abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149115905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar, om nou een paar extreme voorbeelden te noemen, Dana International en Kelly (Big Brother) zijn toch wel echt over de top en beiden transgender. Ik ga er van uit dat ze, als ze man waren gebleven, als nichterig zouden worden gezien.
Ik zie Kelly nog wel eens in het dagelijks leven. Ik vind haar smaak ordinair, maar dat vind ik bij zoveel vrouwen, verder is ze normaal en best vriendelijk. Ze is vooral heel erg goed in het bespelen van de media en het opvoeren van een show, dat is wat ze doet als ze ergens en public is.
pi_149115970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:19 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik zie Kelly nog wel eens in het dagelijks leven. Ik vind haar smaak ordinair, maar dat vind ik bij zoveel vrouwen, verder is ze normaal en best vriendelijk. Ze is vooral heel erg goed in het bespelen van de media en het opvoeren van een show, dat is wat ze doet als ze ergens en public is.
Zat ik er niet echt naast.
Het is lastig om van mensen uit te gaan die je op TV ziet.
pi_149116687
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dankjewel. Interessant artikel.
Ik had absoluut niet verwacht dat zo'n soort artikel in de daklozenkrant zou staan. :+

Vond het zelf ook een interessant artikel. Vooral de opmerkingen van dingen die mannen 'mannelijk' maken had ik zelf nooit echt bij stil gestaan maar herkende het wel bij mezelf.
pi_149118145
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:44 schreef SuperFood het volgende:

[..]

joh. er staat totaal niets over de aanleiding enzo.
Omdat het op die site staat denk ik wel dat het er iets mee te maken zou hebben dat het een transgender was?
pi_149118181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:18 schreef Gewas het volgende:

[..]

Omdat het op die site staat denk ik wel dat het er iets mee te maken zou hebben dat het een transgender was?
aannames he. waarom wordt er dan niets over vermeld.
pi_149118211
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:19 schreef SuperFood het volgende:

[..]

aannames he. waarom wordt er dan niets over vermeld.
True.

Maar volgens mij gebeurt in het buitenland best vaak dat transgenders in elkaar geslagen of vermoord worden.
pi_149118315
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:20 schreef Gewas het volgende:

[..]

True.

Maar volgens mij gebeurt in het buitenland best vaak dat transgenders in elkaar geslagen of vermoord worden.
triest maar geloof je direct.
pi_149137653
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:40 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik had absoluut niet verwacht dat zo'n soort artikel in de daklozenkrant zou staan. :+

Vond het zelf ook een interessant artikel. Vooral de opmerkingen van dingen die mannen 'mannelijk' maken had ik zelf nooit echt bij stil gestaan maar herkende het wel bij mezelf.
Wel leuk ja want als dat is wat mannen mannelijk maakt ben ik als man zijnde hoogstwaarschijnlijk een beetje verwijft dan. Niet dat ik dat erg vind trouwens hahaha.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_149139577
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 14:11 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Wel leuk ja want als dat is wat mannen mannelijk maakt ben ik als man zijnde hoogstwaarschijnlijk een beetje verwijft dan. Niet dat ik dat erg vind trouwens hahaha.
"Mannen zien hun lichaam als machine" en dan dat stuk wat erna komt met dat boos kijken enz. Dat moet wel mijn meest mannelijke kant zijn dan :7 (ik kijk altijd boos)
  woensdag 28 januari 2015 @ 15:14:44 #85
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_149139634
Hekel... Nee, waarom zou ik. Nooit over nagedacht of er zo'n antipathie tegen is.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_149140502
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:12 schreef Gewas het volgende:

[..]

"Mannen zien hun lichaam als machine" en dan dat stuk wat erna komt met dat boos kijken enz. Dat moet wel mijn meest mannelijke kant zijn dan :7 (ik kijk altijd boos)
Toen ik mijn vrouwelijke kant nog ontkende keek ik ook veel boos. Nu ben ik mijn machine soms mooi aan het versieren met lijntjes en lakjes en wordt ze leuk aangekleed. Nu een stuk vrolijker door de dingen die ik doe.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_149141139
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:39 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Toen ik mijn vrouwelijke kant nog ontkende keek ik ook veel boos. Nu ben ik mijn machine soms mooi aan het versieren met lijntjes en lakjes en wordt ze leuk aangekleed. Nu een stuk vrolijker door de dingen die ik doe.
^O^

Bij mij zit het in mijn karakter dat ik boos kijk. Dat heb ik van mijn vader (en die had het van zijn vader O-) )
pi_173303063
Ik heb absoluut geen hekel aan ze, het is alleen krom dat men het tegenwoordig maar wil accepteren als doodnormaal en gezond.
pi_173304478
Ik heb geen hekel aan transgenders. Ik heb hoogstens een hekel aan klaag-transgenders. Maarja, ik heb net zo goed een hekel aan klaag-hetero's of klaag-homo's dus dat zegt ook niet zoveel.

Dat gezeur om acceptatie is vooral vermoeiend.
Conscience do cost.
pi_173304594
Ik heb een hekel aan verandering in het algemeen dus tja O+
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')