abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154925844
Overigens, kilometers verderop te voelen... really?
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 13:49:00 #227
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154925854
Trouwens vind ik " Koos Alberts, Ancora, Harten Tien, Peter Beense en Roy Donders" op elk volume enorme geluidsoverlast :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 5 augustus 2015 @ 13:50:31 #228
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_154925895
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is twee keer in het jaar (koningsdag en 5-5), dat moet (vind ik) te overzien zijn.
Oh, het is maar twee keer in het jaar dat je minder slaap krijgt joh, boeiend, het is een feestje voor een paar duizend mensen van buiten de stad, leuk toch? Ligt je kind tot middernacht wakker in bed en moet het morgen weer naar school? Komt het wel weer overheen, lekker stampen!

Eindig gewoon eerder of zet het geluid niet zo hard. Of doe het binnen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_154925999
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens vind ik " Koos Alberts, Ancora, Harten Tien, Peter Beense en Roy Donders" op elk volume enorme geluidsoverlast :D
Helemaal mee eens, maar het gaat me nu om het principe.
pi_154926041
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Oh, het is maar twee keer in het jaar dat je minder slaap krijgt joh, boeiend, het is een feestje voor een paar duizend mensen van buiten de stad, leuk toch? Ligt je kind tot middernacht wakker in bed en moet het morgen weer naar school? Komt het wel weer overheen, lekker stampen!

Eindig gewoon eerder of zet het geluid niet zo hard. Of doe het binnen.
Het gaat om tienduizenden, veelal van binnen de stad.

En ja, daar komt het wel overheen, het is twee keer per jaar, als de wind die kant op staat, gemiddeld dus minder dan dat. Een keertje minder (goed) slapen kan een kind echt wel tegen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:01:52 #231
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_154926215
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het gaat om tienduizenden, veelal van binnen de stad.

En ja, daar komt het wel overheen, het is twee keer per jaar, als de wind die kant op staat, gemiddeld dus minder dan dat. Een keertje minder (goed) slapen kan een kind echt wel tegen.
Aardig dat jij bepaalt dat duizenden mensen wel met minder slaap mogen op een doordeweekse dag omdat je graag muziek keihard buiten hoort.

Zoals gezegd, doe het binnen, buiten de stad, of eindig wat eerder. Je hoeft niet tot na middernacht door te gaan, daar wordt de muziek echt niet beter van.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_154926330
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:01 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Aardig dat jij bepaalt dat duizenden mensen wel met minder slaap mogen op een doordeweekse dag omdat je graag muziek keihard buiten hoort.

Zoals gezegd, doe het binnen, buiten de stad, of eindig wat eerder. Je hoeft niet tot na middernacht door te gaan, daar wordt de muziek echt niet beter van.
Aardig dat jij bepaalt dat duizenden mensen het wel binnen of buiten de stad (waar anderen er last van hebben) of ergens waar jij er geen last hebt.... /hypocriet

Die feesten duren niet tot na middernacht. Ja Wythemerplas tot 1:00, maar dat is buiten de stad en volgens jou wel ok.

Overigens ga ik niet naar de feesten bij de IJsselhallen (op 5-5 sta ik in het park, Koningsdag doe ik niet veel bijzonders), maar ik gun het de grote groep mensen die het wel doet wel. Dat sommigen daar overlast door ervaren is jammer, maar naar mijn mening geen onoverkoombaar probleem. Live and let live. Andere keren veroorzaken zij overlast.
pi_154926353
In alle steden waar ik tot nu toe gewoond heb, duurden festivals en feesten altijd tot 12 uur.
Prima tijdstip lijkt mij. :s)

Het is in de samenleving geven en nemen. Mij boeit het niet als er een keer een festival is wat een beetje overlast veroorzaakt. Hoort er allemaal bij.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154996529
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:01 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het stratenfestival is op vrijdagavond, dus geen kindertjes die de volgende dag naar school hoeven etc.

Een aantal weken geleden was er 3 dagen lang het foodfestival Lepeltje Lepeltje in het Ter Pelkwijkpark met ook een podium met livemuziek en toen zeurde HudS nergens over en nu opeens wel. Dit gaat ze niet alleen om dat podium maar door het stratenfestival aan te pakken spelen ze zichzelf weer mooi in de kijker van de media...
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 13:36:13 #235
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_155011865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:47 schreef swollywood het volgende:

[..]

Het stratenfestival is op vrijdagavond, dus geen kindertjes die de volgende dag naar school hoeven etc.

Ik heb dan ook al gezegd dat dit festival geen probleem zou moeten zijn.
pi_155014014
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=223413&cat=1

Wat een vervelende man die meneer Kroeze :')

Dan ben je toch wel heel sneu hoor, als je op die manier in het leven staat :')

Je zou maar naast hem wonen.... Dan mag je TV niet hard staan, nooit even lekker muziekje draaien.
Stofzuigen kan ook niet, want lawaai....
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 15:09:12 #237
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_155014074
Zit hier midden in de binnenstad maar heb nooit ergens last van 8)7

Die arme kindertjes die een paar uur minder slapen :')
pi_155209701
De Deur gaat los :o
pi_155209754
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:15 schreef stbabylon het volgende:
De Deur gaat los :o
Waar gaat dit over? :o
pi_155209818
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Waar gaat dit over? :o
Als ik zo naar de samenstelling kijk, is het een actie van De Deur. Maar dit gaat wel wat verder dan het 'kent u Jezus' gebabbel op donderdagavond.
pi_155209918
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ik zo naar de samenstelling kijk, is het een actie van De Deur. Maar dit gaat wel wat verder dan het 'kent u Jezus' gebabbel op donderdagavond.
Moeten die mensen niet werken?
Oh wacht, ze zijn natuurlijk "in dienst" van God :')
pi_155218979
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

quote:
Ieder half jaar, in februari en in augustus organiseert de Zwolle kerk een conferentie voor "De Deur" kerken in Nederland en andere landen van Europa. ook worden zendelingen en locale pastors uitgenodigd uit andere landen die aan onze Nederlandse kerken geschakeld zijn.
Bijna alle de Deur gekkies uit heel Nederland zitten deze week dus in Zwolle... :')
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:01:04 #243
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_155228427
OMG van alle kerken waar ik ooit ben geweest of van heb gehoord en zelf research naar heb gedaan is de de deur het meest sektarisch van allemaal. :{w
BAM dit is 3KB
pi_155913783
Sektes :')

Overigens in februari/maart gesprek met hypotheekadviseur. Eens kijken wat het budget is en hoe of wat. Kijken of een starterslening tegen die tijd weer kan. Terug naar Zwolle O+
Doei
pi_155914255
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef Treinhoer het volgende:
Sektes :')

Overigens in februari/maart gesprek met hypotheekadviseur. Eens kijken wat het budget is en hoe of wat. Kijken of een starterslening tegen die tijd weer kan. Terug naar Zwolle O+
Mooi man !
pi_156220722
Nou kleine tuin update dan maar :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Kras vaste steen (andere dan in de offerte)
pi_156236718
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er valt op zich iets voor te zeggen. Als je nu ineens koopzondagen toestaat, heb je kans op schadeclaims van winkels .

Je zou beter eerst de cyclus kunnen afmaken en dan in 2017 overgaan op ruimere openstelling op zondag. Dat het nodig is, staat buiten kijf.
Nee, voortschrijdend inzicht en veranderende markt en bestuur.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_156236742
Hoe lang zou het trouwens duren voor de volgende horecagelegenheid die er al honderd jaar zit zijn deuren gaat sluiten?
De Doc, Timeless, COC....
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_156243320
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 10:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoe lang zou het trouwens duren voor de volgende horecagelegenheid die er al honderd jaar zit zijn deuren gaat sluiten?
De Doc, Timeless, COC....
Het is voortdurend een komen en gaan van kroegen.
pi_156261246
Uhmzz wtf krijg ineens sms sluit ramen en deuren brand veerallee

http://www.destentor.nl/r(...)n-ontruimd-1.5258740

Om paniek te voorkomen natuurlijk stil er naar toe

[ Bericht 36% gewijzigd door Geerd op 21-09-2015 00:21:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')