SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Hij is te lam om de OP aan te passenquote:
Apart dat huid zo ver kan rekken. Van een a-cup naar dat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey McDeuceStengelman.
GC / Grootste borsten ter wereld : Maat 70Y
Zou je?
Ik zal jouw meloenen eens goed doorsmerequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey McDeuceStengelman.
Zou je?
Idd, of lopen of staan. Krijg je ook wel sterke rug van denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk serieus dat zij niet plat op haar rug kan liggen met 20 kilo ballast
Die zijn niet zo groot hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zal jouw meloenen eens goed doorsmere
ik heb nu al pijn en zo super huge zijn de mijne niet. dus wil echt niet voelen hoe dt is. ;-;quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk serieus dat zij niet plat op haar rug kan liggen met 20 kilo ballast
Gwn kipfiletjes gebruike dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zijn niet zo groot hoor.
Ga liften en sterk je rug aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb nu al pijn en zo super huge zijn de mijne niet. dus wil echt niet voelen hoe dt is. ;-;
Volgens mij zijn m'n facial aesthetics prima, maar ik heb geen smalle ribbenkast en geen platte buik hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:09 schreef McNulty het volgende:
Zomaar stalk ik c_c MD haar tieten. Ben niet eens boobguy thb. Gezicht>smalle ribbekast/taille>platte buik>billen>dijen.
of KLBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Donder op trutquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft Klokov nog iets notebaars gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:53 schreef Klokov het volgende:
Nee joh je moet zeggen waar ze woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Laat Ray dit niet horen vriendquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:55 schreef Snakey het volgende:
Anyway, bestellen jullie nog bij B&F? Ik heb net een potje crea binnen van XXL.
Nee jij zegt dat je nu al last van je rug hebt. Dus je jankt omdat je niet traint.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praatte dan ook over die memmen van die chick. Dus je bent de enige die jankt.
Heb ik gezegd dat ik dat zo erg vind dan? Alleen aangegeven dat ik het heb.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat je nu al last van je rug hebt. Dus je jankt omdat je niet traint.
dankjequote:Op woensdag 14 januari 2015 13:03 schreef Klokov het volgende:
Vrouwen willen geen bruikbaar advies, snap dat nou eens kaaskopje.
hurrdurr?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef seto het volgende:
zij is moslima mattie die zijn niet zo slim
Mmmmm lekker flinke dijen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij zijn m'n facial aesthetics prima, maar ik heb geen smalle ribbenkast en geen platte buik hoor. En dijen waar je gebouwen mee om kan werpen.
Gelukkig maakt mijn fabuleuze persoonlijkheid veel goed.
Zou wel een op een trainen met jou.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ooit
misschien
Ik doe alleen groepslessen.. dat is verdraagzaam.
Skkltje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel een op een trainen met jou.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
deuce is een soort wandelende shakeweight de sma die hem gaat wifen krijgt kkgrote biceps
Oh leuk, kijk er naar uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vandaag gaan we de borst- en bilspieren isoleren bby.
Inb4 wat is dat voor een gare split
Ja soms wel vermoeiend hoor. Altijd kramp.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
deuce is een soort wandelende shakeweight de sma die hem gaat wifen krijgt kkgrote biceps
ik denk eerder dat hij al komt als je ernaar kijkt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Kom 's van dichtbij kijken dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij al komt als je ernaar kijkt.
Daarom zal ik je vandaag leren hoe je met de shakeweight je borst- en bilspieren traint, zoals beloofd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja soms wel vermoeiend hoor. Altijd kramp.
Oké, tot straks.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom zal ik je vandaag leren hoe je met de shakeweight je borst- en bilspieren traint, zoals beloofd.
Ik ben nog een WIP. Bel me over een paar jaartjesquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe is jouw schouderpartij en borstkas dan nulty? Heb ik niet ergens foto's van jou?
Ach niet elke criteria hoeft afvinkt te worden. Maar dit zijn de dingen die mij in het oog springen als ze goed gelukt zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij zijn m'n facial aesthetics prima, maar ik heb geen smalle ribbenkast en geen platte buik hoor. En dijen waar je gebouwen mee om kan werpen.
Ik laat liever bij haar wat in het oog springen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ach niet elke criteria hoeft afvinkt te worden. Maar dit zijn de dingen die mij in het oog springen als ze goed gelukt zijn.
Laura Dore is wel gezegend met bizar goede proporties. Smalle ribbenkast wijde heupen. Bijna photoshop achtig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Smalle ribbenkast, dat zou tof zijn.
Heb uitstekende ribben
En nog goeie jetsers ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laura Dore is wel gezegend met bizar goede proporties. Smalle ribbenkast wijde heupen. Bijna photoshop achtig.
lkkrquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laura Dore is wel gezegend met bizar goede proporties. Smalle ribbenkast wijde heupen. Bijna photoshop achtig.
Jouw ejaculatie?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik laat liever bij haar wat in het oog springen.
Snap je.
Hey CC ben jij op deze plaatje?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nice figuur, mooie meidquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey CC ben jij op deze plaatje?
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
19 Jaar, maar nog nooit bereden. Komt de dagwaarde wel ten goede. Kan menig oldtimer een puntje aan zuigen.
Inbe4 Sapstengel en Weissmanquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:59 schreef McNulty het volgende:
Bij de weg deuce je weet wel dat mmf en mfm niet hetzelfde zijn he? Bij mmf hebben de mannen ook onderling sex, bij mfm niet.
Ik zie sap wel een mmf doen met weissman en msmessy onder het mom van "novelty experience".quote:
Shiiiiit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja precies, slobber slobber, hey weiss, no homo hè, slobber slobber, ja tuurlijk stengeltje. Wat doet die vrouw hier?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zie sap wel een mmf doen met weissman en msmessy onder het mom van "novelty experience".
Opening verder opensplijten met je piel. Haha ik snap hem idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey mc nulty ze zij fuck hahaha snap je vriend
Whehehequote:Op woensdag 14 januari 2015 15:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja precies, slobber slobber, hey weiss, no homo hè, slobber slobber, ja tuurlijk stengeltje. Wat doet die vrouw hier?
Godverdomme shiiiiit lmao.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja precies, slobber slobber, hey weiss, no homo hè, slobber slobber, ja tuurlijk stengeltje. Wat doet die vrouw hier?
Sorry is al opengespleten door Deuce laatst.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Opening verder opensplijten met je piel. Haha ik snap hem idd.
De vajayjay is zeer robuust en kan meerdere malen helemaal neergestoken worden met een piel. Dusss.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry is al opengespleten door Deuce laatst.
Als je zo'n aanbod zou krijgen van hun zou je dan ja zeggen?quote:
I wishquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is echt fucking domquote:
Backboobsquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
Tieten zijn ook boven dus maakt niet uit
Pics van je sideboobquote:
Hmmm zou die hoofddoek wel voorzien van stijfselquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Is wel minder lekker dan die van bf.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, ben er bijna doorheen. Daarna emmer bij XXL bestellen, heb nu al zin in die banaan whey van hun
ja minder toegevoegde suikerquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is wel minder lekker dan die van bf.
Ik had lang geleden die whey delicious banaan gehaald, die smaakte echt goed, naar echte banaan. Die van B&F meer naar chemische banaansnoepjes.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is wel minder lekker dan die van bf.
Oh crap deuce nou heb je die boobypics gemistquote:
Die krijg hij altijd en more. Wonen 500 meter ofzo van elkaar af.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Oh crap deuce nou heb je die boobypics gemist
Klopt idd, ik merkte het ook al. Smaak was echt flauw, schuimde niet goed, mengde ook niet goed. Maarja dacht fuck it drink wel gewoon op ga het niet helemaal terugsturen. Hierna gewoon iets anders bestellen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef seto het volgende:
b&f was laatste paar maanden sowieso al minder lekker
meerdere mensen die klagen over de smaak maar gewoon volhouden dat er niks veranderd is hoor
Goeiensmorgens terug!quote:
Zal er zo naar kijken.quote:
Drukke leef, vriend. Chasin' paper...quote:
Ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey McDeuceStengelman.
Zou je?
Vertel ze man, we moesten het gewoon bij fanta, ircute en GRS houden. de rest niet accepteren. En al helemaal die turke nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:45 schreef no1uknow het volgende:
het oestrogeengehalte wordt veel te hoog hierzo
True.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef seto het volgende:
zij is moslima mattie die zijn niet zo slim
Deuce lijkt mij eerder een yogamatje. Die pullt geen chicks man.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou wel een trio doen met Sap en Fanta. MMF uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef McNulty het volgende:
Ik zie sap wel een mmf doen met weissman en msmessy onder het mom van "novelty experience".
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:52 schreef xBubbles het volgende:
Leuke foto's in de OP
Ik doe ook maar eens mee dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.konnichiwa seto ヽ(`○´)/fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:39 schreef JackieBrown het volgende:
Oke nou fuck jou dan he weissman, fuck.
Jou.
Yogamatje hoeft ook geen chicks te pullen, ze komen naar hem toe.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deuce lijkt mij eerder een yogamatje. Die pullt geen chicks man.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:42 schreef Beach het volgende:
Hey Beach ben jij dat op die plaatje? Zou je wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.konnichiwa seto ヽ(`○´)/
Alleen Seto weet datquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Beach ben jij dat op die plaatje? Zou je wel doen.
Ik heb alleen perfect whey concentrate geprobeerd. Mss smaakt delicious beter.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had lang geleden die whey delicious banaan gehaald, die smaakte echt goed, naar echte banaan. Die van B&F meer naar chemische banaansnoepjes.
Best grappig dat deze opmerking van een turkse meid komt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Ahmet. Voel je nog wel wat, met dat besneden pikkie van je?
Heerlijk die krengen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef Deuce92 het volgende:
Kocht vroeger altijd XXL Whey Delicious, banaan was echt lekker ja. Laatst sample van B&F banaan gehad en die smaakte inderdaad naar van die banaansnoepjes.
[ afbeelding ]
Maar jij bent ook niet zo slim.. wat is jouw excuus?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goeiensmorgens terug!
[..]
Zal er zo naar kijken.
[..]
Drukke leef, vriend. Chasin' paper...
[..]
Ja.
[..]
Vertel ze man, we moesten het gewoon bij fanta, ircute en GRS houden. de rest niet accepteren. En al helemaal die turke niet
[..]
True.
[..]
Deuce lijkt mij eerder een yogamatje. Die pullt geen chicks man.
[..]
Ik zou wel een trio doen met Sap en Fanta. MMF uiteraard.
no homo
hey yuri
Meest nasty en evil candy die er bestaatquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef Deuce92 het volgende:
Kocht vroeger altijd XXL Whey Delicious, banaan was echt lekker ja. Laatst sample van B&F banaan gehad en die smaakte inderdaad naar van die banaansnoepjes.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:42 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.konnichiwa seto ヽ(`○´)/![]()
Wats probleem? Jij hebt sap tog lkkr.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:44 schreef Weissman het volgende:
wat een kaolo trieste post
zelfs dima is niet zo wanhopig
kom vechte danquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wats probleem? Jij hebt sap tog lkkr.
Ik rape je anus met een rol turkse pizza.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom vechte dan
ik klap je blackface zo hard dat je blank word
Beetje plastic gezicht, tieten waarschijnlijk ook. Maar zou wel raken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:28 schreef Weissman het volgende:
wat is zij aan het eten?kwam er niet uit
[ afbeelding ]
Lumpia, kip, aardappelBALLEN.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:28 schreef Weissman het volgende:
wat is zij aan het eten?kwam er niet uit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:44 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapstengel92.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft zei penor vriendquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:44 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapstengel92.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groter dan de jouwe?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, maar die mag ik hier niet posten.
nou....:')quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
trannies hebben wel vaak kleine penor
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind ze zo'n lelijk mislukt gezicht hebben.
Weet ik veel. Denk je ik ben dat ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar waarom die live, laugh, love
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind ze zo'n lelijk mislukt gezicht hebben.
Dit wilde ik net zeggen. Brazillian chicks zijn echt in to zulke benen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie aan die centaur benen al dat ze Braziliaans is.
Echt smerig is dat
Vind ik juist lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie aan die centaur benen al dat ze Braziliaans is.
Echt smerig is dat
Zitten wel meer eiwitten in hun samples dan in die van B&F. Snap je.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:59 schreef Champy het volgende:
Wat is deze met al die neppe zeugen?
Net zo nep als de whey van B&F
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zitten wel meer eiwitten in hun samples dan in die van B&F. Snap je.
Verse sap.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Had zin in de Mac na werk, maar toch boodschappen gedaan en nu aan de salade en verse sap
#loveyourself#fitgirl#fattienomore#vitamientjes#dieetclub#charliehebdo
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet weer vaker op C&H kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit iets in die opgerolde plakjes worst. Weet niet wat. Ging voor het gemak maar uit van olijven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waar zie jij olijven? Dit is een eckte eckte tatta kringverjaardag
Augurk. En overduidelijk plakjes worst met komkommer, salades, vis, stokbrood, Franse kaasjes en een kring van glazen op de tafel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er zit iets in die opgerolde plakjes worst. Weet niet wat.
Ja, die andere dingen herken ik wel. Helaas.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Augurk. En overduidelijk plakjes worst met komkommer, salades, vis, stokbrood, Franse kaasjes en een kring van glazen op de tafel.![]()
Weet niet zeker of het nou leuke jeugdherinneringen zijn of een jeugdtrauma zo ondertussen.
ik word echt depressief van deze fotoquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:14 schreef Deuce92 het volgende:
Godver. Die zooi op tafel ook. Echt hè.
[ afbeelding ]
Ik had als kind een beste vriendin met wie we praktisch onafscheidelijk waren. Als zij bij mij was, at ze gewoon mee, zou niet eens in me opgekomen zijn om daar wat over te vragen want zo zijn Turken dan weer wel. Als ik bij haar was en ze gingen eten (boterhammen ofzo) moest ik in haar kamer wachten tot ze klaar warenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ooit op een verjaardag geweest bij kennissen, als kind, voor hun kinderen.
Kregen alle kinderen voor alle lekkere dingen één bonnetje. En dat moest je dan inleveren als je iets wou hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlands? Turks? Wat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had als kind een beste vriendin met wie we praktisch onafscheidelijk waren. Als zij bij mij was, at ze gewoon mee, zou niet eens in me opgekomen zijn om daar wat over te vragen want zo zijn Turken dan weer wel. Als ik bij haar was en ze gingen eten (boterhammen ofzo) moest ik in haar kamer wachten tot ze klaar waren. We hadden een keer croissantjes uit de keuken gepakt, zij 1 ik 1, zegt ze "ik zal wel zeggen dat ik er twee heb gegeten tegen m'n moeder dan wordt ze niet boos"
. Was ook echt een zeug zoals op die foto's, nog iets erger.
NL. Hele dag shag roken in d'r nachtponnetje en klagen over de uitkeringquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nederlands? Turks? Wat?
Kan ik me zelfs bij tatta's niet voorstellen.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:13 schreef Deuce92 het volgende:
Hey McNulty.
[ afbeelding ]die bovenste is John Williams??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Zou ook geen buitenlanders voeren bij mij thuis. Voor je het weet gaan ze nooit meer weg.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
NL. Hele dag shag roken in d'r nachtponnetje en klagen over de uitkering
HAHA ze probeerde haar benen over elkaar te doen maar ze is te fat dus moet ze haar been erop trekken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:14 schreef Deuce92 het volgende:
Godver. Die zooi op tafel ook. Echt hè.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gwn de voorkant hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Wat? Gewoon lekker dikke kont en benen.
Echt niet skkltje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is gwn de voorkant hoor
[ afbeelding ]
Kijk, hier leer je nog eens wat van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.deathandtaxesm(...)ium=ref&utm_campaign
![]()
![]()
Grim Reaper morphsuitquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oe ik ga voor het eerst carnavallen, wat zal ik voor outfit maken?"
"Magere Hein"
En dát is waarom iedereen een gay bff nodig heeftGa het wel doen denk ik
Net zoiets als dikke mensen in skinny jeans. Maar die zie je niet alleen met carnaval.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee de grap is een dikke magere Hein
Het bizarre is dat plus size broeken vnl skinny jeans zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Net zoiets als dikke mensen in skinny jeans. Maar die zie je niet alleen met carnaval.
Asian volgensmijquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
John Williams heeft ook een dikke tatta toch, als vrouw?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA ze probeerde haar benen over elkaar te doen maar ze is te fat dus moet ze haar been erop trekken.Lol cripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Pikachuuuuuuuu!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oe ik ga voor het eerst carnavallen, wat zal ik voor outfit maken?"
"Magere Hein"
En dát is waarom iedereen een gay bff nodig heeftGa het wel doen denk ik
Ik mis joerie ook.quote:
DBBquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
waar zijn die gasten heen vertrokken dan/?
Yuri is powerlifter geworden is dus druk bezig met elke dag eten, onder het mom van ''je maag heeft toch geen ogen''.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
waar zijn die gasten heen vertrokken dan/?
allemaal schuld van rutte!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
en ray is ook al gone
we krijgen er alleen labiele wijven voor terug
waarom toch
Labiel en dik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
en ray is ook al gone
we krijgen er alleen labiele wijven voor terug
waarom toch
riep je me bbyquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:58 schreef Crip het volgende:
[..]
riep je me bbyYou aint fat bby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg wolla. Plaats pic. Dmen mag. Mad cute als een meisje dat aanheeft. O wacht je trollt me. Eikel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |