abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148612694
quote:
19s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is niet inherent aan transgenders.
Precies, het is niet alleen daar aan gelimiteerd, denk maar aan SOA's :') .
pi_148612712
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:16 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

gekke situaties waar je de onderbroek naar beneden haalt en schrikt van wat je ziet, niet weten of je nu een vader en moeder hebt of twee moeders, verwaarlozing van geslachtserkenning, mensen die denken dat ze meer rechten hebben omdat ze omgebowd zijn, mensen die omgebouwde mensen stempelen en nog veel meer
Dat zijn toch vooral dingen waar je als buitenstaander geen last van heb? Ik bedoel, hoe vaak haal je nou iemands broek naar beneden.
  maandag 12 januari 2015 @ 18:20:36 #53
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148612749
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:16 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

gekke situaties waar je de onderbroek naar beneden haalt en schrikt van wat je ziet, niet weten of je nu een vader en moeder hebt of twee moeders, verwaarlozing van geslachtserkenning, mensen die denken dat ze meer rechten hebben omdat ze omgebowd zijn, mensen die omgebouwde mensen stempelen en nog veel meer
Maar wat heeft het voor nare effecten op jouw persoonlijke leven?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148612753
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dat zijn toch vooral dingen waar je als buitenstaander geen last van heb? Ik bedoel, hoe vaak haal je nou iemands broek naar beneden.
Sta jij nooit in een kroeg in een dronken bui tegen alles en iedereen aan te rijden en trek je dan niet, op de maat van de muziek zomaar de broek naar beneden van de persoon waar je bij staat op het moment dat ze 'AHAI' van de Macarena draaien? Vreemd.
Ja doei.
pi_148612850
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sta jij nooit in een kroeg in een dronken bui tegen alles en iedereen aan te rijden en trek je dan, op de maat van de muziek zomaar de broek naar beneden van de persoon waar je bij staat op het moment dat ze 'AHAI' van de Macarena draaien? Vreemd.
_O- _O-

De enige keer dat ik een broek naar beneden heb getrokken was bij mijn ex-vriendin. Maar als ik daar verhalen over ga vertellen gaan we heeeeeeeeel erg offtopic. :@
pi_148612857
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sta jij nooit in een kroeg in een dronken bui tegen alles en iedereen aan te rijden en trek je dan niet, op de maat van de muziek zomaar de broek naar beneden van de persoon waar je bij staat op het moment dat ze 'AHAI' van de Macarena draaien? Vreemd.
_O_ _O-
pi_148612946
quote:
15s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:05 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je met al die emmy's...
Jep, dat ik het niet eens ben met hun gemaakte keuzes (niet het feit dat ze transgender zijn), maakt mij een moordenaar :'( :') :'(

Ik dacht dat we niet op de persoon gingen spelen in dit topic, maar ik zie zelfs dat de mods zich hier niet aan kunnen houden :') :')

Echt, het zal jullie verbazen, maar ik ken transgender mensen, en het boeit me geen flikker dat ze dat zijn, ik heb alleen mijn eigen mening

Oh, en volgens jullie is heel dit subforum 12:

Games & Consoles
pi_148612986
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar wat heeft het voor nare effecten op jouw persoonlijke leven?
het vetroebelt, vervuilt en besmet de samenleving en brengt allerlei soort andere waanideeen naarboven

we zijn al ver afgegelden als maatschapij met allerhanden degenerate gedrag en dit is zo een voorbeeld hiervan
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148613019
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:24 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Jep, dat ik het niet eens ben met hun gemaakte keuzes (niet het feit dat ze transgender zijn), maakt mij een moordenaar :'( :') :'(

Ik dacht dat we niet op de persoon gingen spelen in dit topic, maar ik zie zelfs dat de mods zich hier niet aan kunnen houden :') :')

Echt, het zal jullie verbazen, maar ik ken transgender mensen, en het boeit me geen flikker dat ze dat zijn, ik heb alleen mijn eigen mening
We zeggen toch ook niet dat jij geen mening mag hebben? Dat jij transgenders vies vindt, betekent niet dat we jou in essentie ook niet vies mogen vinden?
pi_148613053
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:26 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

We zeggen toch ook niet dat jij geen mening mag hebben? Dat jij transgenders vies vindt, betekent niet dat we jou in essentie ook niet vies mogen vinden?
Prima, maar in tegenstelling tot die mensen ga ik hier niet individuelen uitzoeken, hun posthistorie uitpluizen en ze voor verrotte vis uitschelden :D
pi_148613085
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Prima, maar in tegenstelling tot die mensen ga ik hier niet individuelen uitzoeken, hun posthistorie uitpluizen en ze voor verrotte vis uitschelden :D
Tja dat is niet netjes, maar goed mensen vies noemen toch ook niet? Iets met een pot en een ketel. Niet vergeten vrijheid van mening uiting is niet een eenwegs-deur ;).
  maandag 12 januari 2015 @ 18:30:35 #62
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_148613218
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:02 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Dat is met alles zo, mensen hebben voor vanalles en nog wat angst, al dan wel niet gegrond of ongegrond. Het beste manier om dit te verhelpen is door educatie. Een kind leg je toch ook uit dat de donker niets bevat, dat hem/haar kwaad kan doen? Al doe je dat door te zeggen dat zodra het ligt uit is jij er nog steeds ben, omdat hij/zij jou kan horen. Mijn punt is leg zulke personen het van verschillende kanten uit, daar bereik je er het meest mee. ;)
Dat is mijn punt juist. Doen alsof iets angst is terwijl het gewoon haat is helpt de discussie niet. Het begint bij een accurate representatie van de werkelijkheid
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_148613243
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

het vetroebelt, vervuilt en besmet de samenleving en brengt allerlei soort andere waanideeen naarboven

we zijn al ver afgegelden als maatschapij met allerhanden degenerate gedrag en dit is zo een voorbeeld hiervan
Wat ik afglijden van de maatschappij vind is religieus en politiek extremisme. Niet dat hele, hele klein deel van de mensen die van geslacht willen veranderen.
pi_148613245
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Tja dat is niet netjes, maar goed mensen vies noemen toch ook niet? Iets met een pot en een ketel.
Ik gaf antwoord op de vraag. Ik ga niet als een mongool transgenders op dit forum opzoeken, hun posthistorie doorlezen en ze om de meest idiote dingetjes uitschelden.

In tegenstelling tot sommigen hier.
pi_148613257
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ik keek even waar je gebleven was en ik heb niet gescholden :P
pi_148613275
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik keek even waar je gebleven was en ik heb niet gescholden :P
Niet gescholden, wel een poging tot beledigen.
En ik heb het niet alleen over jou.
pi_148613290
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is mijn punt juist. Doen alsof iets angst is terwijl het gewoon haat is helpt de discussie niet. Het begint bij een accurate representatie van de werkelijkheid
Idd mensen hebben veelal bij homo's het beeld dat het van die flamboyante aandachtzoekers zijn, terwijl in feite dat maar een klein deel is. De meeste zijn 'doodnormale' mensen (voor zo ver iemand dat uberhaupt kan zijn).
pi_148613320
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:32 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Niet gescholden, wel een poging tot beledigen.
En ik heb het niet alleen over jou.
Jij beledigd een hele groep mensen :*
pi_148613338
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:31 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ik gaf antwoord op de vraag. Ik ga niet als een mongool transgenders op dit forum opzoeken, hun posthistorie doorlezen en ze om de meest idiote dingetjes uitschelden.

In tegenstelling tot sommigen hier.
Ik zie het probleem niet het is hoe dan ook informatie dat tegen je gebruikt kan worden. Anyway wat jij doet is ook net zo erg, zo niet erger.
pi_148613354
quote:
15s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef FANN het volgende:

[..]

Jij beledigd een hele groep mensen :*
Maar ik houd me aan de regels, geef mijn (grove) mening en zoek niet als een zielig figuur posthistorie op van de mensen die het niet met me eens zijn.
  maandag 12 januari 2015 @ 18:34:21 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148613369
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

Ik heb totaal gene last van transgenders in mijn dagelijkse leven, mijn leven, die van mijn kinderen, die van mijn vriend zou geenszins anders zijn als transgenders geen operatie zouden mogen krijgen of zelfs niet zouden bestaan.
Dus nogmaals mijn vraag, hoe beïnvloed het jouw persoonlijke leven? Is er iets wat jij niet kan doen wat je wel heel graag zou willen dankzij deze mensen?

En de maatschappij doet het over het algemeen beter dan ooit, minder armoede, minder geweldsmisdrijven, minder tienerzwangerschappen, minder seksuele misdrijven, minder discriminatie en racisme enz.
Dus die reden slaat nergens op.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148613393
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Maar ik houd me aan de regels, geef mijn (grove) mening en zoek niet als een zielig figuur posthistorie op van de mensen die het niet met me eens zijn.
Je bent iig wel volwassen genoeg om diegene zielig te noemen :') . Ja hoor je valt wel leuk in de val van die persoon. Nu kom je JUIST over als een klein kind.
pi_148613404
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

er is er hier maar ééntje zielig en dat ben jij hoor :+
pi_148613421
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Je bent iig wel volwassen genoeg om diegene zielig te noemen :') . Ja hoor je valt wel leuk in de val van die persoon. Nu kom je JUIST over als een klein kind.
Want iemand aanvallen op z'n hobby's is erg volwassen. Iemand een aardappel noemen ook (oh hemeltje).
pi_148613505
quote:
99s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bejaardenzorg, gehandicaptenzorg, werklozen. Blegh, al deze mensen kosten (veel!!) geld.
Dat is een compleet anders iets. Daar ben ik voor. Juist om dat betaalbaar te houden moet er kritisch gekeken worden naar zorgkosten.

Net zoals dat ik vind dat borstvergrotingen niet door zorgverzekering betaalt zouden moeten worden, vind ik dat ook voor geslachtsoperaties.

Uiteraard ben ik niet tegen psychische hulp in dit soort gevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')