Zaterdag ook gescoord ..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Depay die scoort. Komende 9 wedstrijden is hij dus weer kut.
Tja, soms moet je je hoogtepunten uit de kleine dingen des levens halen.quote:
Ik erger me kapot aan die jongen dat mag toch ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, soms moet je je hoogtepunten uit de kleine dingen des levens halen.
Momlomovicquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Pandurii Targu Jiu heeft de 0-1 gemaakt.
2005.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Rosario het volgende:
Wat was de laatste Europese speelronde (CL+EL) waarin geen enkele Nederlandse club verloor?
Zeker. Ik erger me meer aan die dikke reet van hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die jongen dat mag toch ?
1900quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Rosario het volgende:
Wat was de laatste Europese speelronde (CL+EL) waarin geen enkele Nederlandse club verloor?
1982quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Rosario het volgende:
Daar erger ik me ook aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zeker. Ik erger me meer aan die dikke reet van hem.
Trolletje hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan.
En dat opkomen met bal is ook lachwekkend.
Antonov scoort toch wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef PSV1990- het volgende:
Is wel een voordeel vergeleken met Zoet,,, Tyton die et spel sneller voortzet ..
Goede stad ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op zich wel een leuk clubje, dat Chernomorets. Lekker vol stadion, goede sfeer.
Voor de man.quote:
En een spits met een mooie naam aldus Leo Drieszzquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op zich wel een leuk clubje, dat Chernomorets. Lekker vol stadion, goede sfeer.
Die wedstrijd waarin Strootman meedeed?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze wedstrijd is nu al beter dan de vorige pot in de EL van dit jaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/sport/europaleague/home/quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef Brieke het volgende:
Iemand een goed werkende link van PSV? zit op het werk en krijg er geen gevonden via lemon en first row
Nee, die 0-2 thuisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wedstrijd waarin Strootman meedeed?
Het is Europa League, dan moet hij de schijn hoog houden om voor het Nederlandse voetbal te zijn, terwijl hij in werkelijkheid met een Ajax stropdas commentaar loopt te geven.quote:
Djniper is wel beter dan Odessa.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze wedstrijd is nu al beter dan de vorige pot in de EL van dit jaar
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]die afgunst
Ik ben voor PSV...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die werkt dus niet op het werk hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/europaleague/home/
Jij werkt niet op het werk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Brieke het volgende:
[..]
Ja die werkt dus niet op het werk haha
Over 3 weken fredske bij AZquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Een psv zonder strootman en Fred Rutten op de bank mist gewoon het EL gevoel.
Wat is er mis met de beste verdediger ooit als UI hebben?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is in de war omdat je die geweldige ajacied als UI hebt
Strootman zit nu bij Roma en ze winnen alles, dat kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Een psv zonder strootman en Fred Rutten op de bank mist gewoon het EL gevoel.
Sommige mensen vinden het interessanter om met een andere club bezig te zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je dan anti psvte zeiken joh en je ajax ava en ondertitel
Die gast heeft gewoon een ziekelijke obsessiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar loop ik op PSV te zeiken? Ik zeik op de commentator.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke ik zal het doorgeven aan Philip en zn kornuiten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Verdomme ga gewoon naar voren voetballen. Dat eindeloze heen en weer geschuif op eigen helft is doodsaai.
I see what you did there.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het interessanter om met een andere club bezig te zijn.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het interessanter om met een andere club bezig te zijn.
Nee ik denk dat we ook kans maken op het WK met hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman zit nu bij Roma en ze winnen alles, dat kan geen toeval zijn.
Hij is in gesprek. Heb 'm al geappt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oke ik zal het doorgeven aan Philip en zn kornuiten.
Dat riep ik 2 jaar geleden alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee ik denk dat we ook kans maken op het WK met hem.
fontanel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Morendo het volgende:
Zijn fantanello's zijn nog niet helemaal dichtgegroeid volgens mij.
Bedankt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oke ik zal het doorgeven aan Philip en zn kornuiten.
Jimiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En bij PSV heb je Jimmy Hendrix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |