ja, dat je weer je lakens moet verschonenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb soms wel eens zo'n hele enge droom, dat betekent dan toch iets ofzo?
Het betrof inderdaad een geest die me keihard tegen het bed aandrukte. Probeerde me nog te verzetten en te denken dat het allemaal een droom is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Slaapverlammingen zijn een cover up. In werkelijkheid betreft het hier geesten die je proberen te verkrachten. Open je ogen!!!
negeer mn dm nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het betrof inderdaad een geest die me keihard tegen het bed aandrukte. Probeerde me nog te verzetten en te denken dat het allemaal een droom is.
Heb geen zeer kontje er aan over gehouden.
bij mij begon het als een nachtmerrie, srsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet ik gewoon afwachten tot het me overkomt?
Zet de wasmachine aan op timer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen zin om te slapen, heb het gevoel dat ik nog iets moet doen of meemaken, maar weet niet wat.
Daar heb ik een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef NotYou het volgende:
Kun jij je niet gewoon realiseren dat je woordkeuze enorm geforceerd en vrij lachwekkend overkomt?
hnng. met witte chocola en cranberries is ook lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een blondie met macademianoten en caramelstukjes op. Mijn god wat was dat lekker.
maar dat is geen lucide dromen toch, alleen die slaapverlamming heb je het nu over?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bij mij begon het als een nachtmerrie, srs
Wisselen jullie ook wel eens recepten uit per dm enzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hnng. met witte chocola en cranberries is ook lekker
Wou zeggen wasmachine slaapt al.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zet de wasmachine aan op timer.
Damn jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hnng. met witte chocola en cranberries is ook lekker
nee, wel andere dingen ;squote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wisselen jullie ook wel eens recepten uit per dm enzo?
Trustenquote:
Lucide droom is toch dat je er van bewust bent dat je aan het dromen bent?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar dat is geen lucide dromen toch, alleen die slaapverlamming heb je het nu over?
Dat probeer ik nooit, maar soms overkomt me dat ook wel eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Probeerde je lucide te dromen?
jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Lucide droom is toch dat je er van bewust bent dat je aan het dromen bent?
Probeerde hij jou in je kont te nemen ipv andersom?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef tetouaribo het volgende:
Ik heb ook een keer gedroomd dat een jnoun me probeerde over te nemen. Kk eng.
ja dat had ik dus wel, en het begon als een nachtmerriequote:
Wat noem je me dikke.quote:
Nee, in principe zou je bezeten zijn als een jnoun in je lichaam weet te komen. Maar wss is het bijgeloof. Maar gast, hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeerde hij jou in je kont te nemen ipv andersom?
ik steun jou hipsterquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je medestanders aan het zoeken?
Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.quote:
Oei, hier moet je wel mee oppassen. Ik ben zelf ook eigenwijs. Maar dingen invullen voor een ander...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.
Gezien ik beide uitkomsten al ken lijkt het me overbodig jou verder van info te voorzien.
Gevatquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.
Gezien ik beide uitkomsten al ken lijkt het me overbodig jou verder van info te voorzien.
Hier over het algemeen ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar is het over het algemeen berengezellig.
Met bovenstaande impliceer jij dat ik medestanders nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je medestanders aan het zoeken?
Maak je zin maar af.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:32 schreef tetouaribo het volgende:
Oei, hier moet je wel mee oppassen. Ik ben zelf ook eigenwijs. Maar dingen invullen voor een ander...
Word alleen maar mad daardoor. Heb al nieuw serviesgoed aan moeten schaffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof jij niet jankt na weer een verlies :p
Je haar danst.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word alleen maar mad daardoor. Heb al nieuwe serviesgoed aan moeten schaffen.
Niet stoerder doen dan je bent vent. Sla je al snel een.modderfiguur mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:34 schreef chroestjov het volgende:
Met bovenstaande impliceer jij dat ik medestanders nodig zou hebben.
Insert> Hoink casus quote
Heb het gewassen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |