Zon? Wat is dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
We hebben welgeteld een klein uurtje zon gehad vanmorgen. Nu is het alweer dichtgetrokken en zal wel de rest vd dag dicht blijven![]()
Oh well, het regent tenminste niet.....
Je hoeft hier niet heen he. Niemand dwingt je.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef Dven het volgende:
Lekker weer. 16 graden. De bergen in met vriendin en honden. Tshirtje. Biertje. Genot.
Morgen is alles voorbij. Dan land ik in Nederland
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Re het volgende:
weekje vorst en dan al weer over met de pret?
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Re het volgende:
weekje vorst en dan al weer over met de pret?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
Ik geef lente de grootste kans!ik geef lente de grootste kans halverwege maart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al voorlente hoor dus een zeer matige voorspelling dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
ik geef lente de grootste kans halverwege maart.
na die voorlente begint de winterquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is al voorlente hoor dus een zeer matige voorspelling dit.
Volgens mij moet jij terug naar de kleuterschool en het boek "rupsje nooit genoeg en de 4 seizoen" er nog eens op naslaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij terug naar de kleuterschool en het boek "rupsje nooit genoeg en de 4 seizoen" er nog eens op naslaan.
Hoe moet ik deze afbeelding lezen? Geel is natte sneeuw en wit is 'echte' sneeuw?quote:
klopt!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze afbeelding lezen? Geel is natte sneeuw en wit is 'echte' sneeuw?
Inderdaad de begrafenis maar aan me voorbij laten gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet heen he. Niemand dwingt je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |