Buiten American Sniper en Selma alles. Die ga ik morgrn bewonderenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Grunge. het volgende:
Kut, ik heb ze nog niet allemaal gezien. De 'belangrijkste' wel geloof ik. Jullie?
Imitation Game nog kijken! Briljantquote:Op maandag 23 februari 2015 00:34 schreef Grunge. het volgende:
American Sniper: niet gezien, geen zin in ook.
Birdman: awesome.
Boyhood: tof, maar eigenlijk niet heel bijzonder qua verhaal mijns inziens.
The Grand Budapest Hotel:! Originele humor.
The Imitation Game: niet gezien, wel jammer.
Selma: niet gezien.
The Theory of Everything: niet gezien, wel jammer.
Whiplash: awesome.
Sorry voor het spammen maar ik ben erg enthousiast.
Gone Girl had ook nog gekundquote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vind het raar dat interstellar of fury niet is genomineerd voor beste flm
Dat heb ik ook met Interstellar (Fury niet gezien). Vooral omdat die VEEL beter is dan Gravity (als we het toch over sci-fi hebben). Gravity was niets. Gravity was alleen een spektakel voor het oog.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vind het raar dat interstellar of fury niet is genomineerd voor beste flm
Ja, daar heb ik ook wel zin in ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Imitation Game nog kijken! Briljant
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:36 schreef Strani het volgende:
Ik droomde vorige week dat ik was genomineerd voor een Oscar maar ik verloor van Matthew Mcconaughey. De lul.
Tof verhaal. Goeie plottwisten. Niks mis meequote:
Nou, ik zei vandaag nog wel tegen m'n vrouw dat het onbegrijpelijk is dat Leo nog nooit gewonnen heeftquote:
Films.. daar gaat het toch helemaal niet over vanavondquote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
pff ik zet gewoon een filmpje op. Dit geneuzel hou ik geen 2 uur vol
Z'n films zijn denk ik niet vaak Oscar-waardig. Al had hij met the Wolf of wal street absoluut moeten winnenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik zei vandaag nog wel tegen m'n vrouw dat het onbegrijpelijk is dat Leo nog nooit gewonnen heeft
Die heb ik gisteren pas gezien en was inderdaad erg onder de indruk.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z'n films zijn denk ik niet vaak Oscar-waardig. Al had hij met the Wolf of wal street absoluut moeten winnen
Ik zei vandaag nog dat het weer niets werd met Leo, want dit jaar dus niet eens genomineerdquote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef Strani het volgende:
Nou, ik zei vandaag nog wel tegen m'n vrouw dat het onbegrijpelijk is dat Leo nog nooit gewonnen heeft
Heel scherpquote:Op maandag 23 februari 2015 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog dat het weer niets werd met Leo, want dit jaar dus niet eens genomineerd
het is better cal soul geworden, geen filmquote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Films.. daar gaat het toch helemaal niet over vanavond![]()
Beterquote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het is better cal soul geworden, geen film
Voor catch me if you can had ie m ook wel mogen krijgen. En zo nog wel een paar. Hij heeft alleen de pech dat zijn topfilms net in een jaar uitkomen dat er nog zo veel meer onverwachts kwaliteit opduiktquote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z'n films zijn denk ik niet vaak Oscar-waardig. Al had hij met the Wolf of wal street absoluut moeten winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |