Ik zie Kelly nog wel eens in het dagelijks leven. Ik vind haar smaak ordinair, maar dat vind ik bij zoveel vrouwen, verder is ze normaal en best vriendelijk. Ze is vooral heel erg goed in het bespelen van de media en het opvoeren van een show, dat is wat ze doet als ze ergens en public is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar, om nou een paar extreme voorbeelden te noemen, Dana International en Kelly (Big Brother) zijn toch wel echt over de top en beiden transgender. Ik ga er van uit dat ze, als ze man waren gebleven, als nichterig zouden worden gezien.
Zat ik er niet echt naast.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik zie Kelly nog wel eens in het dagelijks leven. Ik vind haar smaak ordinair, maar dat vind ik bij zoveel vrouwen, verder is ze normaal en best vriendelijk. Ze is vooral heel erg goed in het bespelen van de media en het opvoeren van een show, dat is wat ze doet als ze ergens en public is.
Ik had absoluut niet verwacht dat zo'n soort artikel in de daklozenkrant zou staan.quote:
Omdat het op die site staat denk ik wel dat het er iets mee te maken zou hebben dat het een transgender was?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:44 schreef SuperFood het volgende:
[..]
joh. er staat totaal niets over de aanleiding enzo.
aannames he. waarom wordt er dan niets over vermeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:18 schreef Gewas het volgende:
[..]
Omdat het op die site staat denk ik wel dat het er iets mee te maken zou hebben dat het een transgender was?
True.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:19 schreef SuperFood het volgende:
[..]
aannames he. waarom wordt er dan niets over vermeld.
triest maar geloof je direct.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
True.
Maar volgens mij gebeurt in het buitenland best vaak dat transgenders in elkaar geslagen of vermoord worden.
Wel leuk ja want als dat is wat mannen mannelijk maakt ben ik als man zijnde hoogstwaarschijnlijk een beetje verwijft dan. Niet dat ik dat erg vind trouwens hahaha.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik had absoluut niet verwacht dat zo'n soort artikel in de daklozenkrant zou staan.![]()
Vond het zelf ook een interessant artikel. Vooral de opmerkingen van dingen die mannen 'mannelijk' maken had ik zelf nooit echt bij stil gestaan maar herkende het wel bij mezelf.
"Mannen zien hun lichaam als machine" en dan dat stuk wat erna komt met dat boos kijken enz. Dat moet wel mijn meest mannelijke kant zijn danquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:11 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Wel leuk ja want als dat is wat mannen mannelijk maakt ben ik als man zijnde hoogstwaarschijnlijk een beetje verwijft dan. Niet dat ik dat erg vind trouwens hahaha.
Toen ik mijn vrouwelijke kant nog ontkende keek ik ook veel boos. Nu ben ik mijn machine soms mooi aan het versieren met lijntjes en lakjes en wordt ze leuk aangekleed. Nu een stuk vrolijker door de dingen die ik doe.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:12 schreef Gewas het volgende:
[..]
"Mannen zien hun lichaam als machine" en dan dat stuk wat erna komt met dat boos kijken enz. Dat moet wel mijn meest mannelijke kant zijn dan(ik kijk altijd boos)
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:39 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Toen ik mijn vrouwelijke kant nog ontkende keek ik ook veel boos. Nu ben ik mijn machine soms mooi aan het versieren met lijntjes en lakjes en wordt ze leuk aangekleed. Nu een stuk vrolijker door de dingen die ik doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |