De kleine pauze resulteerde nog steeds in een stuk of 40 posts op FOK!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn dat het tentamen in elk geval goed ging en welkom terug van de kleine pauze.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben met mijn studie gestopt voordat ik aan een scriptie toekwam
Gaat hard inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:32 schreef Fred_B het volgende:
We hebben dat eerste topic toch maar mooi volgekregen.
ik snap hem nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV / [NL] De slimste mens #37 Brian doet niet May
Wat een leuke TT van mij he jongens?
Ach, het is een verkapte SC. Daarnaast gaan in andere reeksen ook lang niet alle posts over het eigenlijke onderwerp.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat hard inderdaad.
Op zaterdag wordt er nog wel wat gepost, maar er wordt te gefragmenteerd geluisterd en niemand luistert op het werk. Maar driekwart van de posts gaan niet echt over de programma's op R2 zelf
Ja, dat is de 3fm-reeks natuurlijk ook. Maar daar heb ik overdag nog soms het gevoel dat er echt wat mensen aan het luisteren zijn. Al wordt dat ook steeds minder (van alle posters in de reeks luisteren twee users dagelijks op hun werk denk ik.)quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, het is een verkapte SC. Daarnaast gaan in andere reeksen ook lang niet alle posts over het eigenlijke onderwerp.
Ik gok dat we tussen #30 en #40 zullen zitten tegen de tijd dat de Top2000 weer begint.
De meeste mensen luisteren dan ook maximaal 1 station op hun werk, en vaak is dat ook nog niet vrijwillig. En laten we eerlijk zijn: Radio2 is nou niet bepaald een populair/hip station om op te stemmen op de werkvloer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat is de 3fm-reeks natuurlijk ook. Maar daar heb ik overdag nog soms het gevoel dat er echt wat mensen aan het luisteren zijn. Al wordt dat ook steeds minder (van alle posters in de reeks luisteren twee users dagelijks op hun werk denk ik.)
Eens. Op het werk staat toch vooral QMusic/3fm (onder het mom lekker gemiddeld) of SkyRadio (want geen gelul) op.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De meeste mensen luisteren dan ook maximaal 1 station op hun werk, en vaak is dat ook nog niet vrijwillig. En laten we eerlijk zijn: Radio2 is nou niet bepaald een populair/hip station om op te stemmen op de werkvloer.
Veronica heb ik altijd na 2 dagen wel weer genoeg van gehad. Constant dezelfde platen, terwijl er zoveel moois is gemaakt dat je 2 jáár lang geen enkele plaat dubbel hoeft te draaien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms ook Veronica, als iedereen uit die tijd komt.
100%nl is nog erger, daar hoor ik tijdens een dienst bepaalde nummers zeker 2 keer, wat een beperkte playlist zeg. Gelukkig staat hij niet altijd overal aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Veronica heb ik altijd na 2 dagen wel weer genoeg van gehad. Constant dezelfde platen, terwijl er zoveel moois is gemaakt dat je 2 jáár lang geen enkele plaat dubbel hoeft te draaien.
Neh. Desnoods schrijft hij andere verhalen toe aan zijn moeder. Net als men bij king Arthur gedaan heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag sleepte Gijs zijn moeder er weer bij. Zou hij daar ooit nog mee ophouden?
met nummers van Blof en Buble krijg je vanzelf wel zelfmoordneigingenquote:Radio 2 grijpt het -door een marketingbureau bedachte- 'Blue Monday' ook dit jaar aan voor het organiseren van 'Happy Monday'. Komende maandag zijn de hele dag vrolijke tracks te horen, aangevraagd door de luisteraars van het radiostation.
Het gaat om nummers als 'Happy' van Pharrell Williams, 'Feeling Good' van Michael Bublé, 'I'm Yours' van Jason Mraz en 'Alles is Liefde' van Bløf.
"Luisteraars vertellen hoe ze de meest troosteloze dag en donkerste van het jaar te lijf gaan en welke muziek daarbij helpt. De programma’s tunen in op optimistische geluiden. Happy Monday zit de hele dag boordevol lekkere muziek en verhalen", zo laat Radio 2 weten.
Blue Monday is een aantal jaren geleden bedacht door een Brits reclamebureau. Zij haalden een wetenschapper aan die via een formule zou hebben bepaald dat de derde maand van het jaar de meest deprimerende is. Onder meer omdat de winter nog lang duurt en veel goede voornemens inmiddels mislukt zijn. Echt wetenschappelijk bewijs dat maandag de meest deprimerende dag van het jaar is, is er echter niet.
wat een formulequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:40 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)y-Monday-op-Radio-2/
[..]
met nummers van Blof en Buble krijg je vanzelf wel zelfmoordneigingen
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik heb taart neergezet vanwege mijn verjaardag
[ afbeelding ]
Ik denk dat er eerder radio's uit het raam vliegen, dan dat er mensen opgewekter van rakenquote:
gefeliciteerd nogquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik heb taart neergezet vanwege mijn verjaardag
[ afbeelding ]
Ik vond Daniel op de zaterdagmiddag niet heel erg. Al luisterde ik enkel en alleen voor PAUW.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Bart is een verademing, na al die tijd Daniël. Maar goed, daar is ook niet heel veel voor nodig.
Ik ben niet zo kapot van Paul Weller maar Town Called Malice vind ik wel okequote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Town called Malice is wel lekker idd.
Weil ich ein Mädchen bin heb ik destijds teveel gehoord.
Deze heb ik al lang niet meer op de radio gehoord:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lang niet gehoord request op radio 2 ook? Dat vind ik een stuk lastiger dan op 3fm. Mede omdat je daar in de playlist kunt zoeken.
Komt idd regelmatig voorbij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor je toch best vaak, ook op R2?
Ze komt een broodje etenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Verschrikkelijk overschatte zangeres dit
Dat is een fors broodjequote:Op woensdag 4 februari 2015 13:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze komt een broodje eten
[ afbeelding ]
ook maar naar r2 gegaan? Met Gijsgod?quote:
Yep. Ekdom moe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook maar naar r2 gegaan? Met Gijsgod?
En zijn moeder is overleden. Daar heeft Gijs weleens over zijn moeder.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag sleepte Gijs zijn moeder er weer bij. Zou hij daar ooit nog mee ophouden?
Onze actiefste poster van topic 1, Doedezemaar, is ook weer verdwenen. Die heeft 40+ boven ons verkozen denk ikquote:
Goed initiatief, jaren 60quote:Op maandag 9 februari 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / [toernooi] Top 100 van de jaren zestig
De trutquote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze actiefste poster van topic 1, Doedezemaar, is ook weer verdwenen. Die heeft 40+ boven ons verkozen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk idee. Ik ga luisteren.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:44 schreef Jester65 het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6299-back-to-the-80s.html
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
De trutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo.quote:
ja in 40+ kom ik niet, daar voel ik me te jong voorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele tijd hier tegen mezelf zitten praten wordt ook zo saai.en live posten als ik radio2 luister, dat is over het algemeen technisch niet mogelijk. Ik merk trouwens dat ik in de auto bij een minder geslaagd liedje makkelijk overschakel naar radio10 en daar dan blijf hangen.
snap ik hoor, ik ben daar ook zowat de jongste.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja in 40+ kom ik niet, daar voel ik me te jong voor
Werd weer eens tijd.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:44 schreef Jester65 het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6299-back-to-the-80s.html
ik vind het op zich fijne radio met prettige muziek, maar dat nare accent van haar stoort me over het algemeen mateloos.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Simones SonglinesWat een kutprogramma.
Vind dat Engelse accent wel wat hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het op zich fijne radio met prettige muziek, maar dat nare accent van haar stoort me over het algemeen mateloos.
ik vind het er nu nog wat te koud voor, maar in de zomer ga ik natuurlijk wel nachtzwemmen met Peace en Diaanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:37 schreef Grutsk het volgende:
Nightswimmingmet dank aan de afgelopen top2000
heb jij een leven ofzo? Heb je nou al hardgelopen op die trappen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef D. het volgende:
Verrek, op nog geen half uur na precies een week geleden
Tevredenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en? Tevreden met je tijd? Ik vind je sowieso een bikkel
ik doe niet aan rennen, maar ben wel vorige week wezen schaatsenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tevreden
Het viel me mee, maar nu weer gewoon traploos rennen
Hier was het ijs nog niet dik genoegquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe niet aan rennen, maar ben wel vorige week wezen schaatsen
Die heb ik geenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar hebben ze kunstijsbanen voor uitgevonden
Ook bij de commerciele concurrenten http://www.radiofreak.nl/(...)ijdig-met-80s-lijst/quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic verdient wel een schopje.
Volgende week 80's week.
Dat zijn neppers.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook bij de commerciele concurrenten http://www.radiofreak.nl/(...)ijdig-met-80s-lijst/
ja, die idioot kreeg ik onverwachts over me heen toen ik nietsvermoedend in de auto radio10 luisterde, ik ging heel snel terug naar 2. Hij was vroeger de reden om eind van de middag van Veronica naar iets anders over te schakelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
rob van somerengod zit bij radio 10 he
Genot.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic verdient wel een schopje.
Volgende week 80's week.
ik zie het nut er niet echt van in als ik heel eerlijk benquote:Radio 2 doet morgenavond live verslag van de ontknoping van 'Wie is de Mol?'. Van 14:00 tot 22:00 uur komt het radiostation vanuit VondelCS, waar kandidaten en oud-kandidaten langs komen. Om 20:30 uur is de finale te zien op NPO 2, waarna er op Radio 2 nog een half uur wordt nagepraat.
"Ex-kandidaten en Radio 2 dj’s Jan-Willem Roodbeen en Hans Schiffers doen uitgebreid verslag. Te gast zijn kandidaten van dit seizoen: Pieter Derks, Martine Sandifort en ex-kandidaten van vorige seizoenen: Marc-Marie Huijbregts en Susan Visser. Ook Moltalk-presentatoren Patrick Martens en Viviënne van den Assem en presentator Art Rooijakkers komen langs", aldus Radio 2.
Luisteraars van Radio 2 en kijkers van het televisieprogramma zijn welkom in VondelCS. Ze kunnen de finale ook live op grote schermen bekijken. Aanmelden is niet nodig.
Het is de NPO die eigenlijk commercieel wil zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)inale-Wie-is-de-Mol/
[..]
ik zie het nut er niet echt van in als ik heel eerlijk ben
Ik schakel maandag wel in. Nu PSV, en straks is mn vriendin hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben al een half uur aan het genieten van de fijne eightiesmuziek.
ik zit alweer bij het schaatsen, maar het was net heel fijn met o.a. REM en New Order.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schakel maandag wel in. Nu PSV, en straks is mn vriendin hier.
oja dat doen ze vandaag ook nogquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit alweer bij het schaatsen, maar het was net heel fijn met o.a. REM en New Order.
Dat is tegenwoordig meer het pakkie-an van Radio 5 Nostalgia.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef Jester65 het volgende:
Jammer dat de jaren '60 en '70 blijkbaar niet meer in het zenderprofiel passen.
Draaien ze nog wel hoor, alleen minder dan vroegerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef Jester65 het volgende:
Jammer dat de jaren '60 en '70 blijkbaar niet meer in het zenderprofiel passen.
er zit echt genoeg minder standaard eightiesspul tussen, zo leuk.quote:
Geniaal dat ze dat draaidenquote:
Minimaal. En een themaweek kun je helemaal wel vergeten.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaien ze nog wel hoor, alleen minder dan vroeger
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit schijnt naakt te zijn ingezongen
Klopt:P
En Radio Veronica heeft deze week de top 750 van de jaren '80, Radio 10 de top 810. Bijzonder.quote:
ik zat in de auto en ik hoopte al dat iemand dit zou postenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit schijnt naakt te zijn ingezongen
Yup, opvallend, vooral die laatste twee in dezelfde week.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:04 schreef Jester65 het volgende:
[..]
En Radio Veronica heeft deze week de top 750 van de jaren '80, Radio 10 de top 810. Bijzonder.
Ik zat in de trein en dacht: Zal ik het zeggen? Nee? Ja? Nouja, vast niemand anders die het doet, dan doe ik het.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zat in de auto en ik hoopte al dat iemand dit zou posten
Die is tenminste een beetje hoekig van Doe Maar. De rest is zo tam.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is tenminste een beetje hoekig van Doe Maar. De rest is zo tam.
uitgebluste dertigers, dan krijg je datquote:Op maandag 9 maart 2015 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is tenminste een beetje hoekig van Doe Maar. De rest is zo tam.
Ik luister toch vooral voor de New Wave. Terwijl het evengoed vanuit de punk komt, maar het is net te.. tamquote:Op maandag 9 maart 2015 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uitgebluste dertigers, dan krijg je dat
oh heerlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister toch vooral voor de New Wave. Terwijl het evengoed vanuit de punk komt, maar het is net te.. tam
Everything Countshoorde ik vanmorgen
Sowieso bestond mijn eigen lijstje uit Split enz en britpop/new wave volgens mijquote:
Dat is op mijn verzoek, want ik was vroeger best wel een beetje verliefd op Belinda.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel opvallend dat diverse artiesten al meerdere malen voorbij gekomen zijn vandaag.. Belinda Carlisle hebben daarstraks ook al gehoord..
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is op mijn verzoek, want ik was vroeger best wel een beetje verliefd op Belinda.
Vind het origineel van Glee toch beter.quote:
leuk liedje hoor, maar ik vond alle eerdere nummers van dit uur beter en vooral meer herkenbaar eighties, in de eighties hoorde je dat nummer hier nietquote:
En dit.quote:
Nee. Het is radio 2, geen 3. Geef nou maar gewoon toe dat je niet meer tot de doelgroep hoort, Roel!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijne chansons deze ochtend. Kan iemand deze playlist doorsturen naar de 3FM-micro-ikzouwillendatseriousrequestnietzonpoppenkastis-manager doorsturen met de opmerking "zo kan het ook"?
Maar jaren tachtig vallen buiten de muziekjaren van de doelgroep!!111!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijne chansons deze ochtend. Kan iemand deze playlist doorsturen naar de 3FM-micro-ikzouwillendatseriousrequestnietzonpoppenkastis-manager doorsturen met de opmerking "zo kan het ook"?
Jamaar, jamaar!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Het is radio 2, geen 3. Geef nou maar gewoon toe dat je niet meer tot de doelgroep hoort, Roel!
Het zou tot de opvoeding van de hedendaagsche jeugd moeten behoren!@!13!1!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jaren tachtig vallen buiten de muziekjaren van de doelgroep!!111!!!
Zekers. De jaren 80 zijn kenmerkend voor de popmuziek.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou tot de opvoeding van de hedendaagsche jeugd moeten behoren!@!13!1!
Kom je nog aan werken toe of zit je de hele dag achterover geleund te genieten?quote:
Wil je dat ik radio 2 adoraties post in 3fm topic?quote:
Het is dat r2 niet echt gewaagd draait en nog steeds een overdaad aan Racoon en Dotan heeft anders zou ik nooit meer 3 luisterenquote:
Ach dat ontloopt elkaar niksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De reclames zijn helaas niet beter dan bij 3.
hoe jong ben jij ieni?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs de vragen van de jaren 80 kan ik nog beantwoorden.
Ouder dan ik.quote:
Nu voel ik me oudquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Even mijn moeder getipt over de week. Het waren haar muziekjaren.
en ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Haar moeder is dan ookveen groen blaadje
Ik ben blij dat iemand het nog zegt.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand het nog zegt.
Hoe moeten jullie je dan wel niet voelen?quote:
och, in 40+ zijn D. en ik de jonkiesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe moeten jullie je dan wel niet voelen?
Ik durf daar niet te postenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, in 40+ zijn D. en ik de jonkies
27, maar heb een jonge moeder van 48quote:
Leek toch niet echt op Queen dat liedjequote:
Living in a box vond ik toen geen boeiende act en dat vind ik nog steeds.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leek toch niet echt op Queen dat liedje
Ik ken het onvoldoende.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Living in a box vond ik toen geen boeiende act en dat vind ik nog steeds.
kom langs, dan zet ik de LP's op. Heb ze trouwens de laatste dagen al regelmatig voorbij horen komenquote:
True, Gold of Through the Barricades het liefst?quote:
Through the Barricades of True. Voorkeur voor eerste.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True, Gold of Through the Barricades het liefst?
Only when you leave vind ik fijn, I'll fly for you heb ik al gehoordquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Through the Barricades of True. Voorkeur voor eerste.
Ik heb the best of in mijn itunes staan, en eigenlijk is alles ervan tof.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Only when you leave vind ik fijn, I'll fly for you heb ik al gehoord
Mwah, The Power of Love was gewoon lekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komt nu wel veel voorbij wat ik prima had kunnen missen
met 48 zou je zeggen dat de jaren 70 haar muziekjaren zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
27, maar heb een jonge moeder van 48![]()
Dus de jaren 80 waren haar muziekjaren en ik heb veel muziek van haar meegekregen.
ik kan helemaal niks met Huey Lewisquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, The Power of Love was gewoon lekker.
Daarnaast wel een vrij mager uur inderdaad.
Ik geloof dat Doedezemaar geen fan van Huey Lewisquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan helemaal niks met Huey Lewis
Ze was 14 in 1980...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
met 48 zou je zeggen dat de jaren 70 haar muziekjaren zijn.
Ik ben bijna 10 jaar jonger en de jaren 80 waren het van mij
Ook niet met een beetje fantasie?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan helemaal niks met Huey Lewis
Voorkeur kan ik begrijpen, maar vind het toch meer 'mijn tijd'quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze was 14 in 1980...
Van de jaren 70 heeft ze vooral Abba mee gepikt, maar aan de voorkeur van muziek ligt het toch bij de jaren 80.
hiermee begon het zo ongeveer voor mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik dan weer helemaal niks.
Oneens. De 80's waren de muzikaal belangrijkste periode. Belangrijker dan de 60s en zeker belangrijk dan de 70s, waar buiten wat technisch vernuft en terug-naar-de-roots punk weinig gebeurde.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:59 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is er toch een rukmuziek gemaakt in de 80s![]()
Overal die te aanwezige snaredrum
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:59 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is er toch een rukmuziek gemaakt in de 80s![]()
Overal die te aanwezige snaredrum
I'm hungry for you my lovequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren. Ga je toch lekker 538 of Q luisteren, krijg je lekker de rommel van vandaag te horen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens. De 80's waren de muzikaal belangrijkste periode. Belangrijker dan de 60s en zeker belangrijk dan de 70s, waar buiten wat technisch vernuft en terug-naar-de-roots punk weinig gebeurde.
Oude muziek is niet altijd beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren. Ga je toch lekker 538 of Q luisteren, krijg je lekker de rommel van vandaag te horen.
Dat is inderdaad zo kort door de bocht, maar klassiekers op de radio zijn vaak beter dan hits. Hits gaan om snel scoren, makkelijk in het gehoor terwijl klassiekers vaak gerijpt zijn en dus meer muzikale waarde hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
[..]
Oude muziek is niet altijd beter.
Klassiekers zijn vaak ex-hits.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo kort door de bocht, maar klassiekers op de radio zijn vaak beter dan hits. Hits gaan om snel scoren, makkelijk in het gehoor terwijl klassiekers vaak gerijpt zijn en dus meer muzikale waarde hebben.
Gemiddeld dan.
Ik vond hem in z'n Undertones tijd leuker, maar strakke productie dit van Dave Stewart.quote:
Nee, het leuke is dat de grootste hits vaak niet de grootste klassiekers worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klassiekers zijn vaak ex-hits.
Het sentiment speelt vooral een grote rol.
Behalve z'n stem zit er niet zoveel van hem in. Lied geschreven door Maria McKee, productie Dave Stewart. Maar het klinkt nog steeds gelikt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Good HeartIk kan er nooit over uit dat dit bij de Undertones zat.
waarmee kwam je in de uitzending? Won je kaartjes voor vrijdag?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:15 schreef Againzender het volgende:
He, als ik dan al de laatste dagen steeds Radio 2 aan heb, en ook al in de uitzending ben geweest, dan kan ik niet uit dit topic wegblijven natuurlijk
was even die voice-app aan het testen toen living in a box kwam, ik dacht: ik pak even Brian May.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarmee kwam je in de uitzending? Won je kaartjes voor vrijdag?
Lees je mee tijdens de top 2000?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
was even die voice-app aan het testen toen living in a box kwam, ik dacht: ik pak even Brian May.
eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lees je mee tijdens de top 2000?
oh dat was jij, grappigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
was even die voice-app aan het testen toen living in a box kwam, ik dacht: ik pak even Brian May.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:39 schreef Pandaplint het volgende:
BruceBruce is dan muzikaal zo ongeveer het minst boeiende uit de jaren 80.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vandaag wel. De rest van de week zal ik het te druk hebben om fatsoenlijk radio te luisteren dus sporadisch in mijn eigen hok 3fm posten.quote:
quote:
voorlopig wel. Vrijdag ga ik in ieder geval weer naar Rob.quote:
Ik niet, want lijstjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
voorlopig wel. Vrijdag ga ik in ieder geval weer naar Rob.
die lijsten vind ik meestal weer zo-zo.quote:
Vrijdagmiddag kom je gezelschap houden.quote:
80s lijst was vorig jaar dikke primaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
die lijsten vind ik meestal weer zo-zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |