SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Thnx bruhquote:Op maandag 12 januari 2015 18:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
en zeker niet die hoofddoeken die hier rondlopen.
Welkom terug
Hai lieve biatch van me. Dit topic is als een abusive husband: hoe slecht het ook is voor je je blijft gewoon terugkomen.quote:
Hai bby, how's life? Volgensmij ben je gwn in to bdsm.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hai lieve biatch van me. Dit topic is als een abusive husband: hoe slecht het ook is voor je je blijft gewoon terugkomen.
Gaat lekker hoor. Met jou ook? Ja, ik hou van bdsm. Hoe weet je dat? Heb je ook een fetlife profiel?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hai bby, how's life? Volgensmij ben je gwn in to bdsm.
Yes yes, gaat goed. Ja ik heb ook een fetlife profiel add me als friend en follow my journey xoxooxquote:Op maandag 12 januari 2015 22:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor. Met jou ook? Ja, ik hou van bdsm. Hoe weet je dat? Heb je ook een fetlife profiel?
Is goe bae. Ff kijke welke kinks van ons matchen zodat we lkkr same stoud kunne syn.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Yes yes, gaat goed. Ja ik heb ook een fetlife profiel add me als friend en follow my journey xoxoox
Hihi geselligquote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is goe bae. Ff kijke welke kinks van ons matchen zodat we lkkr same stoud kunne syn.
Wats notegate, precious?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:03 schreef Klokov het volgende:
McNulty, als je je quote fixed wil ik je wederom van harte welkom heten in dit topic. Heb je notegate nog meegekregen?
Morgen oke. En ja ik ik heb notegate helaas meegekregen. Je aanstelleritis was wel over 9000 klokkie.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:03 schreef Klokov het volgende:
McNulty, als je je quote fixed wil ik je wederom van harte welkom heten in dit topic. Heb je notegate nog meegekregen?
weet je zeker dat je het filmpje wilt?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Regel 34![]()
[ afbeelding ]
Als iemand het filmpje heeft hou ik me aanbevolen.
Volgensmij zat skin diamond in die film.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Regel 34![]()
[ afbeelding ]
Binnen 30sec gevonden. Luiwammesquote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Regel 34![]()
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef Crip het volgende:
Ik heb dat filmpje in mijn bookmarks. Don't ask
Staat in het 'niet te geleuven' topic in KPD volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Regel 34![]()
[ afbeelding ]
Ze wilt de verantwoordelijkheid van haar perversie afschuiven op anderen zodat ze haar zelfveronderstelde onschuld kan behouden.quote:
Ik heb haar wel door. Dus nu ga ik naar de hel, omdat ik haar op de verkeerde pad heb gestuurd. Echt vies ditquote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze wilt de verantwoordelijkheid van haar perversie afschuiven op anderen zodat ze haar zelfveronderstelde onschuld kan behouden.
Freudupindisbitch
We gaan het allemaal redden brosef.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb haar wel door. Dus nu ga ik ook naar de hel, omdat ik haar op de verkeerde pad heb gestuurd. Echt vies dit
hey mcnultyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
We gaan het allemaal redden brosef.
Amen broer.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
We gaan het allemaal redden brosef.
Goeie voornememsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef no1uknow het volgende:
Jeetje wat is deze, in 1 avond JB, McNulty en VMS terug
Holy shiet
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef THEFXR het volgende:
iemand nog de link naar Ray zijn kook clip?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef THEFXR het volgende:
iemand nog de link naar Ray zijn kook clip?
Ik zit nu halverwege seizoen 3 en die vind ik tot nog toe het bestequote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:02 schreef Questular het volgende:
Gisteren het einde van seizoen 1 van Homeland gezien..... zo geweldig vind ik die serie niet, wordt seizoen 2 beter?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:02 schreef Questular het volgende:
Gisteren het einde van seizoen 1 van Homeland gezien..... zo geweldig vind ik die serie niet, wordt seizoen 2 beter?
Die wordt me juist door iedereen aangeraden. Daarom heb ik gisteren S1 en S2 op m'n laptop gezet. Ik ga nl een maand in Singapore "wonen", dus moest wat te doen hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zit nu halverwege seizoen 3 en die vind ik tot nog toe het beste
Inclusief sauna?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Die wordt me juist door iedereen aangeraden. Daarom heb ik gisteren S1 en S2 op m'n laptop gezet. Ik ga nl een maand in Singapore "wonen", dus moest wat te doen hebben
Gelukkig is er een gratis gym in t hotel
quote:
Zou ik eerder Suits downloadenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Die wordt me juist door iedereen aangeraden. Daarom heb ik gisteren S1 en S2 op m'n laptop gezet. Ik ga nl een maand in Singapore "wonen", dus moest wat te doen hebben
Gelukkig is er een gratis gym in t hotel
Korte samenvatting?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou bareback boy toys downloaden nohomo
dat is maleisiëquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
singapore is toch moslimland ofzo?
Nee, Singapore is een mengeling van allerlei religies. Maar t is wel een afsplitsing van Maleisie, en DAT is idd een moslimland.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
singapore is toch moslimland ofzo?
wat lees ik vreemdgegaan met mensen van het forum?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
R&P / Vriend op Tinder [Met bonusrel]
Was me ook aangeraden, maar hoorde dat dat na 2 seizoenen wel echt kelderde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zou ik eerder Suits downloaden
Strike Backquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was me ook aangeraden, maar hoorde dat dat na 2 seizoenen wel echt kelderde.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, een sequel van drie seizoenen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Seizoen 1 van gezien. En toen kwam er een remake?
Da's wel een fijne voor ff tussendoor op je hotel jaquote:
What?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was me ook aangeraden, maar hoorde dat dat na 2 seizoenen wel echt kelderde.
beetje een anti-climax helaasquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd, jammer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:56 schreef seto het volgende:
[..]
beetje een anti-climax helaas
wel een vieze hoertje
was zij niet behoorlijk dik?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, jammer.
Ze had ook eens foto's in S&G gepost
Dan had Sap wel eenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |