abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148693593
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:42 schreef Sked het volgende:

[..]

Kazim was vanuit zijn jeugd gewoon opgeleid als spits. Wanneer snappen mensen dat nou
Ondertussen is dat wel erg lang geleden.
pi_148693621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Ondertussen is dat wel erg lang geleden.
Ja, dus? Als iemand weet dat hij in de spits kan spelen en er de kwaliteiten voor heeft, waarom zou je hem dan niet halen als spits?
pi_148693627
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Aha. :')
Het is niet zo zwart-wit als ik het zeg want hij heeft ook Bilal gehaald voor 3,5 miljoen.. wat ik een erg onlogische aankoop vind voor iemand als Van Geel. Ben op zich wel een voorstander van het rustig aan doen met de beschikbare financien, maar soms denk ik echt dat Van Geel in de loop der jaren teveel op geld is gefixeerd.
pi_148693637
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Voor welke positie dacht jij dan dat 'ie gehaald is?
Rechtsbuiten
pi_148693670
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is niet zo zwart-wit als ik het zeg want hij heeft ook Bilal gehaald voor 3,5 miljoen.. wat ik een erg onlogische aankoop vind voor iemand als Van Geel. Ben op zich wel een voorstander van het rustig aan doen met de beschikbare financien, maar soms denk ik echt dat Van Geel in de loop der jaren teveel op geld is gefixeerd.
Natuurlijk ben je met geld bezig als je jarenlang schulden hebt gehad. ffs :')
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:47:43 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148693731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja, wat gewoon flauwekul is. Hij is ook gewoon gebonden aan restricties vanuit Feyenoord zelf. Dit was nota bene de eerste zomer dat er weer mondjesmaat investeringen gedaan konden worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Rechtsbuiten
Dus jij dacht dat Kazim gehaald was voor een positie waar we op dat moment Bilal, Schaken en Verhoek voor hadden en waar je eventueel Boetius ook nog kan neerzetten. Tering, dan ben je wel dom zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148694028
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:

Dus jij dacht dat Kazim gehaald was voor een positie waar we op dat moment Bilal, Schaken en Verhoek voor hadden en waar je eventueel Boetius ook nog kan neerzetten. Tering, dan ben je wel dom zeg.
Tering wat ben jij weer vervelend zeg. Vond het daarom ook niet zo'n logische transfer.. maar bij zijn vorige clubs speelde hij dacht ik op de vleugel. Ach lekker boeiend
pi_148694136
Overigens heb je wel gelijk hoor.. was het alweer vergeten dit

quote:
'Kazim gehaald voor spitspositie'
14-08-2014 | 09:52

Colin Kazim-Richards wordt door Feyenoord gehaald voor de spitspositie. Hij zal bij Feyenoord alleen op de flanken worden gebruikt als er nog een andere centrumspits wordt gehaald.

"Als zich voor eind augustus nog een buitenkans voordoet, dan slaan wij toe. Anders hebben wij ons met de komst van Kazim ingedekt," vertelt Van Geel aan RTV Rijnmond. "Bij zijn andere clubs had hij vaak spitsen van het kaliber Drogba voor zich, waardoor hij niet aan de bak kwam."
Wel een risico om iemand als spits te halen die daar niet eerder heeft gespeeld.. maar goed, in de eredivisie kom je er kennelijk mee weg
pi_148694403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wel een risico om iemand als spits te halen die daar niet eerder heeft gespeeld.. maar goed, in de eredivisie kom je er kennelijk mee weg
Het was of een spits van het kaliber Dost, De Jong of een goedkopere (nood)oplossing. Wat dus Kazim werd. Dat kun je risico noemen, maar ook gewoon duidelijk en redelijk beleid.
pi_148694685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:59 schreef Dekatria het volgende:
De Championship, speelt daar onze boy Drenthe ook niet toevallig?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is volgens mij op weg naar China, beetje doekoe verdienen, jwz #yolo
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_148694885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Caland het volgende:
Toch, als je er nog 7 ton voor gaat krijgen is dat best wel prima. Die is binnengehaald met een bijna-jeugdcontractje onder het mom van je weet maar nooit, beetje opgetraind en nog aardig rendement voor krijgen ook. Had ook niemand verwacht.
Geruchten zijn dat Feyenoord minimaal een miljoen wil, dat zou helemaal fantastisch zijn als dat lukt. Dan wil ik best wel een half jaar tegen die mislukte Nedpanner aankijken
pi_148697968
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Tering zeg, moet jij echt in elke post die je plaatst een vergelijking met Ajax oid maken?
Ik maak de vergelijking met Ajax EN PSV. Omdat zij op dit moment nou eenmaal boven jullie staan op de ranglijst. Heeft verder niets met Ajax te maken, tegen die club heb ik net 'zoveel' (of zo weinig) als FC Twente of iets dergelijks. Het lijkt me toch dat Feyenoord naar 'boven' wil kijken om nog zo dicht mogelijk bij Ajax, die toevallig 2e staan, in de buurt te komen. Ik probeerde slechts aan te geven wat in mijn ogen het (redelijk subtiele) verschil tussen dit Feyenoord en Ajax en PSV was en ik vond die wedstrijd Feyenoord - Ajax daarin echt tekenend.
quote:
Het pijnpunt van Feyenoord ligt gewoon weer aan het begin van het seizoen, waar je teveel onnodige punten hebt verspeeld omdat je selectie niet compleet was. Daarbij spelen we al het hele seizoen praktisch zonder linksbuiten, om dat nou allemaal op Kazim te gooien die iets van 7 goals maakte met een gelijk aantal assists gaat mij wat ver.
Maar dat zegt niet zoveel, iedere aanvaller die een bal kan raken maakt er wel 9 a 10 in dit seizoen in de eredivisie :P Boymans, Kramer, de Leeuw en zelfs Armenteiros. En dat terwijl ze minder dat over het algemeen met veel minder kansen moeten doen dan de spits bij Feyenoord.

Misschien is spitsenprobleem het verkeerde woord en je kan niet de volledige schuld bij die Kazim leggen maar Feyenoord heeft wel een probleem/grote zwakte dat het makkelijkst (grotendeels) op te lossen is door er een goede spits bij te zetten. Het aantal kansen, balbezit of tegengoals daar is met dit materiaal ook niet echt veel meer op te winnen, en dat hoeft op zich ook niet. Maar zet Pelle, Guidetti of De Jong daar neer tijdens de (sub)topwedstrijden tegen Ajax, Vitesse, Twente, AZ en PSV en in 4 van die 5 wedstrijden scoren ze minimaal 1 keer op individuele kwaliteit alleen al, bijna ongeacht het team waarin ze spelen. Om maar aan te geven dat het verschil tussen bovenaan staan en 12 punten achterstaan hem niet zit in het met 4-0 weggespeeld worden door die teams, maar door jezelf tekort te doen omdat de spits niet 1 kansje per wedstrijd meer verzilvert dan nu.

Het is best lachwekkend dat keeper Vermeer volgens mij meer punten heeft 'gepakt' persoonlijk dan de spitsen, zoiets heb ik volgens mij nog nooit gezien bij een Nederlandse topclub. Hoewel Vermeer een goede keeper is, kun je niet gaan verwachten dat ie met z'n verdediging 15 keer de 0 houdt :P
pi_148698528
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is ook wel erg dat ze al 3 keer op rij een spits hebben gehaald die niet door de scouting gevonden is, maar per toeval onder de aandacht kwam. Iedereen met FC Twente nieuws als Google Alert, Koemans zoon op een gemiddelde strandvakantie of Pierre van Hooijdonk met 1 blik op z'n contactenlijst vonden meer spitsen dan de fulltime scout(s) in 4 jaar tijd... Wtf doen die mensen daar bij jullie? En krijgen ze echt daadwerkelijk salaris enzo? :{

Efficiënter zou zelfs bijna nog zijn door ze te vervangen door een afluisterapparaatje op de kantoren van de technische directeuren van Twente, Groningen, Heerenveen en AZ voor wat namen en info. :') Of een mailing lijst maken van de top 1000 spitsen uit FM, om via een massamailtje te vragen wie er kan scoren en nog een leuke gezellige club met een mooi stadion zoekt. Pff...

[ Bericht 10% gewijzigd door Roland010 op 15-01-2015 01:51:41 ]
  donderdag 15 januari 2015 @ 03:00:35 #239
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148699355
Waar slaat dat 010 op in je username?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 15 januari 2015 @ 03:03:07 #240
269692 Divje
brr brr patapim
pi_148699366
Flashbacks naar een user die ook zulke onzinnig lange posts plaatste, om uiteindelijk nog niks te zeggen. :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_148699382
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik maak de vergelijking met Ajax EN PSV. Omdat zij op dit moment nou eenmaal boven jullie staan op de ranglijst. Heeft verder niets met Ajax te maken, tegen die club heb ik net 'zoveel' (of zo weinig) als FC Twente of iets dergelijks. Het lijkt me toch dat Feyenoord naar 'boven' wil kijken om nog zo dicht mogelijk bij Ajax, die toevallig 2e staan, in de buurt te komen. Ik probeerde slechts aan te geven wat in mijn ogen het (redelijk subtiele) verschil tussen dit Feyenoord en Ajax en PSV was en ik vond die wedstrijd Feyenoord - Ajax daarin echt tekenend.

[..]

Maar dat zegt niet zoveel, iedere aanvaller die een bal kan raken maakt er wel 9 a 10 in dit seizoen in de eredivisie :P Boymans, Kramer, de Leeuw en zelfs Armenteiros. En dat terwijl ze minder dat over het algemeen met veel minder kansen moeten doen dan de spits bij Feyenoord.

Misschien is spitsenprobleem het verkeerde woord en je kan niet de volledige schuld bij die Kazim leggen maar Feyenoord heeft wel een probleem/grote zwakte dat het makkelijkst (grotendeels) op te lossen is door er een goede spits bij te zetten. Het aantal kansen, balbezit of tegengoals daar is met dit materiaal ook niet echt veel meer op te winnen, en dat hoeft op zich ook niet. Maar zet Pelle, Guidetti of De Jong daar neer tijdens de (sub)topwedstrijden tegen Ajax, Vitesse, Twente, AZ en PSV en in 4 van die 5 wedstrijden scoren ze minimaal 1 keer op individuele kwaliteit alleen al, bijna ongeacht het team waarin ze spelen. Om maar aan te geven dat het verschil tussen bovenaan staan en 12 punten achterstaan hem niet zit in het met 4-0 weggespeeld worden door die teams, maar door jezelf tekort te doen omdat de spits niet 1 kansje per wedstrijd meer verzilvert dan nu.

Het is best lachwekkend dat keeper Vermeer volgens mij meer punten heeft 'gepakt' persoonlijk dan de spitsen, zoiets heb ik volgens mij nog nooit gezien bij een Nederlandse topclub. Hoewel Vermeer een goede keeper is, kun je niet gaan verwachten dat ie met z'n verdediging 15 keer de 0 houdt :P
Dat die spitsen het daar zo goed doen komt ook wel door een gedeelte druk die er bij Feyenoord komt kijken... Kijk naar een Armenteros, die kon de verwachtingen van Feyenoord niet aan, maar bij Willem II, waar minder verwachtingen zijn, kan hij vrij spelen.
quote:
9s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het is ook wel erg dat ze al 3 keer op rij een spits hebben gehaald die niet door de scouting gevonden is, maar per toeval onder de aandacht kwam. Iedereen met FC Twente nieuws als Google Alert, Koemans zoon op een gemiddelde strandvakantie of Pierre van Hooijdonk met 1 blik op z'n contactenlijst vonden meer spitsen dan de fulltime scout(s) in 4 jaar tijd... Wtf doen die mensen daar bij jullie? En krijgen ze echt daadwerkelijk salaris enzo? :{

Efficiënter zou zelfs bijna nog zijn door ze te vervangen door een afluisterapparaatje op de kantoren van de technische directeuren van Twente, Groningen, Heerenveen en AZ voor wat namen en info. :') Of een mailing lijst maken van de top 1000 spitsen uit FM, om via een massamailtje te vragen wie er kan scoren en nog een leuke gezellige club met een mooi stadion zoekt. Pff...
En Twente, Groningen en Heerenveen halen zulke goede spitsen. Borven bij Twente, echt helemaal niks. Hoesen bij Groningen, laat niks zien. Dalland (of iets dergelijks) bij Heerenveen, speelt ook totaal niet.

Ben het wel met je eens dat de scouting kan verbeteren.
pi_148699445
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 03:00 schreef MPC60 het volgende:
Waar slaat dat 010 op in je username?
Op m'n geboortestad :) met sympathie voor Feyenoord, maar net zo goed 'neutraal' kijkend naar een mooie Nederlandse, Duitse, Engelse of Spaanse wedstrijd in het stadion of op FOX. Ik vind het echter gewoon te gek voor woorden en misschien zelfs wat lichtelijk frustrerend dat zo'n club als Feyenoord zo weinig prijzen pakt. Al helemaal met dit huidige beleid.

Liever jullie dan, met alle respect, Twente, AZ of Vitesse. En het klopt gewoon niet dat PSV na zoveel wanbeleid nu zo makkelijk en snel weer aan de top komt, terwijl Feyenoord en de aanhang jarenlang moeten boeten en door het diepste stof gaan voor zoiets. Niet dat ik die supporters van PSV zoveel ellende gun ofzo, maar als er iemand nu dit jaar een keer een feest verdient, zijn jullie als supporters en de directie/spelers van Feyenoord het wel voor het trouw blijven en het knappe beleid na zoveel shit. En niet de Eindhovenaren of die verwende schreeuwers uit Amsterdam, voor de zoveelste maal. Dus vandaar dat ik Feyenoord wat beter volg en toch een beetje baal dat ze nu alweer zoveel achter staan. Ook beter voor het NL voetbal als zij een sterke titelkandidaat zijn.

Sorry, ik maak het weer te lang :@
  donderdag 15 januari 2015 @ 03:32:59 #243
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148699459
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 03:29 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Sorry, ik maak het weer te lang :@
Het is iig duidelijk. ;)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_148699524
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 03:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Dat die spitsen het daar zo goed doen komt ook wel door een gedeelte druk die er bij Feyenoord komt kijken...
Dat vind ik eerlijk gezegd altijd een beetje een te makkelijk excuus. Hoewel een volle Kuip zeer imponerend kan zijn voor een speler, vind ik niet dat de druk daar de laatste jaren gigantisch of onredelijk is. Want als er veel eisen werden gesteld aan je kon iemand als Immers ook nooit 2 volle seizoenen overleven,week in week uit in de basis nog wel :')
quote:
Kijk naar een Armenteros, die kon de verwachtingen van Feyenoord niet aan, maar bij Willem II, waar minder verwachtingen zijn, kan hij vrij spelen.
Dat zou kunnen, maar het was ook weer niet dat ie bij Feyenoord binnenkwam met torenhoge verwachtingen vanuit alles en iedereen toch? Of dat het publiek vijandig was ofzo. Als ie in dat half jaar een keer of 7 a 8 gescoord had en wat voorzetten had gegeven dan vond iedereen het volgens mij prima. De enige druk die hij had, was het iets beter doen dan Schaken en Verhoek geloof ik. Bij Heracles of NAC heeft de rechtsbuiten bij wijze van spreken meer druk vanuit de concurrentie ;)
quote:
En Twente, Groningen en Heerenveen halen zulke goede spitsen. Borven bij Twente, echt helemaal niks. Hoesen bij Groningen, laat niks zien. Dalland (of iets dergelijks) bij Heerenveen, speelt ook totaal niet.
Was ook niet al te serieus ;) en lang niet alle spitsen daar slagen, maar met Finbogasson, Dost, Mertens, Sigtursson, Matavz, Toornstra en in een iets verder verleden Suarez, Kuijt en Huntelaar om maar iets te noemen liep bij AZ, Twente, Heerenveen, Utrecht etc. vaak zat wat interessants rond op aanvallend (middenveld) gebied.
quote:
En het waren natuurlijk Twente en AZ die Guidetti en Pelle eigenlijk 'ontdekten' in eerste instantie, toen de scouts bij Feyenoord vermoedelijk nog niet eens van hun bestaan afwisten.
[quote]
Ben het wel met je eens dat de scouting kan verbeteren.
Wat heeft de scouting de laatste 8 jaren qua spelers opgeleverd die niet iedereen in NL al eeuwen kende eigenlijk? Alle grote succesverhalen zijn toch toevalstreffers of jeugdspelers volgens mij.
pi_148699534
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 03:32 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Het is iig duidelijk. ;)
Over spitsen gesproken. Ik zie overigens dat Van Geel intussen zonder dat iemand in Rotterdam of Nederland het doorhad even de huidig topscorer van de eredivisie binnengesleept heeft? Weet Kramer zelf ook al dat ie een transfer heeft gemaakt?

http://www.eredivisiestanden.nl/topscorer

_O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Roland010 op 15-01-2015 04:30:49 ]
pi_148700384
Die kaarten voor Roma-thuis bij ViaGogo, zijn die betrouwbaar of kunnen die geblokkerd zijn? Ik weet dat vorige week de verkoop te vroeg begon, maar heb de details niet helemaal meegekregen..
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_148700398
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Die kaarten voor Roma-thuis bij ViaGogo, zijn die betrouwbaar of kunnen die geblokkerd zijn? Ik weet dat vorige week de verkoop te vroeg begon, maar heb de details niet helemaal meegekregen..
De kaarten die ik ''te vroeg'' heb gekocht via ticketshop zijn naar mijn weten gewoon nog geldig. Wel gewoon bij ticketshop.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 08:09:09 ]
pi_148701459
quote:
]'Beter niks, dan een stadion dat we niet willen'

Komen er maximaal 70.000 of 76.000 plekken in de vernieuwde Kuip? De discussie over de grootte van het stadion lijkt op dit moment belangrijker dan de vraag of bouwer BAM de voetbaltempel op Zuid mag moderniseren. Een kwestie die de gemoederen binnen Feyenoord behoorlijk laat oplopen.

Een van de belangrijkste pionnen in dit spel, president-commissaris Dick van Well van de voetbalclub Feyenoord, houdt in de bergen van Oostenrijk het hoofd koel. Nee, hij heeft tijdens zijn vakantie weinig meegekregen van de nieuwjaarsreceptie van Feyenoord in het Maasgebouw, dus ook niet van het hoog oplopende debat over de toekomstige omvang van De Kuip.

,,Het is voor het eerst in de historie dat Feyenoord zoveel geld uitgeeft. Logisch dus dat we voorzichtig zijn,'' luidt zijn mening. Eind deze maand moeten alle rapporten van BAM en de Feyenoord-adviseurs binnen zijn waarna - vermoedelijk begin februari - een knoop wordt doorgehakt. Wat Van Well betreft wordt ook dán duidelijk hoeveel plekken het stadion gaat tellen.

Is het niet logischer dat er eerst een besluit over de grootte van het stadion wordt genomen?
Van Well: ,,Nee. Want voor BAM is het een kleine moeite om dit soort veranderingen in de plannen mee te nemen. Laat hen maar serieus naar beide opties kijken en met twee volwaardige plannen komen. Daarna is het aan ons om er een klap op te geven.''

Het is nog steeds niet duidelijk of jullie uiteindelijk voor BAM zullen kiezen. Hoe komt dat?
,,We werden destijds aangenaam verrast door het plan van BAM, maar dat hebben ze niet waar kunnen maken. Er komt nu een second best. Ik hoop dat dit slaagt, want dat verdient Feyenoord.''

Er is geen alternatief. Als Feyenoord 'nee' zegt tegen BAM, is de kans voor misschien wel 5 of 10 jaar verkeken.
,,Ik zeg: beter niks, dan een stadion dat we niet willen. Als het niet lukt, gaan we ook weer verder. Ja, we zullen chagrijnig zijn, net zoals we chagrijnig zijn als Feyenoord verliest.''

Projectdirecteur Hans Vervat houdt er binnenkort mee op. Als zijn opvolger wordt Ron Voskuilen, interim-directeur van Rotterdam Partners, genoemd.
,,Ik weet dat de gemeente heel erg voor Ron Voskuilen is. En ik zeg niet dat ik hem ongeschikt vind, maar wat hij kan brengen, kunnen Jan Nikken (de bouwcoördinator bij Stadion Feijenoord - red.) en ik ook. Als ik zie aan welke eisen de opvolger van Vervat moet voldoen, hebben we die kwaliteit zelf in huis.''

Ook de naam van oud-Kuip-directeur Jos van der Vegt viel.
,,Wat we ook nog zoeken, is iemand met vakmanschap op het gebied van entertainmentgebouwen. Dan zou Jos die rol inderdaad kunnen spelen. De vraag is of hij beschikbaar is. Maar er zijn nog meer kandidaten en bovendien maak ik die keus niet alleen. Daar ga ik met mij evenknie bij het stadion over praten.''
BAM heeft dus de verkiezing gewonnen met een plan dat ze niet waar kunnen maken. Dat lijkt op een oneerlijke overwinning.. als ik RdK was zou ik boos zijn.
Het zal wel vaker gebeuren in de bouwwereld dat zaken rooskleuriger worden voorgesteld om een opdracht binnen te halen, maar erg betrouwbaar komt het niet over.
pi_148701797
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 04:15 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Over spitsen gesproken. Ik zie overigens dat Van Geel intussen zonder dat iemand in Rotterdam of Nederland het doorhad even de huidig topscorer van de eredivisie binnengesleept heeft? Weet Kramer zelf ook al dat ie een transfer heeft gemaakt?

http://www.eredivisiestanden.nl/topscorer

_O-
Vind persoonlijk de transfer van Uth naar Excelsior opmerkelijker
pi_148701821
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Een van de belangrijkste pionnen in dit spel, president-commissaris Dick van Well van de voetbalclub Feyenoord, houdt in de bergen van Oostenrijk het hoofd koel. Nee, hij heeft tijdens zijn vakantie weinig meegekregen van de nieuwjaarsreceptie van Feyenoord in het Maasgebouw, dus ook niet van het hoog oplopende debat over de toekomstige omvang van De Kuip.
Kijk, dat zijn de mensen die de club moet hebben _O_ _O_
pi_148702395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:44 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vind persoonlijk de transfer van Uth naar Excelsior opmerkelijker
Stond dat er ook al ja? :')
Site is nu opeens offline trouwens :P
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:01:49 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148703637
quote:
Engelaar terug in De Kuip: ''Ze zijn allemaal voor Feyenoord''

Het ziet er naar uit dat FC Twente-trainer Alfred Schreuder zondagmiddag voortborduurt op een middenveld onder leiding van Orlando Engelaar. De 35-jarige routinier in de selectie van FC Twente staat in elk geval op scherp om zondag in zijn woonplaats Rotterdam tegen zijn ‘geboorteclub’ Feyenoord aan de aftrap te verschijnen. Een mooier affiche bij de hervatting van de eredivisie is voor hem niet denkbaar.

''Bij Feyenoord is het ooit voor mij als 7-jarig spelertje begonnen'', vertelt de boomlange middenvelder na afloop van de stevige ochtendsessie op het trainingscomplex in Hengelo aan Tubantia. ''Ik woon nog steeds in Rotterdam, mijn familie ook. Ze zijn allemaal voor Feyenoord, dus dat wordt een leuke middag zondag. Het is altijd mooi om in De Kuip te spelen. Een prima motivatie als eerste wedstrijd na de winterstop.''
Nu snap ik opeens waarom Twente hem zo graag wou hebben...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148703812
Goede herinneringen aan Engelaar toen Dickie hem in liet vallen bij PSV twee seizoenen geleden.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148704076
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goede herinneringen aan Engelaar toen Dickie hem in liet vallen bij PSV twee seizoenen geleden.
Goeie zet was dat ja. _O-
pi_148704084
quote:

[..]

BAM heeft dus de verkiezing gewonnen met een plan dat ze niet waar kunnen maken. Dat lijkt op een oneerlijke overwinning.. als ik RdK was zou ik boos zijn.
Het zal wel vaker gebeuren in de bouwwereld dat zaken rooskleuriger worden voorgesteld om een opdracht binnen te halen, maar erg betrouwbaar komt het niet over.
Vrij standaard idd bij aanbestedingen. Je zou verwachten dat je dit toch vrij gemakkelijk kunt ondervangen door strafzaken in het vooruitzicht te stellen als ze niet voldoende kunnen motiveren waarom er vertraging is opgelopen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148704300
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:15 schreef eight het volgende:

[..]

Vrij standaard idd bij aanbestedingen. Je zou verwachten dat je dit toch vrij gemakkelijk kunt ondervangen door strafzaken in het vooruitzicht te stellen als ze niet voldoende kunnen motiveren waarom er vertraging is opgelopen.
Er is nog geen contract.

Maargoed, ik ben blij dat ze zeggen dat als ze niet zeker zijn er helemaal niks komt. Dat is dan de verstandigste beslissing.

Oh ja, en de verkenners -> :') :') :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:27:11 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148704478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Er is nog geen contract.

Maargoed, ik ben blij dat ze zeggen dat als ze niet zeker zijn er helemaal niks komt. Dat is dan de verstandigste beslissing.

Oh ja, en de verkenners -> :') :') :')
Eerder de schuld van de zgn. Feyenoord-familie. Ze hebben denk ik 10 jaar de tijd gehad om een goed en doordacht plan uit te denken en daar ook draagvlak voor te creëren. Dat plan bleek zo wankel (met name door het extreme gebrek aan communicatie) dat ze uiteindelijk zo'n trojka en dergelijke nodig hadden. Te triest voor woorden. Het meest treurige is nog wel dat je daardoor straks gewoon weer een jaar of 5 tot 10 hebt weggegooid met de bijbehorende miljoenen en geen steek bent opgeschoten. En Gudde blijft maar de vermoorde onschuld uithangen. ^O^

Uiteindelijk zal er wel uitkomen dat renovatie totaal niet rendabel is en daar geloof ik ook wel in, maar dan ben je in feite weer terug bij af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148704622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Eerder de schuld van de zgn. Feyenoord-familie. Ze hebben denk ik 10 jaar de tijd gehad om een goed en doordacht plan uit te denken en daar ook draagvlak voor te creëren. Dat plan bleek zo wankel (met name door het extreme gebrek aan communicatie) dat ze uiteindelijk zo'n trojka en dergelijke nodig hadden. Te triest voor woorden. Het meest treurige is nog wel dat je daardoor straks gewoon weer een jaar of 5 tot 10 hebt weggegooid met de bijbehorende miljoenen en geen steek bent opgeschoten. En Gudde blijft maar de vermoorde onschuld uithangen. ^O^

Uiteindelijk zal er wel uitkomen dat renovatie totaal niet rendabel is en daar geloof ik ook wel in, maar dan ben je in feite weer terug bij af.
Die discussie hebben we toch al gehad? Dat dit nieuwe stuk mislukt, ligt wat mij betreft aan de verkenners, die nog minder goed communiceren. Vanuit Feyenoord konden we tenminste het hele nieuwbouwplan inzien.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148704717
In 2020 gaan ze eens beginnen met bouwen ben ik bang.
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:37:52 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148704820
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die discussie hebben we toch al gehad? Dat dit nieuwe stuk mislukt, ligt wat mij betreft aan de verkenners, die nog minder goed communiceren. Vanuit Feyenoord konden we tenminste het hele nieuwbouwplan inzien.
Ja maar de oorzaak ligt toch veel dieper. Wanneer is Feyenoord begonnen met de eerste onderzoeken naar een nieuw stadion, 2004 ofzo? Tijd zat om in de tussentijd met een goed en doordacht plan te komen en daar ook draagvlak voor te creëren onder je supporters, die erbij te betrekken waar mogelijk en noem maar op. Ze hadden toch wel aan zien komen dat het verlaten van de Kuip niet een kwestie van 1-2-3 was. Die arrogantie is echt verschrikkelijk, alsof ze totaal geen idee hebben met wat voor club ze te maken hebben. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148705019
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar de oorzaak ligt toch veel dieper. Wanneer is Feyenoord begonnen met de eerste onderzoeken naar een nieuw stadion, 2004 ofzo? Tijd zat om in de tussentijd met een goed en doordacht plan te komen en daar ook draagvlak voor te creëren onder je supporters, die erbij te betrekken waar mogelijk en noem maar op. Ze hadden toch wel aan zien komen dat het verlaten van de Kuip niet een kwestie van 1-2-3 was. Die arrogantie is echt verschrikkelijk, alsof ze totaal geen idee hebben met wat voor club ze te maken hebben. :')
Dat is allemaal waar, maar dat houdt toch niet in dat deze nieuwe plannen geen succes hadden kunnen worden? En is er een economische crisis doorheen gefietst en ook Feyenoord heeft een financiële crisis gekend. En bestuurswisselingen. Daardoor krijgen we van een (briljant maar veel te duur) stadion aan de Maas, naar een (slecht gecommuniceerd en iets te duur) stadion op de plek van het ziekenhuis nu een (relatief dure) verbouwing.

Maargoed, nu lijkt het alsof ik het gekloot van de besturen probeer goed te praten, wat natuurlijk niet de bedoeling is :')
pi_148705461
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:35 schreef Typisch het volgende:
In 2020 gaan ze eens beginnen met bouwen ben ik bang.
Nee, veel later pas. Echt niet dat ze het binnen nu en 5 jaar kunnen regelen
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:31:31 #263
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148706601
quote:

[..]

Wat ik een jaar terug al zei: Geloof mij nou maar.. Er komt geen nieuw stadion, en ook geen verbouwing.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 12:31:34 #264
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_148706604
quote:

[..]

Dit idd.

Zooitje weer hoor. Maarja, da´s Feyenoord eigen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_148707277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat ik een jaar terug al zei: Geloof mij nou maar.. Er komt geen nieuw stadion, en ook geen verbouwing.
Klopt, ze wachten gewoon op de eerste instortende tribunes en gaan dan versneld actie ondernemen.
BFF met GGMM
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:04:26 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148707594
Bestuur tegen de muur!
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148713569
Effe heel wat anders, vanavond De Marathon op RTL 4 _O_
pi_148713642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:46 schreef Luni het volgende:
Effe heel wat anders, vanavond De Marathon op RTL 4 _O_
Leuke film, maar op RTL 4. Dus ongeveer 40-45 reclameonderbrekingen... ;(
BFF met GGMM
pi_148713714
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Leuke film, maar op RTL 4. Dus ongeveer 40-45 reclameonderbrekingen... ;(
Staat gewoon op Netflix.

Films kijken op open zenders :')
pi_148713759
Duurt lang voor we de verlossende foto van V Geel en Havenaar te zien krijgen :'(
pi_148713812
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duurt lang voor we de verlossende foto van V Geel en Havenaar te zien krijgen :'(
Gudde en Havenaar, waarbij Gudde weer richting een imaginaire camera kijkt.
BFF met GGMM
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:28:24 #272
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148715441
Rare voetbalwered, TeVrede verkopen we en we halen zijn oudere broer die niet meer beter kan worden ervoor terug.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148715493
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rare voetbalwered, TeVrede verkopen we en we halen zijn oudere broer die niet meer beter kan worden ervoor terug.
Zijn oudere broer zorgt wel voor een boost aan shirtverkoop in Japan. ;)
BFF met GGMM
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:31:44 #274
268260 Dr.Mikey
pi_148715589
R.I.P DTS.
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:00:40 #275
268260 Dr.Mikey
pi_148716807
quote:
Koeman wil Vilhena naar Southampton halen

Tonny Vilhena zit bij Feyenoord vaker op de bank dan hem lief is en dat zorgt voor veel transfergeruchten. Ronald Koeman zou zijn voormalige pupil dan ook graag naar Engeland halen. Dat meldt The Sun.

Volgens de Engelse krant zou Koeman de 20-jarige middenvelder graag aan zijn selectie willen toevoegen en ook Vilhena zelf zou wel oren hebben naar een hereniging met Koeman.

Southampton zou deze week een bod van 6,5 miljoen euro willen neerleggen bij Feyenoord om de jonge middenvelder los te weken.
http://www.elfvoetbal.nl/
R.I.P DTS.
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:19:53 #276
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_148717556
quote:
Aan de ene kant 6.5 miljoen, aan de andere kant weer een overwinning voor lulletje Immers. Zonde van zo'n talent.
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:59:36 #277
268260 Dr.Mikey
pi_148718926
Southampton komt hij ook niet gelijk in de basis denk ik,
Maar wel een trainer die je al kent en die het in je ziet zitten plus het is nog premierleague ook.
Beste optie als hij niet blijft.
R.I.P DTS.
pi_148719144
6,5mln zou ik wel doen, nog 1,5 jaar contract, geen basisspeler.. Als je ook nog een doorverkoop % kan bedingen ben je spekkoper.
pi_148719353
Weet iemand of het mogelijk is om iemand anders met mijn scc een kaart te laten halen bij de primera zaterdag?
Abracadabra, tapate guarra!
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:21:18 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148719621
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om iemand anders met mijn scc een kaart te laten halen bij de primera zaterdag?
Tuurlijk is dat mogelijk. De sigarenboer zal het aan zijn reet roesten wie de kaarten haalt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:25:24 #281
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_148719758
Voor 6,5 miljoen natuurlijk verkopen.
pi_148719804
quote:
Als oud-commercieel manager van Feyenoord kende Theo van Vliet de reputatie van sommige spelers. Toen Yvette jaren later toch thuiskwam met een voetballer, was haar vader opgelucht toen hij zijn naam hoorde: JP'tje. 10 jaar geleden sloeg de vonk over en de twee zijn nog steeds de beste maatjes, zegt Yvette van Gastel in het magazine van de Feyenoord Supportersvereniging Hand in Hand.

De rubriek heet 'op de bank met.. hé', zegt Yvette terwijl ze de redacteur van Hand in Hand binnenlaat. De blik in haar ogen zegt genoeg. Dit is Brabant. Hier komt bezoek nog binnen via de achterdeur, liggen de worstenbroodjes in de oven en is de keukentafel de favoriet plek in huis.
Met haar gezin (JP, kinderen Cleó en David) woont Yvette in Teteringen. De keuze viel op het zevenduizend inwoners tellende dorp vanwege de ligging. Jean-Pauls drie tienerdochters (Bobbi, Zoë, Sam) uit zijn vorige huwelijk wonen slechts op 10 minuten afstand en het dorp is onderdeel van Jean-Pauls hometown Breda.

Yvette haar vader is geen vreemde voor Feyenoorders die al wat langer mee gaan. Theo van Vliet was van 1991 tot 1995 commercieel manager van de club en nam zijn dochters altijd op sleeptouw naar de Kuip. Yvette kent daarom JP al langer, sinds 1996 toen hij bij Feyenoord kwam spelen, maar de vonk bleef toen nog uit. 'JP was getrouwd, dus ik dacht er niet eens over na dat het iets tussen ons kon worden. Dat gebeurde zeven jaar later in de Skihut, op het Rotterdamse Stadhuisplein, waar Yvette en spelers regelmatig gingen stappen. JP was inmiddels gescheiden. 'Toen we elkaar daar ineens weer tegenkwamen sloeg de vonk plotseling over. 'Hij is echt mijn beste maatje', mijmert Yvette achter een kopje thee.

Een thuiswedstrijd missen? Daar doen de Van Gastels niet aan. Dochter Cleo (10) en David (6) zitten steevast op de tribune. Eerst een broodje kroket en dan kan de wedstrijd beginnen. 'Ik zou het echt missen als ik niet om de veertien dagen in de Kuip zou zitten', aldus Yvette, 'Ik ben ook blij dat we op een echt familievak zitten. Een echt vak waar je nat wordt als het regent en verbrand als de zon schijnt. Biertje erbij en vette vingers van de frietsaus. Zo hoort het.'

Hand in Hand valt bij de leden op de mat en is ook los verkrijgbaar in de Feyenoord fanshops en diverse winkels (klikhier voor een lijst met verkooppunten).
Van Gastel _O_.

De huidige generatie gaat niet meer naar de Skihut. Ik denk dat Van Beek en Mathijsen de enige zijn die eventueel zouden gaan. Vroeger ging het halve elftal naar de Skihut. Zonde dat het nu anders is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_148720957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:06 schreef H.FR het volgende:
6,5mln zou ik wel doen, nog 1,5 jaar contract, geen basisspeler.. Als je ook nog een doorverkoop % kan bedingen ben je spekkoper.
6,5 miljoen zou ik ook doen.. en al het hun openingsbod is kan je er misschien nog wel meer uithalen. Een tijd geleden zou ik dit niet hebben gezegd maar ik zou het geen slechte zaak vinden als Vilhena vertrekt, omdat ik denk dat hij niet het grote talent is dat velen vroeger in hem zagen.
pi_148721055
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:26 schreef Muto het volgende:

[..]

Van Gastel _O_.

De huidige generatie gaat niet meer naar de Skihut. Ik denk dat Van Beek en Mathijsen de enige zijn die eventueel zouden gaan. Vroeger ging het halve elftal naar de Skihut. Zonde dat het nu anders is.
Wist niet dat dat blad nog bestond.. ooit in de redactie gezeten.
pi_148722376
Ik zou Vilhena echt niet voor 6,5 miljoen verkopen. Hij staat er nu terecht naast, maar ik zie in hem de pure vervanger voor Clasie. Die aanvallende kwaliteiten kan ik tot nu toe niet echt ontdekken. Daarnaast prefereren zowel Rutten als Koeman Immers boven Vilhena.

Verdedigend heeft hij een beetje diezelfde pit en dat korte draaien dat Clasie ook kenmerkt.

Zou zonde zijn als we hem nu verkopen terwijl die over een paar jaar voor minimaal het dubbele zou kunnen weg gaan, wanneer hij wel zijn draai vind.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:35:58 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148722791
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:26 schreef Oldground het volgende:
Ik zou Vilhena echt niet voor 6,5 miljoen verkopen. Hij staat er nu terecht naast, maar ik zie in hem de pure vervanger voor Clasie. Die aanvallende kwaliteiten kan ik tot nu toe niet echt ontdekken. Daarnaast prefereren zowel Rutten als Koeman Immers boven Vilhena.

Verdedigend heeft hij een beetje diezelfde pit en dat korte draaien dat Clasie ook kenmerkt.

Zou zonde zijn als we hem nu verkopen terwijl die over een paar jaar voor minimaal het dubbele zou kunnen weg gaan, wanneer hij wel zijn draai vind.
Ja leuk verhaal, hij gaat alleen niet verlengen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148722956
quote:

[..]

Van Gastel _O_.

Wie wil er dan ook naar de skihut. Wat een kuttent.
What Would Goku Do
pi_148725698
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja leuk verhaal, hij gaat alleen niet verlengen.
Op dit moment zeker niet nee, maar wanneer hij een basisplaats heeft met perspectief op de toekomst (ook richting Oranje) sluit ik het zeker niet uit. Of de relatie met Van Geel/Rutten moet zo verpest zijn dat het een principe-kwestie is geworden, maar dat geloof ik niet.
Van alles is weer waardeloos.
pi_148732498
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef Oldground het volgende:

[..]

Op dit moment zeker niet nee, maar wanneer hij een basisplaats heeft met perspectief op de toekomst (ook richting Oranje) sluit ik het zeker niet uit. Of de relatie met Van Geel/Rutten moet zo verpest zijn dat het een principe-kwestie is geworden, maar dat geloof ik niet.
Dit! Ik hoop iig dat hij gaat verlengen, dan komt sws de ideale scenario voor Feyenoord. Een hoge transfersom (veel hoger dan 6,5 mil in dat geval) óf een talent wat veel beter wordt en later voor nog meer verkocht kan worden en/of evt een lange carrière bij Feyenoord.

Maar goed, ik denk weer te optimistisch :'). Vilhena moet eerst zn contract verlengen voor ik allemaal scenarios ga bedenken.
pi_148732700
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:06 schreef BrokenBoy het volgende:

[..]

Dit! Ik hoop iig dat hij gaat verlengen, dan komt sws de ideale scenario voor Feyenoord. Een hoge transfersom (veel hoger dan 6,5 mil in dat geval) óf een talent wat veel beter wordt en later voor nog meer verkocht kan worden en/of evt een lange carrière bij Feyenoord.

Maar goed, ik denk weer te optimistisch :'). Vilhena moet eerst zn contract verlengen voor ik allemaal scenarios ga bedenken.
Vilhena wil wel verlengen, maar als die perspectief heeft, wat dus neerkomt op het spelen in de basis. Althans, ik zie hem als vervanger van Clasie en dus volgend jaar gewoon een basisplek. Probleem is, ziet die dat zelf ook zo en is hij nog bereid tot half jaar bank.. Betwijfel overigens of hij bij Koeman wel gaat voetballen, staan ook beste spelers voor hem namelijk
pi_148734729
Over de skihut: na Heerenveen-uit (die 'gefixte' editie:P Manu _O_ )heb ik nog pils gehakt met een aantal spelers daarzo s nachts.
pi_148735087
Op zich... als Koeman nu consequent zou zijn, zou hij Lexie moeten kopen en niet Vilhena. Hij zag het toch helemaal zitten in Lex bij ons... :{
BFF met GGMM
pi_148736274
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_148738534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vilhena wil wel verlengen, maar als die perspectief heeft, wat dus neerkomt op het spelen in de basis. Althans, ik zie hem als vervanger van Clasie en dus volgend jaar gewoon een basisplek. Probleem is, ziet die dat zelf ook zo en is hij nog bereid tot half jaar bank.. Betwijfel overigens of hij bij Koeman wel gaat voetballen, staan ook beste spelers voor hem namelijk
Al zou Clasie natuurlijk ook gewoon nog een jaartje kunnen blijven, net verlengd tot 2018 en in 2016 een EK waar ie zich wellicht in de kijker kan spelen...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_148738587
6.5 miljoen + doorverkoop = doen!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_148739324
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 08:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Al zou Clasie natuurlijk ook gewoon nog een jaartje kunnen blijven, net verlengd tot 2018 en in 2016 een EK waar ie zich wellicht in de kijker kan spelen...
Kan, maar daar ga ik niet van uit
  vrijdag 16 januari 2015 @ 09:50:47 #297
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148740079
quote:

[..]

Van Gastel _O_.

Ik zie Karsdorp ook nog wel gaan.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148740927
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_148741042
quote:
quote:
ELVIS MANU MET SUCCES GEOPEREERD AAN LIES

Feyenoord moet het minimaal zes weken stellen zonder Elvis Manu. De rappe aanvaller onderging vrijdagochtend met succes een liesoperatie in het Erasmus MC en is daardoor voorlopig uit de roulatie. Manu, die in de eerste seizoenshelft tot vijftien competitieoptredens kwam, mist daardoor in elk geval de eerste wedstrijden van Feyenoord na de winterstop.

Manu had al langer last van een liesblessure, waardoor in overleg met de medische staf werd besloten tot een operatie. Tijdens het trainingskamp in Dubai moest hij enkele groepstrainingen laten schieten, terwijl hij ook in de oefenwedstrijd tegen FC Bunyodkor niet in actie kwam. De komende periode richt Manu zich volledig op zijn herstel.
Pak dan gewoon de site van Feyenoord erbij. Trouwens heel erg natuurlijk, maar ben persoonlijk niet gek van hem en vond hem ook tegenvallen de afgelopen weken. JPB/Bilal/Achahbar moeten het dan maar laten zien
pi_148741121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:33 schreef Bombvis het volgende:

[..]

[..]

Pak dan gewoon de site van Feyenoord erbij. Trouwens heel erg natuurlijk, maar ben persoonlijk niet gek van hem en vond hem ook tegenvallen de afgelopen weken. JPB/Bilal/Achahbar moeten het dan maar laten zien
Kan niet zeggen dat de prestaties van die 3 tot nu toe nou echt veel gemoedsrust brengen.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')