Ik ben er onderhand ook wel helemaal klaar mee, straks ruim 15u (vanochtend laat begonnen). Gelukkig morgen niet beschikbaar.quote:
Vanaf het allereerste deel presentquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Gefeliciteerd met nummertje 200 haha. Dat dit ooit zo'n succesvol en langlopend topic is geworden.
De ekte officiële eerste? Of de eerste met nummer? Nice job!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vanaf het allereerste deel present
Nee, de ekte officiële eerstequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
De ekte officiële eerste? Of de eerste met nummer? Nice job!
Ik volgens mij sinds de 6e of zo. Maar goed, de laatste 70 al niet meer haha.
Alright, nice!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, de ekte officiële eerste
En inmiddels al een jaar niet meer als hiker, maar wel lurkend en af en toe postend.
Mis het soms wel trouwens
Wow je bent wel echt van de oude garde man hahaha. Neem aan dat je niet meer werkzaam bent?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vanaf het allereerste deel present
als ik heen ga then no Problem.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:19 schreef DrSnuggle het volgende:
18 minuten lopen vanaf station Maarssen naar de kartfabrique, iemand die zich dan geroepen voelt om te shuttelen... ^^
Haha ik zat ook nog te twijfelen, maar vind ik toch wel een beetje zonde. ^^quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:31 schreef Fiorano het volgende:
Ga trouwens niet in m'n pak karten denk ik, even omkleden in de auto dan maar
Straks naar t mooie Franekerquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:19 schreef trolley het volgende:
Nou de dag begint weer op zn EasyWays hoor
Moet je OM 9 uur een auto ophalen bij een bedrijf op een ietwat verlaten industrieterrein. Kom ik daar, niks, nada. Niemand aanwezig ook. Dus ik bel CP zegt hij dat hij mij tussen 10 en 11 had verwacht
Naar de Peugeot garagequote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Straks naar t mooie Franekerwou dat ik eens einde werk had in mn woonplaats haha,moet je bij een garage of privé adres?
Karten?quote:
De Kartfabrique heeft kleedruimtes.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:31 schreef Fiorano het volgende:
Ga trouwens niet in m'n pak karten denk ik, even omkleden in de auto dan maar
10 minuten lopen naar de bushalte.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:25 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Dan is het nog een leuk stukje lopen naar het station :p
Jup, mijn werkgever ook volgens mij. Maar bedankt!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
De Kartfabrique heeft kleedruimtes.
ik heb 'm sowieso bij me. Eigen pak ook trouwens, schoenen onder het zit proppen, klaar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:20 schreef Dimitri_ het volgende:
Nemen jullie een eigen helm mee naar het karten? Ik deed dat wel altijd, maar heb alleen nog systeemhelm met BT intercom etc. Beetje overdreven wellicht.
Kun jij met motorlaarzen karten? Moet kiezen tussen m'n kettingslot en schoenen om mee te nemen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou sowieso een eigen helm meenemen ja. Die anderen meuren altijd naar het angstzweet van de voorganger
Nurburgring?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Volgende keer gewoon meeten op Assen en dan karten op twee wielen?
Nog steeds spijt van dat ik met mijn oude scheurmonster toendertijd daar niet heen ben gegaan.quote:
Het is een kart. Niemand is bang in een kart.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou sowieso een eigen helm meenemen ja. Die anderen meuren altijd naar het angstzweet van de voorganger
Volgende keer gewoon meeten op Assen en dan karten op twee wielen?
Genoeg vrouwen die wél bang zijn in een kart hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het is een kart. Niemand is bang in een kart.
Welnee, die doen alsof zodat de mannen zich nuttig en stoer kunnen voelen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:54 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die wél bang zijn in een kart hoor.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welnee, die doen alsof zodat de mannen zich nuttig en stoer kunnen voelen.
Je hebt je motor verkocht?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nog steeds spijt van dat ik met mijn oude scheurmonster toendertijd daar niet heen ben gegaan.
Neem dat wel in een rugzak mee ofzo. Hoewel, auto rijden gaat ook prima net motorlaarzenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun jij met motorlaarzen karten? Moet kiezen tussen m'n kettingslot en schoenen om mee te nemen.
Ik heb mn auto verkocht, wel spijt van maar ook wel goed denk ik, anders mocht ik zo'n 1000euro aan reparatie betalen omdat dat ding onder mn kont vandaan begon te roesten.quote:
Haha een keer gedaan. De keren daarna maar op blote voeten auto gereden naar de rijschool.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neem dat wel in een rugzak mee ofzo. Hoewel, auto rijden gaat ook prima net motorlaarzen
Ik prefereer een zwarte koffie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef Wave103 het volgende:
Kan je trouwens bij de fabrique nog een beetje bier drinken daarna ofzo?
Wil je zelfstandig taxi chauffeur wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:10 schreef Fiorano het volgende:
Geheel toevallig iemand hier die een beetje ervaring heeft met ZZP'er worden?
Whehe, nee waarschijnlijk het bekende verhaal. Geintje met studiegenoten in de kroeg, serieus uit gaan werken en nu eens kijken of we er echt iets mee kunnen doen, maar wil het wel allemaal netjes regelen. Dus iedereen ZZP´er worden en dan in een VOF ons verenigen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wil je zelfstandig taxi chauffeur worden
Klinkt altijd wel gewaagd, moet je wel goeie afspraken maken. Ik heb meerdere studentenbedrijven daar kapot op zien...quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Whehe, nee waarschijnlijk het bekende verhaal. Geintje met studiegenoten in de kroeg, serieus uit gaan werken en nu eens kijken of we er echt iets mee kunnen doen, maar wil het wel allemaal netjes regelen. Dus iedereen ZZP´er worden en dan in een VOF ons verenigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |