abonnement Unibet Coolblue
pi_148680612
De openingspost van de ''Studentchauffeur'' topicreeks in WGR.

<pre>
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
</pre>
pi_148680742
Tot nu toe is dit de lijst, wil je mee, kopieer onderstaande lijst en voeg je eigen naar toe. Sarasi zal voor die tijd reserveren.

13 februari:

-Sarasi
-Amoeba
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Loxodonta
-Solidberg
-Wave103
-underground100
-trolley
-stripe
-Marco (o.v.b.)
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-ManScat
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining (ovb)
-Fiorano (ovb)


Tijdstip nog onbekend, maar ik denk dat een uurtje of 19:00 goed is?
pi_148680952
19:00 moet te doen zijn. Ik moet tot 16:45 werken, dus als het niet te ver is..
Tevens kunnen mensen uit omgeving Rotterdam met mij mee rijden.
pi_148681206
Kun je ook als hiker beginnen als niet student zijnde?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_148681529
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:23 schreef Miniem het volgende:
Kun je ook als hiker beginnen als niet student zijnde?
Nee.. Het voordeel voor dit soort bedrijven zit hem in het feit dat studenten gratis kunnen reizen met het OV.
Nee.
pi_148681696
Nog iemand last van het ongeluk op de A73 omgeving Limburg?
pi_148682157
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef wtr12 het volgende:
Nog iemand last van het ongeluk op de A73 omgeving Limburg?
Ik ben nu net met 3u vertraging in Eindhoven aangekomen.
Klant is door zowel mij, als EW als LM niet bereikbaar, dus mogelijk nog voor een dichte deur ook. We gaan het zien..
pi_148682382
Ik ben nu twee jaar hiker en zie mijzelf de komende 3 jaar nog wel doorgaan met dit baantje.
Het gaat leuk worden als ze me willen ontslaan na mijn studie omdat ik dan geen studenten-OV meer heb. Ik zal vast en zeker wel wat rechten hebben opgebouwd na vijf jaar werken en ze zullen me dus vast en zeker niet zomaar kunnen ontslaan. Ook het zomaar niet toebedelen van ritten zal vast en zeker niet zijn toegestaan. Maar ik zal het ter zijner tijd wel even laten uitzoeken door een advocaat.
pi_148682415
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:00 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik ben nu twee jaar hiker en zie mijzelf de komende 3 jaar nog wel doorgaan met dit baantje.
Het gaat leuk worden als ze me willen ontslaan na mijn studie omdat ik dan geen studenten-OV meer heb. Ik zal vast en zeker wel wat rechten hebben opgebouwd na vijf jaar werken en ze zullen me dus vast en zeker niet zomaar kunnen ontslaan.
:') Sorry, maar je hebt een 0-uren contract. Ze hoeven je niet te ontslaan, je geven je simpelweg geen werk meer
Nee, toch niet
pi_148682436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

:') Sorry, maar je hebt een 0-uren contract. Ze hoeven je niet te ontslaan, je geven je simpelweg geen werk meer
:') Yourself.


De eerste zes maanden betaalt de werkgever de werknemer naar het aantal gewerkte uren, maar daarna krijgt hij meer rechten. De werknemer krijgt namelijk na zes maanden ook loon als hij niet kan komen werken om redenen die buiten zijn of haar macht liggen. Zo heeft de werknemer na zes maanden recht op uitbetaling van het gemiddeld aantal uren dat hij in de voorgaande drie maanden heeft gewerkt. Bovendien wordt na zes maanden aangenomen dat de werknemer een arbeidsovereenkomst heeft met een omvang die eveneens gelijk is aan het aantal gemiddeld gewerkte uren in de voorafgaande drie maanden.
pi_148682626
PieterJanDeVakman, kun jij alsjeblieft niet oprotten naar flikkeropstad. Ik word doodziek van al de gezeur en stoerdoenerij en gekanker op easyway.
pi_148682634
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:02 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

:') Yourself.

De eerste zes maanden betaalt de werkgever de werknemer naar het aantal gewerkte uren, maar daarna krijgt hij meer rechten. De werknemer krijgt namelijk na zes maanden ook loon als hij niet kan komen werken om redenen die buiten zijn of haar macht liggen. Zo heeft de werknemer na zes maanden recht op uitbetaling van het gemiddeld aantal uren dat hij in de voorgaande drie maanden heeft gewerkt. Bovendien wordt na zes maanden aangenomen dat de werknemer een arbeidsovereenkomst heeft met een omvang die eveneens gelijk is aan het aantal gemiddeld gewerkte uren in de voorafgaande drie maanden.
Check je contract eens bij Artikel 8.2 + Artikel 13 = geen werk
Nee, toch niet
pi_148682718
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:00 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik ben nu twee jaar hiker en zie mijzelf de komende 3 jaar nog wel doorgaan met dit baantje.
Het gaat leuk worden als ze me willen ontslaan na mijn studie omdat ik dan geen studenten-OV meer heb. Ik zal vast en zeker wel wat rechten hebben opgebouwd na vijf jaar werken en ze zullen me dus vast en zeker niet zomaar kunnen ontslaan. Ook het zomaar niet toebedelen van ritten zal vast en zeker niet zijn toegestaan. Maar ik zal het ter zijner tijd wel even laten uitzoeken door een advocaat.
:'). Volgens mij ben jij echt zo'n "Can I speak to a manager" huismoeder.

Maar. De nieuwe Wet Werk en Zekerheid is sinds 1 januari 2015 ingetreden (en een gedeelte zal nog op 1 juli intreden). Paar relevante dingen voor ons:

Per 1 januari:
quote:
Uitgangspunt is dat een concurrentiebeding alleen nog is toegestaan als de arbeidsovereenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd. In een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd kan alleen nog een concurrentiebeding worden opgenomen, als uit de bij dat concurrentiebeding opgenomen (schriftelijke) motivering van de werkgever blijkt dat het concurrentiebeding noodzakelijk is vanwege zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen.
Per 1 juli:
quote:
Wijziging van de ketenregeling: momenteel kunnen binnen een periode van drie jaar drie arbeidsovereenkomsten voor bepaalde tijd worden aangegaan, alvorens een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd ontstaat. Het aantal schakels blijft onder de WWZ gelijk (maximaal drie), maar de totale duur van de keten wordt beperkt tot maximaal twee jaar. Bij cao kan, onder bepaalde voorwaarden, worden afgeweken van deze regel tot maximaal zes arbeidsovereenkomsten voor bepaalde tijd in een periode van maximaal 4 jaar. Momenteel wordt de keten doorbroken geacht bij een tussenpoos van meer dan drie maanden. Deze termijn wordt verlengd naar (meer dan) zes maanden.

Wanneer een arbeidsovereenkomst ten minste twee jaar heeft geduurd en deze wordt (uitzonderingen daargelaten) beëindigd op initiatief van de werkgever, dan kan de werknemer in beginsel aanspraak maken op een “transitievergoeding”.
http://www.binnenlandsbes(...)dische.9443941.lynkx
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:12:25 #14
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148682729
Waar is die kartmeeting?
#26 || Luciano da Silva
pi_148682779
Pieter
Je bouwt niets op bij Easyway
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:16:59 #16
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148682909
Pieter, ga eens even wieberen joh. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_148682919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:09 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Check je contract eens bij Artikel 8.2 + Artikel 13 = geen werk
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:12 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

:'). Volgens mij ben jij echt zo'n "Can I speak to a manager" huismoeder.

Maar. De nieuwe Wet Werk en Zekerheid is sinds 1 januari 2015 ingetreden (en een gedeelte zal nog op 1 juli intreden). Paar relevante dingen voor ons:

Per 1 januari:

[..]

Per 1 juli:

[..]

http://www.binnenlandsbes(...)dische.9443941.lynkx
Oké jongens, ik geef toe: Ik zat een beetje te trollen.
Ik heb ook totaal niet de tijd er in gestoken om het een en ander goed uit te zoeken, het enige wat ik wilde doen is hier een discussie starten over het feit dat het logisch/rechtsgeldig is dat je wordt ontslagen zodra je niet meer studeert.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat wanneer een werknemer 5 jaar bij een werkgever werkt, met wat voor contract dan ook, hij zomaar ontslagen kan worden of geen werk meer toebedeeld kan krijgen.
pi_148683044
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:24:02 #19
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148683144
Het gaat er niet om dat je ontslagen wordt wegens wel/geen student zijn, het gaat er om dat je niet meer kunt werken voor ze omdat je niet meer over een bepaald criteria beschikt waardoor je voor ze kunt werken. Passende arbeid hoeft niet geboden te worden, want ze bieden namelijk maar een soort arbeid aan, waar je juist dat onderdeel voor nodig hebt.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:33:17 #20
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148683457
Je kan natuurlijk ook niks zeggen en zelf OV betalen.
pi_148683722
Wat zijn de opties voor een kartmeeting?
Ik ken er twee bij mij in de buurt:
- duiven
- anac nijmegen

De eerste vind ik niet leuk, de tweede ben ik al vaak geweest en daar werkt ook een PC van EW. (Zit niet hier op Fok!)

Nijmegen is voor de meesten niet echt om de hoek, dus ideeen in de omgeving Utrecht?
pi_148683862
In Breda doen, mooi kartcentrum hier met veel mogelijkheden en daarna kan ik bier drinken. Win Win situatie. Ik zie het probleem niet.
pi_148683872
En anac nijmegen, is dat dichtbij het tankstation en CBR daar?
pi_148683949
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:44 schreef Drilboor het volgende:
In Breda doen, mooi kartcentrum hier met veel mogelijkheden en daarna kan ik bier drinken. Win Win situatie. Ik zie het probleem niet.
Plus vantevoren meet op het EW hoofdkantoor.
Nee.
pi_148683978
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:44 schreef Drilboor het volgende:
En anac nijmegen, is dat dichtbij het tankstation en CBR daar?
Jep, achter het tankstation op de Energieweg, ik weet niet of de CBR daar zit.

Breda vind ik ook prima, maar dan hebben we denk ik een probleem met de Groningers... ^^
pi_148684041
Ach, als die mensen tegen die tijd nog niet door een aardbeving naar het midden van de aarde zijn verbannen.
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:11:41 #27
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148684736
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:44 schreef Drilboor het volgende:
In Breda doen, mooi kartcentrum hier met veel mogelijkheden en daarna kan ik bier drinken. Win Win situatie. Ik zie het probleem niet.
Uhu, Breda. Lekker centraal enzo.
#26 || Luciano da Silva
pi_148684991
Kartfabrique in utrecht lijkt mij de beste optie
pi_148685005
We gaan naar Utrecht, Kartfabrique. Dat ligt echt centraal en was in het vorige topic ook al zo'n beetje besloten, volgens mij. Ik heb in ieder geval opgezocht hoe ik dan thuis zou komen vanaf Utrecht. :P

En ik heb de auto gereserveerd! Er is dus nog één plekje vrij vanuit Groningen eventueel. *O*

Ohja en Snuggie dank voor de TT en het lijstje! :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148685121
#VOTE4EINDJE
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148685173
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:17 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]


[..]

Oké jongens, ik geef toe: Ik zat een beetje te trollen.
Ik heb ook totaal niet de tijd er in gestoken om het een en ander goed uit te zoeken, het enige wat ik wilde doen is hier een discussie starten over het feit dat het logisch/rechtsgeldig is dat je wordt ontslagen zodra je niet meer studeert.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat wanneer een werknemer 5 jaar bij een werkgever werkt, met wat voor contract dan ook, hij zomaar ontslagen kan worden of geen werk meer toebedeeld kan krijgen.
Je kunt wel voor ze blijven werken, kwestie van zelf OV kosten betalen, dat doe ik nu ook. Het lijkt me wel prima werk voor jou trouwens. Als jij in je eentje in een min of meer geluidsdichte auto aan het hiken bent, heeft ook niemand last van dat gezever van je :W
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_148685689
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:00 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik ben nu twee jaar hiker en zie mijzelf de komende 3 jaar nog wel doorgaan met dit baantje.
Het gaat leuk worden als ze me willen ontslaan na mijn studie omdat ik dan geen studenten-OV meer heb. Ik zal vast en zeker wel wat rechten hebben opgebouwd na vijf jaar werken en ze zullen me dus vast en zeker niet zomaar kunnen ontslaan. Ook het zomaar niet toebedelen van ritten zal vast en zeker niet zijn toegestaan. Maar ik zal het ter zijner tijd wel even laten uitzoeken door een advocaat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148687324
Vraagje: Is het mogelijk om van AR naar EW (privé-chauffeur) over te stappen?
pi_148687505
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:12 schreef wtr12 het volgende:
Vraagje: Is het mogelijk om van AR naar EW (privé-chauffeur) over te stappen?
Als je bij AR geen concurrentiebeding hebt in je contract dan mag dat. Als je dat wel hebt, dan kan het misschien in overleg met AR alsnog, aangezien het wel om een andere functie gaat die AR niet heeft.
pi_148687522
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:16 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Als je bij AR geen concurrentiebeding hebt in je contract dan mag dat. Als je dat wel hebt, dan kan het misschien in overleg met AR alsnog, aangezien het wel om een andere functie gaat die AR niet heeft.
Ja, dat heb je. Maar volgens mij heeft AR die functie wel?
Your opinion of me is none of my business.
pi_148687661
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, dat heb je. Maar volgens mij heeft AR die functie wel?
Dat gaat volgens mij via de nieuwe koetsiers. Heb jij daarvan een document thuis? Ik zie het namelijk nergens staan dat ik getekend heb voor een concurrentiebeding.
pi_148687743
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Dat gaat volgens mij via de nieuwe koetsiers. Heb jij daarvan een document thuis? Ik zie het namelijk nergens staan dat ik getekend heb voor een concurrentiebeding.
Thuis ja, maar daar ben ik nu niet. :P Ik meen me wel te herinneren dat ik een concurrentiebeding heb ondertekend, maar als ik het mij goed herinner vervalt die onder de nieuwe CAO (ja, die heb ik ook gelezen).

Maar vanaf 1 januari valt het allemaal onder Outstanding BV, vandaar dat nieuwe contract ook, dus ze hebben nu zeker een functie als privechauffeur.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148688270
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Thuis ja, maar daar ben ik nu niet. :P Ik meen me wel te herinneren dat ik een concurrentiebeding heb ondertekend, maar als ik het mij goed herinner vervalt die onder de nieuwe CAO (ja, die heb ik ook gelezen).

Maar vanaf 1 januari valt het allemaal onder Outstanding BV, vandaar dat nieuwe contract ook, dus ze hebben nu zeker een functie als privechauffeur.
Oke duidelijk, kreeg namelijk van EW een mail dat ze in de regio Apeldoorn een privé-chauffeur zoeken en heb daar wel ogen naar. Vandaar.
pi_148688523
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:35 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Oke duidelijk, kreeg namelijk van EW een mail dat ze in de regio Apeldoorn een privé-chauffeur zoeken en heb daar wel ogen naar. Vandaar.
Mail AR anders dat je graag zou gaan chauffeuren? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148688600
Utreg is voor mij wel het maximum voor het karten. Heel veel zuidelijker durf ik gewoon niet.
pi_148688641
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mail AR anders dat je graag zou gaan chauffeuren? :)
Heb ik toevallig net gedaan. ;)
pi_148688698
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:35 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Oke duidelijk, kreeg namelijk van EW een mail dat ze in de regio Apeldoorn een privé-chauffeur zoeken en heb daar wel ogen naar. Vandaar.
Boeiend, gewoon overstappen. Zolang jij niet van de daken schreeuwt dat je bij de concurrent werkt zal niemand het merken.
pi_148688730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:44 schreef stripe het volgende:
Utreg is voor mij wel het maximum voor het karten. Heel veel zuidelijker durf ik gewoon niet.
_O- Ik ook niet hoor. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148688838
Moet je nagaan hoe moeilijk het voor mij was om potverdorie te verhuizen van Groningen naar Eindhoven ;(
pi_148689028
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:50 schreef Viezze het volgende:
Moet je nagaan hoe moeilijk het voor mij was om potverdorie te verhuizen van Groningen naar Eindhoven ;(
Ik heb medelijden met je.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148689180
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Boeiend, gewoon overstappen. Zolang jij niet van de daken schreeuwt dat je bij de concurrent werkt zal niemand het merken.
Dit, komen ze nooit achter, en daarbij gaan ze er nooit een zaak van maken.
pi_148690695
Zo, ik heb de auto in Eindhoven meegekregen. Meneer vond het al zo vreemd dat er niemand kwam. Beide telefoonnummers klopten trouwens ook niet :') .
Maar als alles mee zit om 00:30 weer in het mooie Groningen.
Maar alsof er vandaag nog niet genoeg is misgegaan, ik heb mijn tankbon volgens mij in de auto laten liggen. Wel met de Esso pas betaalt, dus hopelijk kunnen ze hun gegevens opvragen. Nee, het zat vandaag niet allemaal mee |:(
pi_148691128
Pffff beste dag :+

Als je het autotransportformulier niet hoeft in te vullen kan je nog wel eens geluk hebben wat betreft de tankbon.
pi_148691396
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:31 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zo, ik heb de auto in Eindhoven meegekregen. Meneer vond het al zo vreemd dat er niemand kwam. Beide telefoonnummers klopten trouwens ook niet :') .
Maar als alles mee zit om 00:30 weer in het mooie Groningen.
Maar alsof er vandaag nog niet genoeg is misgegaan, ik heb mijn tankbon volgens mij in de auto laten liggen. Wel met de Esso pas betaalt, dus hopelijk kunnen ze hun gegevens opvragen. Nee, het zat vandaag niet allemaal mee |:(
Ik hoop voor je dat je voor morgen niet beschikbaar had staan :D

Maar wat een dag man :o
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148691426
Gefeliciteerd met nummertje 200 haha. Dat dit ooit zo'n succesvol en langlopend topic is geworden. :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_148692396
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:40 schreef Viezze het volgende:
Pffff beste dag :+
Ik ben er onderhand ook wel helemaal klaar mee, straks ruim 15u (vanochtend laat begonnen). Gelukkig morgen niet beschikbaar.
Hoef gelukkig ook maar 1 keer over te stappen.
Had de laptop nog mee om evt wat voor school te doen. Maar daar ga ik nu niet meer aan beginnen. Helaas geen film oid erop staan ;(
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:16:48 #52
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148692715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Gefeliciteerd met nummertje 200 haha. Dat dit ooit zo'n succesvol en langlopend topic is geworden. :D
Vanaf het allereerste deel present :7
pi_148693277
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vanaf het allereerste deel present :7
De ekte officiële eerste? Of de eerste met nummer? Nice job!
Ik volgens mij sinds de 6e of zo. Maar goed, de laatste 70 al niet meer haha.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:38:38 #54
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148693433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

De ekte officiële eerste? Of de eerste met nummer? Nice job!
Ik volgens mij sinds de 6e of zo. Maar goed, de laatste 70 al niet meer haha.
Nee, de ekte officiële eerste :7

En inmiddels al een jaar niet meer als hiker, maar wel lurkend en af en toe postend.

Mis het soms wel trouwens ;(
pi_148693513
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, de ekte officiële eerste :7

En inmiddels al een jaar niet meer als hiker, maar wel lurkend en af en toe postend.

Mis het soms wel trouwens ;(
Alright, nice!

Ja, ik ook. Goeie ouwe tijd, door weer en wind op verlaten industrieterreinen. Of in juni met een heerlijk zonnetje afleveren ergens in de polder. De altijd vriendelijke Meerkerkers, de leuke stemmen van de dames. Oh en dat chille auto's stofzuigen in Nieuwegein! O+
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_148698581
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vanaf het allereerste deel present :7
Wow je bent wel echt van de oude garde man hahaha. Neem aan dat je niet meer werkzaam bent? _O-

Edit: Laatmaar al gelezen :P
أنا مغربي
pi_148700483
18 minuten lopen vanaf station Maarssen naar de kartfabrique, iemand die zich dan geroepen voelt om te shuttelen... ^^
pi_148700593
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:19 schreef DrSnuggle het volgende:
18 minuten lopen vanaf station Maarssen naar de kartfabrique, iemand die zich dan geroepen voelt om te shuttelen... ^^
als ik heen ga then no Problem.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 15 januari 2015 @ 08:31:49 #59
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148700617
Ga trouwens niet in m'n pak karten denk ik, even omkleden in de auto dan maar :+
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148700656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:31 schreef Fiorano het volgende:
Ga trouwens niet in m'n pak karten denk ik, even omkleden in de auto dan maar :+
Haha ik zat ook nog te twijfelen, maar vind ik toch wel een beetje zonde. ^^

En top Marco, misschien is het niet nodig en lopen we met een groepje maar als het net zulk schijtweer is als nu dan heb ik niet de behoeft om err doorheen te wandelen. :'(
pi_148700786
Ik ben helaas genoodzaakt om de 13e februari af te haken :'( Ik heb op die dag wat studie gerelateerde activiteiten dat eigenlijk wel voorrang heeft.

De nieuwe lijst:
-Sarasi
-Amoeba
-Sjouveur
-Schaapje96
-Drsnuggle
-Irritatie100
-Loxodonta
-Solidberg
-Wave103
-underground100
-trolley
-stripe
-Marco (o.v.b.)
-Vogeltje
-Bokkepoot
-Drilboor
-Dimitri_
-Schaafkaas
-BlackLining (ovb)
-Fiorano (ovb)
pi_148701116
Dus dan is er ook weer een extra plekje vrij in de 308 als ik heen ga. Liefst vanaf Leeuwarden of Groningen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_148701318
Nou de dag begint weer op zn EasyWays hoor :')

Moet je OM 9 uur een auto ophalen bij een bedrijf op een ietwat verlaten industrieterrein. Kom ik daar, niks, nada. Niemand aanwezig ook. Dus ik bel CP zegt hij dat hij mij tussen 10 en 11 had verwacht :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148701523
Ik kan ook wel pendelen, alleen weet ik niet of het met mijn 2 persoonsauto een beetje nut heeft.
  donderdag 15 januari 2015 @ 09:41:35 #65
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148701737
Ik wil ook wel, mijn achterbank is niet zo heel ruim, maar in de kofferbak kan ik wel een man of 4 kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 15-01-2015 10:44:33 ]
pi_148702318
Wat kost dat grapje eigenlijk?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148703421
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:19 schreef trolley het volgende:
Nou de dag begint weer op zn EasyWays hoor :')

Moet je OM 9 uur een auto ophalen bij een bedrijf op een ietwat verlaten industrieterrein. Kom ik daar, niks, nada. Niemand aanwezig ook. Dus ik bel CP zegt hij dat hij mij tussen 10 en 11 had verwacht :')
Straks naar t mooie Franeker :D wou dat ik eens einde werk had in mn woonplaats haha,moet je bij een garage of privé adres?
pi_148704364
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Straks naar t mooie Franeker :D wou dat ik eens einde werk had in mn woonplaats haha,moet je bij een garage of privé adres?
Naar de Peugeot garage ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148704544
Nog een wissel Emmen - Venlo - Zwolle gekregen *O* In een Ibiza en een auto
pi_148706322
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:11 schreef Amoeba het volgende:
Wat kost dat grapje eigenlijk?
Karten?
1x 12 minuten = ¤15,-
2x 12 minuten = ¤25,-

Dat is wat ik van de website heb gelezen, uiteraard gaan we allemaal voor 2 heats toch? O-)
pi_148706402
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:23 schreef trolley het volgende:

[..]

Naar de Peugeot garage ;)
Dan is het nog een leuk stukje lopen naar het station :p
pi_148707102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:31 schreef Fiorano het volgende:
Ga trouwens niet in m'n pak karten denk ik, even omkleden in de auto dan maar :+
De Kartfabrique heeft kleedruimtes. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_148707301
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:25 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dan is het nog een leuk stukje lopen naar het station :p
10 minuten lopen naar de bushalte.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:01:43 #74
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148707531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

De Kartfabrique heeft kleedruimtes. ;)
Jup, mijn werkgever ook volgens mij. Maar bedankt!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148707579
Keek om 11:50 thuis op de klok, moest bij VdU om 12u present zijn. Dus nu maar ff het rode monster ophalen. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148708042
Nemen jullie een eigen helm mee naar het karten? Ik deed dat wel altijd, maar heb alleen nog systeemhelm met BT intercom etc. Beetje overdreven wellicht.
Nee.
pi_148708092
Eh, nee. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148708425
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:20 schreef Dimitri_ het volgende:
Nemen jullie een eigen helm mee naar het karten? Ik deed dat wel altijd, maar heb alleen nog systeemhelm met BT intercom etc. Beetje overdreven wellicht.
ik heb 'm sowieso bij me. Eigen pak ook trouwens, schoenen onder het zit proppen, klaar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148708521
Ik zou sowieso een eigen helm meenemen ja. Die anderen meuren altijd naar het angstzweet van de voorganger :r

Volgende keer gewoon meeten op Assen en dan karten op twee wielen? :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_148708570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou sowieso een eigen helm meenemen ja. Die anderen meuren altijd naar het angstzweet van de voorganger :r
Kun jij met motorlaarzen karten? Moet kiezen tussen m'n kettingslot en schoenen om mee te nemen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148708585
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef BlackLining het volgende:

Volgende keer gewoon meeten op Assen en dan karten op twee wielen? :7
Nurburgring?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148708810
Ik ben met mijn gewone kleren net zo snel. ;P

Ik zit er wel aan te denken eigen helm mee te nemen, maar ik heb geen zin om dat ding mee te sjouwen... ^^
pi_148708840
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nurburgring?
Nog steeds spijt van dat ik met mijn oude scheurmonster toendertijd daar niet heen ben gegaan. :'(
pi_148708916
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou sowieso een eigen helm meenemen ja. Die anderen meuren altijd naar het angstzweet van de voorganger :r

Volgende keer gewoon meeten op Assen en dan karten op twee wielen? :7
Het is een kart. Niemand is bang in een kart. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_148709036
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het is een kart. Niemand is bang in een kart. :')
Genoeg vrouwen die wél bang zijn in een kart hoor. :D
Nee.
pi_148709264
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:54 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die wél bang zijn in een kart hoor. :D
Welnee, die doen alsof zodat de mannen zich nuttig en stoer kunnen voelen. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148709608
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Welnee, die doen alsof zodat de mannen zich nuttig en stoer kunnen voelen. :P
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148709620
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nog steeds spijt van dat ik met mijn oude scheurmonster toendertijd daar niet heen ben gegaan. :'(
Je hebt je motor verkocht?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148710174
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kun jij met motorlaarzen karten? Moet kiezen tussen m'n kettingslot en schoenen om mee te nemen. :')
Neem dat wel in een rugzak mee ofzo. Hoewel, auto rijden gaat ook prima net motorlaarzen :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_148710262
quote:
13s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je hebt je motor verkocht?
Ik heb mn auto verkocht, wel spijt van maar ook wel goed denk ik, anders mocht ik zo'n 1000euro aan reparatie betalen omdat dat ding onder mn kont vandaan begon te roesten.
pi_148710876
Ach ja. Liever roest dan plastic. :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_148711016
Wie heeft mijn ritje Alkmaar-Hilversum gestolen? :( bedrijf had hem dubbel geboekt dus nu kan ik lekker met het OV naar huis :')
pi_148711626
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Neem dat wel in een rugzak mee ofzo. Hoewel, auto rijden gaat ook prima net motorlaarzen :+
Haha een keer gedaan. De keren daarna maar op blote voeten auto gereden naar de rijschool. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:04:56 #94
414827 Wave103
It's not pop music
pi_148711738
Kan je trouwens bij de fabrique nog een beetje bier drinken daarna ofzo? :9~
pi_148711853
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef Wave103 het volgende:
Kan je trouwens bij de fabrique nog een beetje bier drinken daarna ofzo? :9~
Ik prefereer een zwarte koffie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148711956
En bitterballen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:10:21 #97
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148711984
Geheel toevallig iemand hier die een beetje ervaring heeft met ZZP'er worden? :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:48:38 #98
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148713644
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:10 schreef Fiorano het volgende:
Geheel toevallig iemand hier die een beetje ervaring heeft met ZZP'er worden? :P
Wil je zelfstandig taxi chauffeur worden :+
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:01:09 #99
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148714180
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wil je zelfstandig taxi chauffeur worden :+
Whehe, nee waarschijnlijk het bekende verhaal. Geintje met studiegenoten in de kroeg, serieus uit gaan werken en nu eens kijken of we er echt iets mee kunnen doen, maar wil het wel allemaal netjes regelen. Dus iedereen ZZP´er worden en dan in een VOF ons verenigen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:18:24 #100
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148714973
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Whehe, nee waarschijnlijk het bekende verhaal. Geintje met studiegenoten in de kroeg, serieus uit gaan werken en nu eens kijken of we er echt iets mee kunnen doen, maar wil het wel allemaal netjes regelen. Dus iedereen ZZP´er worden en dan in een VOF ons verenigen.
Klinkt altijd wel gewaagd, moet je wel goeie afspraken maken. Ik heb meerdere studentenbedrijven daar kapot op zien...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:26:55 #101
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148715370
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klinkt altijd wel gewaagd, moet je wel goeie afspraken maken. Ik heb meerdere studentenbedrijven daar kapot op zien...
Dat sowieso, daarom zelf als ZZP´er inschrijven en dan verenigen in een VOF. Voor de rest vertrouw ik deze gasten wel echt 110% en is het niet de bedoeling dat het ons hoofdinkomen wordt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148715772
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef Wave103 het volgende:
Kan je trouwens bij de fabrique nog een beetje bier drinken daarna ofzo? :9~
Dat zou wel lekker zijn, maar lastig als je met de motor komt. Of dan zou ik bij Moebs achterop moeten, maar dan komt dat hok helemaal niet meer vooruit :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_148715947
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat zou wel lekker zijn, maar lastig als je met de motor komt. Of dan zou ik bij Moebs achterop moeten, maar dan komt dat hok helemaal niet meer vooruit :N
:r homo gespot
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148716073
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:44:02 #105
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148716117
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat zou wel lekker zijn, maar lastig als je met de motor komt. Of dan zou ik bij Moebs achterop moeten, maar dan komt dat hok helemaal niet meer vooruit :N
Ik dacht dat jij karten niets vond?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148716637
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:44 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij karten niets vond?
Vind ik ook niet. Maar zo'n meeting an sich wel :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_148717480
quote:
Ik heb ook een hipsterpaars overhemd. Ik draag overigens geen paars op paars. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148717651
Moebsje, dat is al de tweede keer in kort tijd dat je wordt aangeraden om een spiegel te kopen... :+
pi_148719406
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:23 schreef Viezze het volgende:
Moebsje, dat is al de tweede keer in kort tijd dat je wordt aangeraden om een spiegel te kopen... :+
Zolang er mensen zijn die niet naar The Stone Roses, Tangerine Dream of Pink Floyd luisteren koop ik geen spiegel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148719464
Zal 'm maar even maken:

Five Finger Deathpunch
Slipknot
Alestorm

:') ___!¡¡!

Als je dan metal luistert, doe dan Deafheaven of Metallica ofzo. Iets fatsoenlijks.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:19:38 #111
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148719563
quote:
14s.gif Op Kdonderdag 15 januari 2015 18:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zolang er mensen zijn die niet naar The Stone Roses, Tangerine Dream of Pink Floyd luisteren koop ik geen spiegel.
Pink Floyd present
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148719613
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:19 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Pink Floyd present
^O^

The Stone Roses - The Stone Roses is ook sowieso een aanrader. Man man man _O_
Ben nu Jean Michel Jarre aan het luisteren. Ik geef toe, bekende naam, had ik veel eerder moeten doen. Oxygene is sowieso ^O^ , lijkt veel op mijn geliefde Tangerine Dream - Stratosfear (vandaar dat ik er ook mee kwam).
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:04:39 #113
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148721389
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

^O^

The Stone Roses - The Stone Roses is ook sowieso een aanrader. Man man man _O_
Ben nu Jean Michel Jarre aan het luisteren. Ik geef toe, bekende naam, had ik veel eerder moeten doen. Oxygene is sowieso ^O^ , lijkt veel op mijn geliefde Tangerine Dream - Stratosfear (vandaar dat ik er ook mee kwam).
Zegt me ook allemaal niets verder, ben niet echt een liefhebber van het genre ofzo. Gewoon Pink Floyd fan, bij voorkeur op Vinyl. Luister er op Spotify eigenlijk nooit naar.

Echte bazen luisteren Atom Earth Mother op Vinyl trouwens, wat een plaat is dat zeg.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:15:54 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148721880
quote:
6s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil ook wel, mijn achterbank is niet zo heel ruim, maar in de kofferbak kan ik wel een man of 4 kwijt.
Achterbank plat, moet je kijken hoeveel je kwijt kunt :9
#26 || Luciano da Silva
pi_148722623
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:04 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Zegt me ook allemaal niets verder, ben niet echt een liefhebber van het genre ofzo. Gewoon Pink Floyd fan, bij voorkeur op Vinyl. Luister er op Spotify eigenlijk nooit naar.

Echte bazen luisteren Atom Earth Mother op Vinyl trouwens, wat een plaat is dat zeg.
Atom Heart Mother*
Vind die kant 2 maar kut.

Alan's :') Psycheledic :') Breakfast :')

Zal ongetwijfeld heel goed zijn en zo maar niet aan mij besteed. Ik heb alles van Floyd op vinyl behalve de drie albums zonder Roger Waters.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:39:37 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148722955
Ah, weer pareltjes op de EW-Facebook pagina. Een V40 D2 en een 308. Fantastisch!
#26 || Luciano da Silva
pi_148722999
Als ik weer eens een keer locatie werk bij de grote in Breda zet ik mijn eigen smart op het terrein en maak zo een foto of het lijkt alsof ik hem moest inleveren en dan stuur ik hem wel in.
pi_148723490
Snelste route vandaag was via Duitsland, maar ik had de Ibiza slowmotion mee, met pijn en moeite 165 op de teller :') Verder moeten ze zoab daar nog uitvinden, dus hard rijden zat er toch al bijna niet in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Viezze op 15-01-2015 19:59:42 ]
pi_148723603
Niet gebeld voor morgen. Hoef ik ook niet te twijfelen met schuldgevoel, kan ik gewoon de hele dag studeren. :)
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:15:36 #120
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148727528
Morgen naar de ArenA.

WIJ ZIJN GRONINGEN

#26 || Luciano da Silva
pi_148727844
quote:
19s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen naar de ArenA.

WIJ ZIJN GRONINGEN

[ afbeelding ]
Ik heb tickets voor Ajax - Legia
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:49:37 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148729143
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb tickets voor Ajax - Legia
Boeit mij dat hele hoerige stink Ajax wat :')
#26 || Luciano da Silva
pi_148729700
Vanochtend(zeg maar bijna middag) uit bed gebeld voor een spoedje, Goes-Almere in een 508. Wel fijn dat bussen 's avonds maar eens per uur rijden, gemakkelijk uren maken :')

Morgen:
Roosendaal-Meerkerk: Alfa Romeo
Tilburg-Raamsdonksveer: Lexus IS 300h
pi_148730358
Heerlijk, van Meerkerk naar Tilburg met ov.

Ik zelf had ook een spoedje, Hoogerheide-Nijmegen.

Ophalen was na 20 minuten bij een vliegtuig bedrijf met de naam van deze site. Ze hadden ook nog een rit van Nijmegen naar Enschede erachterna, maar ik moest nog wat voor school doen dus leek me niet handig.
pi_148730552
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wil je zelfstandig taxi chauffeur worden :+
Of via Uber 3 euro bruto per uur :')
pi_148731746
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Drilboor het volgende:
Heerlijk, van Meerkerk naar Tilburg met ov.

Volgens mij is de halte aan de snelweg weggehaald, ook in de richting Utrecht. Ik ging laatst van Meerkerk naar Dordrecht vanaf de snelweglocatie met 2 andere hikers en toen vertelde de chauffeur ons dat hij eigenlijk niet meer bij die halte aan de afrit mocht stoppen. Het bord is ook weggehaald.
pi_148731799
Ze weten echt niet wat ze willen daar, al de zoveelste keer dat het verandert :')
pi_148732007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Drilboor het volgende:
Heerlijk, van Meerkerk naar Tilburg met ov.

Ik zelf had ook een spoedje, Hoogerheide-Nijmegen.

Ophalen was na 20 minuten bij een vliegtuig bedrijf met de naam van deze site. Ze hadden ook nog een rit van Nijmegen naar Enschede erachterna, maar ik moest nog wat voor school doen dus leek me niet handig.
Fok!jet? ;P

Edit:'ik dacht aan easyjet en daarna aan de website, dus fokjet, maar dat bestaat natuurlijk heul nie, dus nu kom ik erachter dat je Dat bedrijf bedoelt die een mooie order binnen heeft gesleept, dom dom dom. :')

:'(

[ Bericht 11% gewijzigd door DrSnuggle op 16-01-2015 00:35:32 ]
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:05:16 #129
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_148732459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef Volluto het volgende:

[..]

Volgens mij is de halte aan de snelweg weggehaald, ook in de richting Utrecht. Ik ging laatst van Meerkerk naar Dordrecht vanaf de snelweglocatie met 2 andere hikers en toen vertelde de chauffeur ons dat hij eigenlijk niet meer bij die halte aan de afrit mocht stoppen. Het bord is ook weggehaald.
Is ook van 9292 verdwenen. Misschien maar ff belletje naar EW doen om het in de ritinformatie te zetten, anders loop je je de tering daaro :D
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_148732478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef Volluto het volgende:

[..]

Volgens mij is de halte aan de snelweg weggehaald, ook in de richting Utrecht. Ik ging laatst van Meerkerk naar Dordrecht vanaf de snelweglocatie met 2 andere hikers en toen vertelde de chauffeur ons dat hij eigenlijk niet meer bij die halte aan de afrit mocht stoppen. Het bord is ook weggehaald.
Blijkt maar eens te meer dat beleidsbepalers vaak totaal geen weet hebben van de praktijk. In mijn beleving gaat dat als volgt:

Er moet op de lijn 387 Utrecht - Dordrecht (en v.v.) een halte geschrapt worden. Vervolgens pakt een ambtenaar een dartpijl waarbij de cijfers 1 t/m 20 ieder een andere halte symboliseren. De ambtenaar gooit dubbel 10 en kijkt op z'n lijstje: Ah, halte P+R Meerkerk. En omdat hij dubbel heeft gegooid worden beide haltes geschrapt.

En daarna loopt hij weer naar de koffieautomaat voor een koffie met melk en suiker, want ambtenaar :'), en heeft hij genoeg gedaan voor de rest van de dag :')

En wij hikers moeten dan maar door weer en wind een tyfus eind verder lopen naar halte postkantoor :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148732676
Even serieus. Fuckzooi
pi_148734473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Drilboor het volgende:
Heerlijk, van Meerkerk naar Tilburg met ov.

Ik zelf had ook een spoedje, Hoogerheide-Nijmegen.

Ophalen was na 20 minuten bij een vliegtuig bedrijf met de naam van deze site. Ze hadden ook nog een rit van Nijmegen naar Enschede erachterna, maar ik moest nog wat voor school doen dus leek me niet handig.
Ik was pas ook in Hoogerheide naast de militaire basis. Ik wordt nooit heel opgewonden van vliegtuigen, maar toen ik moest wachten tot er 2 vrachtvliegtuigen die loods in en uit werden gereden ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef Volluto het volgende:

[..]

Volgens mij is de halte aan de snelweg weggehaald, ook in de richting Utrecht. Ik ging laatst van Meerkerk naar Dordrecht vanaf de snelweglocatie met 2 andere hikers en toen vertelde de chauffeur ons dat hij eigenlijk niet meer bij die halte aan de afrit mocht stoppen. Het bord is ook weggehaald.
Ik moet bij de feestlocatie zijn, dus dat scheelt weer. Althans, zo noemen jullie hem volgens mij(rechts, achter de inspectieruimtes tegen het hek parkeren)?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 06:47:50 #133
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148738118
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef trolley het volgende:

[..]

Blijkt maar eens te meer dat beleidsbepalers vaak totaal geen weet hebben van de praktijk. In mijn beleving gaat dat als volgt:

Er moet op de lijn 387 Utrecht - Dordrecht (en v.v.) een halte geschrapt worden. Vervolgens pakt een ambtenaar een dartpijl waarbij de cijfers 1 t/m 20 ieder een andere halte symboliseren. De ambtenaar gooit dubbel 10 en kijkt op z'n lijstje: Ah, halte P+R Meerkerk. En omdat hij dubbel heeft gegooid worden beide haltes geschrapt.

En daarna loopt hij weer naar de koffieautomaat voor een koffie met melk en suiker, want ambtenaar :'), en heeft hij genoeg gedaan voor de rest van de dag :')

En wij hikers moeten dan maar door weer en wind een tyfus eind verder lopen naar halte postkantoor :'(
Hoe the fuck krijg je deze bullshit uit je toetsenbord? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 06:48:35 #134
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148738121
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 06:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe the fuck krijg je deze bullshit uit je toetsenbord? :')
Ben jij nou echt zo verschrikkelijk dom?
#26 || Luciano da Silva
pi_148738219
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef trolley het volgende:

[..]

Blijkt maar eens te meer dat beleidsbepalers vaak totaal geen weet hebben van de praktijk. In mijn beleving gaat dat als volgt:

Er moet op de lijn 387 Utrecht - Dordrecht (en v.v.) een halte geschrapt worden. Vervolgens pakt een ambtenaar een dartpijl waarbij de cijfers 1 t/m 20 ieder een andere halte symboliseren. De ambtenaar gooit dubbel 10 en kijkt op z'n lijstje: Ah, halte P+R Meerkerk. En omdat hij dubbel heeft gegooid worden beide haltes geschrapt.

En daarna loopt hij weer naar de koffieautomaat voor een koffie met melk en suiker, want ambtenaar :'), en heeft hij genoeg gedaan voor de rest van de dag :')

En wij hikers moeten dan maar door weer en wind een tyfus eind verder lopen naar halte postkantoor :'(
Amen _O_

Maar de halte richting Utrecht is ook weg dus? Dat is wel heel erg kut. Richting Dordrecht was toch al een gok, maar de andere kant op was in ieder geval nog vrij zeker :')
pi_148738457
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 07:17 schreef Viezze het volgende:

[..]

Amen _O_

Maar de halte richting Utrecht is ook weg dus? Dat is wel heel erg kut. Richting Dordrecht was toch al een gok, maar de andere kant op was in ieder geval nog vrij zeker :')
Dan loop je de andere kant op bij de rotonde, naar halte ....brug. Das dezelfde bus die langs centrum en Bloemendaal komt.

Het blijft allemaal een tering end lopen daar.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148738804
Het boeit mij niet zoveel, 16 februari met afstuderen/stage beginnen dus dan zal ik na ruim vier jaar definitief afscheid moeten nemen ;(
pi_148739938
Ik heb net zelfverdedigingstechnieken geleerd toen ik een lift kreeg naar het station :D

Het is namelijk heel gevaarlijk om als meisje in Amsterdam te wonen :')

Nu omw Den-Haag-Nieuwegein en Nieuwegein-Almere

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2015 09:45:01 ]
  vrijdag 16 januari 2015 @ 10:04:09 #139
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148740353
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 06:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ben jij nou echt zo verschrikkelijk dom?
Zegt de vent die bij de Belastingdienst werkt. _O- :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148740365
Kut, eindig zo bij Meerkerk.. Ga gewoon weer die bushalte bij de macdonalds pakken hoor, zou niet weten waar een andere halte is
أنا مغربي
pi_148740448
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:04 schreef A_Valbuena het volgende:
Kut, eindig zo bij Meerkerk.. Ga gewoon weer die bushalte bij de macdonalds pakken hoor, zou niet weten waar een andere halte is
Daar stopt dus echt geen bus meer.. Of je moet ipv richting de macdonalds naar links gaan en dan rechtdoor lopen tot je een halte ziet, of je moet naar halte postkantoor. Dan moet je door Meerkerk lopen.
pi_148740966
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 07:56 schreef qua111 het volgende:

[..]

Dan loop je de andere kant op bij de rotonde, naar halte ....brug. Das dezelfde bus die langs centrum en Bloemendaal komt.

Het blijft allemaal een tering end lopen daar.
Bazelbrug :)

Dan moet je er wel aan denken dat de juiste bushalte rechts om de hoek zit, er zit er namelijk ook één voor de kruising maar daar komt alleen een belbus |:(
pi_148741330
Beter gaan we Meerkerk nu gewoon boycotten dan met z'n allen :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148742234
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:09 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Daar stopt dus echt geen bus meer.. Of je moet ipv richting de macdonalds naar links gaan en dan rechtdoor lopen tot je een halte ziet, of je moet naar halte postkantoor. Dan moet je door Meerkerk lopen.
Waar links? :') Serieus KLANT mag echt iets hier op gaan verzinnen want dit is echt super vervelend. Werd al gek van dat tering end lopen en heletijd net niet aangereden te worden en nu dit _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door A_Valbuena op 16-01-2015 11:26:52 ]
أنا مغربي
pi_148742340
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Waar links? :') Serieus klant mag echt iets hier op gaan verzinnen want dit is echt super vervelend. Werd al gek van dat tering end lopen en heletijd net niet aangereden te worden en nu dit _O-
Psst, geen klantnamen ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148742499
Zo beter baas :P
أنا مغربي
pi_148742606
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:27 schreef A_Valbuena het volgende:
Zo beter baas :P
:Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148742843
Halfuurtje wachten op de bus, zucht.. Geldermalsen - Almere zometeen en dan zit het korte dagje voor mij er alweer op :D
أنا مغربي
pi_148743598
Schijnbaar mag ik maandag op locatie werken, ben nog niet gebeld maar het staat al wel op de site :+

Heb wisselende verhalen gehoord, gaat om een verhuurvestiging (Zwolle) van de grote uit Breda. Iemand ervaring?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:27:27 #150
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148743960
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Waar links? :') Serieus KLANT mag echt iets hier op gaan verzinnen want dit is echt super vervelend. Werd al gek van dat tering end lopen en heletijd net niet aangereden te worden en nu dit _O-
Moeten die er aan doen dan? Is niet echt hun probleem denk ik :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148744388
Het is eerder een probleem van EW maar die interesseert het geen zak want er zijn locaties waar je langer moet lopen
pi_148744456
Ik zag bij de snelweg de paal nog wel staan richting Dordrecht. Ik weet zo niet eens waar die richting Utrecht stond.
pi_148744819
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef Viezze het volgende:
Het is eerder een probleem van EW maar die interesseert het geen zak want er zijn locaties waar je langer moet lopen
Nijverdal _O-
أنا مغربي
pi_148745003
Was iemand van jullie aan het werk in Nieuwegein? :P
pi_148745497
Kunnen we niet een soort van codewoord afspreken.. "Zit je ook op Fok!?" is ook zo vreemd om out of the blue te vragen..
Nee.
pi_148745564
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef Dimitri_ het volgende:
Kunnen we niet een soort van codewoord afspreken.. "Zit je ook op Fok!?" is ook zo vreemd om out of the blue te vragen..
Je kunt ook gewoon een klein meisje met rood haar zijn, dan herkennen je de Fokkers je overal wel. :') Begin over een kartavondje met een stel collega's dan, als hij er niks vanaf weet: geen fokker. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148745582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef Dimitri_ het volgende:
Kunnen we niet een soort van codewoord afspreken.. "Zit je ook op Fok!?" is ook zo vreemd om out of the blue te vragen..
Met die vraag kunnen ze wel denken dat je een autist bent ja _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148745786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon een klein meisje met rood haar zijn, dan herkennen je de Fokkers je overal wel. :') Begin over een kartavondje met een stel collega's dan, als hij er niks vanaf weet: geen fokker. :P
Haha ik ga voortaan aan ieder klein roodharig meisje vragen of ze op Fok! zit.
Nee.
pi_148745859
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha ik ga voortaan aan ieder klein roodharig meisje vragen of ze op Fok! zit.
_O- Ik ben mijn haar langzaam bruin aan het verven tho. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148746191
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Ik ben mijn haar langzaam bruin aan het verven tho. :*
Zonde ;( Rood haar is enorm likeable.
Nee.
pi_148746352
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:39 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Zonde ;( Rood haar is enorm likeable.
Na tien jaar wil ik wel weer eens wat anders proberen. Kan altijd nog weer terug naar rood. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148747119
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Na tien jaar wil ik wel weer eens wat anders proberen. Kan altijd nog weer terug naar rood. :)
Rood was de originele kleur? :p
pi_148747170
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:05 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Rood was de originele kleur? :p
Jij denkt dat ik tien jaar oud ben? :') Nee, blond, maar dat staat me niet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148747218
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik tien jaar oud ben? :') Nee, blond, maar dat staat me niet.
_O-

Is het mogelijk om die kartmeeting met uurtje te verschuiven of hebben jullie dat liever niet?
Nee, toch niet
pi_148747288
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:08 schreef Solidberg het volgende:

[..]

_O-

Is het mogelijk om die kartmeeting met uurtje te verschuiven of hebben jullie dat liever niet?
Is misschien wat lastig voor de OV'ers, maar ik weet niet hoeveel er daar nog van zijn.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148747891
Salaris is gestort *O*

Ik mis alleen ergens ¤20 dus even wachten op de specificaties.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:02:11 #167
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148748826
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Is misschien wat lastig voor de OV'ers, maar ik weet niet hoeveel er daar nog van zijn.
OV'en in je vrije tijd :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148749063
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

OV'en in je vrije tijd :')
Niet in één dag van Groningen naar Eindhoven reizen en terug voor 14 euro totaal. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_148749092
Ik heb deze week alweer te veel privékilometers afgelegd in de trein ;(

Maar beter dan in Eindhoven wonen natuurlijk :+ Het paviljoen rook weer als vanouds trouwens Amoeba :')
pi_148749339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Viezze het volgende:
Ik heb deze week alweer te veel privékilometers afgelegd in de trein ;(

Maar beter dan in Eindhoven wonen natuurlijk :+ Het paviljoen rook weer als vanouds trouwens Amoeba :')
Trein. O+ Ideale plek om te studeren, interessante mensen te ontmoeten, goede daden te doen, te slapen, te chillen, een boek te lezen, een film te kijken... Ik houd wel van treinreizen eigenlijk. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148749902
Mwoah ik prefereer toch autorijden, maar aangezien ik gratis kan reizen ga ik meestal met de trein.
pi_148750336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef Viezze het volgende:
Mwoah ik prefereer toch autorijden, maar aangezien ik gratis kan reizen ga ik meestal met de trein.
Ik ga liever met de trein eigenlijk. Al is een auto soms gewoon praktischer in verband met deur tot deur of slechte OV verbinding of laat terug willen. Ik heb weleens dagen gehad dat ik echt moest studeren, dan pakte ik gewoon een willekeurige trein ergens heen. Hele dag treinreizen en studeren, heerlijk. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148750390
Helaas word ik, enigszins afhankelijk van de activiteit, van studeren/werken in de trein vrij snel misselijk.

Bijzonder genoeg kan ik wel een film kijken of een beetje op de telefoon aankloten. Mijn evenwichtsorgaan --> :')
pi_148750539
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef Viezze het volgende:
Helaas word ik, enigszins afhankelijk van de activiteit, van studeren/werken in de trein vrij snel misselijk.

Bijzonder genoeg kan ik wel een film kijken of een beetje op de telefoon aankloten. Mijn evenwichtsorgaan --> :')
_O- Ik kan ook niet studeren of lezen in de auto, maar in de trein gaat alles prima. Beter zelfs dan in een stil huis, want ik heb echt wat geluiden om me heen nodig.

Autoritten duren juist altijd zo lang. Zelf rijden is momenteel oncomfortabel, ik heb een knieblessure, en als passagier verveel ik me vrij vaak. Beetje kletsen is dan eigenlijk de enige optie, want je zit in de auto meestal met bekenden en dan is kloten op je telefoon ook zo asociaal. Maar na een uur op twee vierkante meter met mijn gezin en zelfs met goede vrienden, ga ik me toch echt lichtelijk aan ze irriteren. Om nog maar niet te beginnen over de muziekruzies. :P
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:02:00 #175
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148750709
In de trein kan ik prima studeren, lezen of achter m'n laptop te zitten. In de auto kan ik geen een van de drie, dus rij ook praktisch altijd. Maandag lekker 950 kilometer weg tikken *O*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:03:01 #176
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148750732
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Viezze het volgende:
Ik heb deze week alweer te veel privékilometers afgelegd in de trein ;(

Maar beter dan in Eindhoven wonen natuurlijk :+ Het paviljoen rook weer als vanouds trouwens Amoeba :')
Niet in die zooi geweest vandaag. Alleen Auditorium en Metaforum. Mijn motor op de uni gespot? :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148750832
Geen motor gezien, wel in meta gezeten. Heb vandaag hoofdzakelijk koffie gedronken en verhalen uitgewisseld :')

Zojuist ook gebeld over het locatiewerk. Eerste keer in mijn EW carrière, ben benieuwd.
pi_148751203
Het is dat we gratis kunnen reizen en ervoor betaald krijgen om zoveel kilometers te maken met het OV, maar anders ga ik toch echt 450 keer liever met de auto. Stinkende mensen die naast je komen zitten in de trein :N

Speaking of that. Maandag Sneek - Amsterdam - Franeker met een Octavia heen en een Insignia terug. ^O^

Zo kom je nooit in Franeker voor EW - sowieso nooit in Franeker want Franeker :') - en zo twee keer binnen 4 dagen. Valt me wel vaker op trouwens, dat soort geintjes. Precies datzelfde heb ik met Nijmegen/Meerkerk/Nieuwegein. Soms hoef ik daar echt maanden niet heen, en dan ineens kom je er 3 keer binnen twee weken ofzo :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148751691
Juist ja, er zit nu weer zo'n tabaksplant met benen tegenover me.

Overigens, de auto is inderdaad ekt fantastisch!!1
pi_148754459
Haha nice, Meerkerk op Dumpert inclusief hiker bij de bushalte! :')
http://www.dumpert.nl/med(...)r_vs_zijspiegel.html
pi_148754716
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:25 schreef jurgenov het volgende:
Haha nice, Meerkerk op Dumpert inclusief hiker bij de bushalte! :')
http://www.dumpert.nl/med(...)r_vs_zijspiegel.html
Ik ben nog nooit bij die bushalte geweest in meerkerk :@
pi_148754766
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:25 schreef jurgenov het volgende:
Haha nice, Meerkerk op Dumpert inclusief hiker bij de bushalte! :')
http://www.dumpert.nl/med(...)r_vs_zijspiegel.html
Wauw, heb serieus 10 minuten geleden dat filmpje gezien, meerkerk totaal niet herkend :@
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148754814
Halte postkantoor toch?
pi_148754873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:40 schreef Viezze het volgende:
Halte postkantoor toch?
Inderdaad, maar moet je ook wel goed kijken. Zou het ook totaal niet herkennen :P
Nee, toch niet
pi_148754934
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:20 schreef trolley het volgende:
Het is dat we gratis kunnen reizen en ervoor betaald krijgen om zoveel kilometers te maken met het OV, maar anders ga ik toch echt 450 keer liever met de auto. Stinkende mensen die naast je komen zitten in de trein :N

Speaking of that. Maandag Sneek - Amsterdam - Franeker met een Octavia heen en een Insignia terug. ^O^

Zo kom je nooit in Franeker voor EW - sowieso nooit in Franeker want Franeker :') - en zo twee keer binnen 4 dagen. Valt me wel vaker op trouwens, dat soort geintjes. Precies datzelfde heb ik met Nijmegen/Meerkerk/Nieuwegein. Soms hoef ik daar echt maanden niet heen, en dan ineens kom je er 3 keer binnen twee weken ofzo :+
Franekerrrr <3
pi_148755070
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Inderdaad, maar moet je ook wel goed kijken. Zou het ook totaal niet herkennen :P
De eerste secondes dacht ik al 'Hmm.. komt bekend voor'. Daarna zag ik de hiker en de snackbar en toen had ik 'm. :+
pi_148755122
Toen ik daar voor het laatst was waren ze nog aan het verbouwen, maar nu ziet het er een stuk beter uit.
pi_148755470
Eerste dag als hiker zit erop, meteen 4 auto's :)

Maar waar de F*CK zit de 'ok/enter'-knop van het navigatiesysteem van een Insigna?! :')
pi_148755561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:25 schreef jurgenov het volgende:
Haha nice, Meerkerk op Dumpert inclusief hiker bij de bushalte! :')
http://www.dumpert.nl/med(...)r_vs_zijspiegel.html
raar, loop ik dan compleet verkeerd aangezien ik ( de enkele keer dat ik niet naar de snelweghalte maar die postkantoor dus) niet hier stond maar voor een of andere bouwbedrijf?

o wacht zie t al ik pak blijkbaar altijd de halte daarvoor :z
Zie!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 19:21:02 #190
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148756060
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:03 schreef jevl het volgende:
Eerste dag als hiker zit erop, meteen 4 auto's :)

Maar waar de F*CK zit de 'ok/enter'-knop van het navigatiesysteem van een Insigna?! :')
Volgens mij is er sindskort een nieuw model met nieuwe navigatie, maar bij de wat oudere met die knoppenbrei op het dashboard moest je de ring van de volumeknop indrukken.

Inderdaad, de ring van de knop ja.
pi_148756117
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgens mij is er sindskort een nieuw model met nieuwe navigatie, maar bij de wat oudere met die knoppenbrei op het dashboard moest je de ring van de volumeknop indrukken.

Inderdaad, de ring van de knop ja.
Mooi is dat haha, zo heb ik eens 10 minuten lopen zoeken in een of andere renault hoe ik de km stand er voor kreeg :Y
pi_148757274
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgens mij is er sindskort een nieuw model met nieuwe navigatie, maar bij de wat oudere met die knoppenbrei op het dashboard moest je de ring van de volumeknop indrukken.

Inderdaad, de ring van de knop ja.
...

wie verzint het
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:10:05 #193
414827 Wave103
It's not pop music
pi_148757561
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef johnson555 het volgende:

[..]

raar, loop ik dan compleet verkeerd aangezien ik ( de enkele keer dat ik niet naar de snelweghalte maar die postkantoor dus) niet hier stond maar voor een of andere bouwbedrijf?

o wacht zie t al ik pak blijkbaar altijd de halte daarvoor :z
Ja, die halte kom je toch normaal gesproken niet :? Ik loop altijd naar 'blommendaal'
pi_148757878
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mooi is dat haha, zo heb ik eens 10 minuten lopen zoeken in een of andere renault hoe ik de km stand er voor kreeg :Y
Ik heb in een toyota een keer in het instructieboekje moeten kijken om de kilometerstand te kunnen vinden. Kon je alleen zien als de motor uit stond en de sleutel uit het contact haalde.
pi_148757955
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:10 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Ja, die halte kom je toch normaal gesproken niet :? Ik loop altijd naar 'blommendaal'
Volgens mij scheelt het bijna niks, maar stuurt 9292 je naar Postkantoor als je richting Utrecht moet, omdat de bus daar later komt en je dus later weg kan.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:44:23 #196
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148758822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:50 schreef jurgenov het volgende:

[..]

De eerste secondes dacht ik al 'Hmm.. komt bekend voor'. Daarna zag ik de hiker en de snackbar en toen had ik 'm. :+
Same here!

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgens mij is er sindskort een nieuw model met nieuwe navigatie, maar bij de wat oudere met die knoppenbrei op het dashboard moest je de ring van de volumeknop indrukken.

Inderdaad, de ring van de knop ja.
Regiotaxi waar ik nu rijdt heeft Zafira's met navigatie. Heb gewoon de TomTom op het raam hangen, wat een kut systeem is dat.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148760081
Mwah. Vind die navigatie best wel OK werken eigenlijk. Werkt alleen wel minder snel dan touchscreen, dat klopt
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_148761287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:10 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Ja, die halte kom je toch normaal gesproken niet :? Ik loop altijd naar 'blommendaal'
ik ook ja

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef Viezze het volgende:

[..]

Volgens mij scheelt het bijna niks, maar stuurt 9292 je naar Postkantoor als je richting Utrecht moet, omdat de bus daar later komt en je dus later weg kan.
nouuuuu, mij stuurt 9292 altijd naar bloemendaal, want ik kom er niet uit de buurt en zou niet weten waar de halte postkantoor zit


maareee ik hoor nu dus dat de halte bi meerkerk opgeheven is lekker kut dan dat wordt minimaal 30 min lopen en als je de bus mist nog 60 min om t dorp uit te komen _O- :') 8)7
Zie!
pi_148766518
Lachen. Laatst nog bij die bushalte geweest. Was wat vroeg bij Blommendaal dus dacht ik loop een stukje verder en haal koffie in dat 'centrum'. Kwam ik nog iemand van EW tegen met zo'n tas :P. Die gozer was helemaal afgepeigerd want hij haalde de bus net. Wilde die in 81 stappen. Toch maar geadviseerd om op 181 te wachten. Is sneller naar Utrecht centraal.
Over 181 gesproken. Die laat 9292 nu niet meer zien. Hebben jullie het over die bus of niet?
pi_148770726
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef Viezze het volgende:
Geen motor gezien, wel in meta gezeten. Heb vandaag hoofdzakelijk koffie gedronken en verhalen uitgewisseld :')

Zojuist ook gebeld over het locatiewerk. Eerste keer in mijn EW carrière, ben benieuwd.
Hij stond onder de brug van GEMINI naar Metaforum. Staat hij eigenlijk nu altijd sinds ik 'm niet meer tussen HG en MF neer mag zetten.

Prima plekje. Alleen ze zouden die tyfusfietsen die altijd buiten dat hok staan dat hok in moeten duwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Amoeba op 17-01-2015 10:52:26 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148771307
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 00:25 schreef OMGitsSander het volgende:
Lachen. Laatst nog bij die bushalte geweest. Was wat vroeg bij Blommendaal dus dacht ik loop een stukje verder en haal koffie in dat 'centrum'. Kwam ik nog iemand van EW tegen met zo'n tas :P. Die gozer was helemaal afgepeigerd want hij haalde de bus net. Wilde die in 81 stappen. Toch maar geadviseerd om op 181 te wachten. Is sneller naar Utrecht centraal.
Over 181 gesproken. Die laat 9292 nu niet meer zien. Hebben jullie het over die bus of niet?
Erm, 181 doet er wel korter over maar als het de vertrektijd is van de 81 gaat die echt eerder in Utrecht zijn.
pi_148772289
Jeetje ik vond de route om bij de bushalte aan de snelweg te komen al k*t. De eerste kilometers moest je al half op het gras lopen om de vrachtwagens en tractors te ontwijken, en nu mag je >30 minuten lopen naar een of andere dorpje met de hoop dat je de bus haalt.. Helemaal leuk wanneer het regent of spiegelglad is. :')

Eigenlijk moet EW hier wat op verzinnen. Misschien een hiker daar locatiewerk laten doen en om het halfuur hikers droppen?

Meerkerk :'(
pi_148775525
quote:
16s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:49 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Boeit mij dat hele hoerige stink Ajax wat :')
Zou ik ook zeggen als je met 2-0 naar huis wordt gestuurd. :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:39:52 #204
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148775586
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als je met 2-0 naar huis wordt gestuurd. :W
Waarom hebben jullie trouwens 2 extra dagen rust nodig voor volgende week?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:44:31 #205
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148775664
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie trouwens 2 extra dagen rust nodig voor volgende week?
Omdat 020=knvb
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:10:37 #206
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148777575
M'n auto opgegeven voor de rubrieken Klokje Rond en Mijn Eerste Auto in de Autoweek, ben benieuwd of ik er wat van hoor :D

Wilde hem eerst opgeven voor die rollenbanktest, maar daar was geen pagina voor :')
  zaterdag 17 januari 2015 @ 17:26:52 #207
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148779549
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie trouwens 2 extra dagen rust nodig voor volgende week?
Koninklijke Nederlandse Joden Bond kunnen ze zich beter noemen.

Echt heerlijk hoe gisteren een Ajax-toeschouwer met baard werd afgevoerd nadat hij door het uitvak werd uitgemaakt voor Moslimterrorist, als reactie op zijn provocerende gedrag. De stakker.
#26 || Luciano da Silva
pi_148779751
Gisteren een auto naar een privé adres gebracht in Rotterdam, om vervolgens een andere auto mee terug te nemen. Bij het controleren op schade kreeg ik zo mijn twijfels hoe veilig de auto nog was. Vervolgens easyway gebeld en na wat heen en weer gebel kwamen ze tot de conclusie dat ik de auto beter kon laten staan. Hij zal wel met een trailer opgehaald worden vermoed ik.



Voor vanochtend een rit gekregen van Wijchen naar Den Haag in een heel wat betere auto (BMW 750 405pK _O- )


pi_148779800
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Koninklijke Nederlandse Joden Bond kunnen ze zich beter noemen.

Echt heerlijk hoe gisteren een Ajax-toeschouwer met baard werd afgevoerd nadat hij door het uitvak werd uitgemaakt voor Moslimterrorist, als reactie op zijn provocerende gedrag. De stakker.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148779961
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef Volluto het volgende:
Gisteren een auto naar een privé adres gebracht in Rotterdam, om vervolgens een andere auto mee terug te nemen. Bij het controleren op schade kreeg ik zo mijn twijfels hoe veilig de auto nog was. Vervolgens easyway gebeld en na wat heen en weer gebel kwamen ze tot de conclusie dat ik de auto beter kon laten staan. Hij zal wel met een trailer opgehaald worden vermoed ik.

[ afbeelding ]

Voor vanochtend een rit gekregen van Wijchen naar Den Haag in een heel wat betere auto (BMW 750 405pK _O- )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pooier bak _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148780075
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef Volluto het volgende:
verhaal
Zo, jij maakt nog wat mee :P Zei de privé persoon nog wat over die schade?
Nee, toch niet
pi_148780390
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:42 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zo, jij maakt nog wat mee :P Zei de privé persoon nog wat over die schade?
Hij had de auto uitgeleend aan een kennis ( voor een ritje) en had de schade dus niet zelf veroorzaakt. Hij vroeg wel aan mij of ik wist wat reparatie zou kosten. Denk eerlijk gezegd dat de auto gewoon total loss is.
pi_148780863
Wat een heerlijke velgen onder die BMW :)
pi_148782454
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:10 schreef Irritatie100 het volgende:
M'n auto opgegeven voor de rubrieken Klokje Rond en Mijn Eerste Auto in de Autoweek, ben benieuwd of ik er wat van hoor :D

Wilde hem eerst opgeven voor die rollenbanktest, maar daar was geen pagina voor :')
Die rollenbanktest was juist vet geweest! Maar klokje rond heb je zelf meer aan vermoed ik. Wel gaaf en denk dat je wel kans maakt hoor. Als ik soms zie wat voor goedkope jappen er worden getest.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:09:27 #215
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148783115
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:51 schreef stripe het volgende:

[..]

Die rollenbanktest was juist vet geweest! Maar klokje rond heb je zelf meer aan vermoed ik. Wel gaaf en denk dat je wel kans maakt hoor. Als ik soms zie wat voor goedkope jappen er worden getest.
Ja, gisteren ging niemand van m'n maten naar de kroeg omdat ze geen zin hadden of aan het wintersporten waren enzo. Toen verveelde ik me zo de tering dat ik om 23:00 maar even een rondje ging rijden. Uiteindelijk was ik om 4:00 weer thuis :')

Maar ook wat acceleraties gemeten omdat de weg toch leeg was. In 2001 had AW de Octavia RS voor de 80-120 sprint in 5 geklokt op 9,9 seconden, ik mezelf op 7,8 :D Dus ik vermoed dat de dyno-uitdraai van 2007 die ik in m'n dashboardkastje vond wel redelijk klopt, maar vroeg me af hoe goed nog :P
pi_148783176
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, gisteren ging niemand van m'n maten naar de kroeg omdat ze geen zin hadden of aan het wintersporten waren enzo. Toen verveelde ik me zo de tering dat ik om 23:00 maar even een rondje ging rijden. Uiteindelijk was ik om 4:00 weer thuis :')

Maar ook wat acceleraties gemeten omdat de weg toch leeg was. In 2001 had AW de Octavia RS voor de 80-120 sprint in 5 geklokt op 9,9 seconden, ik mezelf op 7,8 :D Dus ik vermoed dat de dyno-uitdraai van 2007 die ik in m'n dashboardkastje vond wel redelijk klopt, maar vroeg me af hoe goed nog :P
Wat gaf die uitdraai aan dan, voor het vermogen en het koppel? :)
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:11:53 #217
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148783208
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Wat gaf die uitdraai aan dan, voor het vermogen en het koppel? :)
235pk/302nm. Standaard zit ie op 180pk/235nm.

Was wel verrast, de garage waar ik hem gekocht heb en de advertentie hebben er met geen woord over gerept. Maar het verschil met de AW-test van destijds was zo groot dat het toch wel lijkt te kloppen dat ie gechipt is :P
pi_148783247
Oeh, dat is prima in orde. En dan heb je trouwens nog mazzel dat je op zeeniveau zit. Hier in Colorado mis je altijd minimaal 20% van je vermogen vanwege de hoogte (als je geen turbo hebt).
pi_148783339
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

235pk/302nm. Standaard zit ie op 180pk/235nm.

Was wel verrast, de garage waar ik hem gekocht heb en de advertentie hebben er met geen woord over gerept. Maar het verschil met de AW-test van destijds was zo groot dat het toch wel lijkt te kloppen dat ie gechipt is :P
Wij hebben destijds bij de verkoop van een auto ook niet aangegeven dat hij gechipt was. Dan krijgen mensen toch al sneller argwaan (er is mee gescheurd) en dat kan de prijs beïnvloeden.

quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef Volluto het volgende:
Gisteren een auto naar een privé adres gebracht in Rotterdam, om vervolgens een andere auto mee terug te nemen. Bij het controleren op schade kreeg ik zo mijn twijfels hoe veilig de auto nog was. Vervolgens easyway gebeld en na wat heen en weer gebel kwamen ze tot de conclusie dat ik de auto beter kon laten staan. Hij zal wel met een trailer opgehaald worden vermoed ik.

[ afbeelding ]

Voor vanochtend een rit gekregen van Wijchen naar Den Haag in een heel wat betere auto (BMW 750 405pK _O- )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de deur nog gewoon op kon was ik er waarschijnlijk gewoon mee gaan rijden :+
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:17:04 #220
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148783395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wij hebben destijds bij de verkoop van een auto ook niet aangegeven dat hij gechipt was. Dan krijgen mensen toch al sneller argwaan (er is mee gescheurd) en dat kan de prijs beïnvloeden.

[..]

Als de deur nog gewoon op kon was ik er waarschijnlijk gewoon mee gaan rijden :+
Ach, ik vind het wel prima. Dit blok is vrij makkelijk naar een hoger vermogen te krijgen, dus ik zat al te kijken naar een chip naar 220pk. Alleen dat is een euro of 600. En die kan ik nu dus mooi op zak houden :7
pi_148783445
Ja het is ook prima, zeker met zo'n auto :D
pi_148783514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ach, ik vind het wel prima. Dit blok is vrij makkelijk naar een hoger vermogen te krijgen, dus ik zat al te kijken naar een chip naar 220pk. Alleen dat is een euro of 600. En die kan ik nu dus mooi op zak houden :7
En wat doet ie van 0-100 denk je? Als je echt 235pk hebt vind ik dat al behoorlijk veel!
pi_148783598
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef Volluto het volgende:
Gisteren een auto naar een privé adres gebracht in Rotterdam, om vervolgens een andere auto mee terug te nemen. Bij het controleren op schade kreeg ik zo mijn twijfels hoe veilig de auto nog was. Vervolgens easyway gebeld en na wat heen en weer gebel kwamen ze tot de conclusie dat ik de auto beter kon laten staan. Hij zal wel met een trailer opgehaald worden vermoed ik.

[ afbeelding ]

Voor vanochtend een rit gekregen van Wijchen naar Den Haag in een heel wat betere auto (BMW 750 405pK _O- )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had gewoon geen zin om WEER in zo'n koekblik te rijden. ;P

En die BMW, ik zou hem sowieso een keer alleen willen testen. Ik heb nu twee keer zo'n nieuwe gereden als PC en ik vind hem niet "wow, its amazing" zeg maar.
Ik moet alleen nog de nieuwe Audi A8 rijden om een top 3 van die grote luxe sedans te maken. ^^
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:23:31 #224
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148783606
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:20 schreef stripe het volgende:

[..]

En wat doet ie van 0-100 denk je? Als je echt 235pk hebt vind ik dat al behoorlijk veel!
Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk. Denk wel dat het vrij rap gaat, zal een seconde of 7 zijn? Standaard doet ie er 7,9 over en ik heb het idee dat ik dat wel sneller doe. Alleen jammer dat je zo verrekte snel wielspin hebt in z'n 1 :P
Maar 50-80 in z'n 2 doe ik in minder dan 3 seconden. En de 2 loopt door tot 120-130.
pi_148783730
Meer dan 5 seconden doen over 0-100 km/u :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148783778
Die 0-100 tijd bij iKenteken klopt vaak niet. Enig idee hoe zij aan deze gegevens komen en waarom ik die tijd vaak gemakkelijk verbreek?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:30:11 #227
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148783832
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef Amoeba het volgende:
Meer dan 5 seconden doen over 0-100 km/u :')
Nat worden in de regen :')
Het altijd koud hebben in de winter :')
Geen radio hebben :')
Geen cruise control hebben :')
Überhaupt niet kunnen rijden in de winter omdat je dan op je bek gaat door de gladheid :')
pi_148783869
quote:
Ik zou niet publiekelijk toegeven dat je 0-100 sprintjes doet met wagens die je rijdt voor EW/AR :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148783884
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nat worden in de regen :')
Het altijd koud hebben in de winter :')
Geen radio hebben :')
Geen cruise control hebben :')
Überhaupt niet kunnen rijden in de winter omdat je dan op je bek gaat door de gladheid :')
Denken dat je een punt maakt. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:32:09 #230
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148783936
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Denken dat je een punt maakt. :')
.
pi_148784031
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

.
Gast haal een motorrijbewijs en je hebt geeneens meer zin om auto te rijden. Ik heb 23-12 m'n auto afgetankt en hij zit nog steeds vol, wellicht 2x op en neer naar Eindhoven CS gereden.

Motor > auto. Klaar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148784032
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Je had gewoon geen zin om WEER in zo'n koekblik te rijden. ;P

En die BMW, ik zou hem sowieso een keer alleen willen testen. Ik heb nu twee keer zo'n nieuwe gereden als PC en ik vind hem niet "wow, its amazing" zeg maar.
Ik moet alleen nog de nieuwe Audi A8 rijden om een top 3 van die grote luxe sedans te maken. ^^
Top 5 als je deze wagens meeneemt in je beschouwing:

Audi A8
BMW 7
Mercedes S
Jaguar XJ
Lexus LS600h

Heb ze allemaal gereden en ik vind die nieuwe S klasse echt fantastisch ^O^
pi_148784044
Jag
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:35:31 #234
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148784072
VW Phaeton lijkt me wel leuk :D
pi_148784096
De Jag staat helemaal onderaan op mijn persoonlijke lijstje :p Qua looks helemaal geweldig, maar de stoelen zijn ruk en het navigatiesysteem deed me denken aan een systeem uit een James Bond film van '93.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:36:32 #236
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148784106
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gast haal een motorrijbewijs en je hebt geeneens meer zin om auto te rijden. Ik heb 23-12 m'n auto afgetankt en hij zit nog steeds vol, wellicht 2x op en neer naar Eindhoven CS gereden.

Motor > auto. Klaar.
Mwoah, ik zou gewoon een plezierrijder worden denk ik. Ik prefereer het comfort van een auto. Zeker als het tyfusweer is.
pi_148784606
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Je had gewoon geen zin om WEER in zo'n koekblik te rijden. ;P

En die BMW, ik zou hem sowieso een keer alleen willen testen. Ik heb nu twee keer zo'n nieuwe gereden als PC en ik vind hem niet "wow, its amazing" zeg maar.
Ik moet alleen nog de nieuwe Audi A8 rijden om een top 3 van die grote luxe sedans te maken. ^^
Ik vind dat je bij de BMW 7 serie echt merkt dat je vooral in een grote auto rijdt. Kan gewenning zijn natuurlijk, ik heb er maar één keer in gereden.
pi_148784728
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gast haal een motorrijbewijs en je hebt geeneens meer zin om auto te rijden. Ik heb 23-12 m'n auto afgetankt en hij zit nog steeds vol, wellicht 2x op en neer naar Eindhoven CS gereden.

Motor > auto. Klaar.
Mwah. Dat had ik ook toen ik net mijn motorrbw had. Wordt wel minder hoor, dat klooien met je pak gaat vanzelf vervelen.
Nee.
pi_148785247
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gast haal een motorrijbewijs en je hebt geeneens meer zin om auto te rijden. Ik heb 23-12 m'n auto afgetankt en hij zit nog steeds vol, wellicht 2x op en neer naar Eindhoven CS gereden.

Motor > auto. Klaar.
Wat voor auto heb je?
pi_148785389
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:09 schreef stripe het volgende:

[..]

Wat voor auto heb je?
Opel Tigra uit '95. Niks bijzonders.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148785533
Die zou ik ook zoveel mogelijk mijden :+
pi_148785602
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:17 schreef Viezze het volgende:
Die zou ik ook zoveel mogelijk mijden :+
Ik heb niet eens een auto dus zou er wel in rijden. Tenzij die paars is natuurlijk.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:19:47 #243
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148785620
Opel he, daar controleert de kwaliteitsdienst op roest...
Als er geen roest op zit, word er even handmatig roest op gemaakt, anders is het geen Opel..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148785651
Ik moet mijn auto volgende week verkopen :( En een auto in Nederland aanschaffen is op dit moment veel te duur voor me.
pi_148786360
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:17 schreef Viezze het volgende:
Die zou ik ook zoveel mogelijk mijden :+
Ga lekker treinen man. :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 21:29:22 #246
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148788166
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Die 0-100 tijd bij iKenteken klopt vaak niet. Enig idee hoe zij aan deze gegevens komen en waarom ik die tijd vaak gemakkelijk verbreek?
Maar tel je hard op of meet je dat met een stopwatch oid?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 18 januari 2015 @ 04:43:21 #247
436995 A_Valbuena
One man army
pi_148798118
Was er maar werk in het weekend of in de avond -O-. Zou zoveel uren meer kunnen maken :s)
أنا مغربي
  zondag 18 januari 2015 @ 10:25:54 #248
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148799363
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk. Denk wel dat het vrij rap gaat, zal een seconde of 7 zijn? Standaard doet ie er 7,9 over en ik heb het idee dat ik dat wel sneller doe. Alleen jammer dat je zo verrekte snel wielspin hebt in z'n 1 :P
Maar 50-80 in z'n 2 doe ik in minder dan 3 seconden. En de 2 loopt door tot 120-130.
Ik zal mijn stopwatch meenemen :7
#26 || Luciano da Silva
pi_148801465
Ik heb ook vaak het gevoel dat het niet klopt. Ooit met een collega gereden in een Jetta hybrid met gecombineerd 200pk+, en dus ook met zo'n chille automaat erin(dsg?). Volgens kentekenapp was 0-100 iets van 11 seconden, waar we zelf toch een stúk lager uitkwamen
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148802434
Misschien pakt die kentekenapp hem niet goed?
  zondag 18 januari 2015 @ 14:09:18 #251
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148804262
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:19 schreef bokkepoot het volgende:
Opel he, daar controleert de kwaliteitsdienst op roest...
Als er geen roest op zit, word er even handmatig roest op gemaakt, anders is het geen Opel..
Toen ik dat ding kocht van m'n broer gelijk wat minor fixes gedaan. Hem interesseerde die auto geen reet, dus ff wat standaard dingetjes vervangen zoals kapotte zonneklepsteun, gordelplastic etc. Maar inderdaad begon die wielkast flink te roesten, dus met een powervijl die ellende weggehaald en plamuur ertegen en (zelf) overgespoten. Aan de ene kant is het bijna niet te zien dat het overgespoten is :7 aan de andere kant wel :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 18 januari 2015 @ 17:47:16 #252
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_148812198
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 04:43 schreef A_Valbuena het volgende:
Was er maar werk in het weekend of in de avond -O-. Zou zoveel uren meer kunnen maken :s)
Geen leven? :')
  zondag 18 januari 2015 @ 18:01:00 #253
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148812585
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:25 schreef qua111 het volgende:
Ik heb ook vaak het gevoel dat het niet klopt. Ooit met een collega gereden in een Jetta hybrid met gecombineerd 200pk+, en dus ook met zo'n chille automaat erin(dsg?). Volgens kentekenapp was 0-100 iets van 11 seconden, waar we zelf toch een stúk lager uitkwamen
Fabrieksopgave voor zo'n apparaat is 8,5 seconde geloof ik. En hij heeft 170pk gecombineerd :P
pi_148813546
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Fabrieksopgave voor zo'n apparaat is 8,5 seconde geloof ik. En hij heeft 170pk gecombineerd :P
Zou zweren dat t 210 of 220pk was. Is alweer een jaartje terug though.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  zondag 18 januari 2015 @ 21:34:41 #255
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148821481
Vieze flitser op de N50 vandaag ooit want die foto is niet vandaag gemaakt. :') maar wel vette pica toch? *)

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 18 januari 2015 @ 22:44:35 #256
436995 A_Valbuena
One man army
pi_148824162
quote:
12s.gif Op zondag 18 januari 2015 17:47 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Geen leven? :')
Nee haha werk is mijn leven doe voor de rest eigenlijk helemaal niets :')
أنا مغربي
pi_148824300
A_Valbuena als hij geen werk heeft:



Grapje
pi_148826880
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:44 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Nee haha werk is mijn leven doe voor de rest eigenlijk helemaal niets :')
Je bent niet de enige :+ Vind in Duitsland uitgaan veel leuker, maar dat kost weer 80eu + 6 uur busreis per keer, dus doe hier in Groningen niet zo veel behalve studie & werk :+
Nee, toch niet
  maandag 19 januari 2015 @ 04:46:18 #259
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148830095
Zo gaan jullie maar lekker een week arbeiten of studeren, ga ik even genieten in Oostenrijk. Mazzel :*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 19 januari 2015 @ 05:03:33 #260
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_148830116
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 04:46 schreef Fiorano het volgende:
Zo gaan jullie maar lekker een week arbeiten of studeren, ga ik even genieten in Oostenrijk. Mazzel :*
Doe maar lekker op tijd enzo.
  maandag 19 januari 2015 @ 07:19:29 #261
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148830357
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 05:03 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Doe maar lekker op tijd enzo.
Tering, veel te vroeg Ja. En nu al drie kwartier in de file bij Oberhausen :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 19 januari 2015 @ 08:19:33 #262
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148830713
Wintersport :')
Vrijwillig naar de kou gaan :')

Dan ga ik echt liever werken :7
pi_148830812
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 08:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Wintersport :')
Vrijwillig naar de kou gaan :')
Dit dus, al zou ik best goed zijn in de apres ski! Maar geef mij met sneeuw maar een auto,bij voorkeur met achterwielaandrijving en mechanische handrem. :)

Hier overigens vandaag Groningen - Venray en Nijmegen - Almere. Leon en Laguna, prima! ^O^
pi_148831293
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 04:46 schreef Fiorano het volgende:
Zo gaan jullie maar lekker een week arbeiten of studeren, ga ik even genieten in Oostenrijk. Mazzel :*
Ik ben vorige week geweest haha, veel plezier!
  maandag 19 januari 2015 @ 09:41:19 #265
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148831771
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 08:31 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Dit dus, al zou ik best goed zijn in de apres ski! Maar geef mij met sneeuw maar een auto,bij voorkeur met achterwielaandrijving en mechanische handrem. :)

Hier overigens vandaag Groningen - Venray en Nijmegen - Almere. Leon en Laguna, prima! ^O^
Après ski ben ik erg bedreven in inderdaad :7 vaak genoeg hier in Rotterdam naar de Skihut geweest :')

Ps: niet aan te raden als je de BOB bent
pi_148835625
hebben jullie al je salaris gehad? Ik heb nog steeds niks. Zat er aan te twijfelen om maar weer een mailtje te gaan sturen, het is niet de eerste keer dat ze het op een of andere manier compleet vergeten bij mij.
pi_148835736
Ik had het salaris de 16e binnen (Rabobank).

Overigens was mijn Leon in een Focus veranderd. Helemaal goed ^O^
pi_148837185
Ik heb inderdaad ¤10.xx gekregen voor die ene twee LMs. Prima salaris zo, compenseert meer dan voor de korting op reserveringen. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148837633
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb inderdaad ¤10.xx gekregen voor die ene twee LMs. Prima salaris zo, compenseert meer dan voor de korting op reserveringen. *O*
Ik ben ook niet ontevreden daar over. :) De uurlonen die op mijn salarisstrook staan zijn steeds ook hoger dan wat in de ritopdracht staat, prettige verassing
pi_148837848
Salaris EW was vrijdag de 16e binnen op rabobank inderdaad.
Morgen nog tentamentje, en dan hopelijk woensdag weer werken :D
pi_148838132
Ing easyway. Ik heb t (ook) nog niet
pi_148838832
Ik ben m'n salaris al bijna weer kwijt :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148839136
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef trolley het volgende:
Ik ben m'n salaris al bijna weer kwijt :')
Niet getreurd zodra ik m'n salaris heb heb ik meteen nog een rekening van met zorgkosten met wat eigenrisico kosten erbovenop waardoor ik het ook meteen weer kwijt ben ;( Het leven is oneerlijk af en toe.
pi_148839202
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef trolley het volgende:
Ik ben m'n salaris al bijna weer kwijt :')
Ik ook. Maar dat is een weeksalaris, gelukkig. En morgen komt de huur- en zorgtoeslag weer. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148839370
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb inderdaad ¤10.xx gekregen voor die ene twee LMs. Prima salaris zo, compenseert meer dan voor de korting op reserveringen. *O*
Nice *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:16:00 #276
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148839379
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ook. Maar dat is een weeksalaris, gelukkig. En morgen komt de huur- en zorgtoeslag weer. :P
Ik ben het mijne ook alweer bijna kwijt. :') Nog 30 euro om tot vrijdag te overleven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148839744
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ook. Maar dat is een weeksalaris, gelukkig. En morgen komt de huur- en zorgtoeslag weer. :P
Inderdaad ja, gelukkig! En stufi komt ook alweer bijna :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148839841
had al vrijdag salaris
Zie!
pi_148840247
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef trolley het volgende:

[..]

Inderdaad ja, gelukkig! En stufi komt ook alweer bijna :Y
Bijna... Valt toch tegen als je nog tien euro over hebt hoor. :+
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:49:59 #280
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148840530
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bijna... Valt toch tegen als je nog tien euro over hebt hoor. :+
Eigenlijk ik ook want de tank vd motor is haast leeg. :(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:58:06 #281
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_148840870
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:25 schreef qua111 het volgende:
Ik heb ook vaak het gevoel dat het niet klopt. Ooit met een collega gereden in een Jetta hybrid met gecombineerd 200pk+, en dus ook met zo'n chille automaat erin(dsg?). Volgens kentekenapp was 0-100 iets van 11 seconden, waar we zelf toch een stúk lager uitkwamen
Dan klopt die app die je gebruikt niet. Jetta hybrid doet iets van 8,5 - 9 sec (op papier) uit m'n hoofd.
Mijn ervaring is btw juist dat auto's fabrieksopgave nooit halen. Zit er bijna altijd iets boven.

@Irritatie
130 in z'n 2 _O_
Werd laatst trouwens nog opgeduwd door een Octavia Combi RS (36-lk-vd). Komt ie naast me bij het stoplicht, ik als een mongool met wielspin weg trekt hij gewoon langzamer op dan m'n oma zonder rijbewijs.
Stond ik gvd aardig voor lul, kut skoda-rijders ook. Onvoorspelbaar die gasten :')

Ik mis EW wel een beetje. Bij m'n nieuwe bijbaan pas 1 auto gereden :X
  maandag 19 januari 2015 @ 15:19:58 #282
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148841812
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:58 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dan klopt die app die je gebruikt niet. Jetta hybrid doet iets van 8,5 - 9 sec (op papier) uit m'n hoofd.
Mijn ervaring is btw juist dat auto's fabrieksopgave nooit halen. Zit er bijna altijd iets boven.

@Irritatie
130 in z'n 2 _O_
Werd laatst trouwens nog opgeduwd door een Octavia Combi RS (36-lk-vd). Komt ie naast me bij het stoplicht, ik als een mongool met wielspin weg trekt hij gewoon langzamer op dan m'n oma zonder rijbewijs.
Stond ik gvd aardig voor lul, kut skoda-rijders ook. Onvoorspelbaar die gasten :')

Ik mis EW wel een beetje. Bij m'n nieuwe bijbaan pas 1 auto gereden :X
Stond ik net met de motor bij het stoplicht, knalt ineens een BMW naast me met piepende banden weg. Ik trek ook altijd flink op dus was hem ruim voor, maar wtf was die van plan. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148841863
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Stond ik net met de motor bij het stoplicht, knalt ineens een BMW naast me met piepende banden weg. Ik trek ook altijd flink op dus was hem ruim voor, maar wtf was die van plan. :')
Misschien was het iemand uit dit topic.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 19 januari 2015 @ 16:10:34 #284
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_148843843
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Stond ik net met de motor bij het stoplicht, knalt ineens een BMW naast me met piepende banden weg. Ik trek ook altijd flink op dus was hem ruim voor, maar wtf was die van plan. :')
Haha toch wel respect voor die gast, altijd vol gas willen gaan. ^O^
pi_148843989
En nog een extra uurtje vandaag. CP dacht dat hij er een uurtje later moest zijn. Dus we kunnen nog even wachten.
pi_148845072
Er wordt nagevraagt of mijn diner in een 5-sterrenhotel wordt vergoed. :D Anders ga ik naar de mac en gebruik de maaltijdvergoeding van EW, maar ik hoop natuurlijk het eerste.
  maandag 19 januari 2015 @ 16:45:47 #287
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148845245
Zo dat was met een gemiddelde van 100km/h naar Oostenrijk knallen inclusief file etc. Nu de bar in, zoals het hoort.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148845419
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef DrSnuggle het volgende:
Er wordt nagevraagt of mijn diner in een 5-sterrenhotel wordt vergoed. :D Anders ga ik naar de mac en gebruik de maaltijdvergoeding van EW, maar ik hoop natuurlijk het eerste.
Haha nice! Ik duim voor je. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148846023
Best prima zo'n dag locatiewerk, paar auto's schoongemaakt / gecheckt, paar auto's weggebracht in de omgeving. Ze mogen me er wel vaker voor vragen ^O^
pi_148846181
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:47 schreef Drilboor het volgende:
A_Valbuena als hij geen werk heeft:

[ afbeelding ]

Grapje
Goeie.. :')
أنا مغربي
pi_148846716
Duurt lang, dat navragen :(
  maandag 19 januari 2015 @ 17:33:52 #292
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_148847187
Wintersport kan trouwens best leuk zijn:

pi_148847306
weet iemand hoe het nou zit met het salaris bij AR? Ik dacht dat het vanaf 2015 minimumloon was voor reizen en een variabel loon voor rijden. Echter blijkt uit mijn eerste salaris van 2015 dat ik 6,29 kreeg voor reizen en iets van 8,30 voor rijden. Dus eigenlijk erop vooruit, of is het van die reserveringen afgegaan?
pi_148848943
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:33 schreef Sjouveur het volgende:
Wintersport kan trouwens best leuk zijn:

[ afbeelding ]
Ik ben heul erg klaar met de winter maar dit lijkt mij toch echt zo heerlijk, tenminste, ik neem aan dat het een 4wd is het? :)

Mijn maaltijd wordt waarschijnlijk niet vergoed, maar ik heb hier wel een heerlijke sandwich gegeten en zal met de maaltijdvergoeding van EW maar een paar eurootjes bij moeten leggen.
  maandag 19 januari 2015 @ 19:57:09 #295
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_148852206
4WD inderdaad, en zonder esp en tractioncontrol aan boord is hij ook nog eens goed driftbaar :)
pi_148856226
Bus rijdt voor mn neus weg, half uur in de kou wachten... Kutlevuh :'(

Oh wacht, half uur extra betaald, prima :)
pi_148856341
Heb je bijna het extra geld van de sandwich alweer terug verdiend.
pi_148856427
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:22 schreef Drilboor het volgende:
Heb je bijna het extra geld van de sandwich alweer terug verdiend.
:D
  maandag 19 januari 2015 @ 21:40:20 #299
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148857248
ik wil een oproep plaatsen maar het topic is bijna vol wat nu
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 19 januari 2015 @ 21:40:44 #300
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148857268
volposten dan maar
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 19 januari 2015 @ 21:41:04 #301
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_148857286
oproep!
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')