abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148737042
Naar aanleiding van de anti-terreur acties in België eerder vandaag, vinden morgen massale protesten in Irak en Syrie plaats. De president van Syrie All-Asshad heeft laten weten geschokt te zijn door de gebeurtenissen. "het is tijd om te laten zien dan anti-terreur niet past in onze samenleving".
pi_148737046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:07 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik beroep mij helemaal niet op mijn intelligentie. Waar haal je dat vandaan? De wereld van 1950 was onderontwikkelder dan de wereld van nu, maar de wereld van nu is erg onderontwikkeld in vergelijking met de wereld van 2150, er zijn echter altijd mensen die vooruitlopen.
Dat heet vooruitgang, maar jij had het over mensen die "onderontwikkeld" zouden zijn.

Knap trouwens dat jij de wereld van 2150 kan voorspellen, maar goed.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148737051
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:07 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik beroep mij helemaal niet op mijn intelligentie. Waar haal je dat vandaan? De wereld van 1950 was onderontwikkelder dan de wereld van nu, maar de wereld van nu is erg onderontwikkeld in vergelijking met de wereld van 2150, er zijn echter altijd mensen die vooruitlopen.

Edit: en dan heb ik het niet over mijzelf, maar bijvoorbeeld de mensen van Charlie Hebdo
Goed gekozen nickname wel. Volgens mij ben jij in je jeugd echt veel te veel geprezen om enkel en alleen je deelname.
Je suis Charlie Sheen
pi_148737058
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Individuen die religie gebruiken om macht te krijgen, kijk alleen maar naar iets simpels als vrijstelling van belasting ;). En jij weet dondersgoed dat ik het niet zo op de staat heb :P

[..]

Ze zijn net zo volhardend in hun waarheid dat er geen god is als gelovigen het zijn dat er wel een god is ;).
Je hebt sterke en zwakke atheisten he? De antitheisten zijn vaak wel erg volhardend, zeker op FOK!.

En laten we onze krachten bundelen om eindelijk eens de Staat de Kerk uit te schoppen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148737059
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat ze op een gegeven moment murw geslagen raken fair enough, maar als dit is wat jij werkelijk gelooft.. :') Dan ben je nog simpeler dan ik al aannam.
Als je denkt dat iedere islamitische vrouw een onderdrukte vrouw is die tegen haar wil moslim is, ben jij nogal simpel, niet ik.
pi_148737068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:10 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Als je denkt dat iedere islamitische vrouw een onderdrukte vrouw is die tegen haar wil moslim is, ben jij nogal simpel, niet ik.
..je begrijpt het echt niet he? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148737073
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De natuurlijke is wat mij betreft genoeg.
Hehe :P :P, Goddelijke orde, zoeken we juist in dit topic wellicht.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 januari 2015 @ 02:11:53 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148737076
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt sterke en zwakke atheisten he? De antitheisten zijn vaak wel erg volhardend, zeker op FOK!.

En laten we onze krachten bundelen om eindelijk eens de Staat de Kerk uit te schoppen.
Als ik dan toch een geloof zou moeten kiezen dan ga ik voor het Hellenisme :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148737079
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

..je begrijpt het echt niet he? :')
Zwaktebod. :W
pi_148737096
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je kunt zeggen over die Duitsers wat je wilt, maar de rangen klinken wel altijd erg tof :P.
Als je het vertaalt echter: Overstormbaanleider
I´m back.
pi_148737100
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:11 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Zwaktebod. :W
Nee. Het gaat niet om islam, maar de ondergeschikte positie van de vrouw erbinnen, in islamitische landen niet zelden ook in wet vastgelegd. :') Tel daarbij op het uitgehuwelijkt worden en probeer je eens even 1 minuut lang in te leven. Oh intelligent kind van de jaren 90. Kun je dat? :') |:(
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 16 januari 2015 @ 02:13:52 #87
224960 highender
Travellin' Light
pi_148737101
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:56 schreef El_Matador het volgende:
Elk mens heeft een andere god.

En als we de gelovigen dat nou eens erkennen, hadden we die hele domme antitheistische discussie niet.
pi_148737115
Misschien we juist te erkennen dat we allemaal dezelfde God hebben, alleen soms een wat andere interpretatie wat betreft zaken eromheen, dat is zeer interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 16-01-2015 02:21:08 ]
pi_148737116
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:13 schreef highender het volgende:

[..]

Ja, we, dus ook zij.

Iets wat verreweg de meesten doen, trouwens.

pi_148737118
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:15 schreef DeParo het volgende:
Misschien we juist te erkennen dat we allemaal dezelfde God hebben,
Gaia, we zijn allen haar kinderen.

_O_

pi_148737124
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_
Blasfemie, in die fijne sharia landen van je had dit je maar zo de kop kunnen kosten.
Je suis Charlie Sheen
  Redactie Frontpage vrijdag 16 januari 2015 @ 02:17:06 #92
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148737128
quote:

[..]

_O_
Daar kan ik het alleen maar volmondig mee eens zijn _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148737131
quote:
Misschien we juist te erkennen dat we allemaal dezelfde God hebben, alleen soms een wat andere interpretatie wat betreft zaken eromheen, dat is zeer interessant.
Eh?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148737137
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Blasfemie, in die fijne sharia landen van je had dit je maar zo de kop kunnen kosten.
1 keer gehad, toen gaf ik een les geologie aan ingenieurs, en toen was er toch 1 moslim die een vraag stelde, toen ik begon over de miljoenen jaren van Gaia...

pi_148737138
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee. Het gaat niet om islam, maar de ondergeschikte positie van de vrouw erbinnen, in islamitische landen niet zelden ook in wet vastgelegd. :') Tel daarbij op het uitgehuwelijkt worden en probeer je eens even 1 minuut lang in te leven. Oh intelligent kind van de jaren 90. Kun je dat? :') |:(
Tot de vorige eeuw hadden vrouwen in Nederland er weinig moeite mee vooral de opvoeding en het huishouden te doen. In de Nederlandse wet was tot midden in de vorige eeuw vastgelegd dat vrouwen handelsonbekwaam waren. Vrouwen hadden geen stemrecht en dergelijke. Toch duurde het tot de jaren '60 dat vrouwen daar massaal in opstand tegen kwamen. Zo zal het met de islam ook gaan (als verlichting zal intreden). Het voorbeeld van het uitgehuwelijkt kind slaat nergens op, moeders werken er vaak zelf net zo hard aan mee als vaders.

Edit: Het laat namelijk niet zien dat vrouwen tegen de ondergeschikte rol van de vrouw in de islam zouden zijn.
pi_148737143
quote:

[..]

_O_
Interpretaties in overvloed wat dat betreft, zeer interessant, zo zie je maar weer dat het geweld zelden religieus is gemotiveerd maar simpelweg door mensen en de door hun gemaakte instituties komt, excuses in overvloed, dus wat dat betreft.
pi_148737147
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:18 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Tot de vorige eeuw hadden vrouwen in Nederland er weinig moeite mee vooral de opvoeding en het huishouden te doen.
Mijn vriendin heeft daar nog steeds geen moeite mee hoor.

Dat terwijl ze me bier brengt terwijl ik zit te FOK!ken. :D

pi_148737149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eh?
Ik vind het interessant maar laten we vooral even met het onderwerp bezig blijven want de Belgen hun vijanden schijnbaar zijn slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 16-01-2015 02:25:33 ]
pi_148737155
quote:
Het zou zeker de moeite waard zijn om de islam te Hervormen iig, denk ik, maar of dat ooit zal lukken. Zelfs de meest gematigde moslims schieten in een stuip als je het alleen maar voorstelt. Ze leven nu eenmaal in de veronderstelling dat de islam perfect is en dat de islam ondeelbaar, onveranderd en onveranderbaar is.
I´m back.
pi_148737160
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 02:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft daar nog steeds geen moeite mee hoor.

Dat terwijl ze me bier brengt terwijl ik zit te FOK!ken. :D
Nee, dat moet ze vooral zelf weten, dat is haar goed recht. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')