Ik heb het bedrag over gemaakt. Bedankt voor de goede organisatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:29 schreef twi het volgende:
Geld van enkele mensen ontvangen, nieuwe inschrijvingen (zowel Aangemeld als Misschien) hebben een PM ontvangen.
Was een mooie tentoonstelling. Had persoonlijk alleen niet zo veel met al die kleding die er hing. Het was wel redelijk druk, dus was soms best lastig om ergens bij te komen.quote:
Daarvoor/na nog iets wezen eten/drinken?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:36 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Was een mooie tentoonstelling. Had persoonlijk alleen niet zo veel met al die kleding die er hing. Het was wel redelijk druk, dus was soms best lastig om ergens bij te komen.
Was toen ik er was ook. Vrij druk maar wel veel gezien. Maar het was dan ook Designingquote:Op zondag 25 januari 2015 18:36 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Was een mooie tentoonstelling. Had persoonlijk alleen niet zo veel met al die kleding die er hing. Het was wel redelijk druk, dus was soms best lastig om ergens bij te komen.
Nee, het was hallo, tentoonstelling bekijken, doei. Onderweg naar de metro en voor de ingang van de metro nog wel even na- of eigenlijk meer bijgepraat. Ook even wat paintball tactieken besproken, dan weet je dat vast.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarvoor/na nog iets wezen eten/drinken?
Het laatste was, zoals je zult begrijpen, het hoogte punt van de dag ;-)quote:Op zondag 25 januari 2015 21:43 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Nee, het was hallo, tentoonstelling bekijken, doei. Onderweg naar de metro en voor de ingang van de metro nog wel even na- of eigenlijk meer bijgepraat. Ook even wat paintball tactieken besproken, dan weet je dat vast.
Ik wilde eenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:00 schreef twi het volgende:
Even een status-update: 12 van de paintballers hebben inmiddels betaald. Wanneer je wel betaald hebt, maar nog geen DM hebt ontvangen, laat me het dan even weten.
oldschool (k) dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde eenbij de omschrijving doen maar abn accepteert geen *
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
[/quote]
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
Ik maak het morgen over. Ik was het compleet vergetenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:00 schreef twi het volgende:
Even een status-update: 12 van de paintballers hebben inmiddels betaald. Wanneer je wel betaald hebt, maar nog geen DM hebt ontvangen, laat me het dan even weten.
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik afmelden vanwege het feit dat ik als flexmedewerker de diensten 1 op 1 over neem van een uitgevallen vaste medewerker. Hoopte nog dat het eromheen te plannen viel maar helaas.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Jammer! Volgende keer hopelijk beterSPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik afmelden vanwege het feit dat ik als flexmedewerker de diensten 1 op 1 over neem van een uitgevallen vaste medewerker. Hoopte nog dat het eromheen te plannen viel maar helaas.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Jammer hoor!SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik afmelden vanwege het feit dat ik als flexmedewerker de diensten 1 op 1 over neem van een uitgevallen vaste medewerker. Hoopte nog dat het eromheen te plannen viel maar helaas.
Schiet hem maar in. ik wil welquote:Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Animo check voor een dierentuinmeet. Wie zouden er nog een keer met Fok!kers naar de dierentuin willen? Vorig jaar zijn we naar blijdorp geweest. En dat vond ik zeer geslaagd.
Will doquote:
Me tooquote:
Ik haatte niet. Waren leuke laarzen hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Alleen dan wil ik geen regen hoor, een beetje haten op mijn regenlaarzen
quote:
Burgers' Zoo is awesome inderdaad. Kan je makkelijk een dag rondlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me too.
Antwerpen Zoo is een aanrader. Evenals Burgers' Zoo en Amersfoort.
Ik kan in iedere dierentuin een hele dag rondlopenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik haatte niet. Waren leuke laarzen hoor.
[..]
[..]
Burgers' Zoo is awesome inderdaad. Kan je makkelijk een dag rondlopen.
Dat denk ik ook. Laten we het voor nu binnen NL houden. Meer animo denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan in iedere dierentuin een hele dag rondlopen.
Münster Allwetterzoo is ook awesome. Al is dat voor veel misschien te ver.
Ja en centraal dus geen uithoek. Amersfoort en Burgers Zoo daar zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Laten we het voor nu binnen NL houden. Meer animo denk ik.
Lijkt me ook leuk om mee te gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en centraal dus geen uithoek. Amersfoort en Burgers Zoo daar zat ik ook aan te denken
Niet leuk wil ik niet zeggen, maar je bent er wel redelijk snel doorheen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
Amersfoort heeft geen leuke dierentuin trouwens
Niet? Ik ben er nog nooit geweest denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
Boe! Weg met PD! Amersfoort.. daar heb ik echt hele leuke herinneringen van van vroeger.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
"vroeger" daar zeg je het al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Boe! Weg met PD! Amersfoort.. daar heb ik echt hele leuke herinneringen van van vroeger.
BLASPHEMY!!!! BURN THE HERETIC!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"vroeger" daar zeg je het al.
The Ateam vond ik vroeger ook leuk, maar nu echt niet meer hoor
Van alle oude series kan in the A Team nog het beste hebben, natuurlijk is het oubollig, maar dat was het toen ook al. Knight Rider etc is echt stokoud qua allesquote:
quote:
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik mij ook afmelden omdat ik plotseling moet werken![]()
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niemand kent iedereen. Iedereen mag komenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef Kersje88 het volgende:
Ik ben hier nog redelijk nieuw en ik vroeg mij af of er ook wel eens mensen naar zo'n meet gaan die nog niemand anders kennen of dat het een clubje is van mensen die elkaar al eens eerder hebben gezien?
Vaak wel dat je sommige in ieder geval al kent via het forum en dan kan het leuk zijn elkaar echt te meeten.
[ Bericht 2% gewijzigd door pluff op 06-03-2015 22:59:28 ]Ik voel mij neger
Ja. Ik was er zelf zo een. Je kan altijd vooraf met 1/2 mensen afspreken om bijv. mee te reizen. Dan 'ken' je al iemand en dan is het wat relaxter.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef Kersje88 het volgende:
Ik ben hier nog redelijk nieuw en ik vroeg mij af of er ook wel eens mensen naar zo'n meet gaan die nog niemand anders kennen of dat het een clubje is van mensen die elkaar al eens eerder hebben gezien?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:35 schreef pluff het volgende:
lijstje van wie er komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie komen er misschien:Volgens mij pak je de verkeerde lijst. De lijst van chocovlokje een paar posts terug is de meest recente, die overnemen is makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet iedereen kent iedereen. Iedereen mag komen
Vaak wel dat je sommige in ieder geval al kent via het forum.
[ Bericht 0% gewijzigd door aeque op 06-03-2015 22:59:31 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
De eerste keer dat je komt ken je uiteraard nog niemand. Alle daarop volgende meets zul je vaak wel bekende gezichten zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef Kersje88 het volgende:
We bijten niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef Kersje88 het volgende:
De kogel is nog niet door de kerk...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We bijten niet.
Trouwens, staat het tijdstip voor het paintballen al vast?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We bijten niet.
Trouwens, staat het tijdstip voor het paintballen al vast?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:36 schreef twi het volgende:
Reservering voor 20 personen gemaakt op 21 maart van 17.00 - 19.30. Genoeg tijd om daarna de kroeg in te gaan Al moeten we dan wel kijken waar de hamburger en friet in past.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:07 schreef twi het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet komen er volgende week tussen de 10 en 12 man. Het zou erg leuk zijn als er nog een paar mensen een gaatje in hun agenda hebben, zodat we gewoon alle 20 plekjes kunnen vullen. Zonde van de gratis hamburgers ook, als er 8 onbenut blijven! Kortom, twijfel je om te komen, of heb je net als yats ontzettende zin om mij een keer helemaal naar de tyfus te schieten, schroom je dan niet aan te melden.
We kunnen op zaterdag 21 maart vanaf 17.00 tot 19.30 schieten, iedereen die iets eerder dan dat aanwezig is (uiterlijk 16.30, er moeten ook nog wat administratieve zaken worden geregeld).
Mensen die zich tegengehouden voelen, omdat paintballen hun ding niet is: ik ben ruim boven de 200 kilo en heb het nog nooit gedaan. Gepaintballed dan...
Misschien in de OP van een SC zetten voor nog wat meer animo en voor de mensen die het gemist hebben?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:07 schreef twi het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet komen er volgende week tussen de 10 en 12 man. Het zou erg leuk zijn als er nog een paar mensen een gaatje in hun agenda hebben, zodat we gewoon alle 20 plekjes kunnen vullen. Zonde van de gratis hamburgers ook, als er 8 onbenut blijven! Kortom, twijfel je om te komen, of heb je net als yats ontzettende zin om mij een keer helemaal naar de tyfus te schieten, schroom je dan niet aan te melden.
We kunnen op zaterdag 21 maart vanaf 17.00 tot 19.30 schieten, iedereen die iets eerder dan dat aanwezig is (uiterlijk 16.30, er moeten ook nog wat administratieve zaken worden geregeld).
Mensen die zich tegengehouden voelen, omdat paintballen hun ding niet is: ik ben ruim boven de 200 kilo en heb het nog nooit gedaan. Gepaintballed dan...
Leuk! En Twi even een DM sturen danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook wel interesse voor het paintballen.
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:05 schreef twi het volgende:
lijstje van wie er komen:Nu klopt ie weerSPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Je hebt gelijk, heb die van mij even bijgewerkt. Want jij quotte natuurlijk weer verkeerd! Pffftquote:
Wat jij dan niet weet, want jij staat niet op het lijstjequote:Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou leuk zijn als Pluff zou komen.
Volgens mij komt 'ie, hij heeft in elk geval al betaald. Nu jij nog. Met Loka. En alle andere aanhangsels.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou leuk zijn als Pluff zou komen.
Ik hoor dan wel van anderen hoe hij was en hoe het met hem gaatquote:Op maandag 16 maart 2015 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat jij dan niet weet, want jij staat niet op het lijstje
Ik kan niet, twitje.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'ie, hij heeft in elk geval al betaald. Nu jij nog. Met Loka. En alle andere aanhangsels.
je, ik weet het, ik heb er ook een hekel aan.quote:
Wat ga je in vredesnaam in de IJ-hallen doen, oude zooi verkopen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je, ik weet het, ik heb er ook een hekel aan.
Niet om iemand anders de schuld te geven,maar voor mij werkt dit systeem niet qua meetings, je hebt geen apart topic om lekker voorpret te hebben etc, het is me gewoon ontschoten omdat ik het totaal niet meer voorbij heb zien komen.
Normaal post ik gewoon mee in de meetingtopics etc en vergeet ik het niet...
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ga je in vredesnaam in de IJ-hallen doen, oude zooi verkopen?
Grote kans dat ik met de auto ga. Jullie kunnen dan mee rijden, maar dat weet ik pas later deze week.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet of ik er wel bij kan zijn.Normaal gesproken kan Bogie bij mijn moeder blijven, maar dat is deze keer uitgesloten. Geen idee waar ik anders opvang voor hem zou kunnen regelen. En gezien de reistijd zijn we dan toch flink wat uren weg.
Ik dacht dat jij geen taxi meer wilde spelen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:09 schreef yats het volgende:
[..]
Grote kans dat ik met de auto ga. Jullie kunnen dan mee rijden, maar dat weet ik pas later deze week.
Ik zei toch dat ik sarcastisch was?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen taxi meer wilde spelen?
Hoe lang was je van plan te blijven? Ik zou het ook wel lullig vinden als je eerder naar huis zou moeten vanwege ons.quote:
Ik maak het niet erg laat. Daar ben ik steeds te moe voorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe lang was je van plan te blijven? Ik zou het ook wel lullig vinden als je eerder naar huis zou moeten vanwege ons.
Dat is prima dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik maak het niet erg laat. Daar ben ik steeds te moe voor
We delen de kosten gewoon door drie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is prima dan.Wat wil je hebben voor benzine e.d.?
Ja, maar wat zijn die kosten?quote:
10tje p.p.?quote:
Staat genoteerd. Ik moet toch al geld pinnen, dus dan is het wel handig om te weten.quote:
ANWB zegt ongeveer 30 euro retour, dus dan is 10 euro p.p. fair lijkt me?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ik moet toch al geld pinnen, dus dan is het wel handig om te weten.
Is ook fair.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
ANWB zegt ongeveer 30 euro retour, dus dan is 10 euro p.p. fair lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf even op misschien gezet, ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ga halen op tijd.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef Royco1 het volgende:
Ik doe ook misschien mee, weet het nog niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf even op misschien gezet, ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ga halen op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |