Prima TT hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Ok deze TT is weer veel te negatief, kan je even een gastmod edit doen Specularium?
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Ok deze TT is weer veel te negatief, kan je even een gastmod edit doen Specularium?
Niet hipster genoeg nee, niet door naar de tv-show.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom heeft zij geen hoedje op?
Dat moet toch
Ook al geen baard of brilquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom heeft zij geen hoedje op?
Dat moet toch
We moeten een beetje positief blijven in dit topic is ons opgedragen.quote:
Hij klinkt een beetje als Dinand Woesthof.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef Max23 het volgende:
Hij kijkt erbij alsof er een drol vastzit
Vreselijk inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben echt allergisch voor dit soort muziek geworden
Je pakt een gitaar, pingelt, zingt zeikerig wat woordjes en iedereen zwijmeld al weg
Genoeg in het genre die wel uniek klinken, maar die standaard-3fm-soundquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef Zocalo het volgende:
Ze klinken allemaal als iemand anders. Een eigen geluid ho maar..
Maargoed, das ook het genre
Bij the voice?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef Chiappucci het volgende:
Christiana was bij The Voice ook al
Ze kan helemaal niet goed spelen, interessant doenerij achter die piano erbij.quote:
Ja, we moeten muziek maken gewoon overlaten aan de rest van de wereld. Wij kunnen het niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
Dat Nederlandse accent blijft toch altijd pijn doen aan mijn oren.
Dat valt wel mee, alleen dit soort talentenjachtjes bestaan voor drie kwart uit bagger.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, we moeten muziek maken gewoon overlaten aan de rest van de wereld. Wij kunnen het niet.
Ja, en dan moeten wij ons zogenaamd in gaan houden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Gehenna het volgende:
Wordt alles in dwdd gemaakt om het te kunnen afzeiken?
Ze doen wel goed hun best. Sowieso zullen de meeste posters zich hier thuis voelen in KLB.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Gehenna het volgende:
Wordt alles in dwdd gemaakt om het te kunnen afzeiken?
Dit, we hebben imho genoeg talent hier en ook wel een paar geweldige singer/songwriters: eefje de visser, broeder dieleman, andre manuel, daniel lohues etc, etcquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen dit soort talentenjachtjes bestaan voor drie kwart uit bagger.
Idd, ik volg het al totaal niet meer, maar ik weet nu wel weer waaromquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag was wel een HEEL vervelende uitzending.
Dan heb je echt een kutdag uitgekozen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik keek vandaag voor het eerst een hele aflevering dwdd.
Grenzeloos hypocriet inderdaad, en dan ook nog met droge ogen verkondigen dat we vooral niet moeten beledigen en haten... hij is volgens mij zijn zogenaamde shockjock-trucjes vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tering, wat een hypocriet die Giel.
Dat vond ik er wel hypocriet aan. Hij heeft een punt, maar dan is het een beetje raar om zo te gaan zitten janken bij de vertaling van dat liedje, dan zet je jezelf weer voor lulquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu in de herhaling te kijken maar die Giel zakt elke keer verder op de kneuzenladder... gaat maandagochtend een potje zitten janken om een eigen boerenkoolvertaling van een bloedmooi lied dat door iemand anders is gemaakt, creëert daar weer een leuke hype mee om zijn eigen ego een boost te geven en gaat dan nu een beetje quasi-recalcitrant zitten doen dat hij het overdreven vindt dat iedereen 'dat krantje' wil hebben en lezen... Het wordt niet veel sneuer dan dit
En dat er ook niemand aan die tafel hem daarmee confronteert, maar het blijft natuurlijk kontenkruiper Van Nieuwkerkquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vond ik er wel hypocriet aan. Hij heeft een punt, maar dan is het een beetje raar om zo te gaan zitten janken bij de vertaling van dat liedje, dan zet je jezelf weer voor lul
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:57 schreef Norrage het volgende:
http://www.nrc.nl/marcel/2015/01/15/huilende-giel/
Spijker op zijn kop
Ditquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:57 schreef Norrage het volgende:
Spijker op zijn kop
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:57 schreef Norrage het volgende:
Spijker op zijn kop
Je vergeet nog het neppe accent. Bij voorkeur Iers.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben echt allergisch voor dit soort muziek geworden
Je pakt een gitaar, pingelt, zingt zeikerig wat woordjes en iedereen zwijmeld al weg
quote:Paul Witteman terug op tv! Na acht seizoenen Pauw&Witteman vond hij het welletjes. Na hard nieuws en schepre gesprekken wilde hij zijn andere passie in een programma vatten: klassieke muziek. Aanstaande zondag begint ‘Podium Witteman’, een wekelijks muzikaal feest, waarin Witteman met huispianist en cabaretier Mike Boddé en muzikale spin in het web Floris Kortie gasten met bijzondere verhalen ontvangt. Daarnaast is er ruimte voor jong talent en zijn er live optredens van topmusici.
Het Tata Steel schaaktoernooi is afgelopen vrijdag van start gegaan. Aanwezig zijn schaakgrootheden als Magnus Carlsen en onze eigen Anish Giri, dus alle schaakfans van Nederland volgen het toernooi koortsachtig. Toch wil schaken maar niet sexy worden, het stoffige aura blijkt moeilijk af te schudden. Maar nu heeft de sport een nieuwe ambassadeur gevonden: niemand minder dan Nick (van Simon) blijkt een gepassioneerd schaker. Looks & brains! Pakken we morgen allemaal de schaakstukken op?
De kaarten voor hun optreden op 25 november in Ziggo Dome waren binnen een aantal uur uitverkocht. Daarom besloten ze, om een dag eerder, een tweede show in Ziggo Dome te geven. Maar vanavond is de succesvolle band Kensington uit Utrecht eerst bij DWDD in de studio te horen!
En terecht. Kut giel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:22 schreef Paul het volgende:
SHO / Kritiek op ‘hypocriete’ Giel Beelen
Speelt heel sterk, maar het verhaal zelf wordt wat Disney gebracht vond ik.quote:
Dwdd sowieso is laatste tijd een beetje sufquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:40 schreef Snowballed het volgende:
Die TT... inderdaad
Heb wel weer ff genoeg van dwdd...
Schaken is een spelletje inderdaad. Net als Risk of Monopoly.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Schaken is geen sport. Beetje met een dom houtenstukken over een bord bewegen.
Darten -> Ruben Schaken
Ik keek gister voor het eerst dit jaar....quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Dwdd sowieso is laatste tijd een beetje suf
BejaardenTV altijd al gezegd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Dwdd sowieso is laatste tijd een beetje suf
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schaken is een spelletje inderdaad. Net als Risk of Monopoly.
De Regiotaxi is al gebeld. Komt er zo aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Witteman moet over pakweg 40 min naar bed
Ik heb een keer een barman laten ontslaan omdat ie met niets anders bezig was... Voor een keer is dat niet erg.. maar hij ging pissed kijken omdat een klant iets wil.. das ongeveer het schaakvolk..:')quote:
quote:
Hearts of Iron 3 . Oorlogssimulatie waarbij je met elk land kan spelen in de periode 1936 tot 1948quote:
Interessant, dank jequote:Op donderdag 15 januari 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Hearts of Iron 3 . Oorlogssimulatie waarbij je met elk land kan spelen in de periode 1936 tot 1948
Je hebt ook verschillende mods ervoor zoals van de eerste wereldoorlog of uitgebreide mods zoals Black-Icequote:
Wie is de Molquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:52 schreef Snowballed het volgende:
Geen flauw idee waar de lucky over ging....![]()
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hebt ook verschillende mods ervoor zoals van de eerste wereldoorlog of uitgebreide mods zoals Black-Ice
Ah oke...quote:
extra service , luier afvegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Regiotaxi is al gebeld. Komt er zo aan.
Ook zonder dat je weet hoe WIDM gaat kon je het snappen hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ah oke...![]()
Iets met een steen en nooit tv kijken enzo...
anaalfabeet zieker ? heb zelf klap voor mien harses gehadquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb het zulf nog niet eens lezn.
Oh... hoe dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook zonder dat je weet hoe WIDM gaat kon je het snappen hoor.
Effjes hoalen, komt ie terug met boterhamworst.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
anaalfabeet zieker ? heb zelf klap voor mien harses gehad
Voor de afwisseling een uutje met een oven erbijquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Effjes hoalen, komt ie terug met boterhamworst.
Neeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Terreur in België - Peter Vandermeersch en Pieter Stockmans
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
HET KOMT NU WEL HEEL ERG DICHTBIJ!!!111!!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:De extravagante mode-ontwerper John Galliano gooide hoge ogen bij modehuis Dior, maar werd in 2011 op staande voet ontslagen na een mishandeling én een opgedoken video waarin hij een antisemitische scheldkanonnade houdt in een bar.
Alcohol was het probleem, maar Galliano lijkt zijn oude vorm terug te hebben gevonden. Op 12 januari was zijn eerste show van designs voor het Belgische modehuis Maison Martin Margiela. Lyrische recensies waren het gevolg. Zo schreef de Volkskrant dat Galliano “de klassieke voorkeur van Maison Martin Margiela en zijn eigen dramatische stijl virtuoos combineert”. Cécile Narinx was als enige Nederlander bij de nu al legendarische modeshow.
Giel tipte ons woensdag al: de nieuwe single van Douwe Bob samen met Anouk is een pareltje. Het duet ‘Hold Me’ is de eerste single van Douwe Bobs aankomende album ‘Can’t Slow Down’ dat op 27 maart uitkomt.
De samenwerking kwam tot stand door een belletje van Anouk. Er was al eerder contact geweest of Douwe Bob niet in een achtergrondkoortje wilde zingen. Dat het uiteindelijk zo’n schitterende single is geworden maakt beide muzikanten super trots.
Douwe Bob zal ook het voorprogramma verzorgen van Anouks concerten in de Amsterdamse Ziggo Dome op 26 en 28 februari en in het Sportpaleis in Antwerpen op 7 maart. Dat het erg goed klikt tussen de twee bewijst onderstaande foto.
Ik word hier zo moe vanquote:De extravagante mode-ontwerper John Galliano gooide hoge ogen bij modehuis Dior, maar werd in 2011 op staande voet ontslagen na een mishandeling én een opgedoken video waarin hij een antisemitische scheldkanonnade houdt in een bar.
Alcohol was het probleem, maar Galliano lijkt zijn oude vorm terug te hebben gevonden. Op 12 januari was zijn eerste show van designs voor het Belgische modehuis Maison Martin Margiela. Lyrische recensies waren het gevolg. Zo schreef de Volkskrant dat Galliano “de klassieke voorkeur van Maison Martin Margiela en zijn eigen dramatische stijl virtuoos combineert”. Cécile Narinx was als enige Nederlander bij de nu al legendarische modeshow.
Giel tipte ons woensdag al: de nieuwe single van Douwe Bob samen met Anouk is een pareltje. Het duet ‘Hold Me’ is de eerste single van Douwe Bobs aankomende album ‘Can’t Slow Down’ dat op 27 maart uitkomt.
De samenwerking kwam tot stand door een belletje van Anouk. Er was al eerder contact geweest of Douwe Bob niet in een achtergrondkoortje wilde zingen. Dat het uiteindelijk zo’n schitterende single is geworden maakt beide muzikanten super trots.
Douwe Bob zal ook het voorprogramma verzorgen van Anouks concerten in de Amsterdamse Ziggo Dome op 26 en 28 februari en in het Sportpaleis in Antwerpen op 7 maart. Dat het erg goed klikt tussen de twee bewijst onderstaande foto.
Hier heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een intense treurigheid zegquote:
Veel mensen maken zich op voor Ajax zoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:13 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is dit topic tegenwoordig zo uitgestorven?
Alors is nog even snel wat moslimbroeders aan het doen voor we ze allemaal het land uit flikkeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:13 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is dit topic tegenwoordig zo uitgestorven?
Allemaal kotszakjes kopen? xDquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mensen maken zich op voor Ajax zo
Geenstijl heeft de Hofstad al gelinkt met het "opleidingskamp" Verviers.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:14 schreef danos het volgende:
Ik denk dat het verschil tussen NL en Belgie op dit vlak is dat wij in Nederland niet zulkse uitzichtloze paupersteden hebben als Verviers, Charlois, etc.
Alvast naar de supermarkt aan het gaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mensen maken zich op voor Ajax zo
Charleroi. Charlois ligt in Rotterdamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:14 schreef danos het volgende:
Ik denk dat het verschil tussen NL en Belgie op dit vlak is dat wij in Nederland niet zulkse uitzichtloze paupersteden hebben als Verviers, Charlois, etc.
Nog even en ze zitten met IS in Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:20 schreef Strani het volgende:
Ach, nu is het Syrië maar als dat ophoudt dan vinden ze wel weer een ander stukje woestijn om ruzie te maken.
Pas op , DWDD was vroeger wss de NSBquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:21 schreef waxmask het volgende:
De schuld van Assad???![]()
![]()
Die helpt juist mee tegen IS.... Niemand snapt het nog blijkt wel!
Daarna is het Gaza, Afghanistan, Tsjetjenie of een ander kutland. We moeten blijkbaar doen alsof me conflicten waarbij moslims zijn betrokken iets erger vinden dan bv de oorlogen in midden Afrika waar de laatste twintig jaar miljoenen en miljoenen mensen vermoord zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:20 schreef Strani het volgende:
Ach, nu is het Syrië maar als dat ophoudt dan vinden ze wel weer een ander stukje woestijn om ruzie te maken.
Je verraadt jezelf. In het normale leven kennen we die man niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:25 schreef marcodej het volgende:
In de mode noemen ze dit een 'aparte kerel', in het normale leven noemen we dit een achterlijke gek.
Doe's rustig joh.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:29 schreef waxmask het volgende:
Mesjon De mAy De Ma Lo Maloulou, ken je toch wel?![]()
![]()
Pleur op achterlijk wijf!
Ook als je bezopen joden in hun bek spuugt en uitscheld ben je niet goed wijs.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Op zich wel lullig als je er. keer bezopen iets doms doet dat je je niet of amper nog herinnert, en dat dat meteen wereldnieuws is.
Hahaha yessssssquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef Strani het volgende:
Tijd voor de dagelijkse highlights van John Stewart en Jimmy Fallon.
Ja , is ook wel zo, maar als je je echt niks meer herinnert...(als dat waar is, ga ik voor het gemak naar even vanuit).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook als je bezopen joden in hun bek spuugt en uitscheld ben je niet goed wijs.
Hier zijn Mani en ik het niet mee eens.quote:
Wij zijn het toch nooit eensquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier zijn Mani en ik het niet mee eens.
Ze wou gewoon weer een piemul zienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef Postbus100 het volgende:
Ze heeft dit nummer geschreven met als doel aanbeden te worden door Douwe Bob.
Mazzelaar die kerel. Zelfs nu ze wat molliger is, blijft ze een prachtvrouw.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef Postbus100 het volgende:
ik zou haar niet aan douwe bobquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef Postbus100 het volgende:
Je mag allee zeggen wat je wilt. Je suis Jivis.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Jivis het volgende:
Stiekem wel aardig nummer. Mag ik dat zeggen?
nounounounounouquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:53 schreef tralalala het volgende:
Hele week om iets leuks te verzinnen en dan komt hij met deze aids.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je mag allee zeggen wat je wilt. Je suis Jivis.
quote:Dagboek Guantánamo Bay - Twan Huys
Guantánamo Bay. Dat bijna vergeten stukje Cuba waar terroristen worden vastgehouden. Met of zonder bewijs. Maar mét martelpraktijken als bijvoorbeeld waterboarding. Obama heeft recentelijk nogmaals gezegd de gevangenis te willen sluiten. Want wat daar gebeurde, is een morele nederlaag voor de V.S. en de gehele Westerse wereld. Luister maar naar het verhaal van Mohamedou Ould Slahi uit Mauritanië. Hij zit inmiddels bijna elf jaar vast in Guantánamo Bay. Morgen verschijnt zijn dagboek waarin hij gedetailleerd verslag doet van zijn verblijf. Twan Huys mocht het huiveringwekkende boek alvast lezen…
Boek Herman Heinsbroek
Diplomaat, adviseur, platenbaas en voormalig LPF-minister Herman Heinsbroek (64) kan nog een baan aan zijn carrière toevoegen: thrillerauteur. Morgen komt zijn debuut uit: ‘Riskant Spel’, een maatschappelijk geëngageerde thriller waarin een ontspoorde idealist een mediatycoon kidnapt. Die maakt namelijk programma’s die alle fatsoensnormen te buiten gaan.
Is dit een verkapte kritiek op de stand van de hedendaagse media, die ook politieke partijen niet ontzien? Aan tafel: Herman Heinsbroek.
TV-serie voor Dolly Parton
De legendarische countryzangeres Dolly Parton heeft een contract getekend met tv-zender NBC. De zender gaat een serie twee uur lange tv-films produceren waarin het leven van de zangeres centraal staat. Parton maakte evergreens als Jolene en 9 to 5 en schitterde in vele films. Vanavond bespreken we haar leven met Jan Donkers en brengen we een eerbetoon met Tim van Esch (Handsome Poets) en Rilan Ramhane (Rilan & The Bombardiers).
Tafeldame: Gerdi Verbeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:13 schreef Norrage het volgende:
DWDD gaat wel heel snel bergafwaarts in 2015....jezus zeg
Eensquote:Op maandag 19 januari 2015 18:13 schreef Norrage het volgende:
DWDD gaat wel heel snel bergafwaarts in 2015....jezus zeg
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Gerrie met d'r gare spleetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |