quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Goed. Anderhalve maand later. Ik heb door familieomstandigheden moeten stoppen met de opleiding, maaarrr ik ben nog steeds aan het rondkijken. Ben al wezen kijken op de Lindestraat, misschien dat ik daar terecht kan.
En anders kijken we nog even verder. Die propedeuse komt volgend jaar wel.
Edit: Shit, toen was ie dicht...
Daar hebben ze ook 3x niks.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:50 schreef Geerd het volgende:
Ach voor nood kon je altijd wel naar de appie op het station
En 2x Lidl. Als ik A-merken moet hebben haal ik die wel door de week bij de Jumbo.quote:
Bier.,quote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook 3x niks.
[..]
En 2x Lidl. Als ik A-merken moet hebben haal ik die wel door de week bij de Jumbo.
Alles wordt daar nu pas bereid na bestelling, dus geen lauwe meuk meer wat al een kwartier in de warmhoudkast gelegen heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:58 schreef Loll het volgende:
Net bij maccie zuid geweeeht st. Mooie tent geworden alleen het wachten op eten duurt erg lang.
Fixed!quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:50 schreef .Neovo. het volgende:
Other News: ik heb een kamertje bezemkast in Zwolle. Assendorp. 6m2![]()
![]()
hoogslaper, bureau zit er dan onder. En een kast. En een woonkamer, volwaardige badkamer en keuken. En een lage huur :pquote:
Gedeeld?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
hoogslaper, bureau zit er dan onder. En een kast. En een woonkamer, volwaardige badkamer en keuken. En een lage huur :p
Nope, ben ook niet echt een Zwollenaar maar in Lochem doen ze dat niet, terwijl een stukje verderop Goor, RIjssen wel weer best grappig.quote:
Nou, in Rijssen is de rek eruit hoor...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope, ben ook niet echt een Zwollenaar maar in Lochem doen ze dat niet, terwijl een stukje verderop Goor, RIjssen wel weer best grappig.
Volgens mij leeft het in elk geval wel. Ik zag vandaag op allerlei plekken mensen in carnavalsoutfit rondlopen.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:24 schreef PLAE@ het volgende:
Heb het idee dat het wel groeit in Zwolle
Johquote:Op zondag 15 februari 2015 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij leeft het in elk geval wel. Ik zag vandaag op allerlei plekken mensen in carnavalsoutfit rondlopen.
Mwja wonen stuk of 6 studenten naast mij, nooit geen last.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:55 schreef Loll het volgende:
Aight aight ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt hier in huis had het toen der tijd een fikse besparing opgeleverd. Geluids "overlast" overlast van verkeer of buren hebben we hier in de buurt geen last van maar ik denk dat het voor jou wel een rol heeft gespeeld tussen alle studenten in assendorp.
Zag dat café Timeless heeft geinvesteerd in de zaak. Ze zullen wel last hebben van café de Stoof
Aah dacht al !!Ze hebben uitwisseling studenten ofzo hiernaast, wat zullen die kut wakker worden als de timmerman zo bezig gaatquote:
Tja, geen plee in die sprinters hè? Nu komen ze bij de conducteur thuis schijten.quote:Op zondag 1 maart 2015 03:09 schreef Geerd het volgende:
Anders klopt er net iemand op je raam, naja maar even los doen dan, Belgisch accent dat die naar Enschede moet en ontiegelijk moet schijten, of die dat even hier kon doen.
Heb hem maar even vriendelijk bedankt, wtf??
Veemarkt is prima, niks op aan te merken.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef Loll het volgende:
Ha ha wat een gillervast een verborgen camera grap
Net trouwens bij jumbo assendorp geweest viel me deze keer erg tegen. Wat vinden jullie eigenlijk van de diverse jumbo filialen in Zwolle?
Ik hoop het voor hem, als het moet dan moet het.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef Loll het volgende:
Ha ha wat een gillervast een verborgen camera grap
Net trouwens bij jumbo assendorp geweest viel me deze keer erg tegen. Wat vinden jullie eigenlijk van de diverse jumbo filialen in Zwolle?
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tja, geen plee in die sprinters hè? Nu komen ze bij de conducteur thuis schijten.
Volgende week. Is het een feestje waard?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef Geerd het volgende:
Al meer mensen een nieuwe watermeter van Vitens?
In de brief stond 15 min, ik dacht jaja dat ding zit er al zo lang krijgt tie nooit los/dan wel lekken etcquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgende week. Is het een feestje waard?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:59 schreef stbabylon het volgende:
Oh trouwens, we zijn collega'sIk werk op het kantoor in Utrecht
IT-er. 1:10 deur-bureau. Prima tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]Wat voor functie? Elke dag + 2 uur reizen ?
Op zich wel, wel gemiddeld denk ik in Ned?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 05:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
IT-er. 1:10 deur-bureau. Prima tijd.
Dat is vrijwel altijd, heel soms een beetje vertraging. Iig een heel stuk meer soms dan met de auto in de file.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op zich wel, wel gemiddeld denk ik in Ned?
"Vroeger" 3 uur per dag, nu 10 min per dag
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:51 schreef Geerd het volgende:
Staat er net weer 1 voor de deur nu uit Meppel of die ff mag bouten hier.
WTF Staat er openbaar toilet ofzo op mijn deur![]()
![]()
Heb hem maar even verwezen naar het station 5 min lopen.
Waarschijnlijk stond die der al 10 min ofzo want ik was boodschappen doen.
Als je echt moet schijten/diarree sta je weet je zelf wel billen knijpend rondjes te dansen.
En niet een slapgebakken verhaal te vertellen.
Ohw vast welquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef Loll het volgende:
Niet te geloven als of je adres ergens op internet staat.
Wie weetquote:Op maandag 16 maart 2015 21:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Collega's die grappig willen zijn en mensen naar jou doorsturen ofzo?
Ja, en daarmee weet ik plots alles van alles wat ook maar remotly met computers te maken heeft.quote:
Echt?!quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en daarmee weet ik plots alles van alles wat ook maar remotly met computers te maken heeft.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en daarmee weet ik plots alles van alles wat ook maar remotly met computers te maken heeft.
Zo hoort datquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijken kan altijdquote:Op maandag 23 maart 2015 20:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ik ben softwareontwikkelaar"
'Oh, kun je dan even kijken naar m'n printer'
Whehequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik ff naar je printer kijken!![]()
3 millibit? Das niet zo snel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:45 schreef Geerd het volgende:
Heuj!!! We zijn weer online ! Scheelt echt wel 50% van 1,4mb/sec naar 3mb.
Alleen een week zonder pffff
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik ff naar je printer kijken!![]()
Zelfs als ie Mbit bedoelt is het niet snel.quote:
DSL? Werd je op een straatkast aangesloten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:45 schreef Geerd het volgende:
Heuj!!! We zijn weer online ! Scheelt echt wel 50% van 1,4mb/sec naar 3mb.
Alleen een week zonder pffff
Ach, in Zwolle heb ik een KPN DSL lijntje liggen. Als KPN die lijn vol open zou gooien, kan ik met 50mbit uploaden, over DSLquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zelfs als ie Mbit bedoelt is het niet snel.
Dan heb ik toch liever mijn Ziggo verbinding met 200 Mbit down / 20 Mbit up.
als KPN ja, en als je alleen op die telefoonlijn zou zitten. als.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:10 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ach, in Zwolle heb ik een KPN DSL lijntje liggen. Als KPN die lijn vol open zou gooien, kan ik met 50mbit uploaden, over DSL. Downloaden gaat dan met 120mb.
Jupquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
DSL? Werd je op een straatkast aangesloten?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Serieus ja? Dit is bij de Vrolijkheid toch?
Ziet er heel echt uit, dat plaatje. Ik dacht dat het een foto van vandaag was, of zo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat dat er komt. Derde kwartaal 2017.
Is ook al een paar jaar geen reet meer aan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:51 schreef HarveySpecter het volgende:
Hé shit. Dit topic kende ik nog niet eens![]()
Misschien maar wat leven inblazen danquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook al een paar jaar geen reet meer aan.
Vroeger met beelz was het leuk.
Eensch. Sowieso ligt op een paar topics na het hele STA wel redelijk op zijn gat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is nog niet bekend wat er in de tunnel komt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik dacht dat er weer een Burger King op het station zou komen. Dat gaat dus niet gebeuren?
Ik was laatst in Apeldoorn bij een nieuwe BK.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik dacht dat er weer een Burger King op het station zou komen. Dat gaat dus niet gebeuren?
Is een babbeltrucquote:Op maandag 16 maart 2015 13:51 schreef Geerd het volgende:
Staat er net weer 1 voor de deur nu uit Meppel of die ff mag bouten hier.
WTF Staat er openbaar toilet ofzo op mijn deur![]()
![]()
Heb hem maar even verwezen naar het station 5 min lopen.
Waarschijnlijk stond die der al 10 min ofzo want ik was boodschappen doen.
Als je echt moet schijten/diarree sta je weet je zelf wel billen knijpend rondjes te dansen.
En niet een slapgebakken verhaal te vertellen.
Die shit trap ik niet in, vooral als der lekkere chikies aan de deur staan. Dan is het nee dank u deur weer dicht.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een babbeltruc
https://www.politie.nl/themas/babbeltruc.html
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje oud dat ik me dat herinner en dat het al "vroeger" heetquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de voormalige Ambachtsschool?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef Loll het volgende:
Iemand die weet waar het gebouw van kpn achter de parkschool voor wordt gebruikt en het gebouw aan de pietersteinstraat(datacentrum volgens mij) ?
Zijn er nog andere mensen die gebouwen weten met een bijzondere functie?
Ik ben wel eens binnen geweest een jaar of 10 geleden.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef Loll het volgende:
Iemand die weet waar het gebouw van kpn achter de parkschool voor wordt gebruikt en het gebouw aan de pietersteinstraat(datacentrum volgens mij) ?
Zijn er nog andere mensen die gebouwen weten met een bijzondere functie?
Kun je koken?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:31 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben wel een heel opgewekt persoon hoor![]()
als je toevallig zelf een woning/appartement aan te bieden hebt
![]()
.
Ja, Indonesisch is mijn specialiteitquote:
Waarom eet je geen vlees ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Nee zonder grappen man ik kan goed Indo koken met vlees en zo maar dat eet ik zelf niet.
vlees = moordquote:
Uhmzzz wat zijn je bed tijden? Want ik heb geen zin om je tegen te komen in me blote tokes om 06.00 op de overloopquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
vlees = moord![]()
Maar wat ik zei man, verder kan je echt met me lachen.
Ik mediteer altijd tussen 0:00 en 4:00 verder leef ik op energetische waarde en zazen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzzz wat zijn je bed tijden? Want ik heb geen zin om je tegen te komen in me blote tokes om 06.00 op de overloop
Ik zocht geen vriend, maar bood misschien wel een kamer aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mediteer altijd tussen 0:00 en 4:00 verder leef ik op energetische waarde en zazen.
Maar vriend, ik zoek een huurhuis, niet een kamergenoot.
Kamer of appartement? M'n vriendin wil ook graag mee namelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zocht geen vriend, maar bood misschien wel een kamer aan.
Ik heb net een ban gehad, waarom weet ik nog steeds niet dus durf geen inkopper te maken omdat het ander misschien wel offtopic zou zijn etc weet ik veel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kamer of appartement? M'n vriendin wil ook graag mee namelijk.
Kun je deze post misschien nader toelichten?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb net een ban gehad, waarom weet ik nog steeds niet dus durf geen inkopper te maken omdat het ander misschien wel offtopic zou zijn etc weet ik veel?
Nope geen ruimte voor 2!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je deze post misschien nader toelichten?
Daarom zocht ik dus ook een appartement. Heb je daar ook nog tips voor? Die Maxx Makelaar Toko e.d. zien er mij wat narig uit. Probeerde me net in te schrijven en moest haast al m'n rekeningnummer doorgeven voordat ik wist wat de inschrijfkosten waren zie je.quote:
Heb je toch niet gedaan hoop ik?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom zocht ik dus ook een appartement. Heb je daar ook nog tips voor? Die Maxx Makelaar Toko e.d. zien er mij wat narig uit. Probeerde me net in te schrijven en moest haast al m'n rekeningnummer doorgeven voordat ik wist wat de inschrijfkosten waren zie je.
Danwiljewonen = Maxx, dat is de enige tip die ik je geven kan op het moment.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom zocht ik dus ook een appartement. Heb je daar ook nog tips voor? Die Maxx Makelaar Toko e.d. zien er mij wat narig uit. Probeerde me net in te schrijven en moest haast al m'n rekeningnummer doorgeven voordat ik wist wat de inschrijfkosten waren zie je.
quote:Op zondag 21 juni 2015 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Danwiljewonen = Maxx, dat is de enige tip die ik je geven kan op het moment.
Helaas kan ik ze zo niet noemen. Uit mijn huurervaring heb ik meegenomen dat grote verhuurders eigenlijk allemaal kut zijn. Ik denk dat je dat ook wel moet zijn wil je daar geld mee verdienen. Neemt niet weg dat als jij gewoon goed oplet je ook bij een Maxx gewoon aan een goed (veel te duur, want huur) huis kunt komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]Maar dat is dus allemaal maar een beetje een louche club toch? Lees op internet niks anders dan verhalen over borg die niet terugbetaald wordt, absurd hoge bemiddelingskosten, extra verborgen kosten etc. etc. Zijn er in Zwolle niet gewoon fatsoenlijke makelaars? De woningbouwstichting heeft namelijk ook een achterlijke regel datje al minstens 12 maanden ingeschreven moet staan in Zwolle om kans te maken op een huis
___! Vanuit het buitengebied Zwolle inkomen is dus sowieso niet mogelijk bij die club.
Op zich vind ik een hoge huurprijs niet zo'n ramp omdat je daar toch niet aan onderuit kan komen in Nederland lijkt het. Maar ik heb niet zo'n zin om inschrijfgeld, borg, een extra maandhuur+21% btw voor een bemiddelaar en een eerste maand huur te betalenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas kan ik ze zo niet noemen. Uit mijn huurervaring heb ik meegenomen dat grote verhuurders eigenlijk allemaal kut zijn. Ik denk dat je dat ook wel moet zijn wil je daar geld mee verdienen. Neemt niet weg dat als jij gewoon goed oplet je ook bij een Maxx gewoon aan een goed (veel te duur, want huur) huis kunt komen.
Vaak hebben die particulieren het weer ondergebracht bij een Maxx.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op zich vind ik een hoge huurprijs niet zo'n ramp omdat je daar toch niet aan onderuit kan komen in Nederland lijkt het. Maar ik heb niet zo'n zin om inschrijfgeld, borg, een extra maandhuur+21% btw voor een bemiddelaar en een eerste maand huur te betalen. Sowieso vind ik die hele Max toko zo onwijs ondoorzichtig op hun website dat ik daar eigenlijk niks mee van doen wil hebben. Huur liever bij een particulier dus dacht gooi daarom hier even en balletje op.
Coolquote:Op zondag 21 juni 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag nog even een vriendin, die werken via een goeie, maar heeft haken en ogen dacht ik. Moment.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vesteda.com en ik weet alweer de downside, heel weinig keuze. En minstens een jaar
4,5 is wel de hoogste factor die ik tot nu ben tegengekomen ookquote:U berekent welke huurprijs past bij uw inkomen. De maximale huur is het bruto maandinkomen, gedeeld door 4,5.
Dat is toch wat je maximaal kan betalen volgens hun? Dus datje niet duurdere huizen dan dat mag huren.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
4,5 is wel de hoogste factor die ik tot nu ben tegengekomen ook. Op die manier is er sowieso geen keuze voor mij en recht op huursoebsidie heb ik sowieso niet
. Evengoed bedankt voor de tip maar bij hun gaat het niks worden helaas.
Jup. Met een bruto inkomen van 2400 euro mag je volgens hun dus nog niet eens boven de sociale woningbouw huren terwijl de sociale woningbouw je ook niet wil hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch wat je maximaal kan betalen volgens hun? Dus datje niet duurdere huizen dan dat mag huren.
Ah zo ja. Schade.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jup. Met een bruto inkomen van 2400 euro mag je volgens hun dus nog niet eens boven de sociale woningbouw huren terwijl de sociale woningbouw je ook niet wil hebben.
Thanks !!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Loll het volgende:
Pff toe maar daar ben je nog ff druk mee
Mooie motor en uitbouw trouwens
Netjes hoor heb je die uitbouw zelf laten zetten of zat hij er al toen je het huis kocht.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thanks !!
Naah komen gewoon mannetjes hoor ik zou willen dat ik zo handig ben.
Dit is de uitbouw van binnen, achter de gesloten deur de plee![]()
[ afbeelding ]
Uitbouw was er al toen ik hem kocht, hehe idd maar even zien hoe en watquote:Op zondag 21 juni 2015 19:55 schreef Loll het volgende:
[..]
Netjes hoor heb je die uitbouw zelf laten zetten of zat hij er al toen je het huis kocht.
Btw als je een tapje hebt kun je mooi afscheid nemen van je blikjes dors
Bedankt voor de tip. Helaas momenteel geen woningen in Zwollequote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zou zeggen kijk eens bij de Woonplaats (woningbouw uit Enschedé met een paar gebouwen in Zwolle met relatief korte wachtlijsten, omdat ze onbekend zijn).
Kak man, hier vlak naast bij Van Raalte compleet nieuwe woningen en nu ook al bezet.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Helaas momenteel geen woningen in Zwolle.
Nou ja als ze die factor 4,5 of 4 aanhouden heb ik toch niet genoeg inkomen om ook maar iets groters dan een losse kamer te hurenquote:
Ben ook maar een noob in Zwolle (echte Lochemer geboren en getogen) Maar voel me wel thuis hier eigen stekkie en het belangrijkste goede kant van de IJssel hequote:Op zondag 21 juni 2015 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja als ze die factor 4,5 of 4 aanhouden heb ik toch niet genoeg inkomen om ook maar iets groters dan een losse kamer te huren. Maar het komt wel goed denk ik. Heb eventueel ook nog andere opties qua plaats maar Zwolle is wel echt
imho.
Hoe eerder hoe beter toch? Alle jaren tellen mee.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:04 schreef Loll het volgende:
Belachelijk dat je in een grote stad als zwolle zo lang moet wachten op een woning. Ik ben nu rond de 20 jaar is het dan al handig om mijzelf in te schrijven bij de woningzoeker?
Huisje gekocht bijna 6 jaar terug, maar toen woonde ik er niet, lekker sparen bij pap en mams en ondertussen beetje verbouwen.quote:
Jup meer dan 3 jaar stond het leeg.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:27 schreef Loll het volgende:
Heb je dat huis gewoon 4 jaar leeg laten staan?
Maar wel net zo chill thuis kun je natuurlijk superveel sparen en dat geld kun je nu mooi gebruiken om te verbouwen. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ben je niet op zoek naar een nieuw investeringsproject? Geld moet rollen namelijk, stilstaand kapitaal is dood.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup meer dan 3 jaar stond het leeg.
Maar ja keuzes he, van Zwolle kreeg ik nog een koopsubsidie a 30k (aflosvrij) liep bijna af en pa en ma wouden ook wel bij springen sja dan is de keuze snel gemaakt.
1 jaar in dienst toen ik het kocht nu 28. september alweer 7 jaar op de rails beetje fluiten beetje ouwehoeren, en af en toe ff handelen.
Je hebt net mijn post gemist denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je niet op zoek naar een nieuw investeringsproject? Geld moet rollen namelijk, stilstaand kapitaal is dood.
Ik weet wel een nette huurder eventueel.
Ik zou ze toch eens bellen (zie net dat de website echt drama is geworden). Ken mensen die 10 maanden moesten wachten, dat is voor Zwolle niks.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Helaas momenteel geen woningen in Zwolle.
Ik heb een cc, maar daar houdt het wel zo'n beetje mee op qua PEC voor mij. Gaat mij om de cijfertjes.quote:Op donderdag 25 juni 2015 06:44 schreef Monopoly het volgende:
Komende zaterdag met vrouwlief naar de open dag van PEC. Misschien een biertje happen als er nog mensen uit dit topic gaan?
Vorig jaar ben ik het laatste uurtje geweest ivm werk. Het is wel geinig om te zien dit jaar. Vooral voor kids (die ik gelukkig niet heb) veel te doen, en de afscheidswedstrijd met Joost Broerse is leuk, veel oud-spelers. Het wordt lekker weer, dus lekker in het zonnetje met een biertje slenterenquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een cc, maar daar houdt het wel zo'n beetje mee op qua PEC voor mij. Gaat mij om de cijfertjes.
Op het Ter Pelkwijkpark is het foodfestival Lepeltje Lepeltje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Straks weer even langsKorte overstap naar Hasselt voor PEC tegen Dnjipr. Misschien vanavond nog een hapje eten in de stad.
Oh tof. Dat lijkt me wel leuk. We zijn rond 21.00 weer in Zwolle, hoop dat ze dan nog bezig zijn. Wedstrijd van PEC begint om 17.00 in Hasselt, dus eerder gaat niet lukken helaas.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Op het Ter Pelkwijkpark is het foodfestival Lepeltje Lepeltje.
RTV Oost: "Lepeltje Lepeltje festival Zwolle smaakt naar meer"
Is van 12 tot 12.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh tof. Dat lijkt me wel leuk. We zijn rond 21.00 weer in Zwolle, hoop dat ze dan nog bezig zijn. Wedstrijd van PEC begint om 17.00 in Hasselt, dus eerder gaat niet lukken helaas.
Rip!!!quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:29 schreef .Neovo. het volgende:
Zonet een van de twee cavia's dood gevonden in de kooi..
Het zijn beide broertjes, en de cavia die nog leeft ligt stijf tegen hem aan om hem warm te houden. Lijfje is al koud en hard. Je kan duidelijk zien dat ze wel gehecht aan elkaar waren.
Zulke dieren zijn nog behoorlijk slim, ze weten dondersgoed wat er speelt. Gisteravond beukte die andere cavia mij ook weg, ik mocht niet aan de -nu- overleden cavia aaien.
Was gister wel lachen trouwens, als je het er toch over hebt, dubbeldekker Almere Amsterdam.quote:
Maar goed dat ik jaaaaren geleden de sollicitatieprocedure niet doorgekomen ben dan, tegen mijn 1.75m had ie wel gedurfd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was gister wel lachen trouwens, als je het er toch over hebt, dubbeldekker Almere Amsterdam.
Groepje van 4 jochies renden onder en boven langs mij.
Boeiend er zijn tig meer reizigers.toeristen die ff info etc nodig hebben.
Loop ik, 1 van die gastjes toevallig "vast" einde van de trein dus onder of boven langs hij moet langs mij.
Toen dacht ik oke jij bent van mij, even de veiligheidscentrale gebeld gozer krijgt een kaartje.
Ik loop terug om te vertrekken, komt er 1tje van die groep via die tunnel waar je de kluisjes en een AH to go hebt.
Komt op mij af, ik dacht oke die gaat zo spugen, hij stopt ineens??? Beetje schreeuwen ik kom jou nog wel tegen !!
Ik denk dat die dacht oke die gozert is wel heel groot![]()
![]()
Waarom namen ze je niet aan ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef swollywood het volgende:
[..]
Maar goed dat ik jaaaaren geleden de sollicitatieprocedure niet doorgekomen ben dan, tegen mijn 1.75m had ie wel gedurfd waarschijnlijk.
Geen idee meer eigenlijk, is zeker 10 jaar geleden. Moest toen naar Hengelo voor informatie en gesprek tegelijk met een heleboel anderen en werd niet geschikt bevonden, weet alleen niet meer waarom.quote:
Wat doe je nu dan, ook iets in die richting ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Geen idee meer eigenlijk, is zeker 10 jaar geleden. Moest toen naar Hengelo voor informatie en gesprek tegelijk met een heleboel anderen en werd niet geschikt bevonden, weet alleen niet meer waarom.
Wait wut. Gaan ze dicht??quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm dat was de laatste docter's revival1 augustus gaan ze dicht... einde van een tijdperk ....
Compleet wat anders, ik zit in de technische afdichtingen voor hydrauliekcilinders.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan, ook iets in die richting ?
Dat is totaal wat anders !! Totaal niks met conducteur te maken,quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef swollywood het volgende:
[..]
Compleet wat anders, ik zit in de technische afdichtingen voor hydrauliekcilinders.
De blauwe ringetjes op onderstaand plaatje zeg maar, die produceer en verkoop ik.
Die zitten ook wel weer in treinen, maar toch heel wat anders!![]()
[ afbeelding ]
Blij kan ik nog niet zeggen, we werden als groepje 30-ers geweigerd omdat we niet snel genoeg naar binnen gingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat was de laatste keer de docter gisteravond
Toch wel de perfecte kroeg om savonds laat eindigen... iemand een goed alternatief?
Inmiddels staat de teller op 1.341 ondertekeningen, maar laat dat je er niet van weerhouden om alsnog te tekenen. Hoe meer steun, des te krachtiger is de petitie: https://petities.nl/petitie/alle-supermarkten-open-op-zondagquote:Voor het indienen van een burgerinitiatief zijn 500 handtekeningen nodig. Is dat aantal bereikt, dan mag de indiener het op de agenda van de gemeenteraad plaatsen.
Het was dan ook belachelijk druk... Ik ben er ook een keer niet in gekomen een jaar of wat geleden omdat ik wat amerikaanse vrienden waarvan 1 een rugtas op had bij zich hadquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blij kan ik nog niet zeggen, we werden als groepje 30-ers geweigerd omdat we niet snel genoeg naar binnen gingen
Toen maar naar Jack's gegaan. Goede muziek, lekker bier. Wel iets eerder dicht dan de Doc (half vijf).
Oh sorry, ik was wat onduidelijk, ging dus niet om de Docter, maar om Stadscafé Blij (Harmonie)quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het was dan ook belachelijk druk... Ik ben er ook een keer niet in gekomen een jaar of wat geleden omdat ik wat amerikaanse vrienden waarvan 1 een rugtas op had bij zich hadMaarja over het algemeen deden ze niet moeilijk. Maarja het is nu sowieso verleden tijd.
Oh ik dacht alquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was wat onduidelijk, ging dus niet om de Docter, maar om Stadscafé Blij (Harmonie)
De oude Harmonie. Sinds deze week open.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh ik dacht alWaar zit "blij" dan?
Ah okayquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De oude Harmonie. Sinds deze week open.
Die hebben zo'n beetje het hele plein overgenomen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah okayhadden die ook die lounge stoelen buiten staan...
preciesquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hebben zo'n beetje het hele plein overgenomen.
Ik vraag me af of het überhaupt wat uit zal maken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:45 schreef Elfletterig het volgende:
Even in het verlengde van de topictitel: er is een petitie opgestart om ervoor te zorgen dat alle supermarkten in Zwolle voortaan op zondag open mogen.
Zie artikel in de Stentor: http://www.destentor.nl/r(...)-een-speer-1.5118351
[..]
Inmiddels staat de teller op 1.341 ondertekeningen, maar laat dat je er niet van weerhouden om alsnog te tekenen. Hoe meer steun, des te krachtiger is de petitie: https://petities.nl/petitie/alle-supermarkten-open-op-zondag
Nee, denk het niet. De gemeente is heel duidelijk dat ze zich aan de 4-jaarsplanning willen houden. Daarbij worden allerlei kutsmoesjes (anders is het zielig voor de winkels die nog niet aan de beurt geweest zijn) niet geschuwd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het überhaupt wat uit zal maken.
Wij rijden dit jaar naar Stadshagen, de AH kan daar redelijk de drukte aan. Volgend jaar is onze eigen Jumbo aan de beurt, ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen. Is daar op maandagavond al megadruk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is wel verschrikkelijk bij de coop zondags tegenwoordig zeg... Meestal lukt het gelukkig zonder zondags naar de supermarkt te gaan.
Er valt op zich iets voor te zeggen. Als je nu ineens koopzondagen toestaat, heb je kans op schadeclaims van winkels .quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. De gemeente is heel duidelijk dat ze zich aan de 4-jaarsplanning willen houden. Daarbij worden allerlei kutsmoesjes (anders is het zielig voor de winkels die nog niet aan de beurt geweest zijn) niet geschuwd.
Mja, zolang ze het maar doen in 2017. En dan wel vanaf 12:00, niet pas vanaf 16:00.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er valt op zich iets voor te zeggen. Als je nu ineens koopzondagen toestaat, heb je kans op schadeclaims van winkels .
Je zou beter eerst de cyclus kunnen afmaken en dan in 2017 overgaan op ruimere openstelling op zondag. Dat het nodig is, staat buiten kijf.
Ik woon niet ver van een Jumbo die vorig jaar op zondag open was. Ik ben er maar een paar keer op zondag geweest, maar het was er steeds een gekkenhuis; alsof ze de boodschappen gratis weggaven. Bijna de halve winkel stond vol met wachtenden in de rij voor de kassa's. Ik heb een keer 25 minuten staan wachten voordat ik aan de beurt was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is wel verschrikkelijk bij de coop zondags tegenwoordig zeg... Meestal lukt het gelukkig zonder zondags naar de supermarkt te gaan.
Toen het bij de boni was (bij ons in de buurt) was het erg druk rond 4 uur maar als je er later heen ging viel het wel mee... er stonden altijd gewoon gekkies te wachten totdat het open gaat voor de deur. Het is een supermarkt geen concertquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik woon niet ver van een Jumbo die vorig jaar op zondag open was. Ik ben er maar een paar keer op zondag geweest, maar het was er steeds een gekkenhuis; alsof ze de boodschappen gratis weggaven. Bijna de halve winkel stond vol met wachtenden in de rij voor de kassa's. Ik heb een keer 25 minuten staan wachten voordat ik aan de beurt was.
Het probleem zijn die verrekte christen-fundi's. Die willen op zondag een rustdag en daarom mogen andere mensen op zondag niet winkelen. Dat terwijl de behoefte aantoonbaar enorm groot is.
Heb ik inderdaad ook gemerkt. Tegen sluitingstijd was het goed te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toen het bij de boni was (bij ons in de buurt) was het erg druk rond 4 uur maar als je er later heen ging viel het wel mee... er stonden altijd gewoon gekkies te wachten totdat het open gaat voor de deur. Het is een supermarkt geen concert
Commerciëel zijn ze sowieso niet ingesteld. Slechts één koopzondag per maand en dan ook nog eens niet tijdens de zomermaanden als er veel toeristen in de regio zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. De gemeente is heel duidelijk dat ze zich aan de 4-jaarsplanning willen houden. Daarbij worden allerlei kutsmoesjes (anders is het zielig voor de winkels die nog niet aan de beurt geweest zijn) niet geschuwd.
Kunnen mij die schadeclaims schelen, is het logische gevolg van het gedraai en gedoe van de gemeente omdat ze in de tang zitten bij de Christenunie, die weer in de tang zit bij een klein maar essentieel deel van hun stemvee. Mooi voorbeeld zou dat zijn voor andere draaikonterige gemeenten: zachte heelmeesters krijgen stinkende schadeclaims.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er valt op zich iets voor te zeggen. Als je nu ineens koopzondagen toestaat, heb je kans op schadeclaims van winkels .
Je zou beter eerst de cyclus kunnen afmaken en dan in 2017 overgaan op ruimere openstelling op zondag. Dat het nodig is, staat buiten kijf.
Hawaii, 2 Heren en Docter worden samen een soort van 4 Jaargetijden. Overdag eten, in het weekend dansen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:41 schreef Descendent het volgende:
Anywayz; petitie getekend, en afgelopen vrijdag voor t laatst naar de Docter geweest...![]()
Is de handel nu opgekocht door de Apres Skihut ernaast of is dat slechts een gerucht?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hawaii, 2 Heren en Docter worden samen een soort van 4 Jaargetijden. Overdag eten, in het weekend dansen.
Dat roepen er meer, toch kwamen er in de Doc en het Bluescafé te weinig mensen. En in de 4 staat het in het weekend vol.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:50 schreef Descendent het volgende:
[..]Nou, ze hadden t van mij Doc, Hawaii en Bluescafé mogen laten.
Al die mainstream kroegjes hebben we dr al zat van.
12:00 is ook veel te laat, gewoon van 8 tot 22 zoals in zoveel steden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, zolang ze het maar doen in 2017. En dan wel vanaf 12:00, niet pas vanaf 16:00.
Geen idee het is doodzonde iig... Opzoek naar alternatieven....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:41 schreef Descendent het volgende:
Anywayz; petitie getekend, en afgelopen vrijdag voor t laatst naar de Docter geweest...
Is de handel nu opgekocht door de Apres Skihut ernaast of is dat slechts een gerucht?
Ben wel eens op zondag ochtend naar Heino gereden omdat ik eerder naar een supermarkt wilde.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, zolang ze het maar doen in 2017. En dan wel vanaf 12:00, niet pas vanaf 16:00.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:06 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ben wel eens op zondag ochtend naar Heino gereden
Dat! Het Bluescafé was echt de enige tent waar nooit gelazer was toen. Heerlijke muziek ook vaak. Krijg nog steeds zin in een pilsje als ik blues hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:50 schreef Descendent het volgende:
[..]Nou, ze hadden t van mij Doc, Hawaii en Bluescafé mogen laten.
Al die mainstream kroegjes hebben we dr al zat van.
Uiteraard zijn er altijd mensen die er last van hebben. Net zoals er altijd mensen zijn te vinden die ergens last van hebben. Er zijn ook grote groepen mensen die er plezier aan beleven. Die afweging is aan de gemeente om te maken. Ik vind het aantal festivals nu wel goed. Mag wel wat meer gitaar, maar dat trekt te weinig mensen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:22 schreef Dagonet het volgende:
Tja, bij dit festival vind ik het nog redelijk binnen de perken blijven, maar bij zoiets als dat dancefeest bij de IJsselhallen waar half Stadshagen tot 's avonds laat nog ligt te stuiteren mag er toch zeker wel gekeken worden of een open luchtfestival in het midden van de stad wel zo'n slim idee is.
Ik heb het niet over het aantal festivals, maar over de geluidsoverlast die er soms buitensporig veel is, en een dancefestival op een doordeweekse dag in het midden van de stad in de open lucht waardoor de bassen kilometers verder nog te voelen zijn is gewoon een domme beslissing.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er altijd mensen die er last van hebben. Net zoals er altijd mensen zijn te vinden die ergens last van hebben. Er zijn ook grote groepen mensen die er plezier aan beleven. Die afweging is aan de gemeente om te maken. Ik vind het aantal festivals nu wel goed. Mag wel wat meer gitaar, maar dat trekt te weinig mensen.
Dat is twee keer in het jaar (koningsdag en 5-5), dat moet (vind ik) te overzien zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het aantal festivals, maar over de geluidsoverlast die er soms buitensporig veel is, en een dancefestival op een doordeweekse dag in het midden van de stad in de open lucht waardoor de bassen kilometers verder nog te voelen zijn is gewoon een domme beslissing.
Als het in het weekend zou zijn, soit, maar nu zoals op 5 mei? 6 mei moeten mensen gewoon weer vroeg op en kinderen gewoon weer naar school.
Oh, het is maar twee keer in het jaar dat je minder slaap krijgt joh, boeiend, het is een feestje voor een paar duizend mensen van buiten de stad, leuk toch? Ligt je kind tot middernacht wakker in bed en moet het morgen weer naar school? Komt het wel weer overheen, lekker stampen!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is twee keer in het jaar (koningsdag en 5-5), dat moet (vind ik) te overzien zijn.
Helemaal mee eens, maar het gaat me nu om het principe.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens vind ik " Koos Alberts, Ancora, Harten Tien, Peter Beense en Roy Donders" op elk volume enorme geluidsoverlast
Het gaat om tienduizenden, veelal van binnen de stad.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, het is maar twee keer in het jaar dat je minder slaap krijgt joh, boeiend, het is een feestje voor een paar duizend mensen van buiten de stad, leuk toch? Ligt je kind tot middernacht wakker in bed en moet het morgen weer naar school? Komt het wel weer overheen, lekker stampen!
Eindig gewoon eerder of zet het geluid niet zo hard. Of doe het binnen.
Aardig dat jij bepaalt dat duizenden mensen wel met minder slaap mogen op een doordeweekse dag omdat je graag muziek keihard buiten hoort.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat om tienduizenden, veelal van binnen de stad.
En ja, daar komt het wel overheen, het is twee keer per jaar, als de wind die kant op staat, gemiddeld dus minder dan dat. Een keertje minder (goed) slapen kan een kind echt wel tegen.
Aardig dat jij bepaalt dat duizenden mensen het wel binnen of buiten de stad (waar anderen er last van hebben) of ergens waar jij er geen last hebt.... /hypocrietquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aardig dat jij bepaalt dat duizenden mensen wel met minder slaap mogen op een doordeweekse dag omdat je graag muziek keihard buiten hoort.
Zoals gezegd, doe het binnen, buiten de stad, of eindig wat eerder. Je hoeft niet tot na middernacht door te gaan, daar wordt de muziek echt niet beter van.
Het stratenfestival is op vrijdagavond, dus geen kindertjes die de volgende dag naar school hoeven etc.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aardig dat jij bepaalt dat duizenden mensen wel met minder slaap mogen op een doordeweekse dag omdat je graag muziek keihard buiten hoort.
Zoals gezegd, doe het binnen, buiten de stad, of eindig wat eerder. Je hoeft niet tot na middernacht door te gaan, daar wordt de muziek echt niet beter van.
Ik heb dan ook al gezegd dat dit festival geen probleem zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:47 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het stratenfestival is op vrijdagavond, dus geen kindertjes die de volgende dag naar school hoeven etc.
De Deur gaat lostwitter:ASDRshania twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 14:06:08jezus zwolle is gek geworden http://t.co/h1VQsjyezB reageer retweet
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:15 schreef stbabylon het volgende:
De Deur gaat lostwitter:ASDRshania twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 14:06:08jezus zwolle is gek geworden http://t.co/h1VQsjyezB reageer retweet
Als ik zo naar de samenstelling kijk, is het een actie van De Deur. Maar dit gaat wel wat verder dan het 'kent u Jezus' gebabbel op donderdagavond.quote:
Moeten die mensen niet werken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo naar de samenstelling kijk, is het een actie van De Deur. Maar dit gaat wel wat verder dan het 'kent u Jezus' gebabbel op donderdagavond.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo naar de samenstelling kijk, is het een actie van De Deur. Maar dit gaat wel wat verder dan het 'kent u Jezus' gebabbel op donderdagavond.
Bijna alle de Deur gekkies uit heel Nederland zitten deze week dus in Zwolle...quote:Ieder half jaar, in februari en in augustus organiseert de Zwolle kerk een conferentie voor "De Deur" kerken in Nederland en andere landen van Europa. ook worden zendelingen en locale pastors uitgenodigd uit andere landen die aan onze Nederlandse kerken geschakeld zijn.
Mooi man !quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef Treinhoer het volgende:
Sektes
Overigens in februari/maart gesprek met hypotheekadviseur. Eens kijken wat het budget is en hoe of wat. Kijken of een starterslening tegen die tijd weer kan. Terug naar Zwolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kras vaste steen (andere dan in de offerte)Ik zwaai naar dieren.![]()
Nee, voortschrijdend inzicht en veranderende markt en bestuur.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou beter eerst de cyclus kunnen afmaken en dan in 2017 overgaan op ruimere openstelling op zondag. Dat het nodig is, staat buiten kijf.Bier.![]()
Hoe lang zou het trouwens duren voor de volgende horecagelegenheid die er al honderd jaar zit zijn deuren gaat sluiten?
De Doc, Timeless, COC....Bier.![]()
Het is voortdurend een komen en gaan van kroegen.quote:Op zondag 20 september 2015 10:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoe lang zou het trouwens duren voor de volgende horecagelegenheid die er al honderd jaar zit zijn deuren gaat sluiten?
De Doc, Timeless, COC....![]()
Uhmzz wtf krijg ineens sms sluit ramen en deuren brand veerallee
http://www.destentor.nl/r(...)n-ontruimd-1.5258740
Om paniek te voorkomen natuurlijk stil er naar toe
[ Bericht 36% gewijzigd door Geerd op 21-09-2015 00:21:43 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Nou het is begonnen hoor ! Tuin update, toen de timmer man de boeidelen er af haalde
Waren we er samen wel mee eens dat het dak leer er niet echt jofel meer uit zag, dus om later extra kosten te voorkomen dit weekend nieuwe dakje opgekomen![]()
Voor
Onderlaag
En klaar !
Ook de eerste palen van de schutting staan en nieuwe dorpelstenen in onder het kozijn.
De spau muren aan de zijkanten zijn nu ook meteen geisoleerd konden ze de vorige keer natuurlijk niet bij.
De afvoer wordt verplaatst naar het laagste punt, allemaal extra werk en niet gepland maarja.
ALs je toch bezig bent...Ik zwaai naar dieren.![]()
Dacht ik ! Ja meteen maar even goed aanpakken anders heb je over 5/7 jaar wel lekkage kan alles er weer af en binnen sausen etc ben je veel duurder uitquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Ga je dat ene muurtje ook nog schoonmaken danwel schilderen?
Ziet er goed uit allemaal!
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Jup word ook meegenomen ! Goed te zien dat het stucwerk beetje begint te drogen.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:19 schreef Spezza19 het volgende:
Ga je dat ene muurtje ook nog schoonmaken danwel schilderen?
Ziet er goed uit allemaal!Ik zwaai naar dieren.![]()
Voor de mensen die een blikje willen werpen of er toevallig langs komen, parkeer plaats bij Van Raalte Assendorp
Ik zwaai naar dieren.![]()
Timmerman heeft de schutting toch ff mooi afgewerkt !!quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:02 schreef machtpen het volgende:
Das vlak bij mij , moet toch nog eens een keer naar van raalte deuren kijken.
Morgen pic !!
Deze week de nieuwe unipanel?? Boeidelen eraan. en ja ligt het net aan het weer en stucwerk of de saus erover kan, anders van het voorjaar
Mooi boogje erover en extra balk erover heen
[ Bericht 10% gewijzigd door Geerd op 17-11-2015 14:53:54 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
Stuc is droog genoeg om te verven als je er een vloeitje tegen aan houdt en het blijft niet plakken. Maar het zal dit jaar wel te koud en te nat blijven om nog te gaan verven.![]()
Iemand een tip voor een leuke kroeg waar je voetbal kan kijken?
Zaterdag Real - Barca en binnenkort natuurlijk PEC - Ajax.
Update
NIeuwe boeidelen zitten eraan !!
Boven het raam komt nog een stukje uiteraard, dat blauwe boven wordt ook nog wit muur tussen dakgoot en platdag wordt ook nog gesaucedIk zwaai naar dieren.![]()
Is er toevallig net wat gebeurt? Ik hoorde rond 22:38 ongeveer 2 minuten onafgebroken sirenes. Woon vlakbij afslag noord.BAM dit is 3KB![]()
Welke supermarkten zijn er op zondag open in 2016?
21/12/2015 Nieuws uit Zwolle, Voorpagina
Zwolle – Vanaf 1 februari aanstaande zullen weer 8 nieuw aangewezen supermarkten open zijn op de zondag. De winkels mogen op de zon- en feestdagen open tussen 16.00 uur ‘s middags en 22.00 uur ‘s avonds. Per supermarkt kan binnen dit tijdsvak de openingstijden afwijken.
Het gaat hierbij op de volgende supermarkten.
Spar Wipstrik
Aldi Gasthuisdijk
AH AA-landen
Jumbo Sellekamp
Jumbo Stadshagen
Lidl AA-landen
Jumbo Veemarkt
Jumbo Assendorperstraat![]()
Jeuhhhh twee in de Aalanden
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.![]()
Had je net pech, was ik je voorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:21 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ben ik toch een paar keer geweest dat ze geen gladiator hadden. Jumbo veemarkt, Gladiator
Ik zwaai naar dieren.![]()
Dieze West jeweet!
P.s. Leuke knusse tussenwoning kopen? 'We' staan te koop.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde![]()
Hopelijk is dit de laatste ronde van dit belachelijke roulatiesysteem. In buurtdorpen als Heino zijn de supermarkten op zondag gewoon open, in Zwolle zitten we te klooien met een dom roulatiesysteem. Vanaf volgend jaar gewoon zondagopenstelling toestaan. Wie tegen winkelen op zondag is, gaat gewoon niet naar de winkel.![]()
VVD stemmen komende keer gaan stemmen dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk is dit de laatste ronde van dit belachelijke roulatiesysteem. In buurtdorpen als Heino zijn de supermarkten op zondag gewoon open, in Zwolle zitten we te klooien met een dom roulatiesysteem. Vanaf volgend jaar gewoon zondagopenstelling toestaan. Wie tegen winkelen op zondag is, gaat gewoon niet naar de winkel.BAM dit is 3KB![]()
Dus Jumbo Sellekamp is de enige in Zwolle Zuid die open is.
Zal wel lekker druk worden op de parkeerplaats
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Echt ruk daar hé, zelfs op een normale zaterdag kun je daar de kont van je auto niet kerenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef DiRadical het volgende:
Dus Jumbo Sellekamp is de enige in Zwolle Zuid die open is.
Zal wel lekker druk worden op de parkeerplaats
BAM dit is 3KB![]()
Volgens mij zitten VVD en D66 in de huidige coalitie die de bestaande situatie laat voortbestaan. Ze dansen naar de pijpen van de ChristenUnie, de grootste partij in Zwolle.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:58 schreef Loll het volgende:
[..]
VVD stemmen komende keer gaan stemmen dan.![]()
Tja dat is dus het dingetje VVD en D66 doen wat dit betreft water bij de wijn voor CU. Wat omgekeerd waarschijnlijk ook gebeurt. Alleen is voor de meeste stemmers van VVD de koopzondag toch wel een dingetje,quote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zitten VVD en D66 in de huidige coalitie die de bestaande situatie laat voortbestaan. Ze dansen naar de pijpen van de ChristenUnie, de grootste partij in Zwolle.BAM dit is 3KB![]()
Volgens mij is de argumentatie vooral dat roulatiesysteem nog niet is afgerond. Als je nu ineens de zondagopenstelling toelaat, dan zijn de supermarkten die de afgelopen jaren nooit op zondag open konden in het nadeel.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Loll het volgende:
[..]
Tja dat is dus het dingetje VVD en D66 doen wat dit betreft water bij de wijn voor CU. Wat omgekeerd waarschijnlijk ook gebeurt. Alleen is voor de meeste stemmers van VVD de koopzondag toch wel een dingetje,
Ik verwacht eigenlijk dat ze het systeem als deze roulatieronde erop zit. Volgens mij begint op 1 februari de laatste "batch" van deze ronde, dus op 1 februari 2017 is elke supermarkt één jaar op zondag open geweest. Tijd voor wat nieuws.![]()
Aan de andere kant ben ik er ook wel een beetje op tegen.
Straks zeggen ze gewoon, oke jullie willen 24/7 eco..
Daag toeslagen... iedereen in ploegen, nacht weekend diensten feestdagen.
Gaat er 300/500 netto op achteruit.
Of zal het zo vaart niet lopen ?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ach ik weet nog wel toen dit net nieuw was, dat de extra uren niet resulteerde in extra omzet. Het verspreidde alleen de mensen wat meer.
Geen idee hoe het tegenwoordig is maar krijg niet het idee dat het omzet verhogend is al die ruime openingstijden. Maar het kost je wel extra personeel.
Maar ja tegenwoordig moet je wel anders gaat men naar de concurrent die wel open is.
Ja het is handig maar tegelijkertijd is het op meerdere fronten een slechte ontwikkeling. Je hebt als winkel meer personeelskosten etc. Dus moet je je prijzen verhogen om deze kosten terug te verdienen. Gevolg alles wordt duurder dus mensen kopen of minder of moeten meer salaris krijgen om de het weer recht te trekken.
Een soort van opwaartse negatieve spiraal.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
http://www.destentor.nl/r(...)kken-spons-1.5714121
Voor hondenbezitters in de wijk Stadshagen. Even opletten.quote:ZWOLLE - Hondenbezitters in en om de Zwolse wijk Stadshagen opgepast: op het Stadsbroekpad vlakbij het Zwarte Water is een gebakken spons aangetroffen.
Willeke van Steenselen meldde via Twitter dat zij tijdens haar uitlaatrondje met de hond een gebakken spons tegenkwam: „Toen ik mijn hond vanochtend uitliet, zag ik hem ineens heel lang snuffelen. Eerst dacht ik nog dat het een stuk hondenpoep was, maar toen ik langer keek, zag ik dat het om een gebakken spons ging,’’zegt Van Steenselen.
Dodelijke afloop
Volgens de dierenbescherming is gebakken spons gevaarlijk voor honden: het zet uit in de maag en wanneer de hond hier een groot stuk van binnenkrijgt, kan dit een dodelijke afloop hebben.
Jeffrey van Hellendoorn (dierenbescherming Noord-Overijssel) concludeert dat Van Steenselen in principe goed heeft gehandeld door de spons weg te gooien en melding te maken via Twitter: „Maar het is ook belangrijk dat de dierenbescherming en de dierenambulance van de desbetreffende regio op de hoogte worden gesteld van de calamiteit. Zo kunnen we met zijn allen goed uitkijken en alert zijn op eventuele volgende incidenten.’’ In maart 2015 kwamen in Deventer, Kampen en Haaksbergen veel meldingen binnen van gebakken spons.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Erg eigenlijk. Dat een Christelijke partij anno 2015 (nu 16) de grootste is in Zwolle?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zitten VVD en D66 in de huidige coalitie die de bestaande situatie laat voortbestaan. Ze dansen naar de pijpen van de ChristenUnie, de grootste partij in Zwolle.![]()
(puur als in: geen enkele religie zou zich met politiek moeten bemoeien; wat mensen geloven moeten ze zelf weten)Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde![]()
Aan de ene kant is het erg, aan de andere kant is het gewoon de verdienste van de CU. Je verandert er verder ook weinig aan.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:29 schreef Descendent het volgende:
[..]
Erg eigenlijk. Dat een Christelijke partij anno 2015 (nu 16) de grootste is in Zwolle?![]()
(puur als in: geen enkele religie zou zich met politiek moeten bemoeien; wat mensen geloven moeten ze zelf weten)![]()
Ik kom vaak in Zwolle en er zit altijd een poes voor de Jumbo in assendorp![]()
Zelfs in de regen in het donker zat hij daar bij die zwerver kranten verkopers, hoezo zit hij daar elke dag?
Ik heb zelf een hekel aan boodschappen doen, zou nooit in m'n vrije tijd bewust de hele dag voor de supermarkt gaan zitten haha![]()
Die poes zit er idd heel erg vaak. Er hangt zelfs een bordje dat je hem niet mag voeren. Hij staat altijd precies voor de ingang van de supermarkt. Zelfs met grote drukte's zoals de scholieren blijft dat beest gewoon zittenquote:Op zondag 21 februari 2016 11:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Zelfs in de regen in het donker zat hij daar bij die zwerver kranten verkopers, hoezo zit hij daar elke dag?
Ik heb zelf een hekel aan boodschappen doen, zou nooit in m'n vrije tijd bewust de hele dag voor de supermarkt gaan zitten haha
BAM dit is 3KB![]()
Ik aai hem altijd ffquote:Op zondag 21 februari 2016 17:05 schreef Loll het volgende:
[..]
Die poes zit er idd heel erg vaak. Er hangt zelfs een bordje dat je hem niet mag voeren. Hij staat altijd precies voor de ingang van de supermarkt. Zelfs met grote drukte's zoals de scholieren blijft dat beest gewoon zittenIk zwaai naar dieren.![]()
Grote verdienste van meneer Slob in de landelijke politiek natuurlijk. Bovendien liever de CU dan de SGP of CDA.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:29 schreef Descendent het volgende:
[..]
Erg eigenlijk. Dat een Christelijke partij anno 2015 (nu 16) de grootste is in Zwolle?![]()
(puur als in: geen enkele religie zou zich met politiek moeten bemoeien; wat mensen geloven moeten ze zelf weten)Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Hij heeft zelfs een facebookpagina: Siepiequote:Op zondag 21 februari 2016 11:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb zelf een hekel aan boodschappen doen, zou nooit in m'n vrije tijd bewust de hele dag voor de supermarkt gaan zitten haha![]()
![]()
Nou wat ik weet, Treindienstleiders, en managers en dienst indelers, en service balie voor treinpersoneel zit stukje verder daar bij spoor 12/13 in 1 gebouw.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:37 schreef Loll het volgende:
Wat komt er eigenlijk op de plek van de oude bruna op het station?
Prorail heeft daar een heel hekwerk omheen gezet, en alle Ns gaat eruit.
Dat moet dan allemaal in het stations gebouw komen op spoor 1.Ik zwaai naar dieren.![]()
Wel leuk straks. In- en uitchecken omdat je onder het station door moet om op je werk te komen
Dus dat wordt allemaal "kantoor" als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou wat ik weet, Treindienstleiders, en managers en dienst indelers, en service balie voor treinpersoneel zit stukje verder daar bij spoor 12/13 in 1 gebouw.
Prorail heeft daar een heel hekwerk omheen gezet, en alle Ns gaat eruit.
Dat moet dan allemaal in het stations gebouw komen op spoor 1.BAM dit is 3KB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |