abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148716817
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:58 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Je mist totaal het punt. Geeft niet.
Nee hoor. Maar ben blij voor je dat jij dat gevoel hebt. Werkze.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:02:28 #252
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_148716882
Je moraal puur laten afhangen van wettelijke geboden en verboden is knap eng.

Als je eigen zelfbewuste moraal op een aantal punten haaks staat op de wetgeving van het land waarin je woont of waar je je in bevindt dan heb je een keuze om die wetten te overtreden en dan de eventuele consequenties er van voor lief te nemen.

Je kunt ook verhuizen naar een staat waar de wetgeving beter aansluit bij je eigen moraal. Of je kunt proberen politiek te lobbyen om wetten aangepast te krijgen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_148716953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:43 schreef Goldar het volgende:

[..]

De Paus heeft het beter begrepen dan de meeste. Hij snapt tenminste dat actie reactie uitlokt. Dat snap Wilders schijnbaar niet, dat als je mensen beledigd je iets terug kan verwachten. Hij roept alleen op tot respect voor elkaars levens overtuigingen. Daar kan menig Nederlander nog wat voor leren.
Dat is mooi, maar het gaat natuurlijk om de passages waarin hij zegt wat allemaal niet mag (terwijl het juist vrijheden zijn die iedereen zich zou moeten kunnen permitteren). Dan mogen jij en de paus etc. dat vervolgens weer smakeloos o.i.d. vinden.

Waarom zou je in godsnaam niet mogen spotten met het geloof van een ander? :')
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:09:03 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148717129
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:33 schreef Doublepain het volgende:
Ben geen watje verder, veel turkse en mocro matties.. Maar meerderheid van de jongeren zijn verkankerd.
Daar kan je best gelijk in hebben. Ik heb er wat dat aan gaat geen zicht op. Heb geen contacten met jongeren. Ik circuleer zelf al boven de 30 jaren. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:09:14 #255
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_148717136
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee. Je gooit er een zin tegenaan die voor enorme intepretatie vatbaar is. En nu probeer je er onder uit te komen.
Maar goed, dan kan ik stellen dat de terroristen hun morele kader ook fout is en dat ze dus bestraft moeten worden.
Sterker: het morele kader van religieuzen zal moeten worden aangepast zodra ze in een seculier land wonen met wetten die hoger staan dan hun eigen religieuze wetten.
Kunnen zij zich hier niet in vinden dan gaan ze maar ergens anders wonen.
Je bent je er van bewust dat jouw humanitaire wetten regelrecht uit de bijbel komen, of er op gebaseerdzijn?
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:11:09 #256
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_148717200
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:04 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat is mooi, maar het gaat natuurlijk om de passages waarin hij zegt wat allemaal niet mag (terwijl het juist vrijheden zijn die iedereen zich zou moeten kunnen permitteren). Dan mogen jij en de paus etc. dat vervolgens weer smakeloos o.i.d. vinden.

Waarom zou je in godsnaam niet mogen spotten met het geloof van een ander? :')
Hij zegt dat het niet mag, niet de dingen uit hun verband gaan trekken. Hij roept alleen op tot respect. Je mag er mee spotten, maar waarom? De Paus een pedo noemen vind ik niet spotten, maar beledigen. Bij beledigen houdt voor mij die vrijheid op trouwens.
pi_148717273
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:11 schreef Goldar het volgende:
Bij beledigen houdt voor mij die vrijheid op trouwens.
Dat is wel vreemd, want in een ander topic zat je Wilders -onderbouwd, dat wel- voor "fascist" uit te maken.

Alles kan beledigend opgevat worden. Moeten we nu alles gaan verbieden? Vrijheden afpakken?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 15 januari 2015 @ 17:16:16 #258
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_148717425
quote:
11s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd, want in een ander topic zat je Wilders -onderbouwd, dat wel- voor "fascist" uit te maken.

Alles kan beledigend opgevat worden. Moeten we nu alles gaan verbieden? Vrijheden afpakken?
Ik kan onderbouwen waarom hij dat is. Maar iemand voor Pedo uitmaken, dus met andere woorden zeggen hij doet het met kinderen. Vind ik nog al een groot verschil. Dat Wilders een fascist is, of al diep in die hoek zit kan goed onderbouw worden. Een mening heeft altijd een onderbouwing, en is geen losse flodder.
Als je kan onderbouwen dat de paus het met kinderen heeft gedaan, mag je het van mij zeggen. Anders ben je gewoon aan het schelden.
pi_148717429
quote:

[..]

Hij zegt dat het niet mag, niet de dingen uit hun verband gaan trekken. Hij roept alleen op tot respect. Je mag er mee spotten, maar waarom?
quote:
De man organiseert de reizen van de paus en stond tijdens de toespraak aan zijn zijde. 'Als mijn goede vriend Gasparri vloekt tegen mijn moeder, kan hij een slag verwachten', citeert het persagentschap de paus. 'Dat is normaal. Je mag niet provoceren. Je mag het geloof van anderen niet beledigen. Je mag niet spotten met het geloof van een ander.'

:W

En dergelijke onfrisse taal vind je wel prima? Nota bene een week na de aanslagen in Parijs?
pi_148717497
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:16 schreef Goldar het volgende:

[..]

Ik kan onderbouwen waarom hij dat is. Maar iemand voor Pedo uitmaken, dus met andere woorden zeggen hij doet het met kinderen. Vind ik nog al een groot verschil. Dat Wilders een fascist is, of al diep in die hoek zit kan goed onderbouw worden. Een mening heeft altijd een onderbouwing, en is geen losse flodder.
Als je kan onderbouwen dat de paus het met kinderen heeft gedaan, mag je het van mij zeggen. Anders ben je gewoon aan het schelden.
Bij de Paus zou je er inderdaad wat argumenten bij kunnen zoeken.

Bij Mohammed, de "Profeet" is het historisch aangetoond dat hij pedo was. 8 jaar is nogal jong, niet?

donderdag 15 januari 2015 @ 17:20:16 #261
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_148717571
quote:
19s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij de Paus zou je er inderdaad wat argumenten bij kunnen zoeken.

Bij Mohammed, de "Profeet" is het historisch aangetoond dat hij pedo was. 8 jaar is nogal jong, niet?
Pedoseksualiteit bestaat pas sinds de 20e eeuw. Als je uit gaat van standplaats gebondenheid deed hij niks wat in strijd was net de geldende normen en waarden van die tijd en plaats. Is Mohamed dan fout of de normen en waarden van die tijd? En volgensij heeft hij veel van die normen en waardes veranderd.
pi_148717637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:20 schreef Goldar het volgende:

[..]

Pedoseksualiteit bestaat pas sinds de 20e eeuw.
:D

Nou nee. Geslachtsrijpe leeftijden bestaan bij Homo sapiens al zo'n 150.000 jaar.

quote:
Als je uit gaat van standplaats gebondenheid deed hij niks wat in strijd was net de geldende normen en waarden van die tijd en plaats. Is Mohamed dan fout of de normen en waarden van die tijd? En volgensij heeft hij veel van die normen en waardes veranderd.
Je gaat het nu ook nog even opnemen voor die woestijnrover? Ben je moslim?

donderdag 15 januari 2015 @ 17:24:38 #263
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:28:33 #264
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_148717818
quote:

[..]

Bij beledigen houdt voor mij die vrijheid op trouwens.
Dan kun je dus het beste in een moslimstaat gaan wonen, want daar zijn mensen het met je eens.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_148717853
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:46:02 #266
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_148718432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:23 schreef Goldar het volgende:

[..]

Dat dus onzin.... Als ik jou was zou ik er wat meer over gaan lezen...
Nee. Ik heb wel betere dingen te doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef Goldar het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? De geschiedenis laat zien dat het allemaal niet zo erg is...
Jij bent echt niet meer serieus te nemen na deze opmerking.
pi_148718580
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Baas _O_
Meer, meer, meer!
pi_148723429
Moslims eisen doodstraf door ophanging tegen personeel Charlie Hebdo.

http://www.dailymail.co.u(...)lie-Hebdo-staff.html
pi_148724660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:52 schreef 11en30 het volgende:

Valt nog mee dat ze dergelijke cartoonisten slechts op willen hangen.
pi_148724784
quote:

Heel wat landen waar je als Fransman beter niet op vakantie kunt gaan...
pi_148726733
quote:

nearly 300 people from a religious group rallied in the eastern city of Lahore, carrying placards saying 'Down with Charlie Hebdo'.

One banner read: 'Making blasphemy cartoon of the Prophet is the worst act of terrorism. The sketch-makers must be hanged immediately.'

:')

pi_148727084
quote:
8s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nearly 300 people from a religious group rallied in the eastern city of Lahore, carrying placards saying 'Down with Charlie Hebdo'.

One banner read: 'Making blasphemy cartoon of the Prophet is the worst act of terrorism. The sketch-makers must be hanged immediately.'

:')
Wel een professioneel gemaakte banner.

Valt me op dat betogers in die landen beter zijn in vreemde talen dan wij hier in Europa. Hoeveel anti-moslim demonstraties zie je hier met teksten in het Arabisch?
pi_148727399
In Verviers (België) bij een inval schoten gelost, explosies gehoord. 2 doden (wrs de 2 jihadi's). Politie had aanwijzingen dat de 2 een flinke aanslag op België wilden plegen. Ook elders huiszoekingen gedaan.

Niks te maken met Parijs, wilde het toch even posten.
pi_148727494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
In Verviers (België) bij een inval schoten gelost, explosies gehoord. 2 doden (wrs de 2 jihadi's). Politie had aanwijzingen dat de 2 een flinke aanslag op België wilden plegen. Ook elders huiszoekingen gedaan.

Niks te maken met Parijs, wilde het toch even posten.
NWS / Verviers (België) 2 doden bij actie tegen mogelijke terroristen. #3
Topic is al bij deel 3 maar dank voor het bericht.

pi_148727571
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NWS / Verviers (België) 2 doden bij actie tegen mogelijke terroristen. #3
Topic is al bij deel 3 maar dank voor het bericht.
Ah :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')