Nee, maar om er over te zwijgen vind ik wel raar. Zoals ik al zei, ik had er gewoon gemengde gevoelens bij en weet niet wat juist is in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoezo? Het is toch niet zo raar om met n ander de koffer in te duiken als t uit is?
Ja, dat al helemaal. Maar dat weet ik verder dus niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon letterlijk vragen mocht ik een poosje uit elkaar zijn met iemand. Al geloof ik gewoon niet zo in een tweede kans.
Maar als hij dan zou liegen zou ik het wel echt fout vinden.
Nou ja, het was uit en als het alleen seks was zonder gevoelens. Zie daar niet zo het nut van in, maar geen ervaring met zo'n situatie, misschien denk ik dan anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom weet ik nog steeds niet of het nou juist was of niet. Ik vind het toch wel iets te belangrijk om te verzwijgen denk ik.
Hai!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga standaard vreemd, houdt de boel n beetje spannend enzo. Vooral t verborgen houden van n bijvriendje is leuk
Ik dacht, ik deel ook eens uitquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een klootzak die yats.Shit, komt mijn ware aard nu toch bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, goed om te wetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs grappig soms. Als je kunt lachen met elkaar zit het goedEn maar zeggen dat je niet smooth bent. Ik heb nog nooit een rebound gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel eens gehad. Was uit met vriendin, daarna weer aan. Tussendoor rebound gehad, terwijl ik nog wel mijn best deed voor mijn exOok direct gezegd voordat we weer bij elkaar kwamen (ook dat doe ik niet weer. Uit is uit). Ergens voelde ik me schuldig.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Het is ook een gevoelskwestie. Lastig altijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het was uit en als het alleen seks was zonder gevoelens. Zie daar niet zo het nut van in, maar geen ervaring met zo'n situatie, misschien denk ik dan anders.
ja, maar als hij het had gezegd, had hij dus niet gezwegen, dus dan was t ander vlees in de Kuip dan nu en ook anders dan wanneer je zoiets doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar om er over te zwijgen vind ik wel raar. Zoals ik al zei, ik had er gewoon gemengde gevoelens bij en weet niet wat juist is in zo'n situatie.
[..]
Ja, dat al helemaal. Maar dat weet ik verder dus niet.
Ik twee keer. Niet eens echt naar op zoek of zo. Het gebeurde gewoon. Alsof ze wisten dat ik nog gevoelens had voor mijn exquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht, ik deel ook eens uit
[..]
Shit, komt mijn ware aard nu toch boven
[..]
Ah, goed om te weten
[..]
En maar zeggen dat je niet smooth bent. Ik heb nog nooit een rebound gehad
Ik snap je niet, sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar als hij het had gezegd, had hij dus niet gezwegen, dus dan was t ander vlees in de Kuip dan nu en ook anders dan wanneer je zoiets doet.
Ofzo
Ik raak van mezelf in de war.
Waarom geen bijvriendin?quote:
Dat vind ik wel een beetje nastyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar om zo snel weer met een ander seks te hebben. Zeker als je weer bij elkaar komt, dus blijkbaar vond je iemand echt leuk.
Ik duik zo met iemand in bed als ik zelf toch al klaar was met de relatie. Duurde nog geen 24 uur de vorige keer.![]()
FF dm'en voor een vervolgafspraak?quote:
Hoe komt het dat het bij jou zo makkelijk gaat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik twee keer. Niet eens echt naar op zoek of zo. Het gebeurde gewoon. Alsof ze wisten dat ik nog gevoelens had voor mijn ex
Waarom?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje nasty
Want?quote:
Slutshaming.quote:
Tja...Ze wisten ook dat het eenmalig was? Ik heb echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat. De eerste twee keer volgde er pas weer seks bij een volgende relatie en de laatste keer was er ineens na lange tijd een fokster, maar dat was geen rebound meerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik twee keer. Niet eens echt naar op zoek of zo. Het gebeurde gewoon. Alsof ze wisten dat ik nog gevoelens had voor mijn ex
jij zegt: hij had het moeten zeggen, dan wist zij wat voor vlees ze in de Kuip had.quote:
Ben het hier wel mee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar om zo snel weer met een ander seks te hebben. Zeker als je weer bij elkaar komt, dus blijkbaar vond je iemand echt leuk.
Ik duik zo met iemand in bed als ik zelf toch al klaar was met de relatie. Duurde nog geen 24 uur de vorige keer.Maar dan was de relatie voor mij eigenlijk al veel eerder klaar. Anders zou ik toch echt wel even geen behoefte hebben aan andere mannen.
Af en toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja...Ze wisten ook dat het eenmalig was? Ik heb echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat. De eerste twee keer volgde er pas weer seks bij een volgende relatie en de laatste keer was er ineens na lange tijd een fokster, maar dat was geen rebound meer
Omdat hij heel smooth isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het bij jou zo makkelijk gaat?
Ik weet niet precies. Het klinkt gewoon nasty.quote:
Ik weet nog steeds niet goed wat te antwoorden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zegt: hij had het moeten zeggen, dan wist zij wat voor vlees ze in de Kuip had.
Waarop ik reageer met: als t uit is seks hebben met n ander is toch niet raar?
En jij: nee, maar erover zwijgen wel.
Maar als hij het had verteld, had dat 'vlees in de kuip' dus geslagen op het seks hebben met n ander als t uit is en niet op het niet vertellen.
dat kan, maar genoeg mensen die 'gewoon' even niet aan de breuk willen denken en in bed belanden met n ander, ook als ze nig gevoelens hebben voor hun ex. Vind dat niet zo raar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik duik zo met iemand in bed als ik zelf toch al klaar was met de relatie. Duurde nog geen 24 uur de vorige keer.Maar dan was de relatie voor mij eigenlijk al veel eerder klaar. Anders zou ik toch echt wel even geen behoefte hebben aan andere mannen.
Wij vrouwen zijn allemaal vaten die gevuld moeten worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies. Het klinkt gewoon nasty.
Zo mechanisch dat je een pik in je moet hebben.
Ach, sommige mensen grijpen naar de drank, anderen naar een pik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies. Het klinkt gewoon nasty.
Zo mechanisch dat je een pik in je moet hebben.
Geen prioriteit dus.quote:
genoeg mensen die zich om zo'n leugen totaal niet schuldig voelen en genoeg mensen die dat ergens doen waar ze niemand kennen. Het komt echt niet altijd uit..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want?
Ik geloof dat zulke leugens altijd zullen blijven drukken op je.
En fera zal niet de enige zijn die er vanaf weet dus de kans dat ze er ooit achter komt is vrij groot.
Goede keus, dat doe ik ook altijd, die van mezelf dan hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen grijpen naar de drank, anderen naar een pik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Whehe, zo saai als iedereen dezelfde mening heeft, he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde dit serieus ook posten.
Ja, reageer laat.
Bij beide was het twee keer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja...Ze wisten ook dat het eenmalig was? Ik heb echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat. De eerste twee keer volgde er pas weer seks bij een volgende relatie en de laatste keer was er ineens na lange tijd een fokster, maar dat was geen rebound meer
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Goede keus, dat doe ik ook altijd, die van mezelf dan heValt wel mee hoor yats, we zijn niet in Staphorst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Of het junkleefquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen grijpen naar de drank, anderen naar een pik.
Zo makkelijk? Huehuehue.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het bij jou zo makkelijk gaat?
maar snap je nu wel wat ik zeg?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet goed wat te antwoorden.
Kom maar langs dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn allemaal vaten die gevuld moeten worden.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar snap je nu wel wat ik zeg?
nee, ook niet. Vreemdgaan moet nou ook weer niet een dagtaak worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen prioriteit dus.Staat je goed.
Dat wisten ze ook?quote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor yats, we zijn niet in Staphorst.
Ja, zo makkelijk...quote:
daar zei ik dan ook niets over, daar heb je gewoon recht opquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Maar het is nog steeds iets wat ik gewoon zo voelde. Doe je niets aan.
I know. Maar ik kan dan ook niet echt verklaren waar dat gevoel vandaan komt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar zei ik dan ook niets over, daar heb je gewoon recht op
Er zullen altijd uitzonderingen zijn ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
genoeg mensen die zich om zo'n leugen totaal niet schuldig voelen en genoeg mensen die dat ergens doen waar ze niemand kennen. Het komt echt niet altijd uit..
Als ik maar aan je kan zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
We gaan wel samen naar bitch ofzo
nah, ik vind t zelf ook wel zo netjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Maar ik kan dan ook niet echt verklaren waar dat gevoel vandaan komt.
ik ook, maar dat heeft natuurlijk geen bal te maken met of vreemdgaan altijd uitkomt of niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zullen altijd uitzonderingen zijn ja.
Maar ik blijf er bij dat het in heel veel gevallen gewoon uit komt, beter om de shit dan maar in het begin te hebben en het gewoon op te lossen.
Call me old fashioned maar ik hou van eerlijkheid in mijn relaties.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, maar dat heeft natuurlijk geen bal te maken met of vreemdgaan altijd uitkomt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:17 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik had een keer een discussie met iemand over aan iemand anders denken tijdens de seks: wat vinden jullie daarvan?Ik denk altijd aan jou als ik seks hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja? Ikwil ook altijd alles weten, maar ben er wel achtergekomen dat m'n vriendjes dat soms raar vondenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens sowieso het typje dat alles wilt weten. Ook van wat er voor mij allemaal is gebeurt. Dus als er iets gebeurt in de periode dat het uit is vind ik het gewoon vanzelfsprekend dat ik het weet. Ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen wel zo open is in een relatie.
Oh, ik had een keer een discussie met iemand over aan iemand anders denken tijdens de seks: wat vinden jullie daarvan?Wel een paar keer gedaan. Toen voelde het goed of nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oh, ik had een keer een discussie met iemand over aan iemand anders denken tijdens de seks: wat vinden jullie daarvan?ik vind er niks van. Zolang hij me geen Inge gaat noemen oid dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Teveel om op te noemen.quote:
Oh, ik had een keer een discussie met iemand over aan iemand anders denken tijdens de seks: wat vinden jullie daarvan?Kan me er niet zoveel bij voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik had een keer een discussie met iemand over aan iemand anders denken tijdens de seks: wat vinden jullie daarvan?Ik denk nooit aan een ander als ik seks met iemand heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel één keer gedaan tijdens voorspel en daarna voelde ik me kut en heb ik het gelijk opgebiecht.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Oh, ik had een keer een discussie met iemand over aan iemand anders denken tijdens de seks: wat vinden jullie daarvan?Tja, dat moet ieder zelf weten. Zolang ze me niet ineens Rogier ofzo gaan noemen kan ik er niet mee zitten met wat de ander denkt terwijl ze seks met mij heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Ik ben zelf ook gewoon heel erg open, dus dan vind ik het fijn als een ander dat ook is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja? Ikwil ook altijd alles weten, maar ben er wel achtergekomen dat m'n vriendjes dat soms raar vonden
Nee joh, je rug is slankerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow, ik pas een BH die ik een jaar geleden met geen mogelijkheid aan kreeg.
Dag borsten.
Oh, ik had een keer een discussie met iemand over aan iemand anders denken tijdens de seks: wat vinden jullie daarvan?Nog nooit gedaan. Zie het nut ook niet... zou me niet goed lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hele tijd met ogen dicht/in het donker of zo.
Ik zou het toch niet echt een compliment vinden als ze aan een ander denkt als k me daar volledig lig te geven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat moet ieder zelf weten. Zolang ze me niet ineens Rogier ofzo gaan noemen kan ik er niet mee zitten met wat de ander denkt terwijl ze seks met mij heeft.
Bij jou doen ze het enkel om het klaarkomen uit te stellen. Dat gaat allemaal veel te snel als jij je volledig ligt te geven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou het toch niet echt een compliment vinden als ze aan een ander denkt als k me daar volledig lig te geven.
Zolang dat niet tegen je gezegd word? Wat maakt het dan uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet echt een compliment vinden als ze aan een ander denkt als k me daar volledig lig te geven.
Nee? De gedachte dat de vrouw jou an sich niet opwindend genoeg vindt om seks mee te hebben? Hoorde eens van een vrouw in een jarenlange relatie dat ze dat geregeld doet, omdat het anders gewoon saai wordt. Kan beide kanten wel begrijpen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat moet ieder zelf weten. Zolang ze me niet ineens Rogier ofzo gaan noemen kan ik er niet mee zitten met wat de ander denkt terwijl ze seks met mij heeft.
Dus als jij het niet weet dat ze eigenlijk helemaal niet geniet van de seks met jou vind jij het best?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang dat niet tegen je gezegd word? Wat maakt het dan uit?
Ja in dat geval heb ik er ook wel begrip voor, maar ik vind het niks als ze me aan het pijpen is en in gedachte jouw lul in de mond heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou doen ze het enkel om het klaarkomen uit te stellen. Dat gaat allemaal veel te snel als jij je volledig ligt te geven.
None taken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Ja in dat geval heb ik er ook wel begrip voor, maar ik vind het niks als ze me aan het pijpen is en in gedachte jouw lul in de mond heeft.
No offence
Nee, eigenlijk niet. Het gaat mij erom dat ze voor mij kiest en op dat moment seks met mij heeft. Je kan toch niet in het hoofd van de ander kijken. En ja, na jaren word het soms wat saai wellicht, maar daar kun je nog genoeg aan doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee? De gedachte dat de vrouw jou an sich niet opwindend genoeg vindt om seks mee te hebben? Hoorde eens van een vrouw in een jarenlange relatie dat ze dat geregeld doet, omdat het anders gewoon saai wordt. Kan beide kanten wel begrijpen eigenlijk.
Wie zegt dat ze niet van seks met mij geniet? Zolang ik haar nog steeds genoeg kan bevredigen doe ik blijkbaar iets goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als jij het niet weet dat ze eigenlijk helemaal niet geniet van de seks met jou vind jij het best?
Als je er maar op mag?
Ze denkt niet voor niks aan een ander toch.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Het gaat mij erom dat ze voor mij kiest en op dat moment seks met mij heeft. Je kan toch niet in het hoofd van de ander kijken. En ja, na jaren word het soms wat saai wellicht, maar daar kun je nog genoeg aan doen.
[..]
Wie zegt dat ze niet van seks met mij geniet? Zolang ik haar nog steeds genoeg kan bevredigen doe ik blijkbaar iets goed.
Ik heb het zover ik weet nooit meegemaakt, al heb ik mijn laatste ex er nooit naar gevraagd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze denkt niet voor niks aan een ander toch.
Nee, dat zal ze in de regel niet gaan zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het zover ik weet nooit meegemaakt, al heb ik mijn laatste ex er nooit naar gevraagd.
"wil je niet zoveel lawaai maken, ik kan me niet concentreren op Channing Tatum zo"quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat zal ze in de regel niet gaan zeggen natuurlijk.
Nee!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben vaak eigenlijk zo head over heels dat ik niet aan een ander wil denken.Of ben ik nu een saaie muts?
Vroeg of laat gaat dat voorbij.... En dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben vaak eigenlijk zo head over heels dat ik niet aan een ander wil denken.Of ben ik nu een saaie muts?
Een keer een vluchtige gedachte niet nee, maar als je elke keer aan een ander moet denken omdat je anders gewoon niet nat wordt is er toch iets mis he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, aan een gedachte kun je verder ook niets doen toch?
Ik snap het probleem niet zo.
Nee, ik herken dat, in ben dan ook meer in het moment dan in mijn hoofd bezig met dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef Fera het volgende:
Mja, maar daar noem je wel een extreemquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een keer een vluchtige gedachte niet nee, maar als je elke keer aan een ander moet denken omdat je anders gewoon niet nat wordt is er toch iets mis he.
Wat gaat voorbij?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeg of laat gaat dat voorbij.... En dan?
Next!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeg of laat gaat dat voorbij.... En dan?
Ik wel, anders gooi ik de hele planning van standjes en oefeningen in de war. Dat trek ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef Harmankardon het volgende:
Ik denk niet zo veel tijdens sex, althans niet bewust gestuurde gedachten. Dat doe ik al de rest van de dag.
Het 'head over heels' gevoel.quote:
Nee joh.quote:
In het moment zijn lukt me eigenlijk niet altijd. Teveel chaos en afleiding.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik herken dat, in ben dan ook meer in het moment dan in mijn hoofd bezig met dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |