• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beļnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Ik begrijp niet waarom je het dubieus vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:21 schreef underground1009 het volgende:
Goed, andere master in de rechten al wel afgerond of heb je zonder recht zitten pochen met een meesterstitel?
Overigens sowieso dubieus, gezien het feit dat er hier meerdere arbeiders () rondlopen die deze titel in ieder geval hebben, en als het goed is alle andere deelnemers in dit topic deze titel ook zullen behalen.
Rechten is geen wetenschap, pretentieuze troela.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:01 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen wetenschappelijke carričre ambieert met je kutmentaliteit.
Laat je niet zo opnaaien man.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rechten is geen wetenschap, pretentieuze troela.
Gewoon een beetje rellenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien man.
Daar zijn de meningen over verdeeld, huillie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rechten is geen wetenschap, pretentieuze troela.
Nou en?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:39 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, huillie.
Interessant, op grond van welke uitingen kom je tot de conclusie dat je mij een homo vindt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind Bol een homo. Maar die zijn hier ook welkom
Ik vind het tof dat in de VS en Europa toch op hele verschillende wijzen het mededingingsrecht is ontstaan maar desalniettemin er vele overeenkomsten zijn zoals bijv. de Rule of Reason. Interessant
Bart heeft de tact van een pepernoot en het ego van een blauwe vinvis. Niets van aantrekken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:42 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Interessant, op grond van welke uitingen kom je tot de conclusie dat je mij een homo vindt?
Op grond van de uitlatingen op voorgaande 3,5 pagina van dit topic. Homo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:42 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Interessant, op grond van welke uitingen kom je tot de conclusie dat je mij een homo vindt?
Thanks Tsjok, Bro's 4 life xxquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bart heeft de tact van een pepernoot en het ego van een blauwe vinvis. Niets van aantrekken.
Haha, had ik vorig jaar al moeten lezen voor rechtsmethodologie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Denkvoer voor huillie: https://openaccess.leiden(...)4_007.pdf?sequence=1.
Dit is meer een verhaaltje voor achter op een reclamefoldertje. Boeiendquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Denkvoer voor huillie: https://openaccess.leiden(...)4_007.pdf?sequence=1.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Haha, had ik vorig jaar al moeten lezen voor rechtsmethodologie.
Okay, boeien. Homo's zijn tof.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Op grond van de uitlatingen op voorgaande 3,5 pagina van dit topic. Homo.
[..]
Thanks Tsjok, Bro's 4 life xx
Ja.quote:
Kennelijk wekt een oprecht verzoek om de discussie over bacheloropdrachten in privé te voeren veel agressie op. Dit stukje internet is geclaimd door boze bachelorstudenten die Romeins recht niet kunnen waarderen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De meningen zijn verdeeld over Bol.
Okay Bartje, als jij het fijn vindt om een heterovrouw voor homo uit te maken, prima, leef je uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja.
Echter ben jij overduidelijk een handtas-homo. De vervelende soort.
Sorry Bolletje, ik heb alle respect voor je.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:58 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Okay Bartje, als jij het fijn vindt om een heterovrouw voor homo uit te maken, prima, leef je uit.
Blijf alsjeblieft posten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:58 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Okay Bartje, als jij het fijn vindt om een heterovrouw voor homo uit te maken, prima, leef je uit.
Dat komt omdat je als buitenstaander lijkt te dicteren waar het wel en niet over mag gaan. Dit topic is al ruim 800 delen geschikt voor vrijwel elk onderwerp, van concrete studieopdrachten tot filosofische discussies over de wetenschap.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:56 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Kennelijk wekt een oprecht verzoek om de discussie over bacheloropdrachten in privé te voeren veel agressie op. Dit stukje internet is geclaimd door boze bachelorstudenten die Romeins recht niet kunnen waarderen.
Wees blij, ik kreeg cijfer week te vroeg en het viel tegenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
Vier weken verder en nog geen cijfer voor loonheffingen
mooi volk is dat. Maar het blijft de schuld van de Rabo!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik kijk een herhaling van Een Dubbeltje op zijn Kant en ik val van de ene verbazing in de andere verbazing.
RR morgen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:54 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. 06:30 wekker.
Veel plezier met elkaar beledigen en belachelijk maken.
Je verdient ongeveer ¤5000 netto per maand samen en toch geef je ongeveer ¤1700 te veel uit. Vooral die vrouw zou door elkaar moeten worden geschud. Hoe bedoel je dat 80 uur per week werken niet zwaar is, terwijl je zelf een part-time baantje hebt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooi volk is dat. Maar het blijft de schuld van de Rabo!
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat je als buitenstaander lijkt te dicteren waar het wel en niet over mag gaan. Dit topic is al ruim 800 delen geschikt voor vrijwel elk onderwerp, van concrete studieopdrachten tot filosofische discussies over de wetenschap.
Heerlijk programmaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik kijk een herhaling van Een Dubbeltje op zijn Kant en ik val van de ene verbazing in de andere verbazing.
Nu is Max jr. nog over. Gaat hardquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het gaat lekker bij de familie Moszkowicz: http://www.telegraaf.nl/b(...)icz_geschrapt__.html
Dat kind van Bram studeert toch ook rechten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu is Max jr. nog over. Gaat hard
Jaja, nou weer bakkes houdenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:39 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, huillie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |