Dus jouw moeder moet de kosten van haar bevalling en alles wat er omheen zat toen jijquote:Op maandag 12 januari 2015 19:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Genoeg, het feit dat kraamzorg ook in het basispakket zit en ik me daar dus verplicht voor moet verzekeren ondanks dat ik een man ben bijvoorbeeld
ja want dat soort onderzoeken staan specifiek in je basispakket.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oja dat gezeik weer
Ik wil ook niet meebetalen aan jouw prostaatonderzoek later omdat ik vrouw ben. Krijg je teelbalkanker? Ik wil niet meebetalen aan je behandeling want ik ben vrouw en ik kan het nooit krijgen
Ja, valt onder preventief onderzoek. En als jij een kind krijgt dan lijkt het me ook wel fijn voor jou als er kraamzorg is.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja want dat soort onderzoeken staan specifiek in je basispakket.
Ik heb helemaal geen zin om voor jouw teelballen te dokkenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja want dat soort onderzoeken staan specifiek in je basispakket.
Ze betaalt premie voor die shit. Net zoals mensen die er voor kiezen om geen kinderen te nemen en wat dus belachelijk is.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus jouw moeder moet de kosten van haar bevalling en alles wat er omheen zat toen jij
geboren werd nog terugbetalen vindt je?
En ik niet voor jouw knobbeltje in je borst. Zie, heft elkaar mooi op.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om voor jouw teelballen te dokken
Mannen kunnen ook borstkanker krijgenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En ik niet voor jouw knobbeltje in je borst. Zie, heft elkaar mooi op.
ja dan kan ik me daar toch tegen verzekeren, waarom moet dat verplicht bij mij door de strot geramd worden? Het gaat om vrijheden die je moet hebben maar je bent gebonden aan meer verplichte onzin.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, valt onder preventief onderzoek. En als jij een kind krijgt dan lijkt het me ook wel fijn voor jou als er kraamzorg is.
Dus zelfs de transgenders hebben meebetaald aan jouw geboorte, mooi is dat!quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze betaalt premie voor die shit. Net zoals mensen die er voor kiezen om geen kinderen te nemen en wat dus belachelijk is.
ja we krijgen ook een preventief onderzoek als we 50 zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook borstkanker krijgen
Oh dus ik moet wél premie betalen, maar ik mag geen gebruik maken van mijn zorgverzekering? Dus ik ben een tweederangsburger?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze betaalt premie voor die shit. Net zoals mensen die er voor kiezen om geen kinderen te nemen en wat dus belachelijk is.
Ja belachelijk is het niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus zelfs de transgenders hebben meebetaald aan jouw geboorte, mooi is dat!
Wat nee, je interpreteert het verkeerd. Ik vind dat mensen die geen kinderen nemen dus ook geen premie voor die onzin hoeven te betalen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oh dus ik moet wél premie betalen, maar ik mag geen gebruik maken van mijn zorgverzekering? Dus ik ben een tweederangsburger?
Nee, een bron van inkomstenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oh dus ik moet wél premie betalen, maar ik mag geen gebruik maken van mijn zorgverzekering? Dus ik ben een tweederangsburger?
There you go. Iig ik hoop voor je dat je je nu beter voelt, mevrouwquote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Om een beeld te schetsen: ik was 22 toen bij mij het kwartje begon te vallen. Daarna heeft het een jaar of 3-4 geduurd voor ik er echt uit was dat ik niet gewoon travestiet was maar echt kampte met genderdysforie. Het hele proces van de diagnose tot aan operatie heeft 5 jaar geduurd.
even serieus... zie je nu nog steeds niets mis met jouw redenering?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja belachelijk is het niet?
Als je het echt dramatisch vind kun je je ook soeverein laten verklaren en dan hoef je geen premie meer te betalen. Dan betaal je echt alleen je eigen zorgkosten.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ISOT 4 Presidentquote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat nee, je interpreteert het verkeerd. Ik vind dat mensen die geen kinderen nemen dus ook geen premie voor die onzin hoeven te betalen.
Idd je moeder had gewoon abortus moeten plegenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wie heeft het over levenslang therapie?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
levenslang in therapie, alsof het niks kost...
Bron?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat werkt niet, is al lang bewezen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:21 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ben zeker gelukkiger.En volgens mijn werkgever: een fijner mens, een prettiger collega en productievere werknemer geworden.
Het gaat ook WERKELIJK nergens over. Het is eerder een kinderachtige verhulling van 'Ik vind het stom, dus is het niet nodig'quote:Op maandag 12 januari 2015 19:30 schreef Gewas het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig. "Ik wil niet voor dit betalen, ik wil niet voor dat betalen". Je betaalt nu eenmaal belasting en je hebt niks te zeggen over waar het heen gaat.
Wat lul je nou met je ''niet veranderd kan worden''quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wie heeft het over levenslang therapie?Jij denkt dat doordat het probleem levenslang is, dat er ook levenslang therapie nodig is? Zo werkt dat natuurlijk niet. Daarmee veronderstel je dat mensen die psychische klachten hebben om iets wat niet veranderd kan worden per definitie altijd levenslang therapie nodig hebben. Dat is natuurlijk niet het geval.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |