Volgens mij half driequote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red Carpet show is toch heerlijk manhalf 2 begint het ja
Ziekenhuis en het is rustig op de spoedhulpquote:Op maandag 23 februari 2015 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wat voor werk doe je dat je lekker de oscars kan kijken om 12 uur snachts?
http://www.telegraph.co.u(...)Red-Carpet-Live.htmlquote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziekenhuis en het is rustig op de spoedhulpMaar kan maar zo dat ik aan het werk moet en dan mis je zo hele stukken. Vroeger keek ik op een tv nog wel films, maar ben de tel kwijt geraakt van het aantal keer dat je net de clou of het eind mist
Netflix doet het wel op de pc, dat is veel handiger.
lekker geilen op de red carpet eerst tochquote:
Je bedoelt Anna Kendrick?quote:
Tering jantje zegquote:
nee die negerin die met die homo die outfits besprakquote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt Anna Kendrick?
Leuke actrice dat
Ja dat is niks inderdaad. Ik had ook gehoopt op meer interviews en minder modeshitquote:
Ik kijk echt nog liever naar halina reijnquote:Op maandag 23 februari 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is niks inderdaad. Ik had ook gehoopt op meer interviews en minder modeshit
Nog 2 uur volhoudenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kijk echt nog liever naar halina reijn
beter gewoon een filmpje opzettenquote:
Dat is ook geen slecht idee inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
beter gewoon een filmpje opzetten
Jake verdient 'm wel voor Nightcrawler inderdaad, in ieder geval een nominatie. Jammer. Ik vond de film zelf maar zo-zo maar Jake was oprecht creepy.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik dit jaar tenminste al een film had gezien, maar moet blijkbaar toch weer aan de bak.
Nadat ik Jake Gyllenhaal in Nightcrawler zag dacht ik eigenlijk dat die sowieso een nominatie zou krijgen voor beste acteur, maar blijkbaar zijn er nog 5 rollen waar ik naar uit kan kijken
JA. Ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:35 schreef F_JD het volgende:
[..]
Het bijna volledig negeren van Gone Girl vind ik wel opvallend (en onterecht)
paaar zijn ook nog niet te zien hier he. Maar degenen die hier te zien zijn heb ik wel gezien. Op die animatie-meuk na, daar kijk ik niet naarquote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Grunge. het volgende:
Kut, ik heb ze nog niet allemaal gezien. De 'belangrijkste' wel geloof ik. Jullie?
Buiten American Sniper en Selma alles. Die ga ik morgrn bewonderenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Grunge. het volgende:
Kut, ik heb ze nog niet allemaal gezien. De 'belangrijkste' wel geloof ik. Jullie?
Imitation Game nog kijken! Briljantquote:Op maandag 23 februari 2015 00:34 schreef Grunge. het volgende:
American Sniper: niet gezien, geen zin in ook.
Birdman: awesome.
Boyhood: tof, maar eigenlijk niet heel bijzonder qua verhaal mijns inziens.
The Grand Budapest Hotel:! Originele humor.
The Imitation Game: niet gezien, wel jammer.
Selma: niet gezien.
The Theory of Everything: niet gezien, wel jammer.
Whiplash: awesome.
Sorry voor het spammen maar ik ben erg enthousiast.
Gone Girl had ook nog gekundquote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vind het raar dat interstellar of fury niet is genomineerd voor beste flm
Dat heb ik ook met Interstellar (Fury niet gezien). Vooral omdat die VEEL beter is dan Gravity (als we het toch over sci-fi hebben). Gravity was niets. Gravity was alleen een spektakel voor het oog.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vind het raar dat interstellar of fury niet is genomineerd voor beste flm
Ja, daar heb ik ook wel zin in ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Imitation Game nog kijken! Briljant
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:36 schreef Strani het volgende:
Ik droomde vorige week dat ik was genomineerd voor een Oscar maar ik verloor van Matthew Mcconaughey. De lul.
Tof verhaal. Goeie plottwisten. Niks mis meequote:
Nou, ik zei vandaag nog wel tegen m'n vrouw dat het onbegrijpelijk is dat Leo nog nooit gewonnen heeftquote:
Films.. daar gaat het toch helemaal niet over vanavondquote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
pff ik zet gewoon een filmpje op. Dit geneuzel hou ik geen 2 uur vol
Z'n films zijn denk ik niet vaak Oscar-waardig. Al had hij met the Wolf of wal street absoluut moeten winnenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik zei vandaag nog wel tegen m'n vrouw dat het onbegrijpelijk is dat Leo nog nooit gewonnen heeft
Die heb ik gisteren pas gezien en was inderdaad erg onder de indruk.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z'n films zijn denk ik niet vaak Oscar-waardig. Al had hij met the Wolf of wal street absoluut moeten winnen
Ik zei vandaag nog dat het weer niets werd met Leo, want dit jaar dus niet eens genomineerdquote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef Strani het volgende:
Nou, ik zei vandaag nog wel tegen m'n vrouw dat het onbegrijpelijk is dat Leo nog nooit gewonnen heeft
Heel scherpquote:Op maandag 23 februari 2015 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog dat het weer niets werd met Leo, want dit jaar dus niet eens genomineerd
het is better cal soul geworden, geen filmquote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Films.. daar gaat het toch helemaal niet over vanavond![]()
Beterquote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het is better cal soul geworden, geen film
Voor catch me if you can had ie m ook wel mogen krijgen. En zo nog wel een paar. Hij heeft alleen de pech dat zijn topfilms net in een jaar uitkomen dat er nog zo veel meer onverwachts kwaliteit opduiktquote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z'n films zijn denk ik niet vaak Oscar-waardig. Al had hij met the Wolf of wal street absoluut moeten winnen
Ja hij is goed, anders dan ik verwacht had dat wel. Alleen jammer dat Netflix ineens elke week een nieuwe ep released, slaat nergens opquote:Op maandag 23 februari 2015 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
BeterGoeie serie trouwens. Mij bevalt het wel tot zo ver.
Preciesquote:Op maandag 23 februari 2015 00:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor catch me if you can had ie m ook wel mogen krijgen. En zo nog wel een paar. Hij heeft alleen de pech dat zijn topfilms net in een jaar uitkomen dat er nog zo veel meer onverwachts kwaliteit opduikt
Moah..anders zouden we tot het einde van de serie moeten wachten, da's ook jammer. Je kan alsnog wachten natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja hij is goed, anders dan ik verwacht had dat wel. Alleen jammer dat Netflix ineens elke week een nieuwe ep released, slaat nergens op
Het is een netflix original toch? House of cards en orange is the new black plempen ze ook in zn geheel onlinequote:Op maandag 23 februari 2015 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah..anders zouden we tot het einde van de serie moeten wachten, da's ook jammer. Je kan alsnog wachten natuurlijk.
Een van de leukste komieken jaquote:
Als ik me niet vergis wordt het ook op AMC uitgezonden, vandaar deze manier van releasen denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is een netflix original toch? House of cards en orange is the new black plempen ze ook in zn geheel online
oh dat verklaart een hoopquote:Op maandag 23 februari 2015 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt het ook op AMC uitgezonden, vandaar deze manier van releasen denk ik.
half drie naar het schijntquote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef glasshole het volgende:
Hoe laat begint de show, uurtje of 2?
Redelijke kans, 50/50quote:Op maandag 23 februari 2015 00:58 schreef tralalala het volgende:
Heeft die Nederlandse animatiefilm een beetje kans of zijn de concurrenten te sterk?
Het is wel een hele korte film vergeleken met de andere genomineerdenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:58 schreef tralalala het volgende:
Heeft die Nederlandse animatiefilm een beetje kans of zijn de concurrenten te sterk?
Het is de kortste en de meest ingewikkelde animatie, dan stijgt de kans op winstquote:Op maandag 23 februari 2015 00:58 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:58 schreef Strani het volgende:
Alvast een zekerheidje voor als Meryl Streep niet wint:
"I'm so honored to be nominated in a category with Mrs. Streep, you're such an inspiration to us all!!!" - applause, cheers.
Hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.vox.com/2015/2/22/8085531/Oscar-bingo-2015 incl 'Meryl'
[ afbeelding ]
glassholequote:
Welke is de Nederlandse?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:58 schreef tralalala het volgende:
Nee. Betere host dit jaar dan Ellenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef Anonymousz het volgende:
gaat Brad Cooper weer die legendarische selfie maken?
A single lifequote:
Voor de acteurscategorie hoeft de film zelf nu juist niet oscarwaardig te zijn. Kijk naar Meryl Streep, die speelt vaak in op zijn best redelijke films, maar rijgt de nominaties aan elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
glasshole de fok user had ik het eroverquote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Glasshole for 'Anyone got a stream?'
Geweldige film.
Heb je gelijk in ja. Geen idee hoevaak hij genomineerd is ookquote:Op maandag 23 februari 2015 01:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Voor de acteurscategorie hoeft de film zelf nu juist niet oscarwaardig te zijn. Kijk naar Meryl Streep, die speelt vaak in op zijn best redelijke films, maar rijgt de nominaties aan elkaar.
Ja, ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 01:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
glasshole de fok user had ik het erover
ok, de lijst die ik aan het doornemen was had die niet getipt als winnaar, maar we zullen zien.quote:
Tv. Ziggoquote:
Ach.. zo snel ondertitelen is ook bijna niet te doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Die ondertitelingze laten de helft weg.
Zo, echt wel. Wow, just wowwwww. HAHAHAHA. You look amáááázing. The stars. Look at that dress. I'm so excited! Hahahahaha. Hahahahahaahahahahahahaa.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Die donkere presentatievrouwtjes irriteren mij.
She is still trending topicquote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zo, echt wel. Wow, just wowwwww. HAHAHAHA. You look amáááázing. The stars. Look at that dress. I'm so excited! Hahahahaha. Hahahahahaahahahahahahaa.
Dit dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef Grunge. het volgende:
Gewoon op de achtergrond en af en toe even kijken als het interessant klinkt. Of als je de jurk wilt zien.
Flippie jij ook hierquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik lurkte al even mee en zag nu pas een opening om mee te posten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |