Ja hij is te dik om eruit te komen. hehehehehehequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
FreeBraddie
Die gast zit ook al een halfjaar vast

inb4 die ene kerelquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hij is te dik om eruit te komen. hehehehehehe

Ga geen slechte grappen maken dat is mijn taakquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hij is te dik om eruit te komen. hehehehehehe

sry :squote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga geen slechte grappen maken dat is mijn taak

Maar z'n originele account is nog altijd bannedquote:

jawelquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar z'n originele account is nog altijd banned![]()
Is niet hetzelfde

Dan moet je echt wel sneu zijn inderdaad.quote:

Hij heeft onderhand al twintig van die dingenquote:

Slapenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:03 schreef BigHamas het volgende:
Ik wou eigenlijk stoppen met fok, maar in de nacht heb ik toch niets beters te doen

Niet boven de 20 zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nog maar 2 of 3 keer geband, best goed toch

50 euro per post als je gebanned bentquote:

Gr terugquote:

Cool story.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
50 euro per post als je gebanned bent

trustequote:

Slapen is juist beste. Kan het de hele dag wel doen.quote:

Post hier privégegevens en een stinkende lurker maakt TR.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik post alleen maar in klb slowchat dan krijg je dat

Ik niet, ik ben niet gemaakt om te slapen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slapen is juist beste. Kan het de hele dag wel doen.

Ik wel. Slapen en eten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:06 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet gemaakt om te slapen.

Eerder zonde van je leven om geband te wordenquote:

Van Herman die mij PM's en DM's stuurt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:05 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Post hier privégegevens en een stinkende lurker maakt TR.

Ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van Herman die mij PM's en DM's stuurt?

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
ik was toen geband tot 10 uur smorgens
ben toen hele nacht opgebleven om te kunnen posten

ohquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
ik was toen geband tot 10 uur smorgens
ben toen hele nacht opgebleven om te kunnen posten

Vind eten in bed alleen niet zo fijn. Hou niet van kruimels in bed.quote:

Idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind eten in bed alleen niet zo fijn. Hou niet van kruimels in bed.

Ik heb geen problemen met mensen die normaal doen dus als jij je '''normaal'' gedraagt dan hoef jij je ook niet aangesproken te voelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij draagt verder ook niet echt bij aan een "goede" sfeer, me dunkt..

Hermannquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:09 schreef BigHamas het volgende:
Mensen die hermann zeggen zonder het meegemaakt te hebben

Nee ik ook niet, dat is wel kut want dan moet je weer gaan opstaan wil je weer wat gaan eten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind eten in bed alleen niet zo fijn. Hou niet van kruimels in bed.

En wat versta jij onder normaal dan? De hele tijd ruziën met hoink?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mensen die normaal doen dus als jij je '''normaal'' gedraagt dan hoef jij je ook niet aangesproken te voelen.

Dit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:09 schreef BigHamas het volgende:
Mensen die hermann zeggen zonder het meegemaakt te hebben

stoere boiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:10 schreef BigHamas het volgende:
Fuck skotoe wel, ik kijk ze de laatste tijd ook echt vies na.

*geeft knuffel*quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mensen die normaal doen dus als jij je '''normaal'' gedraagt dan hoef jij je ook niet aangesproken te voelen.

Ja, vooral op zondagochtend is dat een strugglequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, dat is wel kut want dan moet je weer gaan opstaan wil je weer wat gaan eten.

Ze zullen vast offended zijn door je nakijkgedragquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:10 schreef BigHamas het volgende:
Fuck skotoe wel, ik kijk ze de laatste tijd ook echt vies na.

Ik zei het en was er niet bij.quote:

Wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:12 schreef Chloroform het volgende:
Moet 'm gvd nog echt uitleggen ook.

Ik heb wel een intimiderende blik, mijn ogen stralen koelbloedigheid en haat uit als ik je recht aankijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zullen vast offended zijn door je nakijkgedrag

?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:12 schreef Chloroform het volgende:
Moet 'm gvd nog echt uitleggen ook.

Niks, jeu de boeler.quote:

Dit kan geen vraag zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dit een vraagstuk of een stelling?

Klopt meestal blijf ik liggen terwijl ik sterf van de hongerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vooral op zondagochtend is dat een struggle

Lol, met je bierpens en hangtieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Klopt meestal blijf ik liggen terwijl ik sterf van de honger

Is mijn koosnaampje voor jou. Wen er maar aan.quote:

Klaargekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zekere voor het onzekere nemen

Samenvatting casus Hoink, verder niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En wat versta jij onder normaal dan? De hele tijd ruziën met hoink?
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar jij spreekt mij nu al circa 2 jaar zeer overmatig aan (om de zoveel posts ontvang ik wel weer een Quote Alert van jou en toen je een ban had, moest je dat bijvoorbeeld om de één of andere reden bij mij in PM komen melden) en ik heb je eigenlijk nog nooit iets zinnigs zien posten of een creatieve (niet generieke) bijdrage zien leveren.
Ik vind het best hoor, maar het lijkt mij een nogal triest bestaan als diegene die je continu aandacht loopt te geven weinig tot geen belangstelling toont voor jouw activiteiten.
Sry.

Ik moet dan uiteindelijk heel nodig plassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Klopt meestal blijf ik liggen terwijl ik sterf van de honger

Vind hem nu al een stuk leuker dan wat die vrouwen normaliter zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is mijn koosnaampje voor jou. Wen er maar aan.

haha herkenbaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet dan uiteindelijk heel nodig plassen.Maar wel zo lang mogelijk uitstellen ja

Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind hem nu al een stuk leuker dan wat die vrouwen normaliter zeggen

RvP's goal is de mooiste goal die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het doelpunt van Robin van Persie tegen Spanje is niet verkozen tot de mooiste goal van het afgelopen kalenderjaar. De aanvaller maakte op 13 juni, in de eerste groepswedstrijd op het WK, het eerste doelpunt van het Nederlands elftal tegen de regerend wereldkampioen. De treffer ging de hele wereld over, maar James Rodríguez ging er maandagavond met de Puskás Award vandoor.
Dit is echt zo belachelijk.

Eerste letters met "tje" erachter.. Als mensen dat vroeger zeiden vloeide wel acht alle mannelijkheid uit mijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Vind trouwens vrouwen die babystemmetjes opzetten naar hun vriend echt hatelijk. Met van die debiele koosnaampjes.

Echt kut dat ik dat heb gemist. En ik heb wel fylax friday gehoordquote:

Klopt. Zonder die goal had Nederland ook nooit zo goed gepresteerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:22 schreef BigHamas het volgende:
[..]
RvP's goal is de mooiste goal die ik ooit heb gezien.

okquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt kut dat ik dat heb gemist. En ik heb wel fylax friday gehoord![]()
![]()

Klopt, en toch werd RvP kanker hard afgezeken door het kanker volk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt. Zonder die goal had Nederland ook nooit zo goed gepresteerd.

Fittie in nutshell graag?quote:

Haha tering, kut voor je.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerste letters met "tje" erachter.. Als mensen dat vroeger zeiden vloeide wel acht alle mannelijkheid uit mij

ja hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Loooool.
Dat je nu gewoon matties bent met Fokker, bizar.

was mooie relquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt kut dat ik dat heb gemist. En ik heb wel fylax friday gehoord![]()
![]()

Tja das Nederland hequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:25 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Klopt, en toch werd RvP kanker hard afgezeken door het kanker volk.

Echt hè, stoorde me daar zo ontzettend aanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:25 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Klopt, en toch werd RvP kanker hard afgezeken door het kanker volk.

Met fylax altijd tochquote:

Simcity ookquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:28 schreef Chloroform het volgende:
Gvd met Simcity eindelijk genoeg geld om school te bouwen, moet er politie komen omdat volk zich niet veilig voelt. Kuthoerengrafspel

Ik ben ook een oud wijfquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
IK dacht dat alleen ouwe wijven en pubertjes dat deden

Ja echt geweldigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb je die selfie van totti ook nog gezien chef?
Ging ik ook echt stuk om

haha, watskebeurt danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
ik geef nooit meer mijn nummer aan chicks via tinder

Valt wel beetje mee tochquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben ook een oud wijf
Wel de app eh, niet het echte spel.

Nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Valt wel beetje mee toch
Kun je dat ook tegen elkaar doen of niet?

Bepaal ik zelf welquote:
wederzijds.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig, begon je al wat te missen.

hoiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ambetante teringkneus is dat zeg

en dan janken als iemand het over moslims heeft lolquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel
[..]
wederzijds.

Waar heb je mij zien janken, grafkindquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan janken als iemand het over moslims heeft lol

Die tweede was wel echt gruwelijk jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:31 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Ja echt geweldig
Sowieso die 2 goals, ik bleef klappen totaan de selfie.
Echt een geweldenaar.

doe rustig Gquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb je mij zien janken, grafkind

een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellenquote:

Jij bent ook geen jonge adonis meer hoor.quote:

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellen

Je hebt gewoon gelijk, is ook een grafkind.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lul dan niet zo dom, kan al niet slapen

lul nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja was de vorige keer ook in slaap gevallen terwijl jij bezig was

nam ze op?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellen

Welles. 22 lentes jong.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent ook geen jonge adonis meer hoor.

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]

Wacht maar, jouw druiven worden ook rozijnen.quote:

nee ik ging het zo snel mogelijk beëindigen alleen daarna begon ze meteen te weer te bellen en appenquote:

Lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]

Dat is wel erg grof; maar per ongeluk expres hem in de stad vergeten zou wel kunnenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Als fylax mijn kind zou zijn, zou ik bakstenen aan z'n benen binden en 'm in zee dumpen.

wowquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Als fylax mijn kind zou zijn, zou ik bakstenen aan z'n benen binden en 'm in zee dumpen.

Ik word elk jaar knapper.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar, jouw druiven worden ook rozijnen.

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ik ging het zo snel mogelijk beëindigen alleen daarna begon ze meteen te weer te bellen en appen

ik ook, boksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word elk jaar knapper.

hoi.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is wel erg grof; maar per ongeluk expres hem in de stad vergeten zou wel kunnen

"hij belt me maar durft niet te praten... CUTE"quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ik ging het zo snel mogelijk beëindigen alleen daarna begon ze meteen te weer te bellen en appen

Zou toekijken terwijl hij zinktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Chloroform het volgende:

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou toekijken terwijl hij zinkt

Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]

TR gemacht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Chloroform het volgende:

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef BigHamas het volgende:
[..]
"hij belt me maar durft niet te praten... CUTE"

In een andere stad wel dan. Moskou ofzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is wel erg grof; maar per ongeluk expres hem in de stad vergeten zou wel kunnen

zitten wel leuke meisjes opquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap sowieso naar waarom je ooit met tinder begint

Je kan zelf geen nummers blokkeren, volgens mij kan het alleen als je daar een verzoek voor indient bij je provider.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.

Je ogen gaan gewoon elk jaar achteruit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]

Ik wil sowieso nog een keer naar Moskou.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In een andere stad wel dan. Moskou ofzo.

lolquote:

Jij komt dan toch weer niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam CS Doner Company, dan kan ik je bespieden

Neem Fylax mee dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nog een keer naar Moskou.

Nietus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ogen gaan gewoon elk jaar achteruit.

Jawel ik eet daar elke dagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij komt dan toch weer niet.

Je bent toch niet dik?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jawel ik eet daar elke dag

Dat is wel fucked up dat je geen nummers kan blokkerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je kan zelf geen nummers blokkeren, volgens mij kan het alleen als je daar een verzoek voor indient bij je provider.
Het is denk ik makkelijker te stoppen door haar even wat bedreigingen te sturen.

Extra vette met 70% vet ofzo is zo smeuig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Morgen feta halen bij de Turk. Nu al zin in.

ga je vanaf nu elke dag opwachten en bespiedenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jawel ik eet daar elke dag

Ja spot me maar tussen al die snorrenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga je vanaf nu elke dag opwachten en bespieden

Turk dus jij hebt ook snor, gr.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja spot me maar tussen al die snorren

echt waar? dit weet ik niet doordat ik nooit gebeld word(t).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef BigHamas het volgende:
Met Android kan je makkelijk nummers blokkeren hoor.

Koop altijd die grote blauwe blikken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Extra vette met 70% vet ofzo is zo smeuig.

2 uur en 30 minuten ritje ookquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam CS Doner Company, dan kan ik je bespieden

Ik zoek gewoon de dikste snor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja spot me maar tussen al die snorren

Je moet er wel wat voor over hebben om door mij bekeken te wordenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
2 uur en 30 minuten ritje ook

Wanneer schikt het je het beste dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben om door mij bekeken te worden

Zo'n nummer had me 1 jaar lang iedere week gebeld ofzo, ik haalde het uiteindelijk van de block af, bleek het mijn vader te zijn lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt waar? dit weet ik niet doordat ik nooit gebeld word(t).

wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:50 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Zo'n nummer had me 1 jaar lang iedere week gebeld ofzo, ik haalde het uiteindelijk van de block af, bleek het mijn vader te zijn lol.

iemand op ruzzle haalde net 167 woorden tegen mij... voel me echt tering slecht jongequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Koop altijd die grote blauwe blikken.

20 januariquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wanneer schikt het je het beste dan?

Holy kut, hoeveel punten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand op ruzzle haalde net 167 woorden tegen mij... voel me echt tering slecht jonge

idkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe zorg ik dat ambetante mensen mij niet steeds pm's sturen?

ik hou wel op.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe zorg ik dat ambetante mensen mij niet steeds pm's sturen?

Weet je ook hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
1800 eerste ronde tegenover 900 van mij

Niet, want ik doe tegen jou altijd rustig aan en het lijkt me heel sterk dat deze kerel dat doetquote:

Word je dik vanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Niet om het een of ander, maar als jullie gaan trouwen wil ik wel taart.

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:03 schreef Chloroform het volgende:

Ben ik al. En oud. En zuur.quote:

Zeer overmatig.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar jij spreekt mij nu al circa 2 jaar zeer overmatig aan (om de zoveel posts ontvang ik wel weer een Quote Alert van jou en toen je een ban had, moest je dat bijvoorbeeld om de één of andere reden bij mij in PM komen melden) en ik heb je eigenlijk nog nooit iets zinnigs zien posten of een creatieve (niet generieke) bijdrage zien leveren.
Ik vind het best hoor, maar het lijkt mij een nogal triest bestaan als diegene die je continu aandacht loopt te geven weinig tot geen belangstelling toont voor jouw activiteiten.
Sry.

Kan er niet gewoon een aparte slowchat voor jullie twee komen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeer overmatig.Je bent een valse bitch man. Ik meldde dat toen omdat je toentertijd een toffe peer leek te zijn. Daarnaast quote ik jou niet vaker dan enig ander al lijk je er plezier in te scheppen jezelf enorm belangrijk en ontoegankelijk te laten overkomen.
Als dat jou interpretatie is van "alfa-zijn" wat an sich al behoorlijk kansloos is dat je achterhaalde theorieen van het internet nodig hebt om jezelf te bevestigen, moet je allemaal lekker zelf weten.
Jij moest je zo nodig als een vals nichtje een niet bestaand probleem opstoken en dan ben je de mijne.
Die overgespeelde nonchalanse is wat je tot zo'n enorme kneus maakt, want zodra je op de juiste knoppen drukt sta je te briesen en te spartelen.

Dat noemen ze relatie therapie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan er niet gewoon een aparte slowchat voor jullie twee komen?

Vertel het hem Bertha! Je bent een sterke geëmancipeerde vrouw en niemands bitch!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeer overmatig.Je bent een valse bitch man. Ik meldde dat toen omdat je toentertijd een toffe peer leek te zijn. Daarnaast quote ik jou niet vaker dan enig ander al lijk je er plezier in te scheppen jezelf enorm belangrijk en ontoegankelijk te laten overkomen.
Als dat jou interpretatie is van "alfa-zijn" wat an sich al behoorlijk kansloos is dat je achterhaalde theorieen van het internet nodig hebt om jezelf te bevestigen, moet je allemaal lekker zelf weten.
Jij moest je zo nodig als een vals nichtje een niet bestaand probleem opstoken en dan ben je de mijne.
Die overgespeelde nonchalanse is wat je tot zo'n enorme kneus maakt, want zodra je op de juiste knoppen drukt sta je te briesen en te spartelen.

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan er niet gewoon een aparte slowchat voor jullie twee komen?

Hehquote:

ik wil ook taart als we niet gaan trouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:03 schreef Chloroform het volgende:

Nou vertel ons allesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Tering jantje zeg, net een heftige slaapverlamming gehad, duurde echt minuten.
Was best beklemmend.

Probeerde je lucide te dromen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Was best beklemmend.

Slaapverlammingen zijn een cover up. In werkelijkheid betreft het hier geesten die je proberen te verkrachten. Open je ogen!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Was best beklemmend.

Mooi geschreven welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]

Heb jij dat wel eens gehad?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Probeerde je lucide te dromen?

ik wel dat was kkvetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb jij dat wel eens gehad?

Heb het wel eens geprobeerd maar lukte nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb jij dat wel eens gehad?

Heb gisteren nog over Lucille gedroomd ;Dquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]

Kun jij weer haatzaaien in een of ander moslimtopic of homotopic zodat je daar al je tienerfrustratie lekker kan botvieren ipv een jammerlijke poging tot stoken te ondernemen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:08 schreef NotYou het volgende:
Vertel het hem Bertha! Je bent een sterke geëmancipeerde vrouw en niemands bitch!

Geen zin om te slapen, heb het gevoel dat ik nog iets moet doen of meemaken, maar weet niet wat.quote:

ahah ;pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd over je moeder..

Je moet het ook niet proberenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb het wel eens geprobeerd maar lukte niet

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw obsessie begint langzaam maar zeker ernstigere vormen aan te nemen, ik zou jou een permanente FOK!sabbatical aan willen raden.
Nu uit het zich enkel nog maar in de vorm van een irritante aanwezigheid maar voor je het weet knal jij een heel winkelcentrum overhoop.

moet ik gewoon afwachten tot het me overkomt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je moet het ook niet proberen

Kun jij je niet gewoon realiseren dat je woordkeuze enorm geforceerd en vrij lachwekkend overkomt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij weer haatzaaien in een of ander moslimtopic of homotopic zodat je daar al je tienerfrustratie lekker kan botvieren ipv een jammerlijke poging tot stoken te ondernemen?

Ja, gewoon de boel de boel latenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet ik gewoon afwachten tot het me overkomt?

Ik heb vandaag een blondie met macademianoten en caramelstukjes op. Mijn god wat was dat lekker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wil ook taart als we niet gaan trouwen

Dat je pussy bent, denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb soms wel eens zo'n hele enge droom, dat betekent dan toch iets ofzo?

ja, dat je weer je lakens moet verschonenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb soms wel eens zo'n hele enge droom, dat betekent dan toch iets ofzo?

Het betrof inderdaad een geest die me keihard tegen het bed aandrukte. Probeerde me nog te verzetten en te denken dat het allemaal een droom is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Slaapverlammingen zijn een cover up. In werkelijkheid betreft het hier geesten die je proberen te verkrachten. Open je ogen!!!

negeer mn dm nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het betrof inderdaad een geest die me keihard tegen het bed aandrukte. Probeerde me nog te verzetten en te denken dat het allemaal een droom is.
Heb geen zeer kontje er aan over gehouden.

bij mij begon het als een nachtmerrie, srsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet ik gewoon afwachten tot het me overkomt?

Zet de wasmachine aan op timer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen zin om te slapen, heb het gevoel dat ik nog iets moet doen of meemaken, maar weet niet wat.

Daar heb ik een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef NotYou het volgende:
Kun jij je niet gewoon realiseren dat je woordkeuze enorm geforceerd en vrij lachwekkend overkomt?

hnng. met witte chocola en cranberries is ook lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een blondie met macademianoten en caramelstukjes op. Mijn god wat was dat lekker.

maar dat is geen lucide dromen toch, alleen die slaapverlamming heb je het nu over?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bij mij begon het als een nachtmerrie, srs

Wisselen jullie ook wel eens recepten uit per dm enzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hnng. met witte chocola en cranberries is ook lekker

Wou zeggen wasmachine slaapt al.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zet de wasmachine aan op timer.

Damn jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hnng. met witte chocola en cranberries is ook lekker

nee, wel andere dingen ;squote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wisselen jullie ook wel eens recepten uit per dm enzo?

Trustenquote:

Lucide droom is toch dat je er van bewust bent dat je aan het dromen bent?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar dat is geen lucide dromen toch, alleen die slaapverlamming heb je het nu over?

Dat probeer ik nooit, maar soms overkomt me dat ook wel eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]

jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Lucide droom is toch dat je er van bewust bent dat je aan het dromen bent?

Probeerde hij jou in je kont te nemen ipv andersom?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef tetouaribo het volgende:
Ik heb ook een keer gedroomd dat een jnoun me probeerde over te nemen. Kk eng.

ja dat had ik dus wel, en het begon als een nachtmerriequote:

Wat noem je me dikke.quote:

Nee, in principe zou je bezeten zijn als een jnoun in je lichaam weet te komen. Maar wss is het bijgeloof. Maar gast, hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeerde hij jou in je kont te nemen ipv andersom?

ik steun jou hipsterquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je medestanders aan het zoeken?

Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.quote:

Oei, hier moet je wel mee oppassen. Ik ben zelf ook eigenwijs. Maar dingen invullen voor een ander...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.
Gezien ik beide uitkomsten al ken lijkt het me overbodig jou verder van info te voorzien.

Gevatquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.
Gezien ik beide uitkomsten al ken lijkt het me overbodig jou verder van info te voorzien.

Hier over het algemeen ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar is het over het algemeen berengezellig.

Met bovenstaande impliceer jij dat ik medestanders nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je medestanders aan het zoeken?

Maak je zin maar af.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:32 schreef tetouaribo het volgende:
Oei, hier moet je wel mee oppassen. Ik ben zelf ook eigenwijs. Maar dingen invullen voor een ander...

Word alleen maar mad daardoor. Heb al nieuw serviesgoed aan moeten schaffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof jij niet jankt na weer een verlies :p

Je haar danst.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word alleen maar mad daardoor. Heb al nieuwe serviesgoed aan moeten schaffen.

Niet stoerder doen dan je bent vent. Sla je al snel een.modderfiguur mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:34 schreef chroestjov het volgende:
Met bovenstaande impliceer jij dat ik medestanders nodig zou hebben.
Insert> Hoink casus quote

Heb het gewassen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |