Hij ook met jou?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond kennis gemaakt met de nieuwe liefde van mijn dochter en zo op het eerste gezicht ben ik er zeer content mee
Ik zie andere vrouwen niet als concurrentie (tenminste niet alle vrouwen), ben ik nu een man?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar om eerlijk te zijn maar heel kort.
Zal wel met de genen te maken hebben.
Vrouwen zien andere vrouwen als concurrentie en mannen elkaar niet misschien...
Het is niet zo dat ik naar alle vrouwen kijk of naar alle mannen, alleen als er een bijzonderquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar mannen.
Ik kan niet beoordelen of een man aantrekkelijk is of niet.
Ik kan dat alleen maar inschatten op basis van wat vrouwen zeggen wat aantrekkelijk is.
Maar zelfs dat is niet eenduidig.
En eigenlijk vind ik het wel prima dat ik dat niet kan.
Kan ik ongeveer 50% van mijn kijktijd aan wel interessante zaken besteden...
Ik heb zijn eten betaald, dus tot nu toe wel, vermoed ikquote:
oe........ spannendquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond kennis gemaakt met de nieuwe liefde van mijn dochter en zo op het eerste gezicht ben ik er zeer content mee
En het belangrijkste, het was duidelijk dat hij mijn dochter heel lief vondquote:
Ik folesifier maar wat, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie andere vrouwen niet als concurrentie (tenminste niet alle vrouwen), ben ik nu een man?
Hoe oud is je dochter?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het belangrijkste, het was duidelijk dat hij mijn dochter heel lief vond
wat een onzinquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Vrouwen zien andere vrouwen als concurrentie en mannen elkaar niet misschien...
Dank je. Maar het klinkt wel als een bekend iets, als ik het met mijn man wel eens over andere mannen heb zet hij ook dat hij niet kan beoordelen of een man wel of niet aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik folesifier maar wat, ik heb geen idee.
Maar je bent geen man, je mag gezien worden...
ah......... lijkt me wel leuk om te zien zo die verliefde ''kinderen''quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het belangrijkste, het was duidelijk dat hij mijn dochter heel lief vond
Ja ik schrok ervanquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag hem inderdaad ineens omdraaien
Mijn dochter is vandaag 23 geworden. En dit is niet de eerste serieuze vriend die ze heeft, dus het wentquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter?
Lijkt me doodeng als ouder om ineens zo'n figuur over de vloer te krijgen die je dochter het hof maakt...
DDM is blond en was ooit rood...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje FANN, komen dingen als haarkleur etc ook nog in het overzicht?
dat laat ik aan MM overquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn jullie een Fok! stamboom aan het bouwen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik deed me ook altijd heel netjes voor bij mijn aanstaande schoonouders...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is vandaag 23 geworden. En dit is niet de eerste serieuze vriend die ze heeft, dus het wentMaar het is inderdaad heel wat, zo'n knul van 24, bijna 2 m. lang met mijn dochter van 1.60 m., al heb ik er een goede indruk van.
en ooit zwart, en bruin en aubergine. ( en roze, toen was er iets mislukt). Ben nu trouwens blonder dan op de vakantiefoto's. En blond is mijn eigen haarkleur, die ik al 20 jaar niet meer gezien hadquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM is blond en was ooit rood...
dus er kan nog van alles veranderenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik deed me ook altijd heel netjes voor bij mijn aanstaande schoonouders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |