Lijstjesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Net een weekschema gemaakt met alle sportmomenten
Ik hou van lijstjes + schema's.
Wat moesten we zonder ze.quote:
Ik gebruik al jaren geen oogmakeup meer vanwege gevoelige ogen helaas. Er komt helemaal geen makeup in de buurt bij mijn ogen. Ik gebruik alleen foundation en een beetje wenkbrauwpotlood.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Zeester het volgende:
Lucky, ik ben ook een enorme eczeemleider, en ik krijg altijd eczeem op mijn oogleden als mijn mascara of eyeliner oud begint te worden. Bij oogpotloden helpt het om ze gewoon een x heel goed te slijpen, tot ze helemaal vers zijn, bij de rest gewoon nieuw kopen.
Ik heb standaard een huishoud schemaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat moesten we zonder ze.
Nu de lijstjes alleen nog volgen (heb er ook een voor het huishouden gemaakt)
Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schemaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb standaard een huishoud schemaanders kom ik niet meer uit
Ja ben ook eens naar dat fly lady aan het kijken geweest. Moet het een tijdje proberen voor ik er wat zinnigs over kan zeggen denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Huis gekocht?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schema
Moet toch oefenen voor straks als we een groter huis hebben.
Daar moet ik ook weer eens naar gaan kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Ik word er soms wel moe van. Ik doe werkelijk alles met een lijstje, digitaal of in mijn hoofd. Ik loop de hele dag ideale volgordes enzo te bedenken. Soms ben ik meer met lijstjes bezig dan met dingen doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Zeester het volgende:
Jongens, wat zijn jullie volwassen met al die lijstjes. Voor ik ga opruimen maak ik wel een to do lijstje, maar dat is dan echt voor dat moment, zodat ik mag afstrepen. En heel specifiek, zo is was ophangen en was in de machine doen een apart punt (meer strepen
!)
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gerichtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef douche-eendje het volgende:
Jd/pb ik ben daarom ook maar handmatig blijven epileren. Onder de yasmin is mn haargroei gelukkig een stuk minder heftig geworden
Hij is er wel, maar geen heel actieve reeks. Denk dat het meerendeel van de PCO-ers wel in OUD zullen zitten met wat meer moeite om zwanger te worden oid.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht![]()
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door
scheren vind ik ook niet echt geweldig
ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
Zou ik wel interessant vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht![]()
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door
scheren vind ik ook niet echt geweldig
ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
Awesome wij gaan waarschijnlijk in februari passerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog niet![]()
maar als het goed is gaat dat dit jaar wel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |