abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148645540
Voor wie is de Afvallen tot we eens ons wegen bedoeld?
Dit topic is bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 29 of hoger.

Ik wil ook!
Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Tickers

Karstman

Gerelateerde topics:
Topicreeks: Gezond Slank (BMI van onder de 25)
Topicreeks: Dieetclub (BMI van boven de 27)
LIF / [DE GYM voedingsclub #1] (voor de meer fanatieke sporter)
pi_148645661
Net een weekschema gemaakt met alle sportmomenten *O*
Ik hou van lijstjes + schema's.
pi_148645707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Net een weekschema gemaakt met alle sportmomenten *O*
Ik hou van lijstjes + schema's.
Lijstjes O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148645726
Lucky, ik ben ook een enorme eczeemleider, en ik krijg altijd eczeem op mijn oogleden als mijn mascara of eyeliner oud begint te worden. Bij oogpotloden helpt het om ze gewoon een x heel goed te slijpen, tot ze helemaal vers zijn, bij de rest gewoon nieuw kopen.
pi_148645742
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lijstjes O+
Wat moesten we zonder ze.
Nu de lijstjes alleen nog volgen (heb er ook een voor het huishouden gemaakt _O- )
pi_148645777
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Zeester het volgende:
Lucky, ik ben ook een enorme eczeemleider, en ik krijg altijd eczeem op mijn oogleden als mijn mascara of eyeliner oud begint te worden. Bij oogpotloden helpt het om ze gewoon een x heel goed te slijpen, tot ze helemaal vers zijn, bij de rest gewoon nieuw kopen.
Ik gebruik al jaren geen oogmakeup meer vanwege gevoelige ogen helaas. Er komt helemaal geen makeup in de buurt bij mijn ogen. Ik gebruik alleen foundation en een beetje wenkbrauwpotlood.
Spoilers!
pi_148645789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat moesten we zonder ze.
Nu de lijstjes alleen nog volgen (heb er ook een voor het huishouden gemaakt _O- )
Ik heb standaard een huishoud schema :@ anders kom ik niet meer uit :@
pi_148645835
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb standaard een huishoud schema :@ anders kom ik niet meer uit :@
Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schema :)
Moet toch oefenen voor straks als we een groter huis hebben.
pi_148645860
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Spoilers!
pi_148645964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Ja ben ook eens naar dat fly lady aan het kijken geweest. Moet het een tijdje proberen voor ik er wat zinnigs over kan zeggen denk ik
pi_148645973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schema :)
Moet toch oefenen voor straks als we een groter huis hebben.
Huis gekocht?
pi_148645974
Jd/pb ik ben daarom ook maar handmatig blijven epileren. Onder de yasmin is mn haargroei gelukkig een stuk minder heftig geworden
pi_148646002
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Huis gekocht?
Nog niet :)
maar als het goed is gaat dat dit jaar wel gebeuren.
pi_148646020
Jongens, wat zijn jullie volwassen met al die lijstjes. Voor ik ga opruimen maak ik wel een to do lijstje, maar dat is dan echt voor dat moment, zodat ik mag afstrepen :D. En heel specifiek, zo is was ophangen en was in de machine doen een apart punt (meer strepen :D!)
pi_148646025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daar moet ik ook weer eens naar gaan kijken :Y
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 17:20:47 #16
382129 crew  Donna
pi_148646154
Ik ben ook echt een lijstjes freak!

Boodschappenlijstjes
Eetlijstjes
Schoonmaaklijstjes
Hobbylijstje
To do op het werk

Of vergeetachtig en chaotisch dat kan ook haha. Daarom maak ik lijstjes. Ik ben snel afgeleid en dan hoppa ga ik iets anders doen. Structuur is the key.
pi_148646288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Zeester het volgende:
Jongens, wat zijn jullie volwassen met al die lijstjes. Voor ik ga opruimen maak ik wel een to do lijstje, maar dat is dan echt voor dat moment, zodat ik mag afstrepen :D. En heel specifiek, zo is was ophangen en was in de machine doen een apart punt (meer strepen :D!)
Ik word er soms wel moe van. Ik doe werkelijk alles met een lijstje, digitaal of in mijn hoofd. Ik loop de hele dag ideale volgordes enzo te bedenken. Soms ben ik meer met lijstjes bezig dan met dingen doen.

Op mijn phone/laptop/tablet/pc staat het programma Onenote, daar staat werkelijk alles wat ik kon bedenken in. Wanneer welke plant in mijn tuin mest nodg heeft, hoe ze verschillende typen bloem in verschillende landen noemen, welk gerecht ze in welke masterclass van Masterchef Australia maakten, welke series ik wil downloaden, wat ik moet kopen als ik in Polen/Tsjechie/Duitsland/Spanje of Engeland ben, welke kruiden ik in huis heb. Ik ben er langzaamaan van overtuigd aan het raken dat er iets mis met me is :')

Er is overigens wel een reden voor al die lijstjes. Tijdens de jaren dat ik door mijn schildklier echt heel ziek was, was ik verschrikkelijk vergeetachtig en warrig. Dat is ook een van de belangrijkste symptomen van een trage schildklier. Dat was zo verschrikkelijk irritant voor mij en iedereen in mijn omgeving dat ik, zodra ik weer wat energie had, alles ben gaan opschrijven wat ik kon bedenken. Ik kan op ieder moment weer ziek worden en dan heb ik altijd alles bij de hand.
Spoilers!
pi_148646400
*stilte*
Spoilers!
pi_148646435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef douche-eendje het volgende:
Jd/pb ik ben daarom ook maar handmatig blijven epileren. Onder de yasmin is mn haargroei gelukkig een stuk minder heftig geworden
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht :D
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door
scheren vind ik ook niet echt geweldig

ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
pi_148646784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht :D
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door

ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
Hij is er wel, maar geen heel actieve reeks. Denk dat het meerendeel van de PCO-ers wel in OUD zullen zitten met wat meer moeite om zwanger te worden oid.
LIF / [Centraal] - PCO of PCOS
pi_148646785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zou ik wel interessant vinden :Y
pi_148646796
Lijstjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148646897
Ik plan alles vooruit. Ik heb adhd. Gelukkig niet ernstig maar het wil me nog weleens beperken in mijn concentratie vermogen en ik ben zo ontzettend chaotisch. Maar als ik plan heb ik daar geen last van en andere ook niet :)
pi_148646910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog niet :)
maar als het goed is gaat dat dit jaar wel gebeuren.
Awesome wij gaan waarschijnlijk in februari passeren
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:53:04 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148647054
Ik maak vooral lijstjes om te kunnen strepen...

Schoonpapa heeft net m'n schouder onder handen genomen en dus ben ik net op weg naar huis. Denk dat ik rijst met bonenprut eet, maar eerst lekker onder de douche en m'n pyjamabroek aan.

Ik voel me behoorlijk belabberd door die schouder en de verleiding om continu te snaaien is echt heel groot. Vanavond dus maar lekker filmpje kijken en op tijd naar bed. Minder moe = meer energie = minder koud = minder snaaizin.

Deze week sowieso druk, nog drie dagen werken, twee keer paardrijden, één hele dag de verjaardag van m'n moeder, een hele dag helpen bij de wedstrijd en dan alweer werken... Ik ben geloof ik een beetje toe aan een avondje niksen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')