404. Zwak van ze.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer niet volgeraakt naast deze en Internetkerk. Deze bijvoorbeeld:
https://www.geldvoorelkaa(...)egevens.aspx?id=4079
Oh bij mij staat ie nog in de lijst omdat ik geïnvesteerd had. Was MotorKledingCenter, projectnummer 4079.quote:
Ja en ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:00 schreef Horsemen het volgende:
Ik kan hem ook niet inzien. Als hij nu wederom als nieuwe project zou worden aangeboden, zou je hem nu dan ook doen? Zou hij nu wel vol komen denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verdiep je er eerst even in want veel van wat je zegt klopt niet, maar het zijn vaak ook wel de vragen waar iedereen in het begin mee komt.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:19 schreef DieselTank het volgende:
[..]
''Vervuiling van het topic''
Alsof dit stom gepraat niet vervuiling is
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en ja.
Classificatie:4
Graydon: BB
Bedrag: Eur 175.000,- (waarvan 79k behaald)
Rente: 8,5%
Looptijd: 60 maandenIk dacht dat die al lang vol was gelopen toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stond me opzich ook wel aan.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nee dat kun je niet inzien.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:37 schreef Tessa1995 het volgende:
Ik ben net begonnen met geldvoorelkaar.nl. Ik heb nog niet heel veel te besteden doordat ik nog student ben, maar heb wel een aardig spaarcentje staan. Daarvan heb ik nu een heel klein gedeelte in geldvoorelkaar gestopt.
Ik heb nu twee projecten die ik betaald heb, kan ik ergens zien hoeveel mensen al betaald hebben of hoelang het nog duurt voordat het project daadwerkelijk start?
Ik denk ook dat hij nu gewoon zou vollopen. Wat ze toen natuurlijk niet handig gedaan hebben is dat als je 175k vraagt en je héél uitgebreid beschrijft waarvoor de 75k gebruikt gaat worden maar geen uitleg geeft waarvoor je precies die 100k nodig hebt. Niet iedereen snapt natuurlijk dat met werkkapitaal en extra te behalen betalingskorting ook veel te verdienen is.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en ja.
Classificatie:4
Graydon: BB
Bedrag: Eur 175.000,- (waarvan 79k behaald)
Rente: 8,5%
Looptijd: 60 maanden
[
Dat kan je niet zien, in mijn 23 projecten zie je ook veel verschillen.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:37 schreef Tessa1995 het volgende:
Ik ben net begonnen met geldvoorelkaar.nl. Ik heb nog niet heel veel te besteden doordat ik nog student ben, maar heb wel een aardig spaarcentje staan. Daarvan heb ik nu een heel klein gedeelte in geldvoorelkaar gestopt.
Ik heb nu twee projecten die ik betaald heb, kan ik ergens zien hoeveel mensen al betaald hebben of hoelang het nog duurt voordat het project daadwerkelijk start?
en met toezegging bedoel je de datum dat jij aangeeft te willen participeren?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat kan je niet zien, in mijn 23 projecten zie je ook veel verschillen.
Heb eens zitten kijken in mijn data, met de kanttekening dat kolom 'overmaken' de datum pakt van de laatste aanpassing van het contract.
Tussen de toezegging en het overmaken zit gemiddeld 14.6 dagen (met een min van 1 en max van 29).
Tussen voldaan en de eerste betaling zit tussen een 38 en 61 dagen. Wat neerkomt op 13.7 dagen (n=17 projecten waarvan er al een betaling binnen is)
Doorlooptijd van mijn projecten tussen toezegging en het moment dat het project loopt is hier gemiddeld 31 dagen.
Ja, kolom K in de "mijn betaalschema" van GVE.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
en met toezegging bedoel je de datum dat jij aangeeft te willen participeren?
Betalenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:49 schreef Horsemen het volgende:
Crowdfunding voorbij de ¤100 miljoen
http://www.telegraaf.nl/d(...)__100_miljoen__.html
Het grootste deel heb ik kunnen kopiëren.quote:
597.800 😉 maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:27 schreef bleyenburg het volgende:
slechte research: Luxury Suites, Amsterdam haalde 600K op....
Lopen dus blijkbaar al een half jaar achter op schema tov de prognoses in de wervingstekst. Komen ze hun betalingen wel goed na? En krijgen investeerders ook tussentijdse updates (informatieplicht??), of is het betalen en daarna een groot stilzwijgen?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef bleyenburg het volgende:
Horsemen zit ook in dat hotel dus
(waarvan ik mij afvraag wanneer de openig plaats gaat vinden....)
In dat artikel wordt ook Lendico aangehaald als crowdfunding site. Momenteel staan er alleen particulieren op die met 'zielige verhalen' geld proberen los te peuteren voor privé investeringen. Daar heb ik zelf een minder goed gevoel bij. Zijn er hier mensen die wel in dergelijke projecten investeren en/of ervaringen hebben met genoemde site?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:47 schreef Qunix het volgende:
Vanochtend gezien in het NOS journaal http://nos.nl/l/746671
Is in deze topicreeks al een paar keer langs gekomen. Volgens mij loopt dat platform nog niet echt, snap niet waarom die genoemd wordt in het NOS artikel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
In dat artikel wordt ook Lendico aangehaald als crowdfunding site. Momenteel staan er alleen particulieren op die met 'zielige verhalen' geld proberen los te peuteren voor privé investeringen. Daar heb ik zelf een minder goed gevoel bij. Zijn er hier mensen die wel in dergelijke projecten investeren en/of ervaringen hebben met genoemde site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |