quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]Zei je ook voor Barca- Ajax zeker.
Punt gemaakt. Dank je.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw anti-PSV slaat een beetje door soms.
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw anti-PSV slaat een beetje door soms.
Oneensquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
ALs PSV niet wint is dat een schande.
Oneens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
Oneens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
Ken de tegenstander niet eens dus kan er weinig over zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
Schande niet. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
Precies.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het begint een beetje zielig te worden.
Dit ook wel een beetje. Puur op positie in hun eigen competitie zeg ik geen schande maar misschien is het wel een stel enorme amateurs.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken de tegenstander niet eens dus kan er weinig over zeggen
Ga toch weg met je anti PSV.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schande niet. Kan gebeuren.
[..]
Precies.
Jammer voor je.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Wou net even voor school bezig staat Zanka ineens in de basis. Toch maar PSV kijken dus.
hahah zie et nu pas ,, opstelling van rtl klopten nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig om je eigen spelers te herkennen he?
Geen zin om daarheen te rijden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Driessen misleidt de kijker, laten we hem slaan.
Benieuwdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Benieuwt wanneer Leo zegt dat Jorgensen erin staat
Triest dat je weer mongolen gaat beledigen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mongool
Je moederquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mongool
Dit is een jinxquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia in de basis, die scoort dus niet.
Piep piep calimero hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
O, het is Europa League, dus Leootje moet nu alles benadrukken met gelukkig en mooi als het PSV gerelateerd is, om komende zondag weer vrolijk op alles af te geven.
Gewoon de feiten. En ik erger me kapot aan ''gelukkig voor PSV'' et cetera, dus dat is het niet.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
O, het is Europa League, dus Leootje moet nu alles benadrukken met gelukkig en mooi als het PSV gerelateerd is, om komende zondag weer vrolijk op alles af te geven.
Niet hij is voor Telstar. 0-1 mooie goal hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Leo is een ajacied ,ook een feit
Zaterdag ook gescoord ..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Depay die scoort. Komende 9 wedstrijden is hij dus weer kut.
Tja, soms moet je je hoogtepunten uit de kleine dingen des levens halen.quote:
Ik erger me kapot aan die jongen dat mag toch ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, soms moet je je hoogtepunten uit de kleine dingen des levens halen.
Momlomovicquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Pandurii Targu Jiu heeft de 0-1 gemaakt.
2005.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Rosario het volgende:
Wat was de laatste Europese speelronde (CL+EL) waarin geen enkele Nederlandse club verloor?
Zeker. Ik erger me meer aan die dikke reet van hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die jongen dat mag toch ?
1900quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Rosario het volgende:
Wat was de laatste Europese speelronde (CL+EL) waarin geen enkele Nederlandse club verloor?
1982quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Rosario het volgende:
Daar erger ik me ook aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zeker. Ik erger me meer aan die dikke reet van hem.
Trolletje hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan.
En dat opkomen met bal is ook lachwekkend.
Antonov scoort toch wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef PSV1990- het volgende:
Is wel een voordeel vergeleken met Zoet,,, Tyton die et spel sneller voortzet ..
Goede stad ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op zich wel een leuk clubje, dat Chernomorets. Lekker vol stadion, goede sfeer.
Voor de man.quote:
En een spits met een mooie naam aldus Leo Drieszzquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op zich wel een leuk clubje, dat Chernomorets. Lekker vol stadion, goede sfeer.
Die wedstrijd waarin Strootman meedeed?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze wedstrijd is nu al beter dan de vorige pot in de EL van dit jaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/sport/europaleague/home/quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef Brieke het volgende:
Iemand een goed werkende link van PSV? zit op het werk en krijg er geen gevonden via lemon en first row
Nee, die 0-2 thuisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wedstrijd waarin Strootman meedeed?
Het is Europa League, dan moet hij de schijn hoog houden om voor het Nederlandse voetbal te zijn, terwijl hij in werkelijkheid met een Ajax stropdas commentaar loopt te geven.quote:
Djniper is wel beter dan Odessa.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze wedstrijd is nu al beter dan de vorige pot in de EL van dit jaar
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]die afgunst
Ik ben voor PSV...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die werkt dus niet op het werk hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/europaleague/home/
Jij werkt niet op het werk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Brieke het volgende:
[..]
Ja die werkt dus niet op het werk haha
Over 3 weken fredske bij AZquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Een psv zonder strootman en Fred Rutten op de bank mist gewoon het EL gevoel.
Wat is er mis met de beste verdediger ooit als UI hebben?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is in de war omdat je die geweldige ajacied als UI hebt
Strootman zit nu bij Roma en ze winnen alles, dat kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Een psv zonder strootman en Fred Rutten op de bank mist gewoon het EL gevoel.
Sommige mensen vinden het interessanter om met een andere club bezig te zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je dan anti psvte zeiken joh en je ajax ava en ondertitel
Die gast heeft gewoon een ziekelijke obsessiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar loop ik op PSV te zeiken? Ik zeik op de commentator.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke ik zal het doorgeven aan Philip en zn kornuiten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Verdomme ga gewoon naar voren voetballen. Dat eindeloze heen en weer geschuif op eigen helft is doodsaai.
I see what you did there.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het interessanter om met een andere club bezig te zijn.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het interessanter om met een andere club bezig te zijn.
Nee ik denk dat we ook kans maken op het WK met hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman zit nu bij Roma en ze winnen alles, dat kan geen toeval zijn.
Hij is in gesprek. Heb 'm al geappt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oke ik zal het doorgeven aan Philip en zn kornuiten.
Dat riep ik 2 jaar geleden alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee ik denk dat we ook kans maken op het WK met hem.
fontanel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Morendo het volgende:
Zijn fantanello's zijn nog niet helemaal dichtgegroeid volgens mij.
Bedankt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oke ik zal het doorgeven aan Philip en zn kornuiten.
Jimiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En bij PSV heb je Jimmy Hendrix.
Jorrit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En bij PSV heb je Jimi Hendrix.
Dat roep ik al een hele tijd. Als je kijkt wat hun scouten, echt ongelofelijk.. vraag me echt af wat er in die rapporten staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
De scouting van PSV is wel heel erg zielig.
Laat je alleen weten hoe die echt heet, take a chill pillquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me.
Raap me op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot nu toe doet hij het fantastisch.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is in gesprek. Heb 'm al geappt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat je alleen weten hoe die echt heet, take a chill pill
Kanjer Grieken.quote:
Herácles Heracles, aparte versprekingquote:
Hendrix is neergeknuppeld door Tyton.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Bruma geblesseerd zou raken, kan Hendrix er toch gewoon in?
Drenthe met diamanten oorbellen en een kapsel dat valt te omschrijven als fresh.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vlaar speelt met korte mouwen.
Tytonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix is neergeknuppeld door Tyton.
Heb nog liever Isakssonquote:
Haha.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De klasse van Zanka, de rust aan de bal.
Genot
Ik proef sarcasme. Terwijl jullie v.d. Hoorn hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De klasse van Zanka, de rust aan de bal.
Genot
App 'm wel evenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kan iemand die Tyton eens vertellen dat de bal naar iemand in een rood shirt moet?
En?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme. Terwijl jullie v.d. Hoorn hebben.
Hij speelt em naar een groene.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kan iemand die Tyton eens vertellen dat de bal naar iemand in een rood shirt moet?
Verdienste van PSV .quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Rosario het volgende:
PSV hoeft niet eens te verdedigen, Odessa verneukt 't wel.
Zanka is een godquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
Even samenvattend:
PSV gaat dit wel winnen.
Driessen is irritant.
Locadia stelt teleur
Depay maakte een mooie goal
TomPSV18 komt zijn weddenschappen niet na.
Dat kennen ze niet in Eindhoven, lawaai maken.quote:
Horny Mikey zou er een penalty van makenquote:
Dan zal die wel goed zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bakkali een knullige hype.
Jij liep punten mis op je manager, ha ha.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Sinds hij terug is van z'n blessure heeft Bakkali nog niet veel laten zien.
Dat vinden Davy en ik niet zo leuk.
Gaat wel goed komen, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Sinds hij terug is van z'n blessure heeft Bakkali nog niet veel laten zien.
Dat vinden Davy en ik niet zo leuk.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch Mertens weer. Hij is weer helemaal nergens te bekennen bij een uitwedstrijd.
Mertens was de laatste tijd ook nergens te bekennen bij thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch Mertens weer. Hij is weer helemaal nergens te bekennen bij een uitwedstrijd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet je dat Maher ook niet speelt bij PSV???quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hahahah allemaal gefopt xd XD
Mertens speelt niet eens meer bij PSV XDX DXDXDXDXDDX
Totaal humorloos jijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vindt
Verder zit niemand op dit soort quasi-grappige teringplaatjes te wachten.
Homo ook fout, moet hommo zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vindt
Verder zit niemand op dit soort quasi-grappige teringplaatjes te wachten.
Buitenom en voorzet kan hij ook nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Morendo het volgende:
Kan die Depay nog iets anders dan naar binnentrekken en op doel schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |