Coolquote:Op zondag 21 juni 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag nog even een vriendin, die werken via een goeie, maar heeft haken en ogen dacht ik. Moment.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vesteda.com en ik weet alweer de downside, heel weinig keuze. En minstens een jaar
4,5 is wel de hoogste factor die ik tot nu ben tegengekomen ookquote:U berekent welke huurprijs past bij uw inkomen. De maximale huur is het bruto maandinkomen, gedeeld door 4,5.
Dat is toch wat je maximaal kan betalen volgens hun? Dus datje niet duurdere huizen dan dat mag huren.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
4,5 is wel de hoogste factor die ik tot nu ben tegengekomen ook. Op die manier is er sowieso geen keuze voor mij en recht op huursoebsidie heb ik sowieso niet
. Evengoed bedankt voor de tip maar bij hun gaat het niks worden helaas.
Jup. Met een bruto inkomen van 2400 euro mag je volgens hun dus nog niet eens boven de sociale woningbouw huren terwijl de sociale woningbouw je ook niet wil hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch wat je maximaal kan betalen volgens hun? Dus datje niet duurdere huizen dan dat mag huren.
Ah zo ja. Schade.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jup. Met een bruto inkomen van 2400 euro mag je volgens hun dus nog niet eens boven de sociale woningbouw huren terwijl de sociale woningbouw je ook niet wil hebben.
Thanks !!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Loll het volgende:
Pff toe maar daar ben je nog ff druk mee
Mooie motor en uitbouw trouwens
Netjes hoor heb je die uitbouw zelf laten zetten of zat hij er al toen je het huis kocht.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thanks !!
Naah komen gewoon mannetjes hoor ik zou willen dat ik zo handig ben.
Dit is de uitbouw van binnen, achter de gesloten deur de plee![]()
[ afbeelding ]
Uitbouw was er al toen ik hem kocht, hehe idd maar even zien hoe en watquote:Op zondag 21 juni 2015 19:55 schreef Loll het volgende:
[..]
Netjes hoor heb je die uitbouw zelf laten zetten of zat hij er al toen je het huis kocht.
Btw als je een tapje hebt kun je mooi afscheid nemen van je blikjes dors
Bedankt voor de tip. Helaas momenteel geen woningen in Zwollequote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zou zeggen kijk eens bij de Woonplaats (woningbouw uit Enschedé met een paar gebouwen in Zwolle met relatief korte wachtlijsten, omdat ze onbekend zijn).
Kak man, hier vlak naast bij Van Raalte compleet nieuwe woningen en nu ook al bezet.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Helaas momenteel geen woningen in Zwolle.
Nou ja als ze die factor 4,5 of 4 aanhouden heb ik toch niet genoeg inkomen om ook maar iets groters dan een losse kamer te hurenquote:
Ben ook maar een noob in Zwolle (echte Lochemer geboren en getogen) Maar voel me wel thuis hier eigen stekkie en het belangrijkste goede kant van de IJssel hequote:Op zondag 21 juni 2015 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja als ze die factor 4,5 of 4 aanhouden heb ik toch niet genoeg inkomen om ook maar iets groters dan een losse kamer te huren. Maar het komt wel goed denk ik. Heb eventueel ook nog andere opties qua plaats maar Zwolle is wel echt
imho.
Hoe eerder hoe beter toch? Alle jaren tellen mee.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:04 schreef Loll het volgende:
Belachelijk dat je in een grote stad als zwolle zo lang moet wachten op een woning. Ik ben nu rond de 20 jaar is het dan al handig om mijzelf in te schrijven bij de woningzoeker?
Huisje gekocht bijna 6 jaar terug, maar toen woonde ik er niet, lekker sparen bij pap en mams en ondertussen beetje verbouwen.quote:
Jup meer dan 3 jaar stond het leeg.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:27 schreef Loll het volgende:
Heb je dat huis gewoon 4 jaar leeg laten staan?
Maar wel net zo chill thuis kun je natuurlijk superveel sparen en dat geld kun je nu mooi gebruiken om te verbouwen. Hoe oud ben je eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |