abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:50:18 #251
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148734258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:46 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar het is een ooggetuige. Dus die weet er meer van dan jij of ik. Veel dichter bij de bron kom je niet. Tevens, maar dat zal je wel weten, is een ooggetuige in de wereld wat meer waard als bewijs dan een megavaag filmpje of jouw amateurperceptie van bloed.

Hoeveel ooggetuigen zijn er al geweest die verklaard hebben dat die agent helemaal niet dood is. Die verklaard hebben dat er niets gebeurd is? Die verklaard hebben dat het een hoax is. Hoeveel ooggetuigen precies?

Dat jij het zo leest zegt hooguit iets over het gevoel voor verhaal van de journalist die het genoteerd heeft. Doet natuurlijk niets af aan de inhoud.
Het verhaal van een ooggetuige zegt mij niets. Want dat kan ik niet beoordelen.
Een filmpje wel. Dat zie ik zelf.
Typisch want bij de discussie over 9/11 is 1 van de meest gebruikte argumenten van de MSM gelovers dat getuigenverklaringen niet betrouwbaar zijn ;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148734290
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:48 schreef Copycat het volgende:
Zat er geen emotie in dat ooggetuigenverslag, was dat weer reden voor zogenaamde scepsis geweest.
En waren er geen video beelden geweest had je je klokje erop gelijk kunnen zetten dat er dan gezegd wordt "Ehm 2015, iedereen heeft een smartphone, Parijs is een drukke stad, en NIEMAND heeft beeld van de aanval?!?! Wie zegt dat het dan wel gebeurd is?!"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148734308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Of athans, ik bedoel het meer als wellicht dat door de schoten, het lichaam uit de stoel glijdt naar beneden. Dat het in een soort positie ligt half op de grond half tegen de stoel aan. Voorover gezakt de stoel uit zeg maar. Dan komt er geen bloed op de stoel, maar wel op de vloer. Ook afhankelijk van de wond natuurlijk. Maar we weten beiden niet hoe die persoon precies geraakt is.
Het lichaam kan veel bloed opnemen voordat het eruit komt. Tevens nemen kleren ook nog een aardig deel op .


Lijkt inderdaad op wat jij beschrijft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het verhaal van een ooggetuige zegt mij niets. Want dat kan ik niet beoordelen.
Een filmpje wel. Dat zie ik zelf.
Typisch want bij de discussie over 9/11 is 1 van de meest gebruikte argumenten van de MSM gelovers dat getuigenverklaringen niet betrouwbaar zijn ;)
Hoezo zou je het niet kunnen beoordelen? Vind je iets realistisch? Vind je iets niet realistisch? Klopt het verhaal met wat er verder bekend is? Etc. Rechters beoordelen continu ooggetuigen; die beoordeling kan wel gemaakt worden.

Volgens mij gaat die discussie qua 9/11 vooral over het horen van explosietje maar dat kan ik mis hebben.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:54:30 #255
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148734396
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt inderdaad op wat jij beschrijft.
Vindt je?
Komt niet echt overeen met deze getuigenverklaring:
It was carnage with war wounds. There was blood everywhere. These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests. They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148734427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het verhaal van een ooggetuige zegt mij niets. Want dat kan ik niet beoordelen.
Een filmpje wel. Dat zie ik zelf.
Typisch want bij de discussie over 9/11 is 1 van de meest gebruikte argumenten van de MSM gelovers dat getuigenverklaringen niet betrouwbaar zijn ;)
Ooggetuigen zijn betrouwbaar als ze de feiten goed beschrijven. Ze 100% afschrijven of 100% omarmen lijkt me sowieso niet zo slim.

Toch lijkt er na bijna 10 topics nog steeds geen echt bewijs voor een hoax. Dat het echte terroristen zijn en de Franse overheid heeft het laten gebeuren, kan ik me wel indenken met die politieke propaganda zo snel erna, maar welke sterke argumenten heb je nu verzameld om het een hoax te kunnen noemen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Vindt je?
Komt niet echt overeen met deze getuigenverklaring:
It was carnage with war wounds. There was blood everywhere. These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests. They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.
Was dat een getuige die in dit kantoor van die foto was?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Vindt je?
Komt niet echt overeen met deze getuigenverklaring:
It was carnage with war wounds. There was blood everywhere. These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests. They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.
Dat heeft dan ook vrij weinig te maken met het kantoortje van de foto. Lijkt me.
pi_148734478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Vindt je?
Komt niet echt overeen met deze getuigenverklaring:
It was carnage with war wounds. There was blood everywhere. These were Kalashnikov injuries with huge bullets that create huge trauma in the victims' faces and chests. They literally explode. As a civilian doctor who deals with car accidents and the like, I have never seen anything like it in my career, so many wounded by gunfire. This was clearly a terror strike.
Het victim is dan ook al niet meer aanwezig. Een neergeschoten lichaam ziet er nou eenmaal meer als een oorlogsgebied uit dan alleen een plas bloed. Laat staan een groep lijken bij elkaar in vergelijjking met alleen het bloed.

Uit het verhaal van Coypcat, volgens mij is deze foto zeg maar het 1e slachtoffer. Dat het leek alsof ze 2 rotjes horen. Je krijgt bij hem niet het idee dat hij kapot geschoten is. Pas in de kamer daarna, waar de vergadering was, is het echt losgegaan.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:57:46 #260
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148734506
quote:
19s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was dat een getuige die in dit kantoor van die foto was?
Het is een verklaring van de dokter die als 1e arriveerde op het kantoor.
19.32 Gérald Kierzec, 40, a casualty doctor on duty at Hôtel Dieu this morning was among the first on the scene at the offices of Charlie Hebdo, and described the "carnage" and "war scene" that met him.
http://www.telegraph.co.u(...)-as-it-happened.html
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148734524
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:38 schreef kalinhos het volgende:

[..]

JE ZIET MAAR 1 FOTO van het kantoor!

Overigens, ik zag dat jij of Izzy het vreemd vond dat de stoel verplaatst is, en de tas ook. En hey, er is geen bloed op de stoel. Vergeten jullie niet dat er wellicht een lijk in gezeten/gelegen heeft en dat ze daarom uiteindelijk (dus na de shooting , maar voor de foto) het lijk hebben weggehaald en wellicht eea hebben moeten verplaatsen.
Oh? Hoe weet je dat?Is dat normaal tijdens 'n criminele onderzoek?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148734540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het is een verklaring van de dokter die als 1e arriveerde op het kantoor.
19.32 Gérald Kierzec, 40, a casualty doctor on duty at Hôtel Dieu this morning was among the first on the scene at the offices of Charlie Hebdo, and described the "carnage" and "war scene" that met him.
http://www.telegraph.co.u(...)-as-it-happened.html
Dat kan ik me voorstellen; 12 door mitrailleurvuur doorzeefde lijken zou ik ook als "carnage" en een "war scene" omschrijven...

Wellicht zijn de grofste foto's buiten de pers gebleven? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het is een verklaring van de dokter die als 1e arriveerde op het kantoor.
19.32 Gérald Kierzec, 40, a casualty doctor on duty at Hôtel Dieu this morning was among the first on the scene at the offices of Charlie Hebdo, and described the "carnage" and "war scene" that met him.
http://www.telegraph.co.u(...)-as-it-happened.html
Maar dat is dus vóór de foto, wellicht wel uren ervoor. Hier is het lichaam al weg en lijkt het bloed al behoorlijk gestold. Het is niet dat die dokter aankwam, deze foto maakte, en toen met zijn beschrijving kwam.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148734577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Hoe weet je dat?Is dat normaal tijdens 'n criminele onderzoek?
Dat ze het lijk uiteindelijk weghalen? Dat is inderdaad redelijk gebruikelijk ivm een crematie oid. En het staat ook zo slordig om de lijken te lagen liggen. :{
pi_148734597
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Hoe weet je dat?Is dat normaal tijdens 'n criminele onderzoek?
Jij denkt dat ze het lichaam laten liggen totdat de gieren er op afkomen en het zullen opeten? Wanneer op een bepaald moment het onderzoek op de crime scene over is wordt het lichaamgewoon weggehaald natuurlijk
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:01:23 #266
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148734623
quote:
19s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen; 12 door mitrailleurvuur doorzeefde lijken zou ik ook als "carnage" en een "war scene" omschrijven...

Wellicht zijn de grofste foto's buiten de pers gebleven? :?
Ja dat zou kunnen. maar hij heeft het over geëxplodeerde gezichten en lichamen.
Blood everywhere, dan verwacht je toch ook wel een spatje bloed op het meubilair of niet?
En dan bij die agent die buiten wordt neergeschoten is niets te zien :?
Waren dezelfde wapens en munitie.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148734642
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze het lichaam laten liggen totdat de gieren er op afkomen en het zullen opeten? Wanneer op een bepaald moment het onderzoek op de crime scene over is wordt het lichaamgewoon weggehaald natuurlijk
Zijn er overlijdensaktes opgemaakt (en dan niet 1 dag ervoor, zoals bij Sandy Hoax)?
Zijn er uberhaupt sterke aanwijzingen voor een hoax?

Vragen niet zozeer aan jou gericht, maar ik quotte je.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Heel leuk dat verhaal van die dokter, maar die dokter verzint dit natuurlijk allemaal he. Als die doden er niet zijn, is er dus ook geen dokter binnen geweest om ze dood te verklaren. Het is niet gebeurd, dus daarmee is automatisch ook de verklaring van de dokter niet meer relevant.
8)7

Heb je de beschrijving van de OOGGETUIGE gelezen die CopyCat heeft gepost vorige pagina? Die correspondeert gewoon met de foto's, namelijk. Let wel, de weinige foto's die er zijn van hoe het er binnen uitziet. Wellicht waren dit de enige 2 foto's die nog enigzins geschikt waren om te publiceren.
Oh? Dus de MSM heeft vals informatie gebruikt?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148734677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen. maar hij heeft het over geëxplodeerde gezichten en lichamen.
Blood everywhere, dan verwacht je toch ook wel een spatje bloed op het meubilair of niet?
En dan bij die agent die buiten wordt neergeschoten is niets te zien :?
Waren dezelfde wapens en munitie.
Godallejezus, het is geen, ik herhaal, geen foto van de kamer waar de redactievergadering plaatsvond.
pi_148734681
Ik snap het punt ook niet zo wat zo hard geprobeerd gemaakt te worden. Het verhraal van de dokter matcht niet met de foto. Beiden zijn gepubliceerd in de MSM. Dus wat zegt dat?

- De foto is nep. Oke, maar waarom 'm dan publiceren? Waarom niet gewoon géén foto publiceren? Zo vreemd is dat niet met een shooting.
- Het verhaal van de dokter is nep. Oke, maar waarom dan publiceren? Waarom niet gewoon het verhaal niet noemen. De foto matcht namelijk wel perfect met het verhaal van CopyCat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148734706
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Dus de MSM heeft vals informatie gebruikt?
Vriend, jij zegt dat het een hoax is en komt zelf met het verhaal van de dokter. Die, volgens je eigen redenatie, dan dus ook een hoax is. En het dus verzint. Je zit vast in je eigen redenatie.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148734708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen. maar hij heeft het over geëxplodeerde gezichten en lichamen.
Blood everywhere, dan verwacht je toch ook wel een spatje bloed op het meubilair of niet?
En dan bij die agent die buiten wordt neergeschoten is niets te zien :?
Waren dezelfde wapens en munitie.
"Blood everywhere" is een MSM-interpretatie, wie zegt dat die vertaling van de Franse teksten correct is?

Hier zie je ook best wat bloed:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734728
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Blood everywhere" is een MSM-interpretatie, wie zegt dat die vertaling van de Franse teksten correct is?

Hier zie je ook best wat bloed:

[ afbeelding ]
Ook veroorzaakt door het ronddribbelende hondje. Bizar.
pi_148734752
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen. maar hij heeft het over geëxplodeerde gezichten en lichamen.
Blood everywhere, dan verwacht je toch ook wel een spatje bloed op het meubilair of niet?
En dan bij die agent die buiten wordt neergeschoten is niets te zien :?
Waren dezelfde wapens en munitie.
Van die schoten..ik snap je punt maar je moet je dan ook afvragen of zowel de agent als de CH mensen op dezelfe wijze zijn neergeschoten. Anders kan je die vergelijking niet maken.

In mijn theorie hierboven - waarvan ik niet zeg dat die klopt - kan het prima dat er in déze foto geen bloed op de stoel te zien is. Ook op de muur niet, maar dat is ook afhankelijk van uit welke hoek de kogels zijn gekomen, natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:07:03 #275
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148734775
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Blood everywhere" is een MSM-interpretatie, wie zegt dat die vertaling van de Franse teksten correct is?

Hier zie je ook best wat bloed:

[ afbeelding ]
Kan allemaal. Maar persoonlijk vindt ik het er niet realistisch uitzien.
Als er bodyparts zijn geëxplodeerd door de schoten verwacht ik ook bloed aan de muren en het meubilair te zien. Dit ziet er meer uit als wat verf op de grond gesmeerd.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148734778
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Blood everywhere" is een MSM-interpretatie, wie zegt dat die vertaling van de Franse teksten correct is?

Hier zie je ook best wat bloed:

[ afbeelding ]
volgens mij is dit een foto al dieper in het kantoor. Waar het geweergeschut, volgens de ooggetuige, dus werd opgevoerd. Op zich neit heel vreemd, daar waren de meeste mensen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148734779
Wat wel vaag is, is dat er niet van die nummertjes bijstaan, van een politie-onderzoek. Of was dat pas na deze foto's? Maar wie heeft de lijken dan weggehaald?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:44 schreef kalinhos het volgende:
Sowieso, en tot zover even mn rant, zijn die narrators bij die video altijd fuck-ing irritant. "Kritisch denken, vragen stellen", maar tegelijkertijd wel de perceptie van de goedgelovige kijker wel enorm beïnvloeden door continu bepaalde beelden te herhalen dat het irritant wordt en continu zelf commentaar te geven door de video heen. Laat mensen hun eigen beeld dan vormen, als je zo kritisch bent.
Daar heb je wel wat gelijk in.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148734804
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Kan allemaal. Maar persoonlijk vindt ik het er niet realistisch uitzien.
Als er bodyparts zijn geëxplodeerd door de schoten verwacht ik ook bloed aan de muren en het meubilair te zien. Dit ziet er meer uit als wat verf op de grond gesmeerd.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening :)
Ik zou gestold bloed ook veel donkerroder verwachten, maar ben verre van medisch geschoold.

Die dokter, mankeert daar iets aan? Een Mossad-puppet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734861
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Wat wel vaag is, is dat er niet van die nummertjes bijstaan, van een politie-onderzoek. Of was dat pas na deze foto's? Maar wie heeft de lijken dan weggehaald?
Ja dat is wel vaag. Maar volgens mij staat ook nergens bij hoelaat deze foto gemaakt is ná de shooting. Ik kan me wel voorstellen dat bv. de pers er pas bij mag, als de Franse politie klaar is met het forensische verhaal.

quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zijn er overlijdensaktes opgemaakt (en dan niet 1 dag ervoor, zoals bij Sandy Hoax)?
Zijn er uberhaupt sterke aanwijzingen voor een hoax?

Vragen niet zozeer aan jou gericht, maar ik quotte je.
Toch antwoord ik :P Qua Sandy Hook...daar heb ik me echt totaal niet in verdiept om daar ook maar iets zinnigs over te zeggen. Ik vraag me ook af of je als franse burger even kan nagaan of er overlijdensaktes worden opgemaakt voor iemand .In NL is dat al vrij lastig bijvoorbeeld. Voor mijn werk werk ik vaak met de landelijke GBA-registers. Daar heb je al best wat toestemming voor nodig en wordt elke handeling nog getrackt. Ik kan me voorstellen dat dat in Frankrijk niet heel veel anders zal zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148734869
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Kan allemaal. Maar persoonlijk vindt ik het er niet realistisch uitzien.
Als er bodyparts zijn geëxplodeerd door de schoten verwacht ik ook bloed aan de muren en het meubilair te zien. Dit ziet er meer uit als wat verf op de grond gesmeerd.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening :)
Maar je hebt toch geen flauw idee waar dit slachtoffer geraakt werd. Of hij 'geëxplodeerd' is?
En hoe kun je beoordelen of een dergelijke foto realistisch is.
pi_148734905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Of athans, ik bedoel het meer als wellicht dat door de schoten, het lichaam uit de stoel glijdt naar beneden. Dat het in een soort positie ligt half op de grond half tegen de stoel aan. Voorover gezakt de stoel uit zeg maar. Dan komt er geen bloed op de stoel, maar wel op de vloer. Ook afhankelijk van de wond natuurlijk. Maar we weten beiden niet hoe die persoon precies geraakt is.
Het lichaam kan veel bloed opnemen voordat het eruit komt. Tevens nemen kleren ook nog een aardig deel op .
Hoeveel kogels denk je dat ze hebben afgevuurd?
10? 30? 100?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:12:01 #283
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148734917
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou gestold bloed ook veel donkerroder verwachten, maar ben verre van medisch geschoold.

Die dokter, mankeert daar iets aan? Een Mossad-puppet?
Geen idee wie die dokter is. Niet in verdiept, maar er zit wel een mossad luchtje aan het verhaal.
Joodse supermarkt, joods cafe waar de vluchtauto is gedropt.
Netanyahu die voorop loopt in de stoet. Maar goed dat is vooralsnog gissen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148734922
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:10 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja dat is wel vaag. Maar volgens mij staat ook nergens bij hoelaat deze foto gemaakt is ná de shooting. Ik kan me wel voorstellen dat bv. de pers er pas bij mag, als de Franse politie klaar is met het forensische verhaal.

[..]

Toch antwoord ik :P Qua Sandy Hook...daar heb ik me echt totaal niet in verdiept om daar ook maar iets zinnigs over te zeggen. Ik vraag me ook af of je als franse burger even kan nagaan of er overlijdensaktes worden opgemaakt voor iemand .In NL is dat al vrij lastig bijvoorbeeld.
Bij Sandy Hoax was de overlijdensakte (die in de VS blijkbaar online zijn raad te plegen) al een dag voor de zogenaamd door hem met 96,3% nauwkeurigheid uitgevoerde aanslag al opgemaakt.

Geen foto's, geen bewijzen van uberhaupt iets.

Dit incident lijkt me toch duidelijk anders, daarom ook zouden we op BNW moeten zoeken naar harde punten en niet zo vaag blijven. Zo schiet het niet erg op...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148734990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel kogels denk je dat ze hebben afgevuurd?
10? 30? 100?
Op dit slachtoffer niet veel. In mijn theorie is dit slachtoffer het 1e slachtoffer uit CopyCat's verhaal. Krijgt weinig kogels en dus ligt er ook niet overal bloed. Hoeveel kogels denk jij?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148735045
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Geen idee wie die dokter is. Niet in verdiept, maar er zit wel een mossad luchtje aan het verhaal.
Joodse supermarkt, joods cafe waar de vluchtauto is gedropt.
Netanyahu die voorop loopt in de stoet. Maar goed dat is vooralsnog gissen.
Ja maar dan haal je oorzaak en gevolg door elkaar :P Netanyahu liep daar voorop, ómdat er specifiek Joodse slachtoffers waren.
Los van hoe hypocriet dat is icm met zijn eigen agenda of in vergelijking met de andere slachtoffers natuurlijk.

Joodse supermarkt was, voor zover er iets over gezegd is, juist een bewust doel.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148735104
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja maar dan haal je oorzaak en gevolg door elkaar
:P Netanyahu liep daar voorop, ómdat er specifiek Joodse slachtoffers waren.
Los van hoe hypocriet dat is icm met zijn eigen agenda of in vergelijking met de andere slachtoffers natuurlijk.

Joodse supermarkt was, voor zover er iets over gezegd is, juist een bewust doel.
Ja, of wij doen dat, dat kan ook natuurlijk.

Die drukbezette agenda van Bibi was leeg die zondag, dat was wel frappant.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:18:56 #288
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148735113
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja maar dan haal je oorzaak en gevolg door elkaar :P Netanyahu liep daar voorop, ómdat er specifiek Joodse slachtoffers waren.
Los van hoe hypocriet dat is icm met zijn eigen agenda of in vergelijking met de andere slachtoffers natuurlijk.

Joodse supermarkt was, voor zover er iets over gezegd is, juist een bewust doel.
Ja dat begrijp ik, daarom zeg ik ook dat het gissen is. Maar er zijn veel websites die beweren dat Mossad er mee te maken heeft. Maar nogmaals dat is gissen. Het zou niet de 1e keer zijn dat die er mee te maken hebben.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148735116
quote:
19s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was dat een getuige die in dit kantoor van die foto was?
Ja- hij zei zelf dat ie een van de eerste op de scene was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148735123
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij Sandy Hoax was de overlijdensakte (die in de VS blijkbaar online zijn raad te plegen) al een dag voor de zogenaamd door hem met 96,3% nauwkeurigheid uitgevoerde aanslag al opgemaakt.

Geen foto's, geen bewijzen van uberhaupt iets.

Dit incident lijkt me toch duidelijk anders, daarom ook zouden we op BNW moeten zoeken naar harde punten en niet zo vaag blijven. Zo schiet het niet erg op...
Das wel apart ja. Zoiets vind ik iig een stuk geloofwaardiger bewijs dan het analyseren van het emotionele gedrag van mensen op camera. Ik ga daar binnenkort me eens op inlezen .
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148735226
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat ze het lijk uiteindelijk weghalen? Dat is inderdaad redelijk gebruikelijk ivm een crematie oid. En het staat ook zo slordig om de lijken te lagen liggen. :{
Is dat niet belemmeren met 'n crime scene?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148735258
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is dat niet belemmeren met 'n crime scene?
Err, nee? Uiteindelijk zal men de lijken toch echt moeten verwijderen.
pi_148735269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is dat niet belemmeren met 'n crime scene?
Dat hangt er vooral van af of je dat voor of na het onderzoek doet natuurlijk :P
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148735355
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Vriend, jij zegt dat het een hoax is en komt zelf met het verhaal van de dokter. Die, volgens je eigen redenatie, dan dus ook een hoax is. En het dus verzint. Je zit vast in je eigen redenatie.
Gast,imo iemand vertelt leugens....dat is de punt dat ik heb probeert,maar niet zo duidelijk gemaakt dan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148735431
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gast,imo iemand vertelt leugens....dat is de punt dat ik heb probeert,maar niet zo duidelijk gemaakt dan.
Het verhaal van de dokter en de geposte foto's sluiten elkaar niet uit. Het is tevens in lijn met Copycat's post. Dat kan je toeval noemen. En daarom verdacht. Het kan ook allemaal kloppen met elkaar omdat het gewoon zo gebeurd is, dat kan ook.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148735506
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:14 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Op dit slachtoffer niet veel. In mijn theorie is dit slachtoffer het 1e slachtoffer uit CopyCat's verhaal. Krijgt weinig kogels en dus ligt er ook niet overal bloed. Hoeveel kogels denk jij?
Volgens de filmpjes waren ze wel lekker trigger happy dus ik zou zeggen, veel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148735541
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens de filmpjes waren ze wel lekker trigger happy dus ik zou zeggen, veel.
De ooggetuige vertelde juist dat ze niet sproeiden, maar weloverwogen schoten.
pi_148735574
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens de filmpjes waren ze wel lekker trigger happy dus ik zou zeggen, veel.
Fair enough. Wat denk je van deze? : Het slachtoffer van de foto is, afgaand's op CopyCat's verhaal, het 1e slachtoffer, die niet bij de vergadering aanwezig was. Als ze een heel magazijn op hem hadden leeggeschoten, werden de mensen in de vergaderruimte wellicht daardoor nog gewaarschuwd en konden ze - eventueel - wegkomen. Door het 1e slachtoffer met zo min mogelijk kogels en geluid af te maken, konden ze zich nog wat 'onopvallender' richting de vergaderruimte begeven. In het verslag staat dat het klonk als 2 rotjes. Als het klonk als een chinese duizendklapper was wellicht de kans van slagen van de rest van hun missie lager.

Lijkt je dit logisch, of juist totaal niet logisch? Ik claim niet dat het de waarheid is he, maar vind het zelf geen onlogische verklaring voor het 1e slachtoffer.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:39:13 #299
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148735590
Het is zeker ook niet vreemd dat de supermarkt waar de gijzeling plaatsvond op google maps is bewerkt? Ge-edit.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148735606
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
Het is zeker ook niet vreemd dat de supermarkt waar de gijzeling plaatsvond op google maps is bewerkt? Ge-edit.
Heb je daar beeldmateriaal van? Situatie voor en na?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')