijk hoe allerlei politici de afgelopen gebeurtenissen misbruiken om hun privacy inperkende maatregelen erdoor te drukken. Met als dieptepunt de plannen van gekkie Cameron.
pi_148754302
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:10 schreef Revolution-NL het volgende:
Als maatschappij accepteren we dat er jaarlijk duizenden doden vallen in het verkeer en door bijv. alcohol. Het genot en de functionaliteit staat in deze (ver) boven het aantal slachtoffers.

De vraag is nu. Wat is privacy ons waard. Wat voor prijs zijn wij bereid te betalen voor onze burgerrechten? Blijkbaar NIETS onze burgerrechten en vrijheid worden door het toilet gespoeld als het aan de genoemde partijen ligt.

De partij van de vrijheid en de Volkspartij voor vrijheid en Democratie spannen hier de kroon :').
Welke vrijheid denk jij feitelijk kwijt te gaan raken dan? Wat voor dingen doe jij nu die niet meer mogelijk zijn indien de voorgestelde maatregelen van deze partijen worden ingevoerd?

En als je zoveel waarde hecht aan privay, waarom zit je dan op internet? Dat is de grootste inbreuk op je privacy die jij je voor kunt stellen. En heb jij een smartphone met appjes (facebook/whatsapp/viber)? Zo ja, dan veroorzaak je zelf de grootste inbreuk op je privacy. Vele malen groter dan dat de overheid ooit gaat doen.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 januari 2015 @ 18:20:35 #13
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148754343
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Gejat voor de tvp O-)
Bedoel je niet OP ;)

Mooiste quote uit dat betoog trouwens: "Privacy is veiligheid en beschermt ons tegen de staat zelf."
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:22:18 #14
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148754385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Bedoel je niet OP ;)

Mooiste quote uit dat betoog trouwens: "Privacy is veiligheid en beschermt ons tegen de staat zelf."
Het hele betoog was geniaal. En ik hou van Marianne. Zou best haar huisdiertje willen zijn *;
pi_148754443
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:18 schreef Isee het volgende:

[..]

Welke vrijheid denk jij feitelijk kwijt te gaan raken dan? Wat voor dingen doe jij nu die niet meer mogelijk zijn indien de voorgestelde maatregelen van deze partijen worden ingevoerd?
De vrijheid om te kunnen leven zonder dat ik al mijn data hoef of te staan om te bewijzen dat ik geen terrorist ben. De vrijheid om te leven zonder geprofiled te worden.

Het grootste issue is nog wel de overheid controle middelen creëert waarmee een totalitaire surveillance staat met één druk op de knop gerealiseerd is. Je maakt jezelf als burger dus volledig afhankelijk van de goedheid van deze overheid, rechten heb je immers niet meer.

HET probleem is dat wij niet kunnen voorspelen wat over een aantal jaar / decennia het politieke klimaat is. Als er gegarandeerd kan worden dat deze controlemiddelen niet misbruikt worden is het al minder bezwaarlijk echter kan NIEMAND dat. Sterker nog, het verleden heeft al vaker het tegendeel bewezen.

Wat Ben Franklin in de 17e eeuw al constateerde geld nog steeds:

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety"

Met andere woorden: De geschiedenis herhaalt zich.
pi_148754545
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:24 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

De vrijheid om te kunnen leven zonder dat ik al mijn data hoef of te staan om te bewijzen dat ik geen terrorist ben. De vrijheid om te leven zonder geprofiled te worden.

Het grootste issue is nog wel de overheid controle middelen creëert waarmee een totalitaire surveillance staat met één druk op de knop gerealiseerd is. Je maakt jezelf als burger dus volledig afhankelijk van de goedheid van deze overheid, rechten heb je immers niet meer.

HET probleem is dat wij niet kunnen voorspelen wat over een aantal jaar / decennia het politieke klimaat is.
En toch werk je hier zelf aan mee door op een forum te posten?
pi_148754632
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef Isee het volgende:

[..]

En toch werk je hier zelf aan mee door op een forum te posten?
Fijn dat je met deze post instemt op mijn betoog. Het grote probleem is dat ik 90% van mijn digitale footprint indirect gegenereerd (reis/betaal /energieverbruik/communicatie gegevens etc etc etc) wordt en dus niet door mij te beïnvloeden is. Ik ben hierbij overgeleverd aan derden en een overheid die al deze data wil combineren om een profiel van mij op stellen.

De footprint die direct gegenereerd wordt is een bewust afgewogen keuze en dus ook door mij als persoon te beïnvloeden.
pi_148754706
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef penny-wise het volgende:
Als ik agenten met mitrailleurs zie lopen, verhoogt dat nou niet echt mijn gevoel van veiligheid......
Bij mij wel, dus ik steun de ideeen van deze partijen :) Want anders hebben we straks een aantal aanslagen op agenten die slechts bewapend zijn voor normale misdrijven.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:44:39 #19
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148754911
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:35 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Bij mij wel, dus ik steun de ideeen van deze partijen :) Want anders hebben we straks een aantal aanslagen op agenten die slechts bewapend zijn voor normale misdrijven.
Met mitrailleurs hou je geen kogels tegen, dat is je wel bekend?
pi_148754953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Met mitrailleurs hou je geen kogels tegen, dat is je wel bekend?
Nee maar ze kunnen ze beter ermee verdedigen dan die pistolen, want alleen in actie films overleven agenten met pistolen tegen terreur.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:46:51 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148754982
quote:

[..]

Wat een betoog _O_
Eerste keer dat ik van Thieme wat verstandigs hoor.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148755049
Thieme _O_
Helemaal gelijk.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:50:09 #23
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148755066
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:45 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee maar ze kunnen ze beter ermee verdedigen dan die pistolen, want alleen in actie films overleven agenten met pistolen tegen terreur.
Hoeveel politie agenten zijn er in Nederland al het slachtoffer geworden van moslim terreur?

En, mocht een agent met mitrailleurs onverhoopt toch worden doodgeschoten, dan gaat de terrorist er mee heen, wapens kunnen zich ook uitstekend tegen je keren.

Maar, de meeste slachtoffers zullen burgers zijn. Die ook maar een mitrailleur geven?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:50:14 #24
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_148755067
Eindelijk een verstandig geluid, tussen alle weerzinwekkende berichten over ''het verwijderen van haatdragende berichten'' of ''meer wapens op straat''.
Helemaal super.
pi_148755228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]
Maar, de meeste slachtoffers zullen burgers zijn. Die ook maar een mitrailleur geven?
Ja vooral mij, dan kan ik eigen rechtertje spelen :)
pi_148755264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:33 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Fijn dat je met deze post instemt op mijn betoog. Het grote probleem is dat ik 90% van mijn digitale footprint indirect gegenereerd (reis/betaal /energieverbruik/communicatie gegevens etc etc etc) wordt en dus niet door mij te beïnvloeden is. Ik ben hierbij overgeleverd aan derden en een overheid die al deze data wil combineren om een profiel van mij op stellen.

De footprint die direct gegenereerd wordt is een bewust afgewogen keuze en dus ook door mij als persoon te beïnvloeden.
Hetgene waar jij je druk over maakt heeft weinig met de overheid te maken. En ook zeer weinig met wat de overheid in NL beslist. Onze overheid is aan zeer veel regels gebonden. De grootste verzamelaars van data zijn dingen waaraan jij bewust mee werkt. Google, facebook, smartphone's, burgers die overal filmpjes van maken met en delen. Vrij hypocriet om dan te gillen dat de overheid je privacy schendt.

En ik vraag je nogmaals, hoe gaat dit je vrijheid beperken? Wat kan jij straks niet meer dat je nu wel kunt?
Denk je serieus dat ze een doorsnee saaie burger als jou in de gaten gaan houden? Heb jij je ooit moeten verantwoorden voor dingen die jij in je privacy dacht te zeggen/denken?!
pi_148755313

[ Bericht 51% gewijzigd door luxerobots op 16-01-2015 19:17:34 ]
pi_148755322
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Isee het volgende:
Denk je serieus dat ze een doorsnee saaie burger als jou in de gaten gaan houden? Heb jij je ooit moeten verantwoorden voor dingen die jij in je privacy dacht te zeggen/denken?!
Zo dachten de Oost-Duitsers er in 1928 ook over. Toch gek dat 20 jaar later er een zeer vuil allesonderzoekend systeem stond, waar "vrije landen" toen al van zeiden; dat nooit.

Des te weerzinwekkender dat partijen die "vrijheid" in hun naam hebben daar nu zo kwijlend bij staan te kijken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148755337
Doen ze ook. En het is vrij walgelijk.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 19:02:07 #30
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148755417
Misschien als na je afstuderen een jaartje of 5 lang je sollicitatiebrieven standaard op de zelfde stapel eindigen bij de eerste selectie (op leeftijd en naam), je wel een klein tikkeltje gefrustreerd kan raken.
pi_148755433
quote:

[..]

Wat een betoog _O_
Eens met de zinloosheid van verdere afbraak van vrijheden, zeer oneens met het bagatelliseren van het gevaar van islamisme. |:(

Meer dan honderd syrie-gangers in/uit NL, duizenden hier die sympathiseren met IS. 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_148755449
Een mooie speech, ik denk ook wel dat iedereen het eens is dat we juist moeten voorkomen dat jongeren radicaliseren, maar dat is ondanks alle inzet in de afgelopen 10 jaar toch gebeurd.
Wat mij betreft hebben de afgelopen 10 jaar bewezen dat hoeveel we ook doen, subsidies, sport, buurtvaders/coaches, en nog meer projecten niet geholpen hebben om te zorgen dat ze niet radicaliseren.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_148755480
quote:

[..]

Hetgene waar jij je druk over maakt heeft weinig met de overheid te maken. En ook zeer weinig met wat de overheid in NL beslist.
Dingen als encryptie verbieden is waar de overheid zelf voor kiest. Om zelf mee te werken aan je veroordeling ook.

quote:
En ik vraag je nogmaals, hoe gaat dit je vrijheid beperken? Wat kan jij straks niet meer dat je nu wel kunt?
Drogreden. Als het nu verboden wordt om te zeggen dat de terroristen in Parijs het recht hadden om mensen te vermoorden hoe ziet dat er over 10 jaar dan uit? Dat jij en ik er geen last van hebben is niet relevant.
pi_148755486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Misschien als na je afstuderen een jaartje of 5 lang je sollicitatiebrieven standaard op de zelfde stapel eindigen bij de eerste selectie (op leeftijd en naam), je wel een klein tikkeltje gefrustreerd kan raken.
Het ligt aan de stageplaatsen! Zou jij als je geen stageplek kunt krijgen niet een paar ongelovigen willen onthoofden of lekker een paar joden willen opblazen/afknallen? Heel begrijpelijk toch! 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_148755499
quote:

[..]

Hetgene waar jij je druk over maakt heeft weinig met de overheid te maken. En ook zeer weinig met wat de overheid in NL beslist. Onze overheid is aan zeer veel regels gebonden. De grootste verzamelaars van data zijn dingen waaraan jij bewust mee werkt. Google, facebook, smartphone's, burgers die overal filmpjes van maken met en delen. Vrij hypocriet om dan te gillen dat de overheid je privacy schendt.

:')
Kom op reageer nu eens inhoudelijk. Je kan het ook vast wel zonder stroman.
pi_148755507
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

Eens met de zinloosheid van verdere afbraak van vrijheden, zeer oneens met het bagatelliseren van het gevaar van islamisme. |:(

Meer dan honderd syrie-gangers in NL, duizenden die sympathiseren met IS. 8)7
En je loopt nog steeds aanzienlijk meer kans onder een auto te komen of door een bliksemschicht te worden getroffen.
pi_148755529
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dat is net zulke grote onzin als moslims terroristen vinden omdat er nu 5 met geweren stonden te knallen.

Miljoenen Europese moslims komen gewoon aan de bak en leven hun leven.

Die paar jankerds die niet aangenomen worden moeten eens wat beter hun best doen in plaats van steevast naar De Ander wijzen.

vrijdag 16 januari 2015 @ 19:05:28 #38
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148755533
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het ligt aan de stageplaatsen! Zou jij als je geen stageplek kunt krijgen niet een paar ongelovigen willen onthoofden of lekker een paar joden willen opblazen/afknallen? Heel begrijpelijk toch! 8)7
Stageplaatsen? Daar had ik het niet echt over. het ging over hoogopgeleiden die toch voor de ISIS kiezen.
pi_148755568
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En je loopt nog steeds aanzienlijk meer kans onder een auto te komen of door een bliksemschicht te worden getroffen.
Nog wel. Veel gevaarlijker is ook de nog grotere groep die in principe best te porren is voor laten we zeggen de doodstraf op het beledigen van de profeet. :W En die groep, blijft evenals de eerdergenoemde twee groepen alleen maar groeien. |:(
Je suis Charlie Sheen
pi_148755582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
het ging over hoogopgeleiden die toch voor de ISIS kiezen.
"Joah, heb een aantal sollicitatiebrieven verstuurd, maar tis niks geworden, ik sluit me maar aan bij een gruwelijk gewelddadige moordorganisatie, tabee!"

Come on... :')

vrijdag 16 januari 2015 @ 19:07:19 #41
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148755595
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is net zulke grote onzin als moslims terroristen vinden omdat er nu 5 met geweren stonden te knallen.

Miljoenen Europese moslims komen gewoon aan de bak en leven hun leven.

Die paar jankerds die niet aangenomen worden moeten eens wat beter hun best doen in plaats van steevast naar De Ander wijzen.
Het gaat niet om de miljoenen die wel, maar om de duizenden die niet.. Want daar hebben we last van.

Kunnen wel de gevolgen blijven benoemen, en hoe daar mee om te gaan, maar als je de oorzaken probeert te achterhalen, ben je effectiever bezig.
pi_148755596
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nog wel. Veel gevaarlijker is ook de nog grotere groep die in principe best te porren is voor laten we zeggen de doodstraf op het beledigen van de profeet. :W
Nog een paar zetels er bij en het is zover inderdaad.
pi_148755674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Stageplaatsen? Daar had ik het niet echt over. het ging over hoogopgeleiden die toch voor de ISIS kiezen.
Ja, ook mensen met goede banen, of tijdens de studie al, uit welgestelde families en ga zo maar door. Daarbij is er voor IS ook aanwas uit dergelijke millieus in islamitische landen. Zouden die mensen in hun landen ook gediscrimineerd worden dat zij zich tot IS wenden? 8)7

Schaam je.
Je suis Charlie Sheen
pi_148755692
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Niet ongelovigen of joden, maar misschien wel van die dikkoppen die zich de zakken vullen :(
pi_148755693
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Het gaat niet om de miljoenen die wel, maar om de duizenden die niet.. Want daar hebben we last van.

Kunnen wel de gevolgen blijven benoemen, en hoe daar mee om te gaan, maar als je de oorzaken probeert te achterhalen, ben je effectiever bezig.
Ja, die oorzaken liggen niet bij de werkgevers, maar bij het mocrotuig dat in petje en spijkerbroek verveeld onderuit gezakt zit bij sollicitatiegesprekken.

Het zijn zij dan ook niet die bij ISIS gaan hoor, dat doe je niet zomaar, "omdat je niet aangenomen wordt".

Fokking Nederland, het land waar je van de wieg tot het graf wordt begeleid, waar je je best moet doen om buiten de boot te vallen en er elke week een heel nieuw blik welzijnswerkers wordt opengetrokken voor begeleiding, hulp en progressie, juist dat land verwijten "dat er niet genoeg gedaan wordt voor migranten" is werkelijk de grootste gotspe mogelijk. Wallonie en Frankrijk zijn op dat vlak niet veel slechter, al verschilt hun stedenplanning en ruraliteit sterk met Nederland en Vlaanderen.

pi_148755722
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nog een paar zetels er bij en het is zover inderdaad.
Je denkt werkelijk dat, dat via de politieke weg zou gaan? Kijk eens naar de afgelopen twee weken man, denk eens aan de enorme aantallen die jij bagatelliseert. :') |:(
Je suis Charlie Sheen
pi_148755818
Figureren als Wilders drijven gematigde Moslims juist in de handen van de extremisten.

Als je constant tegen iemand blijft herhalen dat deze crimineel of terrorist is dat wordt deze persoon dat vanzelf. Dat wil overigens niet zeggen dat er geen problemen zijn met de islam in Nederland.

De huidige sfeer in de media en politiek zal het probleem echter alleen maar groter maken. Deze sfeer is overigens sinds het ISIS media spektakel verergerd
pi_148755867
Thieme moet eens wat gezonder gaan eten, kan ze gelijk wat beter nadenken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_148755916
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:04 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:')
Kom op je reageer nu eens inhoudelijk. Je kan het ook vast wel zonder stroman.
Dat doe ik steeds alleen jij snapt niet helemaal hoe de wereld in elkaar steekt.
Roepen over een gebrek aan vrijheid en privacy in NL is nogal wereldvreemd want dan snap je totaal niet hoe het NLse politieke apparaat in elkaar steekt. Als jij dat wel wist dan zou je snappen dat grote beperkingen van vrijheid en grootschalige inbreuk op de privacy onmogelijk zijn. Gaat er nooit doorheen komen.

Je maakt je druk om de verkeerde dingen maar ga gerust je gang.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 19:18:54 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148755986
Wat een onzin. De plannen om politie extra te bewapenen zijn dom, maar om nou gewoon de ogen te sluiten en zeggen dat het allemaal onze schuld is... Bovendien geeft er helemaal niemand enige privacy op.

Verder heeft iedere politicus (behalve Wilders) opgeroepen om vooral niet de angst te laten regeren.

Feitelijk doet zij hetzelfde als de partijen die ze beschuldigd, politiek scoren over de rug van de slachtoffers van deze aanslagen. Dat een paar mafkezen zoals TS dat dan leuk vinden, tja... :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')