abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148702395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:44 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vind persoonlijk de transfer van Uth naar Excelsior opmerkelijker
Stond dat er ook al ja? :')
Site is nu opeens offline trouwens :P
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:01:49 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148703637
quote:
Engelaar terug in De Kuip: ''Ze zijn allemaal voor Feyenoord''

Het ziet er naar uit dat FC Twente-trainer Alfred Schreuder zondagmiddag voortborduurt op een middenveld onder leiding van Orlando Engelaar. De 35-jarige routinier in de selectie van FC Twente staat in elk geval op scherp om zondag in zijn woonplaats Rotterdam tegen zijn ‘geboorteclub’ Feyenoord aan de aftrap te verschijnen. Een mooier affiche bij de hervatting van de eredivisie is voor hem niet denkbaar.

''Bij Feyenoord is het ooit voor mij als 7-jarig spelertje begonnen'', vertelt de boomlange middenvelder na afloop van de stevige ochtendsessie op het trainingscomplex in Hengelo aan Tubantia. ''Ik woon nog steeds in Rotterdam, mijn familie ook. Ze zijn allemaal voor Feyenoord, dus dat wordt een leuke middag zondag. Het is altijd mooi om in De Kuip te spelen. Een prima motivatie als eerste wedstrijd na de winterstop.''
Nu snap ik opeens waarom Twente hem zo graag wou hebben...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148703812
Goede herinneringen aan Engelaar toen Dickie hem in liet vallen bij PSV twee seizoenen geleden.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148704076
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goede herinneringen aan Engelaar toen Dickie hem in liet vallen bij PSV twee seizoenen geleden.
Goeie zet was dat ja. _O-
pi_148704084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

BAM heeft dus de verkiezing gewonnen met een plan dat ze niet waar kunnen maken. Dat lijkt op een oneerlijke overwinning.. als ik RdK was zou ik boos zijn.
Het zal wel vaker gebeuren in de bouwwereld dat zaken rooskleuriger worden voorgesteld om een opdracht binnen te halen, maar erg betrouwbaar komt het niet over.
Vrij standaard idd bij aanbestedingen. Je zou verwachten dat je dit toch vrij gemakkelijk kunt ondervangen door strafzaken in het vooruitzicht te stellen als ze niet voldoende kunnen motiveren waarom er vertraging is opgelopen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148704300
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:15 schreef eight het volgende:

[..]

Vrij standaard idd bij aanbestedingen. Je zou verwachten dat je dit toch vrij gemakkelijk kunt ondervangen door strafzaken in het vooruitzicht te stellen als ze niet voldoende kunnen motiveren waarom er vertraging is opgelopen.
Er is nog geen contract.

Maargoed, ik ben blij dat ze zeggen dat als ze niet zeker zijn er helemaal niks komt. Dat is dan de verstandigste beslissing.

Oh ja, en de verkenners -> :') :') :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:27:11 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148704478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Er is nog geen contract.

Maargoed, ik ben blij dat ze zeggen dat als ze niet zeker zijn er helemaal niks komt. Dat is dan de verstandigste beslissing.

Oh ja, en de verkenners -> :') :') :')
Eerder de schuld van de zgn. Feyenoord-familie. Ze hebben denk ik 10 jaar de tijd gehad om een goed en doordacht plan uit te denken en daar ook draagvlak voor te creëren. Dat plan bleek zo wankel (met name door het extreme gebrek aan communicatie) dat ze uiteindelijk zo'n trojka en dergelijke nodig hadden. Te triest voor woorden. Het meest treurige is nog wel dat je daardoor straks gewoon weer een jaar of 5 tot 10 hebt weggegooid met de bijbehorende miljoenen en geen steek bent opgeschoten. En Gudde blijft maar de vermoorde onschuld uithangen. ^O^

Uiteindelijk zal er wel uitkomen dat renovatie totaal niet rendabel is en daar geloof ik ook wel in, maar dan ben je in feite weer terug bij af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148704622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Eerder de schuld van de zgn. Feyenoord-familie. Ze hebben denk ik 10 jaar de tijd gehad om een goed en doordacht plan uit te denken en daar ook draagvlak voor te creëren. Dat plan bleek zo wankel (met name door het extreme gebrek aan communicatie) dat ze uiteindelijk zo'n trojka en dergelijke nodig hadden. Te triest voor woorden. Het meest treurige is nog wel dat je daardoor straks gewoon weer een jaar of 5 tot 10 hebt weggegooid met de bijbehorende miljoenen en geen steek bent opgeschoten. En Gudde blijft maar de vermoorde onschuld uithangen. ^O^

Uiteindelijk zal er wel uitkomen dat renovatie totaal niet rendabel is en daar geloof ik ook wel in, maar dan ben je in feite weer terug bij af.
Die discussie hebben we toch al gehad? Dat dit nieuwe stuk mislukt, ligt wat mij betreft aan de verkenners, die nog minder goed communiceren. Vanuit Feyenoord konden we tenminste het hele nieuwbouwplan inzien.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148704717
In 2020 gaan ze eens beginnen met bouwen ben ik bang.
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:37:52 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148704820
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die discussie hebben we toch al gehad? Dat dit nieuwe stuk mislukt, ligt wat mij betreft aan de verkenners, die nog minder goed communiceren. Vanuit Feyenoord konden we tenminste het hele nieuwbouwplan inzien.
Ja maar de oorzaak ligt toch veel dieper. Wanneer is Feyenoord begonnen met de eerste onderzoeken naar een nieuw stadion, 2004 ofzo? Tijd zat om in de tussentijd met een goed en doordacht plan te komen en daar ook draagvlak voor te creëren onder je supporters, die erbij te betrekken waar mogelijk en noem maar op. Ze hadden toch wel aan zien komen dat het verlaten van de Kuip niet een kwestie van 1-2-3 was. Die arrogantie is echt verschrikkelijk, alsof ze totaal geen idee hebben met wat voor club ze te maken hebben. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148705019
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar de oorzaak ligt toch veel dieper. Wanneer is Feyenoord begonnen met de eerste onderzoeken naar een nieuw stadion, 2004 ofzo? Tijd zat om in de tussentijd met een goed en doordacht plan te komen en daar ook draagvlak voor te creëren onder je supporters, die erbij te betrekken waar mogelijk en noem maar op. Ze hadden toch wel aan zien komen dat het verlaten van de Kuip niet een kwestie van 1-2-3 was. Die arrogantie is echt verschrikkelijk, alsof ze totaal geen idee hebben met wat voor club ze te maken hebben. :')
Dat is allemaal waar, maar dat houdt toch niet in dat deze nieuwe plannen geen succes hadden kunnen worden? En is er een economische crisis doorheen gefietst en ook Feyenoord heeft een financiële crisis gekend. En bestuurswisselingen. Daardoor krijgen we van een (briljant maar veel te duur) stadion aan de Maas, naar een (slecht gecommuniceerd en iets te duur) stadion op de plek van het ziekenhuis nu een (relatief dure) verbouwing.

Maargoed, nu lijkt het alsof ik het gekloot van de besturen probeer goed te praten, wat natuurlijk niet de bedoeling is :')
pi_148705461
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:35 schreef Typisch het volgende:
In 2020 gaan ze eens beginnen met bouwen ben ik bang.
Nee, veel later pas. Echt niet dat ze het binnen nu en 5 jaar kunnen regelen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:31:31 #263
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148706601
quote:

[..]

BAM heeft dus de verkiezing gewonnen met een plan dat ze niet waar kunnen maken. Dat lijkt op een oneerlijke overwinning.. als ik RdK was zou ik boos zijn.
Het zal wel vaker gebeuren in de bouwwereld dat zaken rooskleuriger worden voorgesteld om een opdracht binnen te halen, maar erg betrouwbaar komt het niet over.
Wat ik een jaar terug al zei: Geloof mij nou maar.. Er komt geen nieuw stadion, en ook geen verbouwing.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 12:31:34 #264
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_148706604
quote:

[..]

Dit idd.

Zooitje weer hoor. Maarja, da´s Feyenoord eigen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_148707277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat ik een jaar terug al zei: Geloof mij nou maar.. Er komt geen nieuw stadion, en ook geen verbouwing.
Klopt, ze wachten gewoon op de eerste instortende tribunes en gaan dan versneld actie ondernemen.
BFF met GGMM
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:04:26 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148707594
Bestuur tegen de muur!
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148713569
Effe heel wat anders, vanavond De Marathon op RTL 4 _O_
pi_148713642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:46 schreef Luni het volgende:
Effe heel wat anders, vanavond De Marathon op RTL 4 _O_
Leuke film, maar op RTL 4. Dus ongeveer 40-45 reclameonderbrekingen... ;(
BFF met GGMM
pi_148713714
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Leuke film, maar op RTL 4. Dus ongeveer 40-45 reclameonderbrekingen... ;(
Staat gewoon op Netflix.

Films kijken op open zenders :')
pi_148713759
Duurt lang voor we de verlossende foto van V Geel en Havenaar te zien krijgen :'(
pi_148713812
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duurt lang voor we de verlossende foto van V Geel en Havenaar te zien krijgen :'(
Gudde en Havenaar, waarbij Gudde weer richting een imaginaire camera kijkt.
BFF met GGMM
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:28:24 #272
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148715441
Rare voetbalwered, TeVrede verkopen we en we halen zijn oudere broer die niet meer beter kan worden ervoor terug.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148715493
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rare voetbalwered, TeVrede verkopen we en we halen zijn oudere broer die niet meer beter kan worden ervoor terug.
Zijn oudere broer zorgt wel voor een boost aan shirtverkoop in Japan. ;)
BFF met GGMM
  donderdag 15 januari 2015 @ 16:31:44 #274
268260 Dr.Mikey
pi_148715589
R.I.P DTS.
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:00:40 #275
268260 Dr.Mikey
pi_148716807
quote:
Koeman wil Vilhena naar Southampton halen

Tonny Vilhena zit bij Feyenoord vaker op de bank dan hem lief is en dat zorgt voor veel transfergeruchten. Ronald Koeman zou zijn voormalige pupil dan ook graag naar Engeland halen. Dat meldt The Sun.

Volgens de Engelse krant zou Koeman de 20-jarige middenvelder graag aan zijn selectie willen toevoegen en ook Vilhena zelf zou wel oren hebben naar een hereniging met Koeman.

Southampton zou deze week een bod van 6,5 miljoen euro willen neerleggen bij Feyenoord om de jonge middenvelder los te weken.
http://www.elfvoetbal.nl/
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')