Hij wil een timmermansje doen: een bewegende speech houden die hij niet zelf heeft geschreven.quote:
Dat is vaak zo met mensen die inhoudelijk willen discusseren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:39 schreef RvLaak het volgende:
V/D Staaij kent de wet beter dan Wilders... Goh... Verrassend...
hoezo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaat Plasterk gewoon naar huis toe.
überhaupt met de SGP politici. Een inhoudelijke discussie over de wet, of staatskunde in het algemeen, ga je niet winnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:42 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mensen die inhoudelijk willen discusseren.
Vooral van der staaij is daar heel secuur meer inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
überhaupt met de SGP politici. Een inhoudelijke discussie over de wet, of staatskunde in het algemeen, ga je niet winnen.
Het probleem is, wat maakt je verdacht? Rutte had het over "de diensten". Welke zijn dan? Werken zijn in de openbaarheid? Waar zijn de verdachtmakingen op gebaseerd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:43 schreef Geralt het volgende:
Belangrijke uitspraak van Rutte.
Herinner hem daar over 2 jaar nog eens aan toen hij zei dat het niet om de reisgegevens van IEDEREEN ging.
Domme zak hooi dat het is.
1 van de redenen waarom is de politici van de SGP veel meer respecteer dan alle overige TK-leden... Ongeacht dat ik heel erg tegen hun politieke ideologie benquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Vooral van der staaij is daar heel secuur meer inderdaad
Ja, zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom is de politici van de SGP veel meer respecteer dan alle overige TK-leden... Ongeacht dat ik heel erg tegen hun politieke ideologie ben
Hij zal het beter weten dan wij, gok ik zo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:48 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Zijn er dan zoveel terroristen met een dubbele nationaliteit?
Die gasten intensief begeleiden, helpen weer aan woning en werk te komen, debriefen, zorgen dat ze weer niet naar radicale imams gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat houdt die oplossing in?
Hij heeft wel een punt. Aan de andere kant, vind ik persoonlijk dat de beveiliging van het eigen land belangrijker is dan de daden in een oorlogsgebied.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:49 schreef Rowlf het volgende:
Van Ojik doet er ondertussen alles aan om de terugkerende jihadisten voor ons land te behouden.
Waarom wel?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waarom staat Roemer niet aan de interruptiemicrofoon te hijgen?
Volgens mij staat hij klaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waarom staat Roemer niet aan de interruptiemicrofoon te hijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |