Hij was ontroerd.quote:
Eh, wat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, blijkbaar is het vandaag fetisj-dag.
Klinkt goed! Sowieso is het leuk om zoiets voor iemand te doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt redelijk bekend.![]()
Ik had wel eens een speciaal diner gemaakt. Ik woonde nog thuis, dus ik had een tafeltje op mijn slaapkamer neergezet. Mooi kleedje erover heen, kaarsje aangestoken. Toen meerdere gangen Italiaans gekookt (weet niet meer precies wat). Zelfs Italiaanse muziek opgezet voor de sfeer.
Best oké voor iemand van 16.
Dat is het belangrijkste jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:24 schreef rival het volgende:
Als je maar een goed dessert met chocolade hebt he
Enjoy!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
Hoi!!! Ik ga zo mijn date ophalen![]()
Dus ik ben er zondagavond weer
Goed weekend allen![]()
Meh. Desserts met chocolade vind ik niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:24 schreef rival het volgende:
Als je maar een goed dessert met chocolade hebt he
Neukse!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
Hoi!!! Ik ga zo mijn date ophalen![]()
Dus ik ben er zondagavond weer
Goed weekend allen![]()
Choco apart voortaan dusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh. Desserts met chocolade vind ik niet zo geweldig.Vaak zo machtig. En dan zit je al vol met eten.
Een soort mentale boksbal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk ruzie met twi te krijgen terwijl ik best een lastig persoon kan zijn.![]()
Daarom passen jullie wel bij elkaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk ruzie met twi te krijgen terwijl ik best een lastig persoon kan zijn.![]()
Ok...Ik sla dit jaar over dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeiden ze op de radio, dus dan is het waar.
mutsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelfs een keer een heel weekend niet gegeten en in de trein op de terugweg viel ik bijna flauw dus ben ik er halverwege uitgestapt op een patatje te halen.
Sukkel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelfs een keer een heel weekend niet gegeten en in de trein op de terugweg viel ik bijna flauw dus ben ik er halverwege uitgestapt op een patatje te halen.
Waarom heeft iemand je een heel weekend niet gevoerd?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:29 schreef Myraela het volgende:
Wel aangeboden hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heeft iemand je een heel weekend niet gevoerd?
Lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:27 schreef Harmankardon het volgende:
Geen toetje, eerst dessertwijn en dan espresso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |