Hoe kon hij dat opleveren als 1) zijn contract afliep en 2) hij dat niet wilde verlengen? PSV heeft het juiste gedaan en zich niet laten piepelen door zo'n snotaap die denkt de club hostage te kunnen houden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:52 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben een speler die makkelijk tussen de 10 en 15 miljoen euro kan opleveren weggegooid.
DOM
Jammer dat je zo redeneert vanuit die typische Hollandse regentenmentaliteit. De arrogantie om een voetballer met een mening "snotaap" te noemen. Want de artiest moet luisteren naar de grote blanke meneer?quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
....door zo'n snotaap die denkt ...
Iemand die in elke microfoon spuugt zijn contract te gaan verlengen, om vervolgens bij de onderhandelingen met 83 verschillende zaakwaarnemers aan te komen, is met recht een snotaap.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Jammer dat je zo redeneert vanuit die typische Hollandse regentenmentaliteit. De arrogantie om een voetballer met een mening "snotaap" te noemen. Want de artiest moet luisteren naar de grote blanke meneer?
Deze abjecte mentaliteit en mislplaatste arrogantie heeft Oranje Ziyech al gekost en wsl zullen er nog veel meer spelers andere keuzes maken dan goed is voor het Nederlandse voetbal.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:52 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben een speler die makkelijk tussen de 10 en 15 miljoen euro kan opleveren weggegooid.
DOM
quote:Zakaria Bakali staat nog wel onder contract bij PSV, maar aan het einde van dit seizoen is het in Eindhoven afgelopen voor de Belgische/Marokkaan. Dit tot grote spijt van Marcel Brands. "Ik heb er alles aan gedaan", verklaarde de technisch manager op het PSV-forum. "Ik ben zelfs Marokkaans met hem wezen eten, terwijl ik een moeilijke eter ben. We hebben hem een fantastische aanbieding gedaan", aldus Brands.
quote:Zakaria Bakkali heeft een aantal kansen bij PSV gehad, maar de Eindhovense club is er nu helemaal klaar mee. Eerder vanavond maakte technisch directeur Marcel Brands bekend, dat het contractvoorstel definitief wordt ingetrokken. Dit was niet het enige slechte nieuws voor Bakkali, die al een maand of acht twijfelt of hij zijn overeenkomst met PSV moet verlengen. Zijn zaakwaarnemer, Kees Ploegsma junior, heeft te kennen gegeven de voetballer niet meer bij te staan.
quote:Zakaria Bakkali kon bij PSV een bedrag van 400.00 euro gaan verdienen, mits hij zijn contract met de Eindhovenaren verlengde. Dit onthulde PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International eerder vandaag bij Omroep Brabant. "Ik heb het contract zelf gezien", aldus Slegers in het praatprogramma FC Onder Ons. "Er stond echt 400.000 euro. En hij kon meer verdienen als hij een bepaald aantal wedstrijden zou hebben gespeeld. Ik meen dat hij al meer geld zou krijgen bij vijf of tien optredens in het eerste van PSV." Het is niet duidelijk waarom Bakkali er voor koos om niet te tekenen. Slegers: "Zeg het maar. Ik heb geen idee. Het lijkt mij een prachtig voorstel."
De snotapen zaten kennelijk aan de kant van PSV. Die hebben namelijk de situatie compleet onderschat.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iemand die in elke microfoon spuugt zijn contract te gaan verlengen, om vervolgens bij de onderhandelingen met 83 verschillende zaakwaarnemers aan te komen, is met recht een snotaap.
quote:PSV lijkt helemaal klaar met het gedrag van Zakaria Bakkali. De club probeert het contract van de jonge aanvaller al maandenlang te verlengen, maar de jonge speler weigert zijn handtekening te zetten onder een nieuwe verbintenis. Dat ondanks dat hij eerder anders beloofde. Daarnaast gooit de aanvaller er volgens interim-trainer Ernest Faber momenteel met de pet naar.
Er is 1 ding wat psv fout heeft gedaan en dat is ervoor gezorgd dat hij een half jaar lang niet meer in jong kon spelen. Al betwijfel ik dat het wel goed was gegaan had hij dat wel gekund.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Jammer dat je zo redeneert vanuit die typische Hollandse regentenmentaliteit. De arrogantie om een voetballer met een mening "snotaap" te noemen. Want de artiest moet luisteren naar de grote blanke meneer?
Deze abjecte mentaliteit en mislplaatste arrogantie heeft Oranje Ziyech al gekost en wsl zullen er nog veel meer spelers andere keuzes maken dan goed is voor het Nederlandse voetbal.
ditquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:11 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, dit was dat grote talent van PSV, waarvan Doublepain zei dat het een verstandig persoon was. (Dit ver zou gaan komen) En Davy het ontzettend jammer vond dat hij voor België koos en niet voor Nederland.
Daar is niet veel van terecht gekomen.
Tsja, zo zijn er wel een aantal ja. Dit is een van die debieltjes. Davy en doublepain zagen het verkeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:11 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, dit was dat grote talent van PSV, waarvan Doublepain zei dat het een verstandig persoon was. (Dit ver zou gaan komen) En Davy het ontzettend jammer vond dat hij voor België koos en niet voor Nederland.
Daar is niet veel van terecht gekomen.
Ik denk dat na die eerste wedstrijden bij PSV 1 er veel mensen waren die het verkeerd zagen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, zo zijn er wel een aantal ja. Dit is een van die debieltjes. Davy en doublepain zagen het verkeerd.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Davy en doublepain zagen het verkeerd.
Zoveelste Marokkaanse talent dat het niet redt. Zodra ze financieel onafhankelijk worden is alle prestatiedrang weg en gaan ze gek lopen doen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat na die eerste wedstrijden bij PSV 1 er veel mensen waren die het verkeerd zagen.
Had veel talent en leek ook in de media een rustige en verstandige jongen. Helaas zo dom als het achtereind van een varken en daardoor verschrikkelijk beïnvloedbaar door de 'zaakwaarnemers' om hem heen.
Het is niet anders, zoveelste voorbeeld dat je het op talent alleen niet redt in de wereld.
Ik weet niet of dat typisch Marokkaans is, maar je gaat het bijna denken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveelste Marokkaanse talent dat het niet redt. Zodra ze financieel onafhankelijk worden is alle prestatiedrang weg en gaan ze gek lopen doen.
Niet uitsluitend, maar zij hebben wel vaak zo'n mentaliteit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat typisch Marokkaans is, maar je gaat het bijna denken.
Wat hij in een jaar verdient....moet jij tot je 65e voor werken....en dan haal je het nog niertquote:
niertquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat hij in een jaar verdient....moet jij tot je 65e voor werken....en dan haal je het nog niert
niertquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat hij in een jaar verdient....moet jij tot je 65e voor werken....en dan haal je het nog niert
Ik denk dat dit wel meevaltquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveelste Marokkaanse talent dat het niet redt. Zodra ze financieel onafhankelijk worden is alle prestatiedrang weg en gaan ze gek lopen doen.
Bij Bakkali begon de ophemeling al vroeg. Die werd al vanaf de F-jes de wereldtop in geprezen, was een uitzonderlijk talent in de jeugd in een periode dat er bij PSV weinig naar jeugd werd gekeken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Je kunt dit echt niet ophangen aan een nationaliteit. Ik heb zelf vaak het gevoel met die Marokkaanse talenten dat ze ook enorm worden opgehemeld omdat ze op jonge leeftijd vaak een goede technische bagage hebben. Uiteindelijk missen ze toch bepaalde aspecten om echt te slagen in het topvoetbal. Dat een talent van zeventien, achttien of negentien het een paar wedstrijden goed doet zegt immers vrij weinig. Wat heeft zo'n Bakkali concreet bewezen eigenlijk? Dat die jongen bij PSV na vijf duels werd afgeschilderd als een potentiële wereldtopper kan hij weinig aan doen.
Wel heb ik het idee dat er omtrent zulke jongens vaak een hele entourage zit die veel meer focust is op het financiële dan het sportieve. Bijvoorbeeld omdat zulke jongeren nogal eens uit een relatief minder bedeeld milieu komen en de cultuur vrij collectivistisch is. Kortom, als er iemand veel geld binnen kan harken is er een verantwoordelijk voor een hele familie van pakweg veertig man. Dit soort zaken kunnen meespelen bij het maken van keuzes.
prima postquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Je kunt dit echt niet ophangen aan een nationaliteit. Ik heb zelf vaak het gevoel met die Marokkaanse talenten dat ze ook enorm worden opgehemeld omdat ze op jonge leeftijd vaak een goede technische bagage hebben. Uiteindelijk missen ze toch bepaalde aspecten om echt te slagen in het topvoetbal. Dat een talent van zeventien, achttien of negentien het een paar wedstrijden goed doet zegt immers vrij weinig. Wat heeft zo'n Bakkali concreet bewezen eigenlijk? Dat die jongen bij PSV na vijf duels werd afgeschilderd als een potentiële wereldtopper kan hij weinig aan doen.
Wel heb ik het idee dat er omtrent zulke jongens vaak een hele entourage zit die veel meer focust is op het financiële dan het sportieve. Bijvoorbeeld omdat dergelijke spelers nogal eens uit een relatief minder bedeeld milieu komen en de cultuur vrij collectivistisch is. Kortom, als er iemand veel geld binnen kan harken is er een verantwoordelijk voor een hele familie van pakweg veertig man. Dit soort zaken kunnen meespelen bij het maken van keuzes.
onzin. Messi werd op zijn 11e al als toekomstige wereldster verklaardquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mythische proporties nam dat aan, totaal ongezond voor elk talent.
Dus omdat het bij één speler niet schaadt, kan iedereen er tegen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:17 schreef riazop het volgende:
[..]
onzin. Messi werd op zijn 11e al als toekomstige wereldster verklaard
zo wat?
Veel van de huidige topspelers waren op jonge leeftijd al zeer gewildquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus omdat het bij één speler niet schaadt, kan iedereen er tegen?
...
Ja? En?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:38 schreef riazop het volgende:
[..]
Veel van de huidige topspelers waren op jonge leeftijd al zeer gewild
kennelijk zijn er veel die geen last hebben van de media aandacht
Dat valt wel mee, ook wat je aangeeft betreffende Messi klopt niet helemaal. Die brak door net voordat het hele mediacircus ook elke jeugdwedstrijd ging uitzenden om over social media nog maar niet te beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:38 schreef riazop het volgende:
[..]
Nou, jouw goede vriend Bakkali blijkbaar wel dus.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:38 schreef riazop het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg de indruk dat riazop niet zo heel goed is in het voeren van een discussie.
Hij is 22 en heeft rond de 4 miljoen euro bij elkaar gevoetbald. Nu al.quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, jouw goede vriend Bakkali blijkbaar wel dus.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is 22 en heeft rond de 4 miljoen euro bij elkaar gevoetbald. Nu al.
En dat terwijl ie nog geen 20 keer ergens in de basis stond.
Ook nu heeft ie weer een mooie club.
Slimme jongen
Tijd om dequote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de roep om Bakkali intens treurig. Hij zou zogenaamd de verlosser van PSV zijn. In eerdere wedstrijden was de schreeuw naar die 17-jarige snotneus ook groot. Toen hij erin kwam in die wedstrijden, gebeurde er ook geen ene flikker en liep het uit op een deceptie.
PSV-Supporters
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bakkali een knullige hype.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt al weken slecht. Door wat leuke wedstrijdjes tegen amateurploegen wordt er spannend en stoer over die jongen gepraat. Ik geloof er gewoon niet in.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt er geen kijk op.
Bakkali is een uitzonderlijk talent.
Ik sluit niet uit dat je dat destijds in een cynische context bedoelde en ik heb het ook wel eens verkeerd haha.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me Stijn, je bleek het weer bij het juiste eind te hebben.
IK ZEI ALLEEN DAT HET EEN TALENT WASquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:44 schreef Caland het volgende:
Oei, forum admin @:ggmm gaat door de mangel.
Het was ook een uitzonderlijk talent. Je had helemaal gelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK ZEI ALLEEN DAT HET EEN TALENT WAS
Dat was het ook!
Gaat voor 7 ton voor Sparta voetballen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:23 schreef Tim86 het volgende:
Anderlecht in financiële problemen en hij verdient 1.3 miljoen per jaar. Denk niet dat Sparta genoeg van dat salaris kan overnemen.
Zijn contract is bijna net zo dik als hij zelf.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:51 schreef riazop het volgende:
[..]
Gaat voor 7 ton voor Sparta voetballen.
Voor hemzelf ook interessant want hij zal nu toch wel echt even in de etalage moeten voor een volgend (dik) contract.
Verdient ie wel weer terug dus
hij is iig verdomd moeilijk van de bal te zettenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn contract is bijna net zo dik als hij zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |