Thanks.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Heeft iemand Martin Vrijland nog gehoord vanochtend bij Giel? Leek mij wel toepasselijk hier: http://giel.vara.nl/media/332130
Verder ben ik meer een lezer zonder mening..![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks.
Ik denk dat hij geeft 'n goede summary over,
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hey Tingo. Kijk ook eens naar dit filmpje. Beetje irritant met al die teksten.
Maar het laat wel goed iets vreemds zien. Vanaf 40 sec. zie je hetzelfde fragment als in dat special hand effect filmpje. Je ziet iets wits uit de mouw van de agent steken. Lijkt zelfs een andere kleur dan zijn gezicht en andere hand. En nadat dat rookpluimpje te zien is verdwijnt dat witte ding zelfs in zijn mouw. Alsof het terug trekt. Wat er precies gebeurt is moeilijk te zien, maar dat is niet gewoon zijn arm.
En ook deze foto: Van in het CH kantoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik voor de eerste keer de video van de 'shooting' had gezien,dacht ik meteen: O jee,not again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fotos had ik al 'n keer geposte en ik vond ze ook raar.Waarom is er bloed op de vloer en dan niks op de stoel?...en ja,de plaats van steekwagen is ook raar.Het ziet er niet uit als 'n massacre van 10 mensen.Tuurlijk is 't niet Hollywoodesque glorification van geweld,maar als er 10 mensen geschoten met AK47'S in 'n kleine witte kantoor ruimte dan zal je wel wat meer schade,bloed en kogel gaten op de muren zien.De lege planken in 'n kantoor?Ziet eruit als dit scenario kan heel snel opgeruimde worden.Dus dat was al 'n beetje genoeg voor me om 'n mening te vormen.
Het klopt helemaal niet met deze bron:
19.32 Gérald Kierzec, 40, a casualty doctor on duty at Hôtel Dieu this morning was among the first on the scene at the offices of Charlie Hebdo, and described the "carnage" and "war scene" that met him.
He told The Telegraph's Henry Samuel:
Quote We were near Charlie Hebdo on a call when I heard 'plan red' on the emergency service radio. We rushed to the scene as this is the signal for an incident with lots of victims.
I could see this was a military-style attack. There was a first body lying in the lobby. Then I took the stairs which were covered in blood. When I got to the second floor, there were bodies lying one on top of another.
It was carnage with war wounds. There was blood everywhere. These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests. They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.
http://www.telegraph.co.u(...)-as-it-happened.html
[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 15-01-2015 21:42:59 ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Sherlock Tingo rook meteen lont.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Toen ik voor de eerste keer de video van de 'shooting' had gezien,dacht ik meteen: O jee,not again.
De fotos had ik al 'n keer geposte en ik vond ze ook raar.Waarom is er bloed op de vloer en dan niks op de stoel?...en ja,de plaats van steekwagen is ook raar.Het ziet er niet uit als 'n massacre van 10 mensen.Tuurlijk is 't niet Hollywoodesque glorification van geweld,maar als er 10 mensen geschoten met AK47'S in 'n kleine witte kantoor ruimte dan zal je wel wat meer schade,bloed en kogel gaten op de muren zien.De lege planken in 'n kantoor?Ziet eruit als dit scenario kan heel snel opgeruimde worden.Dus dat was al 'n beetje genoeg voor me om 'n mening te vormen.
Dat laatste stukjequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Toen ik voor de eerste keer de video van de 'shooting' had gezien,dacht ik meteen: O jee,not again.
Het klopt helemaal niet met deze bron:
19.32 Gérald Kierzec, 40, a casualty doctor on duty at Hôtel Dieu this morning was among the first on the scene at the offices of Charlie Hebdo, and described the "carnage" and "war scene" that met him.
He told The Telegraph's Henry Samuel:
Quote We were near Charlie Hebdo on a call when I heard 'plan red' on the emergency service radio. We rushed to the scene as this is the signal for an incident with lots of victims.
I could see this was a military-style attack. There was a first body lying in the lobby. Then I took the stairs which were covered in blood. When I got to the second floor, there were bodies lying one on top of another.
It was carnage with war wounds. There was blood everywhere.These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests.They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.
Ik wacht nog steeds op een alternatieve verklaring die elk stapje logisch uitlegt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat laatste stukje![]()
Daarbinnen was het dus een slagveld met overal bloed en injuries met enorme kogels van
Kalashnikovs die enorme verwondingen hadden aangericht aan de hoofden van de slachtoffers.
They literally explode!
Maar bij de agent die buiten werd neergeschoten met dezelfde wapens en kogels was niets te zien?
Hoe geloofwaardig is dat? Maar volgens velen is dat heel normaal en simpel te verklaren.
Dan kun je lang wachten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:01 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een alternatieve verklaring die elk stapje logisch uitlegt.
En z'n verhaal klopt helemaal niet met wat we zien in de fotos.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat laatste stukje![]()
Daarbinnen was het dus een slagveld met overal bloed en injuries met enorme kogels van
Kalashnikovs die enorme verwondingen hadden aangericht aan de hoofden van de slachtoffers.
They literally explode!
Maar bij de agent die buiten werd neergeschoten met dezelfde wapens en kogels was niets te zien?
Hoe geloofwaardig is dat? Maar volgens velen is dat heel normaal en simpel te verklaren.
Staat al een tijdje in de OP.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Tingo het volgende:
Alex Jones- Mr.Conspiracy himself, zegt dat 't echt is, LOL!
http://www.thedailybeast.(...)-for-alex-jones.html
Elk stapje? Vanaf de shooting in CH tot de beëndiging van de gijzeling?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:01 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een alternatieve verklaring die elk stapje logisch uitlegt.
Ja, of zoveel mogelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Elk stapje? Vanaf de shooting in CH tot de beëndiging van de gijzeling?
Ook dat ja, totaal niets van te zien van dat blood everywhere.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
En z'n verhaal klopt helemaal niet met wat we zien in de fotos.
Het kan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat het een false flag operatie is. Wie een bewering maakt, moet bewijzen. Nogmaals, deze vrouw, de moeder van de omgekomen Ahmed Merabet, zit die ook in het complot?
[ afbeelding ]
Dat zei die ook van Sandy Hook and the Boston bomingsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Tingo het volgende:
Alex Jones- Mr.Conspiracy himself, zegt dat 't echt is, LOL!
http://www.thedailybeast.(...)-for-alex-jones.html
Waarom zit zij niet op een tropisch eiland op kosten van de staat?quote:
Voor mezelf heb ik wel een aardig beeld hoor. Ik ben al vanaf de aanslag aan het speuren.quote:
Ik weet 't niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom zit zij niet op een tropisch eiland op kosten van de staat?
Oh- dat wist ik niet want ik ben nooit 'n AJ fan geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zei die ook van Sandy Hook and the Boston bomings
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
IDD OPEN JULLIE OGEN ONGELOVIGEN! HET IS ALLEMAAL EEN ZIONISTISCH COMPLOT! EN DE AMERIKAANSE SATAN ZIT ER OOK ACHTER!!!!!EINZ!!!1!!!1!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |