Okay, boeien. Homo's zijn tof.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Op grond van de uitlatingen op voorgaande 3,5 pagina van dit topic. Homo.
[..]
Thanks Tsjok, Bro's 4 life xx
Ja.quote:
Kennelijk wekt een oprecht verzoek om de discussie over bacheloropdrachten in privé te voeren veel agressie op. Dit stukje internet is geclaimd door boze bachelorstudenten die Romeins recht niet kunnen waarderen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De meningen zijn verdeeld over Bol.
Okay Bartje, als jij het fijn vindt om een heterovrouw voor homo uit te maken, prima, leef je uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja.
Echter ben jij overduidelijk een handtas-homo. De vervelende soort.
Sorry Bolletje, ik heb alle respect voor je.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:58 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Okay Bartje, als jij het fijn vindt om een heterovrouw voor homo uit te maken, prima, leef je uit.
Blijf alsjeblieft posten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:58 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Okay Bartje, als jij het fijn vindt om een heterovrouw voor homo uit te maken, prima, leef je uit.
Dat komt omdat je als buitenstaander lijkt te dicteren waar het wel en niet over mag gaan. Dit topic is al ruim 800 delen geschikt voor vrijwel elk onderwerp, van concrete studieopdrachten tot filosofische discussies over de wetenschap.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:56 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Kennelijk wekt een oprecht verzoek om de discussie over bacheloropdrachten in privé te voeren veel agressie op. Dit stukje internet is geclaimd door boze bachelorstudenten die Romeins recht niet kunnen waarderen.
Wees blij, ik kreeg cijfer week te vroeg en het viel tegenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
Vier weken verder en nog geen cijfer voor loonheffingen
mooi volk is dat. Maar het blijft de schuld van de Rabo!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik kijk een herhaling van Een Dubbeltje op zijn Kant en ik val van de ene verbazing in de andere verbazing.
RR morgen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:54 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. 06:30 wekker.
Veel plezier met elkaar beledigen en belachelijk maken.
Je verdient ongeveer ¤5000 netto per maand samen en toch geef je ongeveer ¤1700 te veel uit. Vooral die vrouw zou door elkaar moeten worden geschud. Hoe bedoel je dat 80 uur per week werken niet zwaar is, terwijl je zelf een part-time baantje hebt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooi volk is dat. Maar het blijft de schuld van de Rabo!
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat je als buitenstaander lijkt te dicteren waar het wel en niet over mag gaan. Dit topic is al ruim 800 delen geschikt voor vrijwel elk onderwerp, van concrete studieopdrachten tot filosofische discussies over de wetenschap.
Heerlijk programmaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik kijk een herhaling van Een Dubbeltje op zijn Kant en ik val van de ene verbazing in de andere verbazing.
Nu is Max jr. nog over. Gaat hardquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het gaat lekker bij de familie Moszkowicz: http://www.telegraaf.nl/b(...)icz_geschrapt__.html
Dat kind van Bram studeert toch ook rechten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu is Max jr. nog over. Gaat hard
Jaja, nou weer bakkes houdenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:39 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, huillie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |