Niet? O jammer, bij kinderen begin ik altijd in sprookjes te denken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nee gewoon jongens en meisjes ...
er zitten gelukkig geen dwergen bij
oe... allemaal gescheiden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef chufi het volgende:
Knap ..... hier 1 meisje en 2 jongetjes.... Geeneen woont nog bij hun vader
Yep .....quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... allemaal gescheiden?
bij ons ééntje maar, valt dus reuze mee...
yep.. er zijn al achterneefjes en nichtjes ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet? O jammer, bij kinderen begin ik altijd in sprookjes te denken.
Maar de meesten zullen ook wel volwassen zijn van die kinderen, of zijn zelfs daarvan al een paar ouder geworden?
Als dat jouw medicijnkastje is wil ik wel ruilenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Vind nog wat oude medicijnen uit 2013. Die moeten op, expiratiedatum nadert rap...
[ afbeelding ]
14 kleinkinderen hehquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow 14, da's ook best wat. Bij ons stopt het bij mijn zusje en mij, of er moet ergens een wonder gebeuren.
verdeeld over 18 mensen valt nog reuze meequote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
14 kleinkinderen hehgeen kinderen...
Lekker voor in de koffie...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Als dat jouw medicijnkastje is wil ik wel ruilen
Ja, dat bedoel ik, bij ons dus geen kleinkinderen voor mijn vaderquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
14 kleinkinderen hehgeen kinderen...
ik zit trouwens uit mijn nek te lullen, mijn broertje is ook gescheiden dus dat zijn er tweequote:
ah....... dus jullie hebben allebei gen kinderen? zeuren ze niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, bij ons dus geen kleinkinderen voor mijn vader
Geen kinderen zeuren niet...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... dus jullie hebben allebei gen kinderen? zeuren ze niet?
Nah, sommige ouders willen héél graag Opa en Oma worden, ik had wel van die schoonouders,quote:
nee, ik heb nooit gezeur gehoord. Maar goed, in mijn eentje kinderen, dat leek niemand een goed idee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... dus jullie hebben allebei gen kinderen? zeuren ze niet?
Ben je nooit getrouwd geweest of samenwonend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik heb nooit gezeur gehoord. Maar goed, in mijn eentje kinderen, dat leek niemand een goed idee.
nopequote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je nooit getrouwd geweest of samenwonend?
Laten we maar verder ermee gaan dan, heeft de Griek ook broers en zussen en hoeveel en hoeveel daarvan hebben op hun beurt weer kinderen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
Lijkt wel een kruisverhoor zo van iedereen , maar ja
Neequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Laten we maar verder ermee gaan dan, heeft de Griek ook broers en zussen en hoeveel en hoeveel daarvan hebben op hun beurt weer kinderen?
Wel een relatie gehad? Verkering? Verliefd geweest?quote:
Alleen maar geLAT dan?quote:
Hij is enig kind? Maar wel een neef, of meer, ook een nicht?quote:
tuurlijk ik ben al bezigquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Fann, zet je het wel allemaal in de Excelletje?
Ja neven en nichten wel, papadopoulos is net naar huis, dat is een neefquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is enig kind? Maar wel een neef, of meer, ook een nicht?
Had jij eigenlijk kinderen? Ik weet alleen dat je verkering hebt met saskwast, maar daarvoor?quote:
ah.. oké, ik snap het, dus niks geworden....quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ex woonde niet in de buurt en had daar een leven ( en kind) en ik had mijn leven hier.
dat lag niet aan de afstand, maar aan zijn persoonlijkheidsstoornis. Het was letterlijk van de ene dag op de andere over, paar dagen voordat we op vakantie zouden gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. oké, ik snap het, dus niks geworden....
Over? van zijn kant bedoel je? Dat moet wel lullig geweest zijn dan, of was de liefde bij jou over?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat lag niet aan de afstand, maar aan zijn persoonlijkheidsstoornis. Het was letterlijk van de ene dag op de andere over, paar dagen voordat we op vakantie zouden gaan.
Toch niet ook nog een echtgenote?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ex woonde niet in de buurt en had daar een leven ( en kind) en ik had mijn leven hier.
Kloenk...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat lag niet aan de afstand, maar aan zijn persoonlijkheidsstoornis. Het was letterlijk van de ene dag op de andere over, paar dagen voordat we op vakantie zouden gaan.
ja, van hem. Het was opeens: ik ga niet meer mee op vakantie en oh, ik stop er helemaal mee, ik moet aandacht aan mijn kind besteden. Een week later had hij een ander waarmee hij al wilde gaan samenwonen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Over? van zijn kant bedoel je? Dat moet wel lullig geweest zijn dan, of was de liefde bij jou over?
Ik leesquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
Lijkt wel een kruisverhoor zo van iedereen , maar ja
zo dan! dat zal niet makkelijk geweest zijn voor je...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, van hem. Het was opeens: ik ga niet meer mee op vakantie en oh, ik stop er helemaal mee, ik moet aandacht aan mijn kind besteden. Een week later had hij een ander waarmee hij al wilde gaan samenwonen.
nee, dat was al wel een ex-echtgenote, ik kende ze al toen ze nog samen waren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet ook nog een echtgenote?
dat was vrij kut, om het voorzichtig uit te drukken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
zo dan! dat zal niet makkelijk geweest zijn voor je...
Ik heb allang wel eens verteld dat ik een zoon heb. Sas heeft 2 kinderen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Had jij eigenlijk kinderen? Ik weet alleen dat je verkering hebt met saskwast, maar daarvoor?
Nooit getrouwd geweest ofzo?
Nu is het mijn beurt om vragen te stellen
dat geloof ik ....quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat was vrij kut, om het voorzichtig uit te drukken.
Waarnaartoe? Ben niet lekker vandaag dus blijf de hele dag binnen, wel een beetje lang op Fok, maar ja.quote:
Had je dat al verteld?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb allang wel eens verteld dat ik een zoon heb. Sas heeft 2 kinderen.
Dan is het maar mooi dat het voorbij is. Je hebt jezelf en dat is het belangrijkdtequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat was vrij kut, om het voorzichtig uit te drukken.
Fann, Excel!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb allang wel eens verteld dat ik een zoon heb. Sas heeft 2 kinderen.
Griepje of ernstiger?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Ben niet lekker vandaag dus blijf de hele dag binnen, wel een beetje lang op Fok, maar ja.
Dat is Sas dan, ik heb een twintiger, schrijf maar snel opquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je dat al verteld?Ik zal mijn best doen om alles te onthouden...
Ik weet wel dat er ééntje was die 2 tieners had, maar wie dat was weet ik niet meer
Okéquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Sas dan, ik heb een twintiger, schrijf maar snel op
Draaiduiziligheid of ziekte van Meniere, wilde vandaag ermee naar de huisarts omdat medicijnen niet werken, maar toen draaide ik vanmorgen ineens niet meer. Dus ik wacht even rustig hoe het verder gaat en draai ik weer dan bel ik vrijdag wel weer even.quote:
Die onlangs z'n diploma had gehaald, ik let wel op...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Sas dan, ik heb een twintiger, schrijf maar snel op
preciesquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die onlangs z'n diploma had gehaald, ik let wel op...
ziekte van Meniere had ik écht nog nooit van gehoord , maar ik heb gegoogeld zoals altijd...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Draaiduiziligheid of ziekte van Meniere, wilde vandaag ermee naar de huisarts omdat medicijnen niet werken, maar toen draaide ik vanmorgen ineens niet meer. Dus ik wacht even rustig hoe het verder gaat en draai ik weer dan bel ik vrijdag wel weer even.
daar zijn oefeningen voor, op YouTube zoeken, brandt daroff ofzo, qua spelling moet je misschien even zoeken. Heb dat ooit van de fysio geleerd, heb het in de loop der jaren regelmatig gehad. In ernstig geval kan de fysio ook een of ander soort kiepbeweging met je doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Draaiduiziligheid of ziekte van Meniere, wilde vandaag ermee naar de huisarts omdat medicijnen niet werken, maar toen draaide ik vanmorgen ineens niet meer. Dus ik wacht even rustig hoe het verder gaat en draai ik weer dan bel ik vrijdag wel weer even.
Maar niet zeker of dat het wel is, maar lijkt er iig wel op.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ziekte van Meniere had ik écht nog nooit van gehoord , maar ik heb gegoogeld zoals altijd...
da's ook een kloterig iets dan ...
ik dump niemand, maar ik wil ook niet tévéél vragen, misschien ligt het ook nog gevoelig ofzo...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Even Doedezemaar betrekken.
Fann weet alles nu van haar en dumpt haar ook al...
nou jah, zelfs als het er op lijkt is het geen pretje zeg maar dan...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar niet zeker of dat het wel is, maar lijkt er iig wel op.
zijn ex-echtgenote heb ik nog wel eens gesproken,en die zei: wees blij dat jij er zonder kind vanaf bent gekomen, ik zit voor altijd aan hem vast vanwege ons kind.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het maar mooi dat het voorbij is. Je hebt jezelf en dat is het belangrijkdte
Ik weet het, tip was om je te laten vallen op bed en dat heb ik gedaan ipv heel voorzichtig en langzaam gaan liggen wat ik als automatische reactie deed. Misschien dat dat geholpen heeft naast de medicijnen en een kruidenthee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zijn oefeningen voor, op YouTube zoeken, brandt daroff ofzo, qua spelling moet je misschien even zoeken. Heb dat ooit van de fysio geleerd, heb het in de loop der jaren regelmatig gehad. In ernstig geval kan de fysio ook een of ander soort kiepbeweging met je doen.
ik kreeg ooit van de huisarts antihistamine ervoor, maar dat hielp niet echt. De oefeningen zijn echt aan te raden, ookal durf je eigenlijk niet en word je er misselijk en draaierig van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het, tip was om je te laten vallen op bed en dat heb ik gedaan ipv heel voorzichtig en langzaam gaan liggen wat ik als automatische reactie deed. Misschien dat dat geholpen heeft naast de medicijnen en een kruidenthee.
Wat weet je nog niet dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dump niemand, maar ik wil ook niet tévéél vragen, misschien ligt het ook nog gevoelig ofzo...
ik heb er nu ook wel genoeg over gedeeld volgens mijquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dump niemand, maar ik wil ook niet tévéél vragen, misschien ligt het ook nog gevoelig ofzo...
zie je daarom vroeg ik niet doorquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er nu ook wel genoeg over gedeeld volgens mij
Ik heb betahistine, maar twijfel of dit wel zin heeft/had.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kreeg ooit van de huisarts antihistamine ervoor, maar dat hielp niet echt. De oefeningen zijn echt aan te raden, ookal durf je eigenlijk niet en word je er misselijk en draaierig van.
ik ga even rangschikkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat weet je nog niet dan?
Welk kolommetje in het spreadsheet is nog leeg?
als wij compleet uit elkaar vallen of omvallen, dan hebben we jou nodig om ons op te rapenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het hier eigenlijk best een kneuzenzooitje is.
Ik heb slechts in afnemende mate hooikoorts en een wat gammele knie, pas ik nog wel binnen de doelgroep?
Geduld, het komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb slechts in afnemende mate hooikoorts en een wat gammele knie, pas ik nog wel binnen de doelgroep?
oh ja, dat was het, betahistine. Er is helemaal geen bewijs dat dat helpt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb betahistine, maar twijfel of dit wel zin heeft/had.
De bijwerkingen kloppen iig wel, maar ben het een paar keer vergeten en nu het vanmorgen niet draaide nam ik dus gelijk niet meer. Heb echt een hekel aan pilletjes en poedertjes, geef mij maar een kruidenthee of gewoon gezond eten en beweging en genoeg slaap.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, dat was het, betahistine. Er is helemaal geen bewijs dat dat helpt.
Het wordt in excel gezet en bijgehouden. Na een aantal jaren krijg je een mooi tabelletje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
en hoeveel honten?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:32 schreef sacha het volgende:
[..]
zet er even in dat ik 2 kinderen heb
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:32 schreef sacha het volgende:
[..]
zet er even in dat ik 2 kinderen heb
quote:
Jullie zijn de jongsten hier toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als wij compleet uit elkaar vallen of omvallen, dan hebben we jou nodig om ons op te rapen
Ja die kwaaltjes ga ik niet aan beginnen dat mag een ander doen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Het wordt in excel gezet en bijgehouden. Na een aantal jaren krijg je een mooi tabelletje.
KT maakt al een nieuw topic aan in 40+...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Kan zo in de volgende OP![]()
de rest weet ik niks niet meer hoor en ik ben er vast nog een paar vergeten![]()
Kingstown
1 zus
Ongetrouwd
géén kinderen (voor zover hij weet)
Doedezediemaar
1 zus
Ongetrouwd
geen kinderen
MadMaster
1 zus
Getrouwd
geen kinderen
Chufi
1 broer en 1 zus
Gescheiden
1 dochter van een jaartje of 24
Sascha
2 zussen en 1 broertje
Getrouwd en heeft 1 Aap, 2 kippen en een hond en
ook nog katten geloof ik...
Saskwast
Broers en zussen onbekend
Gescheiden
2 kinderen tieners
Treehut
Ongetrouwd
heeft in elk geval 1 zus en die heeft een hond
Dees
5 zussen
Getrouwd
2 kinderen, een zoon en een dochter.
Fann
5 zussen 3 broers
Getrouwd
géén kinderen
Mooi!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
KT maakt al een nieuw topic aan in 40+...
mag niet van de pastoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Ben jij getrouwd, Fann?
Ik dacht dat je hokte met die Griek...
okquote:
Hoe kon ik jou nou vergeten, maar je staat er bijquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
PP:
Getrouwd 1 broer en 1 zus met ieder 2 kinderen.
200+ neven en nichten
Daarom heeft jou Griek hier natuurlijk ook asiel aangevraagd...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is zo'n Griekse, daar mag je helemaal niks
Ben je me nu al vergeten? Gaat wel heel snel hoor Fannquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Kan zo in de volgende OP![]()
de rest weet ik niks niet meer hoor en ik ben er vast nog een paar vergeten![]()
Kingstown
1 zus
Ongetrouwd
Doedezediemaar
1 zus
Ongetrouwd
geen kinderen
MadMaster
1 zus
Getrouwd
geen kinderen
Chufi
1 broer en 1 zus
Gescheiden
Sascha
2 zussen en 1 broertje
Getrouwd en heeft 1 Aap, 2 kippen en een hond en
ook nog katten geloof ik...
Saskwast
Broers en zussen onbekend
Gescheiden
2 kinderen tieners
Treehut
Ongetrouwd
grote zus kleine zus
Dees
5 zussen
Getrouwd
Fann
5 zussen 3 broers
Getrouwd
géén kinderen
PP
1 broer en 1 zus met ieder 2 kinderen.
Getrouwd
1 Dochter en 1 kleinzoon
200+ neven en nichten
just me
aantal broers en zussen onbekend
Gescheiden
1 dochter Merel en volgens mij had ze ook nog een zoon
Hij is hier geboren maar dat had ik al verteldquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heeft jou Griek hier natuurlijk ook asiel aangevraagd...
Ben ik jou vergeten ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je me nu al vergeten? Gaat wel heel snel hoor Fann
ik ga het bijwerkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef sasquatsch het volgende:
Tja, als mensen ouder worden vergeten ze snel. Heb ik ook.
Maar even voor FANN, ik heb 1 (jongere) zus.
Bijna, ik hoefde nooit dat scheidingsgedoe in omdat ik nooit getrouwd ben geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben ik jou vergeten ?![]()
Hoe kan dat nou?![]()
effe denken, 1 zus2 broers, gescheiden en 1 zoon toch?
1 van mijn voormalige Griekse collegas liep altijd met een kralenkettinkje te spelen..... Vrouw nog in Griekenland en 2 kids... En maar kijken naar de dames in de kantine ......quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is zo'n Griekse, daar mag je helemaal niks
ah dan wordt het zo....quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna, ik hoefde nooit dat scheidingsgedoe in omdat ik nooit getrouwd ben geweest.
Heb geen pastoor die me flauwekuldingen oplegt
Bood hij dat kettinkje ook aan de dames aan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van mijn voormalige Griekse collegas liep altijd met een kralenkettinkje te spelen..... Vrouw nog in Griekenland en 2 kids... En maar kijken naar de dames in de kantine ......
en in goede gezondheid hoop ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je voor je positieve voorspelling!
Godver, moet ik daar in het vorige topic voor teruglezen?quote:
Ja alleen Grieken kijken naar andere vrouwen dat doen Nederlandse mannen of Spaanse mannenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van mijn voormalige Griekse collegas liep altijd met een kralenkettinkje te spelen..... Vrouw nog in Griekenland en 2 kids... En maar kijken naar de dames in de kantine ......
Niet vloeken, Treekut is nog niet naar bed!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, moet ik daar in het vorige topic voor teruglezen?
Met kijken is niks mis hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja alleen Grieken kijken naar andere vrouwen dat doen Nederlandse mannen of Spaanse mannen
of welk soort ook noooooooooooooooit natuurlijk
7 nichtjes en neefjes van mij Deesquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, moet ik daar in het vorige topic voor teruglezen?
Zeker wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja alleen Grieken kijken naar andere vrouwen dat doen Nederlandse mannen of Spaanse mannen
of welk soort ook noooooooooooooooit natuurlijk
14quote:
O ja, mijn zussen hebben ook nog kinderen, dus ik heb ook nichtjes en neefjes en zelfs die nichtjes en neefjes hebben weer kinderen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
7 nichtjes en neefjes van mij Dees
dat was de laatste vraag van het vorige topig hoeveel jongens en hoeveel meisjes
dus deed ik het zo maar, kan drakin het niet meer vergeten
Ik kijk nooit naar mannen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs ik kijk wel eens naar vrouwennaar mannen ook trouwens
Hoe komt het toch dat mannen niet kunnen beoordelen dat andere mannen wel of niet aantrekkelijk zijn, maar dat vrouwen dan weer wel over andere vrouwen kunnen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar mannen.
Ik kan niet beoordelen of een man aantrekkelijk is of niet.
Ik kan dat alleen maar inschatten op basis van wat vrouwen zeggen wat aantrekkelijk is.
Maar zelffs dat is niet eenduidig.
En eigenlijk vind ik het wel prima dat ik dat niet kan.
Kan ik ongeveer 50% van mijn kijktijd aan wel interessante zaken besteden...
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar om eerlijk te zijn maar heel kort.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat mannen niet kunnen beoordelen dat andere mannen wel of niet aantrekkelijk zijn, maar dat vrouwen dan weer wel over andere vrouwen kunnen?
Hij ook met jou?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond kennis gemaakt met de nieuwe liefde van mijn dochter en zo op het eerste gezicht ben ik er zeer content mee
Ik zie andere vrouwen niet als concurrentie (tenminste niet alle vrouwen), ben ik nu een man?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar om eerlijk te zijn maar heel kort.
Zal wel met de genen te maken hebben.
Vrouwen zien andere vrouwen als concurrentie en mannen elkaar niet misschien...
Het is niet zo dat ik naar alle vrouwen kijk of naar alle mannen, alleen als er een bijzonderquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar mannen.
Ik kan niet beoordelen of een man aantrekkelijk is of niet.
Ik kan dat alleen maar inschatten op basis van wat vrouwen zeggen wat aantrekkelijk is.
Maar zelfs dat is niet eenduidig.
En eigenlijk vind ik het wel prima dat ik dat niet kan.
Kan ik ongeveer 50% van mijn kijktijd aan wel interessante zaken besteden...
Ik heb zijn eten betaald, dus tot nu toe wel, vermoed ikquote:
oe........ spannendquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond kennis gemaakt met de nieuwe liefde van mijn dochter en zo op het eerste gezicht ben ik er zeer content mee
En het belangrijkste, het was duidelijk dat hij mijn dochter heel lief vondquote:
Ik folesifier maar wat, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie andere vrouwen niet als concurrentie (tenminste niet alle vrouwen), ben ik nu een man?
Hoe oud is je dochter?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het belangrijkste, het was duidelijk dat hij mijn dochter heel lief vond
wat een onzinquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Vrouwen zien andere vrouwen als concurrentie en mannen elkaar niet misschien...
Dank je. Maar het klinkt wel als een bekend iets, als ik het met mijn man wel eens over andere mannen heb zet hij ook dat hij niet kan beoordelen of een man wel of niet aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik folesifier maar wat, ik heb geen idee.
Maar je bent geen man, je mag gezien worden...
ah......... lijkt me wel leuk om te zien zo die verliefde ''kinderen''quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het belangrijkste, het was duidelijk dat hij mijn dochter heel lief vond
Ja ik schrok ervanquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag hem inderdaad ineens omdraaien
Mijn dochter is vandaag 23 geworden. En dit is niet de eerste serieuze vriend die ze heeft, dus het wentquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter?
Lijkt me doodeng als ouder om ineens zo'n figuur over de vloer te krijgen die je dochter het hof maakt...
DDM is blond en was ooit rood...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje FANN, komen dingen als haarkleur etc ook nog in het overzicht?
dat laat ik aan MM overquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn jullie een Fok! stamboom aan het bouwen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik deed me ook altijd heel netjes voor bij mijn aanstaande schoonouders...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is vandaag 23 geworden. En dit is niet de eerste serieuze vriend die ze heeft, dus het wentMaar het is inderdaad heel wat, zo'n knul van 24, bijna 2 m. lang met mijn dochter van 1.60 m., al heb ik er een goede indruk van.
en ooit zwart, en bruin en aubergine. ( en roze, toen was er iets mislukt). Ben nu trouwens blonder dan op de vakantiefoto's. En blond is mijn eigen haarkleur, die ik al 20 jaar niet meer gezien hadquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM is blond en was ooit rood...
dus er kan nog van alles veranderenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik deed me ook altijd heel netjes voor bij mijn aanstaande schoonouders...
Sjoef, Kingstown en MadMaster: geenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef, Kingstown en MadMaster: geen
Fann, Doedezemaar, Sacha: blond
Piet: donkerblond/grijs
Deisyy: uit een potje
Drakin: blauw
Treeput: groen
Adorabella: roze
Justme: omagrijs/wit
Zoiets?
Alles behalve blauwquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets?
In één keer goedquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets?
Je ziet mijn UI toch?quote:
Ja, daar heb ik wel kijk op.quote:
Eindelijk, dat werd tijd...quote:
En ben meer van de constante, heb al jaren een mengsel van 6.00 en 6.77quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel kijk op.
Mw. MM is ook van de haarkleur uit potjes, die heeft alle kleuren van de regenboog al gehad.
Eén keer allemaal tegelijk, was iets te veel van het goede...
Zie jij blauw in mijn UI? Ik had een rode hanekamquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ben meer van de constante, heb al jaren een mengsel van 6.00 en 6.77
Post dan godverdomme eens een foto daarvan!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie jij blauw in mijn UI? Ik had een rode hanekamhoor je rood!!!
Lekker makkelijk zeg, nooit geen bad hair day. Jullie (kale) mannen boffen maar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb al jaren Gillete Fusion...
Is toch niet digitaal? Haal jij eerst die afschuwelijke kleur achter mijn naam vandaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post dan godverdomme eens een foto daarvan!
Ik ben visueel ingesteld...
ik ben ook wel benieuwd naar drakin en naar saskwastquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat scheren is anders na een tijdje ook een saaie bedoening.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zeg, nooit geen bad hair day. Jullie (kale) mannen boffen maar.
Met oprechte verontschuldiging aan drakin:quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Is toch niet digitaal? Haal jij eerst die afschuwelijke kleur achter mijn naam vandaan.
Maar lekker koel in de zomer en nooit vet haar, dooie punten of haar wat niet wilt zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat scheren is anders na een tijdje ook een saaie bedoening.
En vaak een koude bedoening als bij-effect...
Blijf je mijn naam verkeerd spellen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd naar drakin en naar saskwast![]()
foto samen mag ook
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah dan wordt het zo....
Kingstown
1 zus
Ongetrouwd
Doedezediemaar
1 zus
Ongetrouwd
geen kinderen
MadMaster
1 zus
Getrouwd
geen kinderen
Chufi
1 broer en 1 zus
Gescheiden
Sascha
2 zussen en 1 broertje
Getrouwd en heeft 1 Aap, 2 kippen en twee honden
en ook nog katten geloof ik...
Saskwast
1 (jongere) zus
Gescheiden verkering met Drakin
2 kinderen tieners
Drakin
1 zus 2 broers
Ongehuwd
1 zoon
Treehut
Ongetrouwd
grote zus kleine zus
Dees
5 zussen
Getrouwd
Fann
5 zussen 3 broers
Getrouwd
géén kinderen
PP
Getrouwd
1 Dochter en 1 kleinzoon
200+ neven en nichten
just me
Gescheiden
In de zomer is het vaak ook een kwestie van afdekken, anders hangen de vellen er met een beetje zon al snel bij...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar lekker koel in de zomer en nooit vet haar of haar wat niet wilt zitten.
He gatverdamme, mijn sushi komt naar boven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de zomer is het vaak ook een kwestie van afdekken, anders hangen de vellen er met een beetje zon al snel bij...
[ afbeelding ]
Mogen mijn katten er dan ook nog bij? Een zwarte en een rode, elk 5 kg.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben jou ook vergeten, nah vertel maar, doe Blues ook maar meteen
die ogen blijven me achtervolgenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He gatverdamme, mijn sushi komt naar boven.
niet vloekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik een eenden-vijver aan de overkant.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen mijn katten er dan ook nog bij? Een zwarte en een rode, elk 5 kg.
Ja die is heftigquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
De reclame van ik van moet huilen heeft de Gouden Loeki gewonnen.
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)t-Gouden-Loeki.dhtml
Ik:quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef FANN het volgende:
ik ben jou ook vergeten, nah vertel maar, doe Blues ook maar meteen
Beter zo, maar ik moet dus maar weer eens wat rood uit een potje gaan halen anders klopt je lijstje nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met oprechte verontschuldiging aan drakin:
Drakin: rood
En nu scannen met die hap!
Belastingaanslagquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je anders een aanslag plegen?
[ afbeelding ]
Mooi gedaan, dit ben jij MM?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de zomer is het vaak ook een kwestie van afdekken, anders hangen de vellen er met een beetje zon al snel bij...
[ afbeelding ]
Ja, wat is het nu dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter zo, maar ik moet dus maar weer eens wat rood uit een potje gaan halen anders klopt je lijstje niet
Lang en bruin en als je goed zoekt zie je een paar grijze haren al!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wat is het nu dan?
Blond, donkerblond, bruin, zwart, grijs?
Voorheen had ik donkerblonde krullen, maar dat telt ook niet meer...
Oeh, die. Da's wel een indringende reclame ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
De reclame van ik van moet huilen heeft de Gouden Loeki gewonnen.
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)t-Gouden-Loeki.dhtml
Kingstownquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik:
2 broers
2x getrouwd, 1x gescheiden
1 zoon
1 kleindochter
blond/grijs volle bos haar
Bluezz:
2 broers
2 zussen (1 overleden)
2 x getrouwd, 1x gescheiden
1 dochter (overleden)
2 zoons
2 kleinzoons
mahoniebruin haar (uit een potje)
nog eentje vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, die. Da's wel een indringende reclame ja.
Tiger Woodsquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef golfer het volgende:
Het is golfer en niet golver, Fannetje.
oe...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef golfer het volgende:
Het is golfer en niet golver, Fannetje.
Net niet dat niveau gehaald, qua spelen en vrouwen.quote:
Dit wordt onze vaste OP?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Kingstown
1 zus
Ongetrouwd
haarkleur géén want kaal
Doedezediemaar
1 zus
Ongetrouwd
geen kinderen
haarkleur blond
MadMaster
1 zus
Getrouwd
geen kinderen
haarkleur géén want kaal
Chufi
1 broer en 1 zus
Gescheiden
haarkleur géén want kaal
Sascha
2 zussen en 1 broertje
Getrouwd en heeft 1 Aap als zoon
2 kippen, 1 konijn, 1 poes
haarkleur blond
Saskwast
1 (jongere) zus
Gescheiden verkering met Drakin
2 kinderen tieners
Drakin
1 zus 2 broers
Ongehuwd verkering met Saskwast
1 zoon
haarkleur rood
Treehut
Ongetrouwd
grote zus kleine zus
haarkleur bijna kaal maar nog een plukkie groen hier en daar
Dees
5 zussen
Getrouwd
2 katten één zwarte en een rode, elk 5 kg
haarkleur bruin uit een potje mengsel van 6.00 en 6.77
Fann
5 zussen 3 broers
Getrouwd
géén kinderen
haarkleur blond
PP
Getrouwd
1 Dochter en 1 kleinzoon
200+ neven en nichten
haarkleur donkerblond/grijs
just me
Gescheiden
haarkleur omagrijs/wit
Adorabella
Broer of zussen onbekend
Ongehuwd
geen kinderen
haarkleur bruin
golver
2 broers
2x getrouwd, 1x gescheiden
1 zoon
1 kleindochter
blond/grijs volle bos haar
Bluezz:
2 broers
2 zussen (1 overleden)
2 x getrouwd, 1x gescheiden
1 dochter (overleden)
2 zoons
2 kleinzoons
mahoniebruin haar (uit een potje)
Bij mij begon het rond mijn 25e al te grijzen. Heel lang was het grijze weg als ik naar de kapper was geweest, maar tegenwoordig is het niet meer weg te knippenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier nog geen grijze haren te bekennen en die verwacht ik de eerste 10 tot 15 jaar ook nog niet
Heef t die zoveel vroiendinnen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Net niet dat niveau gehaald, qua spelen en vrouwen.
Ja echt hè, die hakt er wel in. Mooie reclame, dat wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, die. Da's wel een indringende reclame ja.
2 zussen, zwart haar, getrouwd, 2 tieners volgens mijquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
nog eentje vergeten![]()
wil je in het lijstje, dan zal je motten spuien
Daar was nogal wat over te doen, inderdaad.quote:
Nooit gezien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hè, die hakt er wel in. Mooie reclame, dat wel.
aha!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 zussen, zwart haar, getrouwd, 2 tieners volgens mij
De bal is rondquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was nogal wat over te doen, inderdaad.
Hebbi een fiets?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn voornaamste hebbi is fietsen en de krant lezen, strip boeken bespelen.
Klik dan ook even op mijn youtube van de reclame.quote:
Hier ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier nog geen grijze haren te bekennen en die verwacht ik de eerste 10 tot 15 jaar ook nog niet
dan ga ik ook huilen zekerquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klik dan ook even op mijn youtube van de reclame.
Verder goed opgeletquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 zussen, 2 soort van broertjes, zwart donkerbruin haar met grijze higlights, getrouwd, 2 tieners
mijn mama had op haar zestigste een paar grijze haren bij haar slapen, mijn vader heeft steeds minder haar, maar het is nog steeds best wel blond ipv grijs en hij is nu 70.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Mijn moeder op mijn leeftijd al behoorlijk grijs.
Dat is Bear Gryllsquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klik dan ook even op mijn youtube van de reclame.
Officieel heten het stiefbroertjes geloof ik. Één zie ik echt als mijn broer, de ander wat minder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, 2 soort van broertjes, cafca? Leg eens uit
zit ik helemaal terug te lezen wat hebbi isquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann had het al opgenomen in haar Excelletje...
[ afbeelding ]
oh ja, mijn vader is paar jaar geleden getrouwd met iemand met een paar kinderen, heb er eentje nog nooit gezien, de anderen 2 keer geloof ik, en dat vond ik wel genoeg, zie ze niet als familie, ik zie haar trouwens ook niet als familie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Officieel heten het stiefbroertjes geloof ik. Één zie ik echt als mijn broer, de ander wat minder.
stiefbroertjes is dus dat het de kinderen zijn van de partner van je vader of moeder, of heeft 1 van hen og kinderen met een nieuwe partner gemaakt? Dan heet het halfbroertjes.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Officieel heten het stiefbroertjes geloof ik. Één zie ik echt als mijn broer, de ander wat minder.
Ik woonde nog thuis toen mijn vader hertrouwde, dus dat ligt anders. Oudste van de twee is ongeveer mijn leeftijd, heb ik dus veel mee opgetrokken. De ander is en stuk jonger, dus daar had ik als 16Jarige niet zoveel mee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, mijn vader is paar jaar geleden getrouwd met iemand met een paar kinderen, heb er eentje nog nooit gezien, de anderen 2 keer geloof ik, en dat vond ik wel genoeg, zie ze niet als familie, ik zie haar trouwens ook niet als familie.
Ja, dan ligt het anders. Mijn zusje woonde tijdelijk bij mijn vader toen hij die mevrouw leerde kennen, na 6 weken woonde ze daar al en werden er trouwplannen gemaakt. Ik wist toen nog niet eens van haar bestaan af. Mijn moeder was toen nog niet eens een jaar overleden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik woonde nog thuis toen mijn vader hertrouwde, dus dat ligt anders. Oudste van de twee is ongeveer mijn leeftijd, heb ik dus veel mee opgetrokken. De ander is en stuk jonger, dus daar had ik als 16Jarige niet zoveel mee.
Ja, herkenbaar. Haalt wel het familiegevoel behoorlijk overhoop zoiets....quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dan ligt het anders. Mijn zusje woonde tijdelijk bij mijn vader toen hij die mevrouw leerde kennen, na 6 weken woonde ze daar al en werden er trouwplannen gemaakt. Ik wist toen nog niet eens van haar bestaan af. Mijn moeder was toen nog niet eens een jaar overleden.
yup, opeens met kerst een nieuwe 'familie', en ook nog tegelijk de schoonfamilie van mijn zusje kwijt, die eigenlijk ook familie waren en waar we altijd 1 kerstdag waren. Ik ben maar gewoon gaan werken, ik had er geen zin in en dat is ook zo gebleven, ben ook niet bij de bruiloft geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Haalt wel het familiegevoel behoorlijk overhoop zoiets....
Donkerblond in de winter en blond in de zomer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan graag even openbaren wat het wel is, heb moeten gokken...
Er zal wel een dwaas wat vuurwerk zijn vergeten, die woont er hier ook 1 in de buurt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:08 schreef chufi het volgende:
WTF !!! Hoorde ik nu machinegeweer geroffel ......
Goed gen dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn mama had op haar zestigste een paar grijze haren bij haar slapen, mijn vader heeft steeds minder haar, maar het is nog steeds best wel blond ipv grijs en hij is nu 70.
Wie?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Je staat erbij hoor als Nikki er ook bij wil met ze ook effe met haar billen bloot
Nou snap ik het pasquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
zit ik helemaal terug te lezen wat hebbi is![]()
ai, dat was dus wel een echt geweer waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
22:19:36 14-01-15 melding A1 13114 13901 13105 AMSTERDAM PIETER VAN DER WERFSTRAAT 58 TH
urgentie H spoed
regio 00 LAN Landelijk - Traumaheli
eenheden 0120105 Ambulance-13-105 Amsterdam
0120114 Ambulance-13-114 Amsterdam
0120901 Traumaheli Lifeliner 1 VU Medisch Centrum Amsterdam
0120998 Monitor Regionale Ambulancevoorziening Amsterdam-Amstelland
0120999 Monitor Regionale Ambulancevoorziening Amsterdam-Amstelland
ook politie melding te vinden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
22:19:36 14-01-15 melding A1 13114 13901 13105 AMSTERDAM PIETER VAN DER WERFSTRAAT 58 TH
urgentie H spoed
Wilders en Samsom botsen tijdens debat over terreurquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
urgentie H spoed
Heb je nog wel contact met je vader?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, opeens met kerst een nieuwe 'familie', en ook nog tegelijk de schoonfamilie van mijn zusje kwijt, die eigenlijk ook familie waren en waar we altijd 1 kerstdag waren. Ik ben maar gewoon gaan werken, ik had er geen zin in en dat is ook zo gebleven, ben ook niet bij de bruiloft geweest.
Welkom bij de club van AT5...quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/139384/schietpartij-in-geuzenveld
jawel, maar wel stukken minder. Mijn zusje inmiddels ook, en die woont nog vlakbij. Kennelijk is zijn nieuwe familie belangrijker. Zijn vrouw verdraag ik ongeveer een uur, dan ga ik gillen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je nog wel contact met je vader?
De boel is inmiddels afgezet, maar die trauma heli heeft het af laten weten.... Ik zag een auto wegrijden langs waar het gebeurt zou zijn en activiteit op de eerst verdieping van een flat aan de overkant... Momenteel is het erg rustig ...quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, ga even kijken of er slachtoffers zijn.
AT5 is nogal wazig qua berichtgeving...
oh, je zit echt eerste rangquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
De boel is inmiddels afgezet, maar die trauma heli heeft het af laten weten.... Ik zag een auto wegrijden langs waar het gebeurt zou zijn en activiteit op de eerst verdieping van een flat aan de overkant... Momenteel is het erg rustig ...
Afgelopen maandag belde ze voor die pizzakoerier de heli ook al af.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
De boel is inmiddels afgezet, maar die trauma heli heeft het af laten weten.... Ik zag een auto wegrijden langs waar het gebeurt zou zijn en activiteit op de eerst verdieping van een flat aan de overkant... Momenteel is het erg rustig ...
Stijgen die al op voor 1 pizzakoerier?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen maandag belde ze voor die pizzakoerier de heli ook al af.
Slappe hap...
Nee, dat deden ze dus niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stijgen die al op voor 1 pizzakoerier?
Geen wonder dat de zorgpremie zo stijgt.
Dan zou bij mij aan de overkant moeten landen ......quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Update 22.33 uur: Een traumaheli is op dit moment op weg naar een appartementencomplex op de Pieter van der Werfstraat omdat daar in een het complex een gewond persoon zou liggen. Het is niet duidelijk of het om een slachtoffer van de schietpartij gaat.
Hij komt, hij komt...
In die bouwput?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou bij mij aan de overkant moeten landen ......
Die is redelijk volgebouwd inmiddels.....quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In die bouwput?
Keep us posted...
Klinkt bekendquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jawel, maar wel stukken minder. Mijn zusje inmiddels ook, en die woont nog vlakbij. Kennelijk is zijn nieuwe familie belangrijker. Zijn vrouw verdraag ik ongeveer een uur, dan ga ik gillen.
Persoon zou zelfs al dood zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou bij mij aan de overkant moeten landen ......
Voor de schietpartij al?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Persoon zou zelfs al dood zijn.
Ik gok dat ze een pakketje kwamen ophalen:quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is redelijk volgebouwd inmiddels.....
Brandweer is bezig om iets via het balkon van de 4e verdieping te halen ... Kan het verder niet goed zien
Ze doen het goed of helemaal niet...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, daar ligt echt veel glas.
als ze elkaar nou gewoon vergiftigen met rattengif ofzo, dan hebben anderen er niet zo'n last vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze doen het goed of helemaal niet...
Ach, dat glas vegen ze wel weer op...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ze elkaar nou gewoon vergiftigen met rattengif ofzo, dan hebben anderen er niet zo'n last van
die persoon kan ook niet meer lopenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ze staan verdomme op een invalideparkeerplaats...
Het was een donkere auto, maar dat zijn ze vaak als ze uitgebrand zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Onderzoek volgt pas nadat slachtoffers e.d. afgevoerd zijn.
Brandende auto is al aangetroffen in Osdorp, op de Ben Hope...
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
die persoon kan ook niet meer lopen
Op zo'n afstand helpt je flits niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu pas onderzoek
Schoten waren om 22:06 of zo ....
Alleen een kalasjnikov...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Op zo'n afstand helpt je flits niet.
Gaat automatisch ....quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Op zo'n afstand helpt je flits niet.
Is die hele hal aan puin geschoten of kan je dat niet zien?quote:
Autoruiten daar.... Mogelijk ook glas van het balkon...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die hele hal aan puin geschoten of kan je dat niet zien?
Gezien het glas op de grond kan er niet veel meer van over zijn...
Er ligt wel iets meer dan glas van autoruiten, je kan er pootjebaden door het glas...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Autoruiten daar.... Mogelijk ook glas van het balkon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |