Volgens mij half driequote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red Carpet show is toch heerlijk manhalf 2 begint het ja
Ziekenhuis en het is rustig op de spoedhulpquote:Op maandag 23 februari 2015 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wat voor werk doe je dat je lekker de oscars kan kijken om 12 uur snachts?
http://www.telegraph.co.u(...)Red-Carpet-Live.htmlquote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziekenhuis en het is rustig op de spoedhulpMaar kan maar zo dat ik aan het werk moet en dan mis je zo hele stukken. Vroeger keek ik op een tv nog wel films, maar ben de tel kwijt geraakt van het aantal keer dat je net de clou of het eind mist
Netflix doet het wel op de pc, dat is veel handiger.
lekker geilen op de red carpet eerst tochquote:
Je bedoelt Anna Kendrick?quote:
Tering jantje zegquote:
nee die negerin die met die homo die outfits besprakquote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt Anna Kendrick?
Leuke actrice dat
Ja dat is niks inderdaad. Ik had ook gehoopt op meer interviews en minder modeshitquote:
Ik kijk echt nog liever naar halina reijnquote:Op maandag 23 februari 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is niks inderdaad. Ik had ook gehoopt op meer interviews en minder modeshit
Nog 2 uur volhoudenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kijk echt nog liever naar halina reijn
beter gewoon een filmpje opzettenquote:
Dat is ook geen slecht idee inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
beter gewoon een filmpje opzetten
Jake verdient 'm wel voor Nightcrawler inderdaad, in ieder geval een nominatie. Jammer. Ik vond de film zelf maar zo-zo maar Jake was oprecht creepy.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik dit jaar tenminste al een film had gezien, maar moet blijkbaar toch weer aan de bak.
Nadat ik Jake Gyllenhaal in Nightcrawler zag dacht ik eigenlijk dat die sowieso een nominatie zou krijgen voor beste acteur, maar blijkbaar zijn er nog 5 rollen waar ik naar uit kan kijken
JA. Ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:35 schreef F_JD het volgende:
[..]
Het bijna volledig negeren van Gone Girl vind ik wel opvallend (en onterecht)
paaar zijn ook nog niet te zien hier he. Maar degenen die hier te zien zijn heb ik wel gezien. Op die animatie-meuk na, daar kijk ik niet naarquote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Grunge. het volgende:
Kut, ik heb ze nog niet allemaal gezien. De 'belangrijkste' wel geloof ik. Jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |