abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 12 januari 2015 @ 19:45:05 #1
35723 crew  GGMM
pi_148616575

Shity deed zijn best:
quote:
Numerous sources are reporting interest from Manchester City in PSV Eindhoven starlet Zakaria Bakkali. Bakkali is described by all as “small and skillful” and now has the moniker of the “best young player in the World” thrust upon him. No pressure then for the 15-year-old. So how good is he really? The line between being the next Pele and the next Freddy Adu is finer than you’d think.

Bakkali was born in Morocco but like so many that have gone before him grew up in Europe and has chosen to play his international football at youth level for Belgium. He first came to the attention of English clubs in August of this year playing for PSV Eindhoven in the Nike Cup, hosted by Manchester United. PSV failed to make it out of their group but Bakkali was voted the tournament’s Most Valuable Player.

The young Belgian was spotted three years ago while a part of the youth setup at Standard Liege and PSV moved quickly to bring him to the club. Manchester City’s recruitment could be just as swift with a move apparently not far off. PSV have stated they are keen to keep the player and when you consider the potential he offers it’s easy to understand why.

The small and skillful description is at least half right. In truth he matches up physically with those playing in his age group quite well, he had no problem looking Bobby Charlton in the eye when presented with the Nike Cup’s Most Valuable Player award. Playing as a number-9 Bakkali does however have a level of skill that makes him stand out from the crowd.

Bakkali possesses a venomous shot and can be seen in various PSV C1 videos beating goalkeepers from distance. The threat he offers outside the box forces defenders to close him down when he receives the ball. Watching Bakkali play you can see he relishes that pressure, often beating players with his close control and turn of pace, exploiting the space they leave behind.
There are areas for development but that is only natural for one so young. The movement off the ball and ability to bring those around him into play is there but still needs honing to make him a truly great player. The youth setup at PSV has been developed to do exactly that and Dutch football is often hailed as a great hotbed for exciting young talent.

Whether the talented young Belgian can handle the added pressure that a publicised move to Manchester City would bring remains to be seen. It is simply too early to tell if the mental strength required to succeed at the highest level is there. The natural talent most certainly is though.

If expectation can be tempered – something we seem to have little understanding of in this country – and Bakkali is given time to develop then the Etihad Stadium club could be on the verge of signing one of the Premier League’s brightest future stars.
Zonder resultaat


Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148616795
Mooie OP.

Verstandige, goedlachse Marokkaan. Gun die jongen een mooie club.
pi_148616821
Leuk dat deze jongen het momenteel zo goed doet :)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_148623592
Gaaf dat je de TT hebt behouden, visionairs moeten een podium krijgen. Doublepain (dubbele pijn), kom op, eis die eer en lofzang op jongen!
pi_148627260
Zit vast al de hele dag te oefenen op zijn grote overtocht naar een of andere club met te veel geld.
pi_148630911
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef DeParo het volgende:
Zit vast al de hele dag te oefenen op zijn grote overtocht naar een of andere club met te veel geld.
Atletico toch? Verstandige keuze wel
  Forum Admin / PR dinsdag 13 januari 2015 @ 02:11:07 #7
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148630954
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 02:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Atletico toch? Verstandige keuze wel
Die onderhandelingen gingen goed totdat Atletico erachter kwam dat Bakkali niet bereid was in het tweede elftal te spelen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148634201
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 02:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Atletico toch? Verstandige keuze wel
Nu wel Atletico, ach, al die keuzes zijn ook niet makkelijk te noemen.
  Forum Admin donderdag 29 januari 2015 @ 16:56:53 #9
35723 crew  GGMM
pi_149175200
quote:
PSV doet Bakkali nieuwe aanbieding
PSV heeft Zakaria Bakkali afgelopen dinsdag opnieuw een aanbieding gedaan. „Het gaat om een drie-jarig contract", aldus zijn zaakwaarnemer Marcel Veerman. Technisch manager Marcel Brands bevestigt de woorden van Veerman. „We hebben Zakaria een nieuwe aanbieding gedaan, nu is het afwachten."

Veerman ging ook nog even in op het nieuws dat zijn cliënt zou zijn overgestapt naar Jorge Mendes, zoals verschillende Belgische media eerder hadden gemeld. De Portugese supermakelaar vertegenwoordigt verschillende wereldsterren waaronder Falcao en Cristiano Ronaldo.

„Ik ben net terug uit Portugal", aldus Veerman. „En daar heb ik ook met Jorge gesproken. We hebben het over van alles gehad, want het is natuurlijk de transferperiode. Verder kan ik weinig kwijt over die gesprekken. Zakaria is in ieder geval nog steeds mijn cliënt en we beraden ons over het aanbod dat PSV heeft gedaan."
http://www.metronieuws.nl(...)li-nieuwe-aanbieding

_O- _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149175223
quote:
PSV zou Bakkali een aanbieding willen doen om de zogeheten opleidingsvergoeding veilig te stellen, een bedrag van 310.000 euro. Een van de eisen om daarvoor in aanmerking te komen, is het aanbieden van een contract, zestig dagen voordat de huidige verbintenis afloopt.

Het contract van Zakkaria Bakkali loopt op 30 juni 2015 af. PSV vindt dat het na het aflopen van het contract recht heeft op de (internationale) opleidingsvergoeding, als Bakkali elders een contract ondertekent. Volgens de UEFA is die vergoeding 310.000 euro.
:)
  Forum Admin donderdag 29 januari 2015 @ 16:58:21 #11
35723 crew  GGMM
pi_149175246
Ah, ik dacht al.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149175350
quote:
"Het gaat om een drie-jarig contract", aldus zijn zaakwaarnemer Marcel Veerman.
Technisch manager Marcel Brands bevestigt de woorden van Veerman.
:')
  donderdag 29 januari 2015 @ 17:02:44 #13
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149175358
Marokkanen, wat heb je eraan?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 29 januari 2015 @ 17:29:28 #14
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_149176085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:')
Ze willen gewoon heel graag die drie ton hebben. Ergens snap ik dat ook wel.. Maar ja, iemand een contract geven, die toch nooit speelt. Beetje vreemd richting de buitenwereld.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_149176377
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:29 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Ze willen gewoon heel graag die drie ton hebben. Ergens snap ik dat ook wel.. Maar ja, iemand een contract geven, die toch nooit speelt. Beetje vreemd richting de buitenwereld.
Meh, gewoon een formaliteit om in de toekomst van die opleidingsvergoedingen en dergelijke te krijgen toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_149176646
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Meh, gewoon een formaliteit om in de toekomst van die opleidingsvergoedingen en dergelijke te krijgen toch.
Formaliteitje dat Don Leo inderdaad vergeten was Luc.
BFF met GGMM
  donderdag 29 januari 2015 @ 18:14:41 #17
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_149177241
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Meh, gewoon een formaliteit om in de toekomst van die opleidingsvergoedingen en dergelijke te krijgen toch.
Dat is die drie ton inderdaad. En als hij weer een keer wordt verkocht, ontvangt PSV een solidariteitsbijdrage van 2,5%. Maar goed, die zal niet heel hoog zijn :')

Die voorgenomen contractverlenging is niet meer dan een wassen neus. Bovendien zou het volgens het Eindhovens Dagblad om een sterk verlaagd aanbod gaan, dat Bakkali nooit zal aanvaarden.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_149228472
quote:
Ook Celtic wil Bakkali

Hoewel de deze week 19 geworden Zakaria Bakkali in het afgelopen jaar slechts 27 minuten op het hoogste niveau speelde, heeft hij over belangstelling niet te klagen. Ook het Schotse Celtic wil met de verschoppeling van PSV om de tafel. Eerder sprak Bakkali al met Stoke City, Lille, Atletico Madrid en Eintracht Frankfurt. Een transfer voor maandagnacht twaalf uur is niet aan de orde, omdat Bakkali deze zomer zijn transfervrije status in klinkende munt wil verzilveren.
pi_149229101
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

zal die zware concurrentie krijgen van boerrigter
pi_149229240
Snap het echt niet.

Eerste wedstrijden was ie echt goed bij PSV, waarom weigert hij dan een contract? Genoeg zal hij toch verdienen lijkt mij.

En waarom PSV zo'n talent in het b elftal zet omdat hij niet bijtekent is mij ook een raadsel.
  Forum Admin / PR zaterdag 31 januari 2015 @ 03:24:03 #21
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149229282
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 03:16 schreef Fushia2 het volgende:
Snap het echt niet.

Eerste wedstrijden was ie echt goed bij PSV, waarom weigert hij dan een contract? Genoeg zal hij toch verdienen lijkt mij.

En waarom PSV zo'n talent in het b elftal zet omdat hij niet bijtekent is mij ook een raadsel.
Omdat PSV hem niet de speelgarantie gaf die hij graag wilde.
pi_149231131
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 03:24 schreef Sked het volgende:

[..]

Omdat PSV hem niet de speelgarantie gaf die hij graag wilde.
En terecht.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_149301844
thijsslegers twitterde op maandag 02-02-2015 om 16:49:33 #Celtic kwam er vandaag achter dat #Bakkali helemaal niet fit was. Ze wilden hem per direct inzetten. Transfer van de baan. #amateurs reageer retweet
pi_149466867
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 03:16 schreef Fushia2 het volgende:
Snap het echt niet.

Eerste wedstrijden was ie echt goed bij PSV, waarom weigert hij dan een contract? Genoeg zal hij toch verdienen lijkt mij.

En waarom PSV zo'n talent in het b elftal zet omdat hij niet bijtekent is mij ook een raadsel.
Daar blokkeert hij de ontwikkeling van spelers die straks nog wel een contract (en dus transferwaarde) hebben. Ook zal Bakkali wel een storende factor zijn.
pi_149470061
Ik blijf erbij, gewoont ontbinden zijn contract als het nodig is, dan wordt hij ergens anders maar een sterspeler sons moet je er niet eens geld mee willen verdienen.
pi_149470162
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:59 schreef DeParo het volgende:
Ik blijf erbij, gewoont ontbinden zijn contract als het nodig is, dan wordt hij ergens anders maar een sterspeler sons moet je er niet eens geld mee willen verdienen.
Ja. Salaris moet je toch door blijven betalen. Begin van het seizoen hadden ze 'm gewoon een jaar salaris moeten geven en dan wegwezen. Het was toen toch al duidelijk dat hij niet bij zou tekenen en dus niet zou gaan spelen.
pi_149470274
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Salaris moet je toch door blijven betalen. Begin van het seizoen hadden ze 'm gewoon een jaar salaris moeten geven en dan wegwezen. Het was toen toch al duidelijk dat hij niet bij zou tekenen en dus niet zou gaan spelen.
Inderdaad, ik vraag me af hoe hij is met de jongens die hij nu tegenkomt op De Herdgang trouwens, storend of constructief bijvoorbeeld.
pi_149470331
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vraag me af hoe hij is met de jongens die hij nu tegenkomt op De Herdgang trouwens, storend of constructief bijvoorbeeld.
Dat weet ik niet. De kans dat dit soort jongens stoorzender worden, lijkt me wel groot. Als duidelijk is dat je niet meer met elkaar verder gaat en iemand niet meer gaat spelen, dan kun je beter direct afscheid van elkaar nemen.
pi_149470615
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. De kans dat dit soort jongens stoorzender worden, lijkt me wel groot. Als duidelijk is dat je niet meer met elkaar verder gaat en iemand niet meer gaat spelen, dan kun je beter direct afscheid van elkaar nemen.
Eens laat hem maar op die trein springen.
pi_149470739
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Eens laat hem maar op die trein springen.
:Y

Of er voor.
pi_152370526
quote:
Volop interesse in 'koopje van de week' PSV

PSV is vanwege het aankomende vertrek van Memphis Depay hard op zoek naar nieuwe buitenspelers, maar eigenlijk loopt de goedkoopste oplossing rond op De Herdgang.

Jarenlang werd Zakaria Bakkali in Eindhoven beschouwd als veelbelovende optie op de linkerflank, maar de nog altijd maar 19-jarige dribbelaar loopt deze zomer zomaar gratis de deur uit.

Volop interesse
Hoewel Bakkali door slepende contractperikelen en blessures al een jaar niet meer in de hoofdmacht van PSV heeft gespeeld, is er volop interesse voor de eenmalig Belgisch international.

Naast het al eerder concrete Lille en Stoke City hebben ook Benfica, Sevilla, Valencia, Internazionale en Sporting Lissabon het oog laten vallen op het koopje van de week, dat pas volgende maand een beslissing neemt over zijn toekomst.

Opleidingsvergoeding
De nieuwe werkgever van Bakkali hoeft slechts 310.000 euro opleidingsvergoeding over te maken aan PSV.
Zeer verstandig, je moet geen overhaaste beslissingen willen maken. Rustig de tijd nemen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:26:12 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_152370582
Deze jongen komt er wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_152430375
Benfica of Atleti..


Spannend..
pi_152430436
Zijn instagram trouwens _O_
  zaterdag 9 mei 2015 @ 14:45:51 #35
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152430685
Hij had er nu gewoon kunnen staan. Een seizoen invallen achter Depay, minuten pakken en nu gewoon basisspeler. Zonde.
Dit, dus.
pi_152430783
Marokkanenman Fredsj had met deze jongen moeten werken daar is hij goed in ofzo

Dus
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:57:01 #37
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_152444491
Ik ken wat jongens op de Herdgang. Meeste spelers van Jong-PSV kotsen hem uit, maar moeten van de trainers professioneel met hem omgaan.
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:12:42 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447459
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ken wat jongens op de Herdgang. Meeste spelers van Jong-PSV kotsen hem uit, maar moeten van de trainers professioneel met hem omgaan.
Terecht natuurlijk, van beide kanten.

als het zo is that is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152944555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef Caland het volgende:
Deze jongen komt er wel
Interesse genoeg.

RikElfrink twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 14:55:38 @BelgianMagic Ik begreep gisteren dat hij bij 28 clubs kan tekenen. reageer retweet
RikElfrink twitterde op donderdag 21-05-2015 om 14:59:14 Zakaria #Bakkali neemt zaterdag afscheid bij #PSV. Verhalen over een contract bij #Valencia worden door formele kanalen niet bevestigd. reageer retweet
Hopelijk heeft ie een mooi afscheid gekregen.
pi_152945789
Zijn instagram laat wel duidelijk zien in wat voor een wereld hij leeft :')
pi_153793408
quote:
Valencia verlost Bakkali

Na anderhalf jaar vol problemen bij PSV gaat dribbelaar zijn geluk beproeven in Spanje

Het Spaanse Valencia gaat de strijd om Zakaria Bakkali winnen. De club uit de sinaasappelstad rondt de onderhandelingen over een langjarig dienstverband op korte termijn af. Bakkali maakt transfervrij de overstap van PSV.

Hoewel Bakkali het afgelopen seizoen nauwelijks in actie kwam door het dispuut met PSV over zijn aflopende contract, was er volop belangstelling voor de 19-jarige Belg van Marokkaanse komaf. Ook Sevilla, Lille, Stoke City, Benfica, Celtic, Sporting Lissabon, Anderlecht en Inter toonden de afgelopen maanden belangstelling. De eenmalig Belgisch international heeft nog altijd de reputatie een talent met exceptionele kwaliteiten te zijn.

Bakkali speelde sinds 2008 voor PSV, dat de straatvoetballer oppikte bij Standard Luik. In 2012 tekende hij een driejarig contract bij PSV ondanks verregaande belangstelling van Manchester City.

Met de spoedige afronding van zijn overgang naar Valencia komt een einde aan de slepende historie rond Bakkali. Bijna twee jaar geleden maakte de dribbelaar op 17-jarige leeftijd een stormachtige entree in de hoofdmacht van PSV. De pijlsnelle vleugelspeler maakte in de eerste maanden van het seizoen veel indruk in onder meer de voorrondewedstrijden van de Champions League tegen Zulte-Waregem en in de competitiewedstrijd tegen NEC, waarin hij driemaal doel trof.

Bakkali wist dat hoge niveau niet vast te houden en al snel kregen randzaken de overhand bij de Luikenaar. In de winterstop van het seizoen 2013/2014 startte PSV de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis. Dat werd een gebed zonder end met een voor PSV uiteindelijk teleurstellende afloop.

Technisch manager Marcel Brands besteedde veel tijd en energie aan het langer vastleggen van Bakkali, maar slaagde niet in zijn opzet. „Of ik daarover teleurgesteld ben? Als ik teleurgesteld ben, kan ik mezelf iets verwijten en dat kan ik in dit geval niet. Ik vind het vooral zonde voor die jongen. Hij zat op het goede spoor, maar heeft een andere keuze gemaakt. Normaal gesproken had Bakkali nu de opvolger moeten worden van Memphis Depay, maar hij heeft het laten lopen”, zei Brands daar onlangs over.

Na het leergeld dat de Eindhovenaren een seizoen eerder hadden betaald met de onrustige situatie rondom Ola Toivonen, besloot PSV om Bakkali dit seizoen niet meer in te zetten en alleen nog mee te laten trainen bij Jong PSV. Zijn laatste competitieve speelminuten dateren van 29 augustus vorig jaar, toen hij een helft met Jong PSV speelde tegen stadsgenoot FC Eindhoven.

Begin dit jaar onderging Bakkali nog een heupoperatie, waarvan hij geruime tijd moest revalideren. Inmiddels is de Belg weer fit en klaar om zijn voetbalcarrière op te pakken. De toekomst zal leren of het mogelijk is om na een jaar inactiviteit de reuzensprong naar één van de sterkste competities ter wereld te maken. Het fundament is in ieder geval uiterst wankel met slechts 24 duels op het hoogste niveau, waarin Bakkali slechts tweemaal tot negentig minuten kwam.
Verstandige keuze.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2015 @ 13:21:59 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153802404
Nou, die mag daar lekker in het B-elftal spelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 13:29:57 #43
138438 crew  Pizzakoppo
pi_153802617
quote:
Technisch manager Marcel Brands besteedde veel tijd en energie aan het langer vastleggen van Bakkali, maar slaagde niet in zijn opzet. „Of ik daarover teleurgesteld ben? Als ik teleurgesteld ben, kan ik mezelf iets verwijten en dat kan ik in dit geval niet.
Mooi staaltje logica hoor.
  donderdag 25 juni 2015 @ 06:50:15 #44
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_153823213
Over 5 jaar in het shirt van vitesse shinen. Kan Depay nog wat van leren.
Dit, dus.
  donderdag 25 juni 2015 @ 10:10:35 #45
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153825165


SWEKKKK G SWaAAAAG
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 25 juni 2015 @ 13:33:58 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153829519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:10 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]

SWEKKKK G SWaAAAAG
Was dit voor of na de overval?
pi_153856225
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:10 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]

SWEKKKK G SWaAAAAG
Mooie tas

Gr gr
pi_156611600
Gisteren opgeroepen voor Rode Duivels

hahahaha PSV
pi_156611614
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 00:50 schreef riazop het volgende:
Gisteren opgeroepen voor Rode Duivels

hahahaha PSV
Dus? Hij kan de beste speler ter wereld worden, PSV heeft juist gehandeld.
pi_156611623
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 00:51 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Dus? Hij kan de beste speler ter wereld worden, PSV heeft juist gehandeld.
Nee. Ze hebben een speler die makkelijk tussen de 10 en 15 miljoen euro kan opleveren weggegooid.

DOM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')