Ik wilde eenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:00 schreef twi het volgende:
Even een status-update: 12 van de paintballers hebben inmiddels betaald. Wanneer je wel betaald hebt, maar nog geen DM hebt ontvangen, laat me het dan even weten.
oldschool (k) dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde eenbij de omschrijving doen maar abn accepteert geen *
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
[/quote]
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
Ik maak het morgen over. Ik was het compleet vergetenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:00 schreef twi het volgende:
Even een status-update: 12 van de paintballers hebben inmiddels betaald. Wanneer je wel betaald hebt, maar nog geen DM hebt ontvangen, laat me het dan even weten.
SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik afmelden vanwege het feit dat ik als flexmedewerker de diensten 1 op 1 over neem van een uitgevallen vaste medewerker. Hoopte nog dat het eromheen te plannen viel maar helaas.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Jammer! Volgende keer hopelijk beterSPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik afmelden vanwege het feit dat ik als flexmedewerker de diensten 1 op 1 over neem van een uitgevallen vaste medewerker. Hoopte nog dat het eromheen te plannen viel maar helaas.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Jammer hoor!SPOILER: 21 maart - Paintballen - RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik afmelden vanwege het feit dat ik als flexmedewerker de diensten 1 op 1 over neem van een uitgevallen vaste medewerker. Hoopte nog dat het eromheen te plannen viel maar helaas.
Schiet hem maar in. ik wil welquote:Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Animo check voor een dierentuinmeet. Wie zouden er nog een keer met Fok!kers naar de dierentuin willen? Vorig jaar zijn we naar blijdorp geweest. En dat vond ik zeer geslaagd.
Will doquote:
Me tooquote:
Ik haatte niet. Waren leuke laarzen hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Alleen dan wil ik geen regen hoor, een beetje haten op mijn regenlaarzen
quote:
Burgers' Zoo is awesome inderdaad. Kan je makkelijk een dag rondlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me too.
Antwerpen Zoo is een aanrader. Evenals Burgers' Zoo en Amersfoort.
Ik kan in iedere dierentuin een hele dag rondlopenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik haatte niet. Waren leuke laarzen hoor.
[..]
[..]
Burgers' Zoo is awesome inderdaad. Kan je makkelijk een dag rondlopen.
Dat denk ik ook. Laten we het voor nu binnen NL houden. Meer animo denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan in iedere dierentuin een hele dag rondlopen.
Münster Allwetterzoo is ook awesome. Al is dat voor veel misschien te ver.
Ja en centraal dus geen uithoek. Amersfoort en Burgers Zoo daar zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Laten we het voor nu binnen NL houden. Meer animo denk ik.
Lijkt me ook leuk om mee te gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en centraal dus geen uithoek. Amersfoort en Burgers Zoo daar zat ik ook aan te denken
Niet leuk wil ik niet zeggen, maar je bent er wel redelijk snel doorheen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
Amersfoort heeft geen leuke dierentuin trouwens
Niet? Ik ben er nog nooit geweest denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
Boe! Weg met PD! Amersfoort.. daar heb ik echt hele leuke herinneringen van van vroeger.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
"vroeger" daar zeg je het al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Boe! Weg met PD! Amersfoort.. daar heb ik echt hele leuke herinneringen van van vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |