quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan er niet gewoon een aparte slowchat voor jullie twee komen?

Hehquote:

ik wil ook taart als we niet gaan trouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Niet om het een of ander, maar als jullie gaan trouwen wil ik wel taart.

Nou vertel ons allesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Tering jantje zeg, net een heftige slaapverlamming gehad, duurde echt minuten.
Was best beklemmend.

Probeerde je lucide te dromen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Was best beklemmend.

Slaapverlammingen zijn een cover up. In werkelijkheid betreft het hier geesten die je proberen te verkrachten. Open je ogen!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Was best beklemmend.

Mooi geschreven welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeer overmatig.Je bent een valse bitch man. Ik meldde dat toen omdat je toentertijd een toffe peer leek te zijn. Daarnaast quote ik jou niet vaker dan enig ander al lijk je er plezier in te scheppen jezelf enorm belangrijk en ontoegankelijk te laten overkomen.
Als dat jou interpretatie is van "alfa-zijn" wat an sich al behoorlijk kansloos is dat je achterhaalde theorieen van het internet nodig hebt om jezelf te bevestigen, moet je allemaal lekker zelf weten.
Jij moest je zo nodig als een vals nichtje een niet bestaand probleem opstoken en dan ben je de mijne.
Die overgespeelde nonchalanse is wat je tot zo'n enorme kneus maakt, want zodra je op de juiste knoppen drukt sta je te briesen en te spartelen.

Heb jij dat wel eens gehad?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Probeerde je lucide te dromen?

ik wel dat was kkvetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb jij dat wel eens gehad?

Heb het wel eens geprobeerd maar lukte nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb jij dat wel eens gehad?

Heb gisteren nog over Lucille gedroomd ;Dquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Probeerde je lucide te dromen?

Kun jij weer haatzaaien in een of ander moslimtopic of homotopic zodat je daar al je tienerfrustratie lekker kan botvieren ipv een jammerlijke poging tot stoken te ondernemen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:08 schreef NotYou het volgende:
Vertel het hem Bertha! Je bent een sterke geëmancipeerde vrouw en niemands bitch!

Geen zin om te slapen, heb het gevoel dat ik nog iets moet doen of meemaken, maar weet niet wat.quote:

ahah ;pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd over je moeder..

Je moet het ook niet proberenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb het wel eens geprobeerd maar lukte niet

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeer overmatig.Je bent een valse bitch man. Ik meldde dat toen omdat je toentertijd een toffe peer leek te zijn. Daarnaast quote ik jou niet vaker dan enig ander al lijk je er plezier in te scheppen jezelf enorm belangrijk en ontoegankelijk te laten overkomen.
Als dat jou interpretatie is van "alfa-zijn" wat an sich al behoorlijk kansloos is dat je achterhaalde theorieen van het internet nodig hebt om jezelf te bevestigen, moet je allemaal lekker zelf weten.
Jij moest je zo nodig als een vals nichtje een niet bestaand probleem opstoken en dan ben je de mijne.
Die overgespeelde nonchalanse is wat je tot zo'n enorme kneus maakt, want zodra je op de juiste knoppen drukt sta je te briesen en te spartelen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw obsessie begint langzaam maar zeker ernstigere vormen aan te nemen, ik zou jou een permanente FOK!sabbatical aan willen raden.
Nu uit het zich enkel nog maar in de vorm van een irritante aanwezigheid maar voor je het weet knal jij een heel winkelcentrum overhoop.

moet ik gewoon afwachten tot het me overkomt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je moet het ook niet proberen

Kun jij je niet gewoon realiseren dat je woordkeuze enorm geforceerd en vrij lachwekkend overkomt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij weer haatzaaien in een of ander moslimtopic of homotopic zodat je daar al je tienerfrustratie lekker kan botvieren ipv een jammerlijke poging tot stoken te ondernemen?

Ja, gewoon de boel de boel latenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet ik gewoon afwachten tot het me overkomt?

Ik heb vandaag een blondie met macademianoten en caramelstukjes op. Mijn god wat was dat lekker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wil ook taart als we niet gaan trouwen

Dat je pussy bent, denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb soms wel eens zo'n hele enge droom, dat betekent dan toch iets ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |