Zolang dat niet tegen je gezegd word? Wat maakt het dan uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet echt een compliment vinden als ze aan een ander denkt als k me daar volledig lig te geven.
Nee? De gedachte dat de vrouw jou an sich niet opwindend genoeg vindt om seks mee te hebben? Hoorde eens van een vrouw in een jarenlange relatie dat ze dat geregeld doet, omdat het anders gewoon saai wordt. Kan beide kanten wel begrijpen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat moet ieder zelf weten. Zolang ze me niet ineens Rogier ofzo gaan noemen kan ik er niet mee zitten met wat de ander denkt terwijl ze seks met mij heeft.
Dus als jij het niet weet dat ze eigenlijk helemaal niet geniet van de seks met jou vind jij het best?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang dat niet tegen je gezegd word? Wat maakt het dan uit?
Ja in dat geval heb ik er ook wel begrip voor, maar ik vind het niks als ze me aan het pijpen is en in gedachte jouw lul in de mond heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou doen ze het enkel om het klaarkomen uit te stellen. Dat gaat allemaal veel te snel als jij je volledig ligt te geven.
None taken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Ja in dat geval heb ik er ook wel begrip voor, maar ik vind het niks als ze me aan het pijpen is en in gedachte jouw lul in de mond heeft.
No offence
Nee, eigenlijk niet. Het gaat mij erom dat ze voor mij kiest en op dat moment seks met mij heeft. Je kan toch niet in het hoofd van de ander kijken. En ja, na jaren word het soms wat saai wellicht, maar daar kun je nog genoeg aan doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee? De gedachte dat de vrouw jou an sich niet opwindend genoeg vindt om seks mee te hebben? Hoorde eens van een vrouw in een jarenlange relatie dat ze dat geregeld doet, omdat het anders gewoon saai wordt. Kan beide kanten wel begrijpen eigenlijk.
Wie zegt dat ze niet van seks met mij geniet? Zolang ik haar nog steeds genoeg kan bevredigen doe ik blijkbaar iets goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als jij het niet weet dat ze eigenlijk helemaal niet geniet van de seks met jou vind jij het best?
Als je er maar op mag?
Ze denkt niet voor niks aan een ander toch.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Het gaat mij erom dat ze voor mij kiest en op dat moment seks met mij heeft. Je kan toch niet in het hoofd van de ander kijken. En ja, na jaren word het soms wat saai wellicht, maar daar kun je nog genoeg aan doen.
[..]
Wie zegt dat ze niet van seks met mij geniet? Zolang ik haar nog steeds genoeg kan bevredigen doe ik blijkbaar iets goed.
Ik heb het zover ik weet nooit meegemaakt, al heb ik mijn laatste ex er nooit naar gevraagd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze denkt niet voor niks aan een ander toch.
Nee, dat zal ze in de regel niet gaan zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het zover ik weet nooit meegemaakt, al heb ik mijn laatste ex er nooit naar gevraagd.
"wil je niet zoveel lawaai maken, ik kan me niet concentreren op Channing Tatum zo"quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat zal ze in de regel niet gaan zeggen natuurlijk.
Nee!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben vaak eigenlijk zo head over heels dat ik niet aan een ander wil denken.Of ben ik nu een saaie muts?
Vroeg of laat gaat dat voorbij.... En dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben vaak eigenlijk zo head over heels dat ik niet aan een ander wil denken.Of ben ik nu een saaie muts?
Een keer een vluchtige gedachte niet nee, maar als je elke keer aan een ander moet denken omdat je anders gewoon niet nat wordt is er toch iets mis he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, aan een gedachte kun je verder ook niets doen toch?
Ik snap het probleem niet zo.
Nee, ik herken dat, in ben dan ook meer in het moment dan in mijn hoofd bezig met dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef Fera het volgende:
Mja, maar daar noem je wel een extreemquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een keer een vluchtige gedachte niet nee, maar als je elke keer aan een ander moet denken omdat je anders gewoon niet nat wordt is er toch iets mis he.
Wat gaat voorbij?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeg of laat gaat dat voorbij.... En dan?
Next!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeg of laat gaat dat voorbij.... En dan?
Ik wel, anders gooi ik de hele planning van standjes en oefeningen in de war. Dat trek ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef Harmankardon het volgende:
Ik denk niet zo veel tijdens sex, althans niet bewust gestuurde gedachten. Dat doe ik al de rest van de dag.
Het 'head over heels' gevoel.quote:
Nee joh.quote:
In het moment zijn lukt me eigenlijk niet altijd. Teveel chaos en afleiding.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik herken dat, in ben dan ook meer in het moment dan in mijn hoofd bezig met dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |