SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Hij is te lam om de OP aan te passenquote:
Apart dat huid zo ver kan rekken. Van een a-cup naar dat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey McDeuceStengelman.
GC / Grootste borsten ter wereld : Maat 70Y
Zou je?
Ik zal jouw meloenen eens goed doorsmerequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey McDeuceStengelman.
GC / Grootste borsten ter wereld : Maat 70Y
Zou je?
Idd, of lopen of staan. Krijg je ook wel sterke rug van denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk serieus dat zij niet plat op haar rug kan liggen met 20 kilo ballast
Die zijn niet zo groot hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zal jouw meloenen eens goed doorsmere
ik heb nu al pijn en zo super huge zijn de mijne niet. dus wil echt niet voelen hoe dt is. ;-;quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk serieus dat zij niet plat op haar rug kan liggen met 20 kilo ballast
Gwn kipfiletjes gebruike dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zijn niet zo groot hoor.
Ga liften en sterk je rug aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb nu al pijn en zo super huge zijn de mijne niet. dus wil echt niet voelen hoe dt is. ;-;
Volgens mij zijn m'n facial aesthetics prima, maar ik heb geen smalle ribbenkast en geen platte buik hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:09 schreef McNulty het volgende:
Zomaar stalk ik c_c MD haar tieten. Ben niet eens boobguy thb. Gezicht>smalle ribbekast/taille>platte buik>billen>dijen.
of KLBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Donder op trutquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft Klokov nog iets notebaars gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:53 schreef Klokov het volgende:
Nee joh je moet zeggen waar ze woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Laat Ray dit niet horen vriendquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:55 schreef Snakey het volgende:
Anyway, bestellen jullie nog bij B&F? Ik heb net een potje crea binnen van XXL.
Nee jij zegt dat je nu al last van je rug hebt. Dus je jankt omdat je niet traint.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praatte dan ook over die memmen van die chick. Dus je bent de enige die jankt.
Heb ik gezegd dat ik dat zo erg vind dan? Alleen aangegeven dat ik het heb.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat je nu al last van je rug hebt. Dus je jankt omdat je niet traint.
dankjequote:Op woensdag 14 januari 2015 13:03 schreef Klokov het volgende:
Vrouwen willen geen bruikbaar advies, snap dat nou eens kaaskopje.
hurrdurr?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef seto het volgende:
zij is moslima mattie die zijn niet zo slim
Mmmmm lekker flinke dijen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij zijn m'n facial aesthetics prima, maar ik heb geen smalle ribbenkast en geen platte buik hoor. En dijen waar je gebouwen mee om kan werpen.
Gelukkig maakt mijn fabuleuze persoonlijkheid veel goed.
Zou wel een op een trainen met jou.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ooit
misschien
Ik doe alleen groepslessen.. dat is verdraagzaam.
Skkltje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel een op een trainen met jou.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
deuce is een soort wandelende shakeweight de sma die hem gaat wifen krijgt kkgrote biceps
Oh leuk, kijk er naar uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vandaag gaan we de borst- en bilspieren isoleren bby.
Inb4 wat is dat voor een gare split
Ja soms wel vermoeiend hoor. Altijd kramp.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
deuce is een soort wandelende shakeweight de sma die hem gaat wifen krijgt kkgrote biceps
ik denk eerder dat hij al komt als je ernaar kijkt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Kom 's van dichtbij kijken dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij al komt als je ernaar kijkt.
Daarom zal ik je vandaag leren hoe je met de shakeweight je borst- en bilspieren traint, zoals beloofd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja soms wel vermoeiend hoor. Altijd kramp.
Oké, tot straks.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom zal ik je vandaag leren hoe je met de shakeweight je borst- en bilspieren traint, zoals beloofd.
Ik ben nog een WIP. Bel me over een paar jaartjesquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe is jouw schouderpartij en borstkas dan nulty? Heb ik niet ergens foto's van jou?
Ach niet elke criteria hoeft afvinkt te worden. Maar dit zijn de dingen die mij in het oog springen als ze goed gelukt zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij zijn m'n facial aesthetics prima, maar ik heb geen smalle ribbenkast en geen platte buik hoor. En dijen waar je gebouwen mee om kan werpen.
Ik laat liever bij haar wat in het oog springen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ach niet elke criteria hoeft afvinkt te worden. Maar dit zijn de dingen die mij in het oog springen als ze goed gelukt zijn.
Laura Dore is wel gezegend met bizar goede proporties. Smalle ribbenkast wijde heupen. Bijna photoshop achtig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Smalle ribbenkast, dat zou tof zijn.
Heb uitstekende ribben
En nog goeie jetsers ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laura Dore is wel gezegend met bizar goede proporties. Smalle ribbenkast wijde heupen. Bijna photoshop achtig.
lkkrquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laura Dore is wel gezegend met bizar goede proporties. Smalle ribbenkast wijde heupen. Bijna photoshop achtig.
Jouw ejaculatie?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik laat liever bij haar wat in het oog springen.
Snap je.
Hey CC ben jij op deze plaatje?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nice figuur, mooie meidquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey CC ben jij op deze plaatje?
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
19 Jaar, maar nog nooit bereden. Komt de dagwaarde wel ten goede. Kan menig oldtimer een puntje aan zuigen.
Inbe4 Sapstengel en Weissmanquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:59 schreef McNulty het volgende:
Bij de weg deuce je weet wel dat mmf en mfm niet hetzelfde zijn he? Bij mmf hebben de mannen ook onderling sex, bij mfm niet.
Ik zie sap wel een mmf doen met weissman en msmessy onder het mom van "novelty experience".quote:
Shiiiiit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey CC ben jij op deze plaatje?
[ afbeelding ]
Ja precies, slobber slobber, hey weiss, no homo hè, slobber slobber, ja tuurlijk stengeltje. Wat doet die vrouw hier?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zie sap wel een mmf doen met weissman en msmessy onder het mom van "novelty experience".
Opening verder opensplijten met je piel. Haha ik snap hem idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey mc nulty ze zij fuck hahaha snap je vriend
Whehehequote:Op woensdag 14 januari 2015 15:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja precies, slobber slobber, hey weiss, no homo hè, slobber slobber, ja tuurlijk stengeltje. Wat doet die vrouw hier?
Godverdomme shiiiiit lmao.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja precies, slobber slobber, hey weiss, no homo hè, slobber slobber, ja tuurlijk stengeltje. Wat doet die vrouw hier?
Sorry is al opengespleten door Deuce laatst.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Opening verder opensplijten met je piel. Haha ik snap hem idd.
De vajayjay is zeer robuust en kan meerdere malen helemaal neergestoken worden met een piel. Dusss.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry is al opengespleten door Deuce laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |