abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148727245
De Franstalige krant Vers L'avenir krant bracht woensdag een artikel over een groep geradicaliseerde jongeren in Verviers. Veel jongeren zouden de stad hebben verlaten om te gaan vechten in Syrië, waarvan enkelen zouden zijn teruggekeerd. Hierdoor waren de lokale ordediensten waakzamer voor terreuracties. Of er teruggekeerde jongeren onder de slachtoffers van de antiterreuractie zijn, is nog niet duidelijk.
Al meer dan 20 jaar zou Verviers opduiken in onderzoeken naar internationale terroristische netwerken. Gisteren sprak de krant van 6 à 10 jihadisten uit Verviers die naar Syrië vertrokken zijn. Alle jongeren die verdwenen zijn, althans die van Marokkaanse en Algerijnse afkomst, zijn met elkaar verbonden. "Je kan het een sneeuwbaleffect noemen? Als er één vertrekt, volgt de rest", aldus islamgeleerde Michael Privot. "We weten dat er twee Tsjetsjenen vertrokken en teruggekeerd zijn, maar die personen zijn van minder belang in dit dossier."

De mannen zijn mogelijk aangemoedigd door de voormalige imam van Verviers, die stond bekend om zijn extremistische uitspraken. Hij werd in juli verbannen uit de moskee. "We hebben de indruk dat die jongeren in die moskee zijn geweest. De autoriteiten stelden zich al langer vragen bij de activiteiten van deze imam . De burgemeester gaf gisteren te kennen op zijn hoede te zijn. "Iedereen staat paraat: de federale en lokale politie, de staatsveiligheid, de officieren van justitie en OCAD."

Ook de Franstalige omroep RTL bracht gisteren het nieuws van de jihadisten in Verviers.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-in-Verviers.dhtml

Tof zulke imams. Die zouden ze op moeten pakken vanwege hun haatzaaien.
pi_148727727
quote:
15s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Heeft iemand Martin Vrijland nog gehoord vanochtend bij Giel? Leek mij wel toepasselijk hier: http://giel.vara.nl/media/332130

Verder ben ik meer een lezer zonder mening.. ;)
Thanks.
Ik denk dat hij geeft 'n goede summary over,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148727802
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks.
Ik denk dat hij geeft 'n goede summary over,
_O-
pi_148728568
French security services have allegedly identified another suspected accomplice of Amedy Coulibaly, who kidnapped and killed four people in a kosher deli in Paris on Friday.

According to Le Parisien, police sources are investigating a man from a Paris suburb, who may have driven Coulibaly to the supermarket.

French police revealed that Coulibaly, 32, rented a small suburban house in Gentilly the week before the hostage situation - and filled it with an impressive arsenal of weapons.

The police refused to disclose what they discovered inside, but detectives from the Paris Criminal Brigade and a special anti-terrorism unit reportedly seized a scooter there.

This allowed them to identity another man who they believe acted as Coulibaly's accomplice.

He has not been identified by name, but the newspaper claims he may have shot and wounded a jogger in nearby Fontenay-aux-Roses on January 7, the same day the Kouachi brothers killed 12 people in the Charlie Hebdo attack.

Le Monde reported that the runner, who was shot on the back of the leg at around 8.30pm local time, fled to his neighbours for help while the gunman escaped.

The incident was initially being investigated by a prosecutor in Nanterre, but it has since been elevated to an anti-terrorism unit in Paris.

http://www.dailymail.co.u(...)rket-accomplice.html
pi_148728650
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:48 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hey Tingo. Kijk ook eens naar dit filmpje. Beetje irritant met al die teksten.
Maar het laat wel goed iets vreemds zien. Vanaf 40 sec. zie je hetzelfde fragment als in dat special hand effect filmpje. Je ziet iets wits uit de mouw van de agent steken. Lijkt zelfs een andere kleur dan zijn gezicht en andere hand. En nadat dat rookpluimpje te zien is verdwijnt dat witte ding zelfs in zijn mouw. Alsof het terug trekt. Wat er precies gebeurt is moeilijk te zien, maar dat is niet gewoon zijn arm.

En ook deze foto: Van in het CH kantoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik voor de eerste keer de video van de 'shooting' had gezien,dacht ik meteen: O jee,not again.

De fotos had ik al 'n keer geposte en ik vond ze ook raar.Waarom is er bloed op de vloer en dan niks op de stoel?...en ja,de plaats van steekwagen is ook raar.Het ziet er niet uit als 'n massacre van 10 mensen.Tuurlijk is 't niet Hollywoodesque glorification van geweld,maar als er 10 mensen geschoten met AK47'S in 'n kleine witte kantoor ruimte dan zal je wel wat meer schade,bloed en kogel gaten op de muren zien.De lege planken in 'n kantoor?Ziet eruit als dit scenario kan heel snel opgeruimde worden.Dus dat was al 'n beetje genoeg voor me om 'n mening te vormen.

Het klopt helemaal niet met deze bron:
19.32 Gérald Kierzec, 40, a casualty doctor on duty at Hôtel Dieu this morning was among the first on the scene at the offices of Charlie Hebdo, and described the "carnage" and "war scene" that met him.

He told The Telegraph's Henry Samuel:

Quote We were near Charlie Hebdo on a call when I heard 'plan red' on the emergency service radio. We rushed to the scene as this is the signal for an incident with lots of victims.

I could see this was a military-style attack. There was a first body lying in the lobby. Then I took the stairs which were covered in blood. When I got to the second floor, there were bodies lying one on top of another.

It was carnage with war wounds. There was blood everywhere. These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests. They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.
http://www.telegraph.co.u(...)-as-it-happened.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 15-01-2015 21:42:59 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148728711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Toen ik voor de eerste keer de video van de 'shooting' had gezien,dacht ik meteen: O jee,not again.

De fotos had ik al 'n keer geposte en ik vond ze ook raar.Waarom is er bloed op de vloer en dan niks op de stoel?...en ja,de plaats van steekwagen is ook raar.Het ziet er niet uit als 'n massacre van 10 mensen.Tuurlijk is 't niet Hollywoodesque glorification van geweld,maar als er 10 mensen geschoten met AK47'S in 'n kleine witte kantoor ruimte dan zal je wel wat meer schade,bloed en kogel gaten op de muren zien.De lege planken in 'n kantoor?Ziet eruit als dit scenario kan heel snel opgeruimde worden.Dus dat was al 'n beetje genoeg voor me om 'n mening te vormen.
Sherlock Tingo rook meteen lont.
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:45:45 #207
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148728973
De Britten bereiden zich voor op een mogelijke Copycat van de CH shooting?

Thousands of troops stationed overseas could be sent home to help police cope with a Paris copycat attack amid fears they are not prepared for a large-scale bloodbath.

The elite soldiers will take part in training exercises in which firearms police will re-create the horror witnessed in France last week.

http://www.dailymail.co.u(...)-Hebdo-massacre.html
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148728998
21:38
Antiterreuracties nog steeds aan de gang
De antiterreuracties in ons land zijn nog steeds niet afgelopen. Volgens de Franstalige omroep RTBF zijn de zes politiezones in Brussel nog steeds paraat en wachten ze op verdere instructies. Er zou momenteel aan actie aan de gang zijn in Anderlecht. In Verviers zou er een twee operatie bezig zjin.
21:19
Opnieuw een actie in Verviers
In Verviers is opnieuw een antiterreuractie aan de gang. Politieagenten zijn er een woning binnengedrongen, niet ver van waar eerder deze avond een eerste actie plaatsvond waarbij twee terreurverdachten werden gedood.
(bron: Belga).

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/Livecenter
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:57:38 #209
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148729479
quote:

[..]

19.32 Gérald Kierzec, 40, a casualty doctor on duty at Hôtel Dieu this morning was among the first on the scene at the offices of Charlie Hebdo, and described the "carnage" and "war scene" that met him.

Quote We were near Charlie Hebdo on a call when I heard 'plan red' on the emergency service radio. We rushed to the scene as this is the signal for an incident with lots of victims.

I could see this was a military-style attack. There was a first body lying in the lobby. Then I took the stairs which were covered in blood. When I got to the second floor, there were bodies lying one on top of another.

It was carnage with war wounds. There was blood everywhere.These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests.They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.

Dat laatste stukje :?
Daarbinnen was het dus een slagveld met overal bloed en injuries met enorme kogels van
Kalashnikovs die enorme verwondingen hadden aangericht aan de hoofden van de slachtoffers.
They literally explode!
Maar bij de agent die buiten werd neergeschoten met dezelfde wapens en kogels was niets te zien?
Hoe geloofwaardig is dat? Maar volgens velen is dat heel normaal en simpel te verklaren.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148729652
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Daarbinnen was het dus een slagveld met overal bloed en injuries met enorme kogels van
Kalashnikovs die enorme verwondingen hadden aangericht aan de hoofden van de slachtoffers.
They literally explode!
Maar bij de agent die buiten werd neergeschoten met dezelfde wapens en kogels was niets te zien?
Hoe geloofwaardig is dat? Maar volgens velen is dat heel normaal en simpel te verklaren.
Ik wacht nog steeds op een alternatieve verklaring die elk stapje logisch uitlegt.
pi_148729717
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:01 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een alternatieve verklaring die elk stapje logisch uitlegt.
Dan kun je lang wachten.
pi_148729845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan kun je lang wachten.
Ik heb tijd, tenzij de CIA tussenkomt
pi_148729927
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

They literally explode!
En z'n verhaal klopt helemaal niet met wat we zien in de fotos.
pi_148730073
Alex Jones- Mr.Conspiracy himself, zegt dat 't echt is, LOL!

http://www.thedailybeast.(...)-for-alex-jones.html
pi_148730293
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Tingo het volgende:

Staat al een tijdje in de OP. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 15 januari 2015 @ 22:16:49 #216
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148730366
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:01 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Elk stapje? Vanaf de shooting in CH tot de beëndiging van de gijzeling?
pi_148730405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Elk stapje? Vanaf de shooting in CH tot de beëndiging van de gijzeling?
Ja, of zoveel mogelijk.
  donderdag 15 januari 2015 @ 22:18:25 #218
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148730439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ook dat ja, totaal niets van te zien van dat blood everywhere.
Alleen wat op de vloeren gesmeerd zonder een spatje op het meubilair.
pi_148730443
quote:
11s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat het een false flag operatie is. Wie een bewering maakt, moet bewijzen. Nogmaals, deze vrouw, de moeder van de omgekomen Ahmed Merabet, zit die ook in het complot?

[ afbeelding ]
Het kan.
pi_148730584
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Tingo het volgende:

Dat zei die ook van Sandy Hook and the Boston bomings
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 15 januari 2015 @ 22:22:18 #221
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148730615
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het kan.
Waarom zit zij niet op een tropisch eiland op kosten van de staat?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 15 januari 2015 @ 22:23:57 #222
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148730702
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Ja, of zoveel mogelijk.
Voor mezelf heb ik wel een aardig beeld hoor. Ik ben al vanaf de aanslag aan het speuren.
Zoveel gelezen, beelden gezien en analyses geluisterd. Maar om dat nou even in 1 keer helder uit te leggen valt niet mee. Er is sowieso nog te veel onduidelijk. Maar dat er zeer veel vreemde dingen hebben plaatsgevonden en er wel weer heel veel toevalligheden zijn dat het naar mijn mening daarom geen toeval meer kan zijn staat voor mij wel grotendeels vast. Er zit een luchtje aan de aanslagen.
pi_148731321
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waarom zit zij niet op een tropisch eiland op kosten van de staat?
Ik weet 't niet.
pi_148731359
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat zei die ook van Sandy Hook and the Boston bomings
Oh- dat wist ik niet want ik ben nooit 'n AJ fan geweest.
pi_148731842
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

IDD OPEN JULLIE OGEN ONGELOVIGEN! HET IS ALLEMAAL EEN ZIONISTISCH COMPLOT! EN DE AMERIKAANSE SATAN ZIT ER OOK ACHTER!!!!!EINZ!!!1!!!1!!!
Ik denk van niet.
Misschien kijk je naar teveel conspiracy sites.
  donderdag 15 januari 2015 @ 22:53:19 #226
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148731931
quote:
15s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:24 schreef Copycat het volgende:
Selectieve verslaggeving is nu ook onderwerp op de voorpagina van nrc.next.

'Waarom komt Boko Haram niet in beeld?

Onze fotoredacteur zocht foto's in de beeldbanken bij een verhaal over Boko Haram. Ze vond (bijna) niets. Wél bijna 10.000 foto's over Charlie Hebdo.
(63 gevonden foto's tegenover 9178)

Binnenin de vijf redenen:

• Er zijn geen beelden (gevaarlijke no go area);
• Het is ver weg;
• Niet gelieerd aan Al-Qaeda;
• Racisme speelt een rol (zowel daders als slachtoffers zijn zwart);
• Nigeria zelf vindt het ook normaal (een minister die tweet 'Je suis Charlie', maar de slachtoffers In eigen land negeert.

Schrijnend.
Uit het Handelsblad:
SPOILER
pi_148731946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:45 schreef Izzy73 het volgende:
De Britten bereiden zich voor op een mogelijke Copycat van de CH shooting?

Thousands of troops stationed overseas could be sent home to help police cope with a Paris copycat attack amid fears they are not prepared for a large-scale bloodbath.

The elite soldiers will take part in training exercises in which firearms police will re-create the horror witnessed in France last week.

http://www.dailymail.co.u(...)-Hebdo-massacre.html
Dan 't publiek kunnen geconditioneerd zijn over de soldaten op straat.Be afraid,be very afraid.
pi_148732461
Nou, hier in het durrep is het nog rustig hoor...
Ja doei.
pi_148732542
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker makkelijk praten vanuit het VK. Voor ons vastelanders is het veul zwaarder. ;(
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:09:28 #230
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148732657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Jij bent de eerste bij wie de bloeddorstigen ingekwartierd zullen worden.
pi_148733301
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:09 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Jij bent de eerste bij wie de bloeddorstigen ingekwartierd zullen worden.
Ik zet de koffie vast klaar. Niets wat niet opgelost kan worden met een goede sterke bak koffie! O+
Ja doei.
pi_148733441
''German expert'' on Paris Shooting

Met nieuwe ontdekkingen , aldus de maker van het filmpje

Enige nadeel dat die in het Duits is maar gelukkig zijn er Servische ondertitelingen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148733560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:27 schreef Ali_boo het volgende:

Enige nadeel dat die in het Duits is maar gelukkig zijn er Servische ondertitelingen
Ja, dat is handig voor jou, maar niet iedereen kan Servisch lezen.
pi_148733663
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sorry _O-
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:35:19 #235
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148733726
quote:

Ik heb het 20 seconden volgehouden.
pi_148733790
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:35 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ik heb het 20 seconden volgehouden.
Ik zit nu op 1.20, met een ' :') ' gezicht :')
Ja doei.
pi_148733835
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

JE ZIET MAAR 1 FOTO van het kantoor!

Overigens, ik zag dat jij of Izzy het vreemd vond dat de stoel verplaatst is, en de tas ook. En hey, er is geen bloed op de stoel. Vergeten jullie niet dat er wellicht een lijk in gezeten/gelegen heeft en dat ze daarom uiteindelijk (dus na de shooting , maar voor de foto) het lijk hebben weggehaald en wellicht eea hebben moeten verplaatsen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:38:33 #238
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148733846
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zit nu op 1.20, met een ' :') ' gezicht :')
De theorieën worden er niet beter op. Angstvallig strohalmpjes grijpen om maar vol te kunnen blijven houden dat alles in scène gezet is.

En nou ga ik een boek lezen.
pi_148733864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:38 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

De theorieën worden er niet beter op. Angstvallig strohalmpjes grijpen om maar vol te kunnen blijven houden dat alles in scène gezet is.

De 'computerstem' maakt het wel af. Ik ga slapen, morgen weer 'n lange werkdag :D
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:41:48 #240
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148733966
quote:

Interessant filmpje, duits is geen probleem ;)
Die ene gast met dat bruine hesje lijkt sowieso niet al te snugger. In het filmpje dat laatst is verschenen gaf hij zijn wapen aan die andere om te herladen en in deze scene loopt hij maar wat achter die andere aan te rennen. Hoe toevallig is het ook dat wanneer de terroristen uit het CH pand komen er iemand op het dak zit te filmen. Ook bij deze scene zit er iemand op het dak te filmen.
Dan weer dat filmpje wat onlangs is verschenen waarbij er op de politieauto wordt geschoten zit er iemand op het dak te filmen en dan weer eens op de plek waar ze de vluchtauto achterlaten zit er toevallig iemand op het dak te filmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 15-01-2015 23:47:14 ]
pi_148733975
quote:

[..]

It was carnage with war wounds. There was blood everywhere. These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests. They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.
http://www.telegraph.co.u(...)-as-it-happened.html

Heel leuk dat verhaal van die dokter, maar die dokter verzint dit natuurlijk allemaal he. Als die doden er niet zijn, is er dus ook geen dokter binnen geweest om ze dood te verklaren. Het is niet gebeurd, dus daarmee is automatisch ook de verklaring van de dokter niet meer relevant.
8)7

Heb je de beschrijving van de OOGGETUIGE gelezen die CopyCat heeft gepost vorige pagina? Die correspondeert gewoon met de foto's, namelijk. Let wel, de weinige foto's die er zijn van hoe het er binnen uitziet. Wellicht waren dit de enige 2 foto's die nog enigzins geschikt waren om te publiceren.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:42:55 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148734003
Markierungen!

Jongens, we leggen wat propjes neer, dan vinden jullie je plek wel!

De ultieme waanzin.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148734033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uiteraard(a) De rest van jullie heeft geen vertalingen nodig in tegenstelling tot mij
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:43:49 #244
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148734035
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Heel leuk dat verhaal van die dokter, maar die dokter verzint dit natuurlijk allemaal he. Als die doden er niet zijn, is er dus ook geen dokter binnen geweest om ze dood te verklaren. Het is niet gebeurd, dus daarmee is automatisch ook de verklaring van de dokter niet meer relevant.
8)7

Heb je de beschrijving van de OOGGETUIGE gelezen die CopyCat heeft gepost vorige pagina? Die correspondeert gewoon met de foto's, namelijk. Let wel, de weinige foto's die er zijn van hoe het er binnen uitziet. Wellicht waren dit de enige 2 foto's die nog enigzins geschikt waren om te publiceren.
Haha dat verhaal uit NRC?
Serieus dat is nog dramatischer geschreven dan een gemiddeld doktersromannetje.
pi_148734053
Sowieso, en tot zover even mn rant, zijn die narrators bij die video altijd fuck-ing irritant. "Kritisch denken, vragen stellen", maar tegelijkertijd wel de perceptie van de goedgelovige kijker wel enorm beïnvloeden door continu bepaalde beelden te herhalen dat het irritant wordt en continu zelf commentaar te geven door de video heen. Laat mensen hun eigen beeld dan vormen, als je zo kritisch bent.
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:45:48 #246
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148734106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:38 schreef kalinhos het volgende:

[..]

JE ZIET MAAR 1 FOTO van het kantoor!

Overigens, ik zag dat jij of Izzy het vreemd vond dat de stoel verplaatst is, en de tas ook. En hey, er is geen bloed op de stoel. Vergeten jullie niet dat er wellicht een lijk in gezeten/gelegen heeft en dat ze daarom uiteindelijk (dus na de shooting , maar voor de foto) het lijk hebben weggehaald en wellicht eea hebben moeten verplaatsen.
Ehhh .. je zegt er heeft een lijk in de stoel gezeten die dus bloedde.
En toch vind je het niet vreemd dat er geen bloed op de stoel zit???
pi_148734122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha dat verhaal uit NRC?
Serieus dat is nog dramatischer geschreven dan een gemiddeld doktersromannetje.
Maar het is een ooggetuige. Dus die weet er meer van dan jij of ik. Veel dichter bij de bron kom je niet. Tevens, maar dat zal je wel weten, is een ooggetuige in de wereld wat meer waard als bewijs dan een megavaag filmpje of jouw amateurperceptie van bloed.

Hoeveel ooggetuigen zijn er al geweest die verklaard hebben dat die agent helemaal niet dood is. Die verklaard hebben dat er niets gebeurd is? Die verklaard hebben dat het een hoax is. Hoeveel ooggetuigen precies?

Dat jij het zo leest zegt hooguit iets over het gevoel voor verhaal van de journalist die het genoteerd heeft. Doet natuurlijk niets af aan de inhoud.
pi_148734213
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ehhh .. je zegt er heeft een lijk in de stoel gezeten die dus bloedde.
En toch vind je het niet vreemd dat er geen bloed op de stoel zit???
Nee, dat zeg ik niet. Of athans, ik bedoel het meer als wellicht dat door de schoten, het lichaam uit de stoel glijdt naar beneden. Dat het in een soort positie ligt half op de grond half tegen de stoel aan. Voorover gezakt de stoel uit zeg maar. Dan komt er geen bloed op de stoel, maar wel op de vloer. Ook afhankelijk van de wond natuurlijk. Maar we weten beiden niet hoe die persoon precies geraakt is.
Het lichaam kan veel bloed opnemen voordat het eruit komt. Tevens nemen kleren ook nog een aardig deel op .
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:48:44 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148734214
Zat er geen emotie in dat ooggetuigenverslag, was dat weer reden voor zogenaamde scepsis geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:49:45 #250
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148734243
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:48 schreef Copycat het volgende:
Zat er geen emotie in dat ooggetuigenverslag, was dat weer reden voor zogenaamde scepsis geweest.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:38 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Maar nu dan echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')