Zon? Wat is dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
We hebben welgeteld een klein uurtje zon gehad vanmorgen. Nu is het alweer dichtgetrokken en zal wel de rest vd dag dicht blijven![]()
Oh well, het regent tenminste niet.....
Je hoeft hier niet heen he. Niemand dwingt je.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef Dven het volgende:
Lekker weer. 16 graden. De bergen in met vriendin en honden. Tshirtje. Biertje. Genot.
Morgen is alles voorbij. Dan land ik in Nederland
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Re het volgende:
weekje vorst en dan al weer over met de pret?
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Re het volgende:
weekje vorst en dan al weer over met de pret?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
Ik geef lente de grootste kans!ik geef lente de grootste kans halverwege maart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al voorlente hoor dus een zeer matige voorspelling dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
ik geef lente de grootste kans halverwege maart.
na die voorlente begint de winterquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is al voorlente hoor dus een zeer matige voorspelling dit.
Volgens mij moet jij terug naar de kleuterschool en het boek "rupsje nooit genoeg en de 4 seizoen" er nog eens op naslaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij terug naar de kleuterschool en het boek "rupsje nooit genoeg en de 4 seizoen" er nog eens op naslaan.
Hoe moet ik deze afbeelding lezen? Geel is natte sneeuw en wit is 'echte' sneeuw?quote:
klopt!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze afbeelding lezen? Geel is natte sneeuw en wit is 'echte' sneeuw?
Inderdaad de begrafenis maar aan me voorbij laten gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet heen he. Niemand dwingt je.
Wederomquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ons Twente blijft wederom gespaard
Dat is de sharia-sneeuw driehoek. Is speciaal voor moslims die van sneeuw houden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
En die grijze driehoek linksboven Amsterdam?
Prutswinter. Geen sneeuw voor ons dan hopen op een kutzomerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ksst ga maar naar spanje ofzo voor zon. Ik wil door de sneeuw hardlopen op de Sallandse heuvelrug.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Deze man snapt hetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ksst ga maar naar spanje ofzo voor zon. Ik wil door de sneeuw hardlopen op de Sallandse heuvelrug.
Volgens mij zitten jullie beiden verkeerd en moeten jullie lekker naar Moskou, landklimaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ksst ga maar naar spanje ofzo voor zon. Ik wil door de sneeuw hardlopen op de Sallandse heuvelrug.
Inclusief plaatje met cumulatieve sneeuwhoogten tm volgende week zondag:twitter:Jantje_ twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 10:00:07Update sneeuw Benelux -Nederland http://t.co/oFW5IhjGnj THNX @Alpenweerman
reageer retweet
Koud maar zonnig, ook hier in Amsterdamquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mijn mobiel is het hier -1. Wel lekker die zonsopkomst 's ochtends vroeg
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou, Sallandse heuvelrug op de grens van de grote kans op sneeuwdek, NO-Twente erbuitenquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:10 schreef Pino112 het volgende:
Inclusief plaatje met cumulatieve sneeuwhoogten tm volgende week zondag:twitter:Jantje_ twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 10:00:07Update sneeuw Benelux -Nederland http://t.co/oFW5IhjGnj THNX @Alpenweerman
reageer retweet
[ afbeelding ]
Dus..... volgens dit plaatje kunnen we in het midden des lands 8 tot 15 cm sneeuw verwachten, en in twente tussen de 15 - 30 cm?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:10 schreef Pino112 het volgende:
reageer retweet
[ afbeelding ]
Deal!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Nou, Sallandse heuvelrug op de grens van de grote kans op sneeuwdek, NO-Twente erbuiten
Alstu
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:11 schreef MaLo het volgende:
[..]En hier opeens weer de meeste sneeuw in Twente
Als de natte sneeuw zou blijven liggen ja. Het zou me all verbazen als dit in mm zou uitkomen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:10 schreef Pino112 het volgende:
reageer retweet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |