Ik haatte niet. Waren leuke laarzen hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Alleen dan wil ik geen regen hoor, een beetje haten op mijn regenlaarzen
quote:
Burgers' Zoo is awesome inderdaad. Kan je makkelijk een dag rondlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me too.
Antwerpen Zoo is een aanrader. Evenals Burgers' Zoo en Amersfoort.
Ik kan in iedere dierentuin een hele dag rondlopenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik haatte niet. Waren leuke laarzen hoor.
[..]
[..]
Burgers' Zoo is awesome inderdaad. Kan je makkelijk een dag rondlopen.
Dat denk ik ook. Laten we het voor nu binnen NL houden. Meer animo denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan in iedere dierentuin een hele dag rondlopen.
Münster Allwetterzoo is ook awesome. Al is dat voor veel misschien te ver.
Ja en centraal dus geen uithoek. Amersfoort en Burgers Zoo daar zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Laten we het voor nu binnen NL houden. Meer animo denk ik.
Lijkt me ook leuk om mee te gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en centraal dus geen uithoek. Amersfoort en Burgers Zoo daar zat ik ook aan te denken
Niet leuk wil ik niet zeggen, maar je bent er wel redelijk snel doorheen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
Amersfoort heeft geen leuke dierentuin trouwens
Niet? Ik ben er nog nooit geweest denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
Boe! Weg met PD! Amersfoort.. daar heb ik echt hele leuke herinneringen van van vroeger.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
"vroeger" daar zeg je het al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Boe! Weg met PD! Amersfoort.. daar heb ik echt hele leuke herinneringen van van vroeger.
BLASPHEMY!!!! BURN THE HERETIC!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"vroeger" daar zeg je het al.
The Ateam vond ik vroeger ook leuk, maar nu echt niet meer hoor
Van alle oude series kan in the A Team nog het beste hebben, natuurlijk is het oubollig, maar dat was het toen ook al. Knight Rider etc is echt stokoud qua allesquote:
quote:
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik mij ook afmelden omdat ik plotseling moet werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |