Zou forcefeeden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een heel weekend alles afwijzen accepteert toch niemand
Wat heeft hij voor je gemaakt?quote:
Tortillas. Ik kreeg ook een toetje.quote:
Lewd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tortillas. Ik kreeg ook een toetje.
Een facial?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Het was aardbeienijs. Hij maakte wel een lewde opmerking over slagroom.quote:
Tortillas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zo kennen we hem weerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Het was aardbeienijs. Hij maakte wel een lewde opmerking over slagroom.
Lief van Faxie, wat voor toetje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Slagroom kan op geen enkele manier lewd zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Het was aardbeienijs. Hij maakte wel een lewde opmerking over slagroom.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vond het heel aandoenlijk eigenlijk.quote:
Het is toch ook een schatje, vasthouden en niet meer loslaten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vond het heel aandoenlijk eigenlijk.![]()
Is dat raar?
Alles is raarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is dat raar?
Oke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is toch ook een schatje, vasthouden en niet meer loslaten.
Nopesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is dat raar?
Dan is raar niet meer raar.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is dat raar?
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is dat raar?
Raar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja bij Meerssen in de buurt. 3 straten, twee huizen en een kruising.
Logisch toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Myraela het volgende:
Die Faxie verzorgt zijn dates wel goed.
Ik vond het altijd raar om daar doorheen te rijden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja bij Meerssen in de buurt. 3 straten, twee huizen en een kruising.
welnee :$quote:
Snap ik met al die Raarenaars!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vond het altijd raar om daar doorheen te rijden.
Jij mag het zeggen. Zo rol ik weet je :$quote:
Succes.quote:
Dank je. Het was een heftige ervaringquote:
Ik ben blij dat je heel terug bent. wjnmk xxx gr grquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je. Het was een heftige ervaring
Nu nog ff 2 uurtjes er vol tegenaan. Hvj allemaal :$ gr.
Grappigs? Mijn collega's hebben gisteren tijdens hun wandeling die ze tijdens de pauze doen een rukkende man gezien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:55 schreef Inolvidable het volgende:
Nog iemand iets grappigs of lewds te vertellen?
Dat is meer raar en vies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grappigs? Mijn collega's hebben gisteren tijdens hun wandeling die ze tijdens de pauze doen een rukkende man gezien.
Succes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je. Het was een heftige ervaring
Nu nog ff 2 uurtjes er vol tegenaan. Hvj allemaal :$ gr.
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grappigs? Mijn collega's hebben gisteren tijdens hun wandeling die ze tijdens de pauze doen een rukkende man gezien.
Yup. In het bos wat achter het industrieterrein ligt. Maar daar komen wel meer stelletjes heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is meer raar en vies.
In Tilburg?
Je mag alles, als je maar niet eruit gepikt wordtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Ohhhh. Wij vonden daar altijd gebruikte condooms als we de honden daar uitlieten. Gadverdamme.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. In het bos wat achter het industrieterrein ligt. Maar daar komen wel meer stelletjes heb ik vernomen.
[..]
Je mag alles, als je maar niet eruit gepikt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |